MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Bench blijft ongeveer hangen, zelfs héél lichtjes een stijgende lijn, dus dat doet me goed :)
Volgende week begin ik al met me fullbody schema waarschijnlijk, maandag een sollicitatiegesprek in de stad waar ik sport, al is het reizen een echte b*ch omdat tijdens de vakantie maar 1 bus rijdt vanaf mijn dorp met een gigantische omweg. Ma/wo/vr is ook een lekkere combi imo, om te trainen.
Know that feel bro, ik dacht ik neem 1 glaasje met dit heerlijke weer, voor ik het wist was de halve fles erdoorheen :o

Ja precies, zolang kracht niet achteruit gaat dan gaat het de goede kant op.
Oke man, ik ben benieuwd want ik ga over ongeveer een maandje ook met fullbody aan de slag (op aanraden van jou) :P
Succes man, het is te hopen dat je word aangenomen! Hier is het ook een ramp met het openbaar vervoer, ik ken dat probleem..
Haha suiker is nog erger dan roken, na een sigaret is het goed. Maar na 1 ding met suiker wil je gelijk meer :o

En wtf man, jelly op je rug. :eek: die breedte mis ik dus, en je hebt goede lats aanhechtingen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
Ja precies, zolang kracht niet achteruit gaat dan gaat het de goede kant op.
Oke man, ik ben benieuwd want ik ga over ongeveer een maandje ook met fullbody aan de slag (op aanraden van jou) :P
Succes man, het is te hopen dat je word aangenomen! Hier is het ook een ramp met het openbaar vervoer, ik ken dat probleem..
Haha suiker is nog erger dan roken, na een sigaret is het goed. Maar na 1 ding met suiker wil je gelijk meer :o

En wtf man, jelly op je rug. :eek: die breedte mis ik dus, en je hebt goede lats aanhechtingen :thumb:

Ben benieuwd man, zal je laten weten hoe fullbody mij bevalt! :thumb:
We gaan het morgen zien, het maakt mij niet heel veel uit tbh haha, extra geld is leuk maar vrije tijd ook nu het mooie weer eraan komt ;)
Reizen is echt een b*ch, check deze voor morgen;
1. Naar station, overstappen om bij sollicitatie te komen
2. Van sollicitatie naar station, overstappen om bij gym te komen
3. Van gym terug naar station, vervolgens de stad in (lopend of bus)
4. Van stad terug naar station (lopend of bus) en daar overstappen in de bus naar huis toe

Denk dat ik zo'n 3 uur lang onderweg ga zijn met openbaar vervoer :roflol:
Heb ik geluk dat het niet te warm wordt, met 20+ en felle zon ga ik al bijna knockie na 5 minuten in de bus, srs.
Thanks bro, breedte ben ik tevreden over, massa nog flink bouwen in de volgende bulk!

Is goed man, ik ben benieuwd.
Die afweging maken is lastig, geld is altijd welkom. Maar vrije tijd is toch ook iets wat belangrijk is :p
Damn dat word een drukke planning alleen al door het openbaar vervoer :roflol:

Succes met die lange rit! En 20+ met felle zon in de bus is echt klote, daar kan ik ook niet over. Morgen heb je geluk :D
Die massa komt wel, zware deads/rows/chins doet wonderen!

Prima back idd!

Super die rug! Ziet er goed uit!
Hoop dat je het OV hebt overleefd.

• #2.529
Vandaag sollicitatie gehad, mag morgen beginnen met een verkooptraining, ook nog betaald en in groepsverband met andere studenten :)
Daarna even een training gepakt. Twijfel tussen UB en fullbody, heb woensdag een interview in Roermond en weet niet of ik dan nog kan trainen.

Fullbody. 1 uur 15 minuten.

