ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Thanks Ash.
Wanneer pakken we tren dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench blijft ongeveer hangen, zelfs héél lichtjes een stijgende lijn, dus dat doet me goed
Volgende week begin ik al met me fullbody schema waarschijnlijk, maandag een sollicitatiegesprek in de stad waar ik sport, al is het reizen een echte b*ch omdat tijdens de vakantie maar 1 bus rijdt vanaf mijn dorp met een gigantische omweg. Ma/wo/vr is ook een lekkere combi imo, om te trainen.
Know that feel bro, ik dacht ik neem 1 glaasje met dit heerlijke weer, voor ik het wist was de halve fles erdoorheen![]()

die breedte mis ik dus, en je hebt goede lats aanhechtingen Ja precies, zolang kracht niet achteruit gaat dan gaat het de goede kant op.
Oke man, ik ben benieuwd want ik ga over ongeveer een maandje ook met fullbody aan de slag (op aanraden van jou)
Succes man, het is te hopen dat je word aangenomen! Hier is het ook een ramp met het openbaar vervoer, ik ken dat probleem..
Haha suiker is nog erger dan roken, na een sigaret is het goed. Maar na 1 ding met suiker wil je gelijk meer
En wtf man, jelly op je rug.die breedte mis ik dus, en je hebt goede lats aanhechtingen
![]()

Idk heb nu 2 weken vakantie = vrij en thuis. Volgende week ergens?

Super die rug! Ziet er goed uit!
Hoop dat je het OV hebt overleefd.

Is goed man, ik ben benieuwd.
Die afweging maken is lastig, geld is altijd welkom. Maar vrije tijd is toch ook iets wat belangrijk is
Damn dat word een drukke planning alleen al door het openbaar vervoer
Succes met die lange rit! En 20+ met felle zon in de bus is echt klote, daar kan ik ook niet over. Morgen heb je geluk
Die massa komt wel, zware deads/rows/chins doet wonderen!

Flinke rug shady!
En een mooie training natuurlijk! Mooie VPR gepakt!![]()

even laatste trainingen bijgelezen
Goed bezig! bencht gaat lekker bij je ondanks dat je niet helemaal tevreden bent! zelfde voor je press. je squat miss nog iets minder? je bencht namelijk bijna evenveel als je squat joh. wel evengoed mooie gewichten voor in je cut
ow en gefeliciteerd met je nieuwe job!

Thanks man. Bench ben ik wel tevreden over
Squat en deadlift falen enorm.
1RM van squat presteer ik wel aardig op (122.5kg zo'n 2 weken terug), alleen de werksetjes falen echt enorm.
5x80kg - 3x90kg - 2x100kg - 1x122.5kg zijn niet echt lekkere verhoudingen imo.
Deadlift fl**ker ik eruit als die me boos blijft maken, ben er klaar mee.
Moet trouwens wel zeggen dat ik 4 maanden eruit heb gelegen vanwege onderrug blessure een tijdje terug dan, en nu wat lichte pijntjes in me bovenbeen heb.
Daarnaast ben ik stijf als een hark en val ik bij deadlift bijna voorover; krijg het gevoel dat ik die hele beweging van de deadlift gewoon niet voltooid krijg, wat erg frustrerend is.
Morgen eerste werkdag, we gaan het zien. Eerst een dikke joint rollen zo om af te koelen.
ja squat is inderdaad vreemd, deadlift ook. misschien een idee om beide nog eens te filmen en hier te posten? gewoon een filmpje van een paar reps op laag gewicht en paar reps op hoog gewicht.
Ik heb zelf ook snel last van mijn onderrug en merk dat zowel met squat en deadlift. bij mij helpt het door goed te rekken tijdens het opwarmen. ik doe zo nu en dan ook rekoefeningen op dagen dat ik niet train gewoon om wat flexibeler te worden.
bij zware sets helpt een belt mij ook enorm om de rug te ondersteunen.

Toch voor het geld gegaan bro
Erg flexibel; ik mail de supervisor voor de donderdag, welke dagen ik beschikbaar ben de week erna.
Met een minimum van 8 uur p/w, ideaal.
Ach man, heb nu me bulk schema al klaarliggen
En erg veel zin erin

Verstandig van je!
Aaaight dat is wel lekker ja, nu hopen dat het allemaal goed bevalt!
Nice, ik kan en mag nog niet eens aan bulken denken, zal wel weer een lange cut worden
Niet zin in bulken? Huhhh?
Wel weer lekkere trainingen man, BP en squat gaan goed
Netjes ook die VPR´s van gisteren, problemen met lift off ken ik man. Als je voorbij de knieèn bent gaat het makkelijk, alleen die lift off maakt het onmogelijk![]()