Te laat.. Maar nog gefeliciteerd man! Mooie dag gehad?

Je shape is wel netjes, brede bouw heb je.
Die bicep knalt er ook goed hard uit, side delts kunnen nog iets beter maar die groeien minder meende ik eens te lezen.
En gefeliciteerd met je oma! Geniet er gewoon van, die paar dagen gaan niet zo super veel verschil maken
Thanks kerel

Was wel een lekker dagje opzich, heb aan het begin van de middag een flinke blunt aangestoken die ik 's avonds nog voelde

Heb de kcal's redelijk kunnen beperken, ben 's avonds pas 'los' gegaan op de dingen die over waren

Ook maar iets van 4 biertjes op en 2 mix drankjes, dus valt reuze mee.
Side/rear delt, kuiten en onderarmen lopen inderdaad achter.
Heb me in de bulk toch iets teveel op kracht gefocust t.o.v assistance oefeningen.
Allemaal punten die ik meeneem de volgende bulk in, perfectie is ver te zoeken

Die brede bouw merk ik zelf wel, de V-shape zal ik niet snel bereiken denk ik. Me middel zal ook vrij breed blijven denk ik, ook al verlies ik de zwembandjes.
Beetje een 'rechthoekig' blok idee als ik er zelf naar kijk

Vind het wel raar want in de gym tijdens rotator cuff warm-up zie ik gewoon 2 abs door me tanktop heen schijnen bij sommige bewegingen terwijl de andere 4 NERGENS te bekennen zijn.
Maar goed, zal vanzelf komen
En thanks again man, maar één dag na een vreetfestijn laat op de avond ben ik echt uitgeschakeld, krijg niks weg nu behalve die taart

Vanavond zal de hel wel los breken, dus wacht lekker met eten tot ik honger krijg