Bench press (soort RPT)
10x20kg
8x50kg
5x80kg
3x97.5kg - vpr
5x90kg
5x87.5kg
8x75kg - repouts blijven zwak, epic verzuring altijd

Incline dumbell press (squat rek bezet)
10x22kg
10x32kg
5x38kg
5x38kg

Squat
8x40kg
5x60kg
3x90kg
2x100kg
2x110kg - laatste rep ugly

Chins
7xBW
7xBW
7xBW
7xBW

Face pulls
12x22.5kg
10x33kg
10x36.5kg
10x33kg

Seated cable row
10x57kg
5x77kg
8x67kg
8x67kg

Feedback & voeding
Lekkere training. Valt me wel op dat met squatten 5x80kg - 3x90kg - 1x110kg allemaal even veel moeite kosten, met een goede form op de 1 rep. Bovenbeen voelt toch niet helemaal lekker aan, denk toch dat ik een paar weken terug een spiertje heb verrekt, misschien even laten rusten als het de volgende keer slecht gaat.

13:00| 2 sneden brood met kipfilet, 250 gram kwark met aardbeien
19:00| banaan + whey shake
21:00| rijst met kip, glas melk
23:00| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood
00:00| kwarkshake
2650/190p/75f

Met extra veel rijst, maar liefst 12 stokjes kipsaté :cool:

Super die rug! Ziet er goed uit!
Hoop dat je het OV hebt overleefd.

Thanks! :thumb:
Was nog goed te doen :D

Is goed man, ik ben benieuwd.
Die afweging maken is lastig, geld is altijd welkom. Maar vrije tijd is toch ook iets wat belangrijk is :p
Damn dat word een drukke planning alleen al door het openbaar vervoer :roflol:

Succes met die lange rit! En 20+ met felle zon in de bus is echt klote, daar kan ik ook niet over. Morgen heb je geluk :D
Die massa komt wel, zware deads/rows/chins doet wonderen!

Toch voor het geld gegaan bro :o
Erg flexibel; ik mail de supervisor voor de donderdag, welke dagen ik beschikbaar ben de week erna.
Met een minimum van 8 uur p/w, ideaal.
Ach man, heb nu me bulk schema al klaarliggen

En erg veel zin erin :sad:

Dat rug.
Goed bezig man :thumbs:

Flinke rug shady!:thumbs:

En een mooie training natuurlijk! Mooie VPR gepakt!:D

• #2.532

Flinke rug shady!:thumbs:

En een mooie training natuurlijk! Mooie VPR gepakt!:D

Thanks mannen! ;)
2 maal op rij een vpr op de bench nu door all-out te gaan op de eerste werkset, ben blij als ik nog 1 vpr red :)

Vandaag kleine cheat gedaan.
Hoofdreden was omdat ik 25 minuten moest wachten op me bus en ik tegen een snackbar aankeek :o
Vanmiddag de verkooptraining gehad en die ging goed! Vond dat frietje wel kunnen, ook deels een beloning voor mezelf vanwege de nieuwe job :rolleyes:
Nu wel clean tot zaterdag en een tikje lager in kcal, ben echt bang voor een epic vreetfestijn op me bday :roflol:

18:00| Frietje met mayo & kwarkshake
20:00| 250 gram kwark
22:00| Spinazie, kip, aardappelen
00:00| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood & 250 gram kwark
2400/180p.
Best aardige macro's en totaal aantal kcal nog imo, heb 800 kcal voor frietje geteld omdat ik dit nooit weet, was een klein frietje.

• #2.533
Vandaag een training gepakt.
Eerst naar Roermond geweest om een interview af te leggen voor school, wat een klote eind.
Daarna meteen gym in gedoken, was er met mijn gedachte niet 100% bij door al dat reizen, beetje uitgeput ervan.
Veel te veel mooie dames aanwezig ook, haalt de focus een beetje weg :o

Fullbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Standing MP (RPT)
10x20kg
8x40kg
5x50kg
2x70kg - vpr op staand
3x65kg
5x60kg
16x40kg - repout

Sumo deadlift
5x40kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
11x110kg - repout (touch&go)
0x120kg - fail op lift-off, kreeg hem wel omhoog maar form staat op prioriteit 1 dus laten sliden

Chins
5xBW
5xBW +10kg - pr
5xBW +10kg
4xBW +10kg
eerste keer weighted

Chest dips
8xBW
5xBW +15kg
5xBW +25kg
5xBW +30kg - vpr
3xBW +35kg - pr

Dumbell side raises
10x6kg
10x9kg
10x10kg

CGBP
8x70kg
5x80kg
5x80kg
triceps waren al goed verzuurd, jammer

Feedback & voeding
Lekkere training, goede (v)pr's voor in de cut! :)
Assistance voor benen moeten skippen, bij de fullbody van vrijdag leg ik de focus op benen.
Lift-off bij deadlift blijft klote, de 110kg had ik al erg veel moeite mee :(
Gekozen voor de touch&go, ik heb het gevoel dat ik op deze manier me onderrug alsnog voldoende aanspreek en weet de voordelen van constante lift-off's na iedere rep niet.
Alhoewel ik me wel op de lift-off moet focussen, anders gaan me werksetjes er onder lijden qua gewicht.

Beetje last van me ellebogen gekregen bij de CGBP, verrekte klote spotter erbij ook :mad:
Gaf bij de laatste rep aan dat ik hem wel pakte, had wel weer zin om lekker te grinden, trekt die hem alsnog omhoog :mad:

2600 kcal. Pizza als post workout :D

even laatste trainingen bijgelezen

Goed bezig! bencht gaat lekker bij je ondanks dat je niet helemaal tevreden bent! zelfde voor je press. je squat miss nog iets minder? je bencht namelijk bijna evenveel als je squat joh. wel evengoed mooie gewichten voor in je cut

ow en gefeliciteerd met je nieuwe job!

• #2.535
even laatste trainingen bijgelezen

Goed bezig! bencht gaat lekker bij je ondanks dat je niet helemaal tevreden bent! zelfde voor je press. je squat miss nog iets minder? je bencht namelijk bijna evenveel als je squat joh. wel evengoed mooie gewichten voor in je cut

ow en gefeliciteerd met je nieuwe job!

Thanks man. Bench ben ik wel tevreden over ;)
Squat en deadlift falen enorm.
1RM van squat presteer ik wel aardig op (122.5kg zo'n 2 weken terug), alleen de werksetjes falen echt enorm.
5x80kg - 3x90kg - 2x100kg - 1x122.5kg zijn niet echt lekkere verhoudingen imo.
Deadlift fl**ker ik eruit als die me boos blijft maken, ben er klaar mee.
Moet trouwens wel zeggen dat ik 4 maanden eruit heb gelegen vanwege onderrug blessure een tijdje terug dan, en nu wat lichte pijntjes in me bovenbeen heb.
Daarnaast ben ik stijf als een hark en val ik bij deadlift bijna voorover; krijg het gevoel dat ik die hele beweging van de deadlift gewoon niet voltooid krijg, wat erg frustrerend is.

Morgen eerste werkdag, we gaan het zien. Eerst een dikke joint rollen zo om af te koelen.

Laatst bewerkt:
Thanks man. Bench ben ik wel tevreden over ;)
Squat en deadlift falen enorm.
1RM van squat presteer ik wel aardig op (122.5kg zo'n 2 weken terug), alleen de werksetjes falen echt enorm.
5x80kg - 3x90kg - 2x100kg - 1x122.5kg zijn niet echt lekkere verhoudingen imo.
Deadlift fl**ker ik eruit als die me boos blijft maken, ben er klaar mee.
Moet trouwens wel zeggen dat ik 4 maanden eruit heb gelegen vanwege onderrug blessure een tijdje terug dan, en nu wat lichte pijntjes in me bovenbeen heb.
Daarnaast ben ik stijf als een hark en val ik bij deadlift bijna voorover; krijg het gevoel dat ik die hele beweging van de deadlift gewoon niet voltooid krijg, wat erg frustrerend is.

Morgen eerste werkdag, we gaan het zien. Eerst een dikke joint rollen zo om af te koelen.

ja squat is inderdaad vreemd, deadlift ook. misschien een idee om beide nog eens te filmen en hier te posten? gewoon een filmpje van een paar reps op laag gewicht en paar reps op hoog gewicht.

Ik heb zelf ook snel last van mijn onderrug en merk dat zowel met squat en deadlift. bij mij helpt het door goed te rekken tijdens het opwarmen. ik doe zo nu en dan ook rekoefeningen op dagen dat ik niet train gewoon om wat flexibeler te worden.

bij zware sets helpt een belt mij ook enorm om de rug te ondersteunen.

• #2.537
ja squat is inderdaad vreemd, deadlift ook. misschien een idee om beide nog eens te filmen en hier te posten? gewoon een filmpje van een paar reps op laag gewicht en paar reps op hoog gewicht.

Ik heb zelf ook snel last van mijn onderrug en merk dat zowel met squat en deadlift. bij mij helpt het door goed te rekken tijdens het opwarmen. ik doe zo nu en dan ook rekoefeningen op dagen dat ik niet train gewoon om wat flexibeler te worden.

bij zware sets helpt een belt mij ook enorm om de rug te ondersteunen.

Squat heb ik vaak laten checken, daar is de form prima.
Wat ik zelf vermoed is moeite ermee vanwege zwakke hamstrings en ik focus me misschien TE veel op het feit dat ik me knieën niet naar binnen wil laten gaan.

Deadlift is ook zwakke hamstrings vermoed ik en gewoon een klote bewegingsbaan vind ik, ik trek te snel vanuit me rug en sta nooit heel stabiel voor mijn gevoel, altijd het gevoel dat ik voorover of achterover kan kantelen. Vandaag ben ik ook serieus bijna voorover geflikkerd bij de lift-off van de 110kg, moest 2 stapjes zetten om weer recht te staan, maakte er gewoon een walking shrug van :o

Deadlift zou ik inderdaad kunnen filmen, al denk ik niet dat via video het handigst is om advies te geven.
Als mijn lichaam zich in een bepaalde houding wil trekken heb ik bijvoorbeeld niets aan een tip dat ik me heupen lager moet brengen, want dat lukt me gewoon niet (denk ook srs dat dit één van de redenen is dat ik te snel vanuit me rug wil trekken waardoor de form klote wordt op high weights).

Thanks voor je input, zal me form laten checken via video of instructeur in de hoop op tips! :thumbs:

Komt wel goed schatje

Toch voor het geld gegaan bro :o
Erg flexibel; ik mail de supervisor voor de donderdag, welke dagen ik beschikbaar ben de week erna.
Met een minimum van 8 uur p/w, ideaal.
Ach man, heb nu me bulk schema al klaarliggen

En erg veel zin erin :sad:

Verstandig van je! :P
Aaaight dat is wel lekker ja, nu hopen dat het allemaal goed bevalt!
Nice, ik kan en mag nog niet eens aan bulken denken, zal wel weer een lange cut worden :D
Niet zin in bulken? Huhhh? :eek:

Wel weer lekkere trainingen man, BP en squat gaan goed :cool:
Netjes ook die VPR´s van gisteren, problemen met lift off ken ik man. Als je voorbij de knieèn bent gaat het makkelijk, alleen die lift off maakt het onmogelijk :o

• #2.540

Weet ik broer :cool:

Verstandig van je! :P
Aaaight dat is wel lekker ja, nu hopen dat het allemaal goed bevalt!
Nice, ik kan en mag nog niet eens aan bulken denken, zal wel weer een lange cut worden :D
Niet zin in bulken? Huhhh? :eek:

Wel weer lekkere trainingen man, BP en squat gaan goed :cool:
Netjes ook die VPR´s van gisteren, problemen met lift off ken ik man. Als je voorbij de knieèn bent gaat het makkelijk, alleen die lift off maakt het onmogelijk :o

Niet zin in bulken? Heb je verkeerd gelezen bro :p
Lift-off blijft problemen geven idd, zonder lift-off met touch&go zou ik zeker weten 5x130kg pakken, terwijl ik nu op 120kg vast zit vanwege lift-off.
Vandaag eerste werkdag gehad man, lopen wel wat chicks rond daar :o
Ook de vraag gekregen van een kerel hoeveel ik drukte, stond me raar aan te gapen toen die antwoord kreeg :roflol:

Terug
Naar boven