AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Gefeliciteerd met je baan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
Haha 5000kcal is wel netjes. Geniet er maar van bro! :D

Thanks bro, will do! :)

Nou dat gaat dan een flinke cheat worden!! hahahaha. En ondanks geen stroopwafelvlaai zal je er vast wel van genieten he! :D

Komt helemaal goed! :)
De visite komt pas 's avonds, dus dat scheelt ook.

Thanks Vinnie! :thumb:

Thanks broseph!

En birthday shape atm, vannacht om 3 uur nog ff gemaakt :o
Beter dan direct na de cheat maken, niet echt goede lichtinval tho.
Maak me wel een beetje 'zorgen' of mijn cut op tijd klaar gaat zijn.
Vorig jaar veel te laat begonnen, nu begin maart al begonnen, maar om mijn middel nog geen progressie.
Chest/rug/schouders/armen staan wel een tikje droger.

2014-05-03 02.57.30.jpg

2014-05-03 03.00.14.jpg

Laatst bewerkt:
Bente gij Jarig vandaag ofwa?
Anyway gefeliciteerd.

Mag nog wel flink wat vet af ;)
.

Gefeliciteerd sgatje ;s

• #2.566
Je maakt er wel een lange cut van, of beeld ik me dat in?

• #2.568
Je maakt er wel een lange cut van, of beeld ik me dat in?

Klopt, ik neem aan dat ik nu op de helft zit na 2 maanden, dus dat komt neer op een cut van 4 maanden.
Had ook niet verwacht zoveel vet aan te zetten in me bulk van 6 maanden (8kg gegained).
Misschien wat meer gas erop gooien en een tikje dieper cutten, got to make it mane.

Hier een pic van vorig jaar, begin augustus.
Droogste dat ik ooit heb gestaan, camera/pose laat het afweten maar had daar 4 blokjes hangen met flex, denk zo'n 13%.
9 maanden progress dus, ter vergelijking.

2013-08-08 16.13.27.jpg

• #2.569
Gisteren epic refeed gehad, zat vanochtend op 83.5kg.
Tijd om er wat vaart achter te zetten, aangezien ik begin juli eigenlijk wel klaar wil zijn ongeveer met cutten.
Of tenminste, klaar om de puntjes op de i te zetten.
Wil eind deze maand op 81kg zitten, eind juni op 78kg en hopen dat het genoeg is.

Probleempje is dat me oma vandaag jarig is, dus nog meer taart :o
Ga de schade wel beperken vandaag, misschien ff op de home trainer of hooguit 1 stuk taart en onder onderhoud blijven.

Edit; hier de voeding, exclusief de taart als ontbijt:
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
21:30| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
01:00| Kwarkshake
Tussendoor = 2x 250 gram kwark
1750/180p/65f

En pic van fatcep:

hsqosk.jpg

Laatst bewerkt:
Te laat.. Maar nog gefeliciteerd man! Mooie dag gehad? :cool: Je shape is wel netjes, brede bouw heb je.
Die bicep knalt er ook goed hard uit, side delts kunnen nog iets beter maar die groeien minder meende ik eens te lezen.

En gefeliciteerd met je oma! Geniet er gewoon van, die paar dagen gaan niet zo super veel verschil maken ;)

• #2.571
Te laat.. Maar nog gefeliciteerd man! Mooie dag gehad? :cool: Je shape is wel netjes, brede bouw heb je.
Die bicep knalt er ook goed hard uit, side delts kunnen nog iets beter maar die groeien minder meende ik eens te lezen.

En gefeliciteerd met je oma! Geniet er gewoon van, die paar dagen gaan niet zo super veel verschil maken ;)

Thanks kerel ;)
Was wel een lekker dagje opzich, heb aan het begin van de middag een flinke blunt aangestoken die ik 's avonds nog voelde :o
Heb de kcal's redelijk kunnen beperken, ben 's avonds pas 'los' gegaan op de dingen die over waren :p
Ook maar iets van 4 biertjes op en 2 mix drankjes, dus valt reuze mee.

Side/rear delt, kuiten en onderarmen lopen inderdaad achter.
Heb me in de bulk toch iets teveel op kracht gefocust t.o.v assistance oefeningen.
Allemaal punten die ik meeneem de volgende bulk in, perfectie is ver te zoeken ;)
Die brede bouw merk ik zelf wel, de V-shape zal ik niet snel bereiken denk ik. Me middel zal ook vrij breed blijven denk ik, ook al verlies ik de zwembandjes.
Beetje een 'rechthoekig' blok idee als ik er zelf naar kijk :P
Vind het wel raar want in de gym tijdens rotator cuff warm-up zie ik gewoon 2 abs door me tanktop heen schijnen bij sommige bewegingen terwijl de andere 4 NERGENS te bekennen zijn.
Maar goed, zal vanzelf komen :)

En thanks again man, maar één dag na een vreetfestijn laat op de avond ben ik echt uitgeschakeld, krijg niks weg nu behalve die taart :roflol:
Vanavond zal de hel wel los breken, dus wacht lekker met eten tot ik honger krijg :o

Haha lekker man, dat is het ideale middel voor een geslaagde verjaardag :roflol:
Ja zo gaat dat bij mij ook vaak, 's avonds laat nog een shitload aan kcal erin proppen. Ah dan heb je het netjes gehouden man :thumb:

Onderarmen vallen volgens mij wel mee als ik die laatste foto zo bekijk ;) kuiten is vooral genetisch bepaald, manlets hebben vaak betere kuitgainzz
Je moet een afweging maken tussen kracht en assistance, volgende bulk beetje rekening mee houden ;)
Dat ken ik, ik heb dat dus ook.. Middel is bijna net zo breed als mn bovenrug, dan zul je toch echt rond de 10% bf moeten om het wat kwijt te raken.
Kan soms best vaag zijn idd, als ik abs heb getraint zie ik ze ook door mn dikke vetlaag als ik flex :p die abs komen ook wel, gewoon doorgaan zo.

Dat is vaak zo, 's ochtends is eetlust dan weg maar 's avonds laat barst de bom los.. :roflol:

Ruim je kamer eens op! :p Er zit wel aardig wat massa onder die speklaag. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

goeie arm, wel beetje dik nog :p

Stop is met dat gecheat man! Beter ga je gewoon ff goed cutten op kip en rijst G, sowieso dat je dan harder gaat staan ook zonder al dat cheatvoer. Inb4 dat is broscience. Bij mij merk ik wel verschil in shape tussen een dieet met alleen maar 'avondmaaltijden' en m'n normale dieet. Het zou zonde zijn als je nu al je mussles verliest :(:(

• #2.576
Ruim je kamer eens op! :p Er zit wel aardig wat massa onder die speklaag. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Is de zolder :o
Ben ook benieuwd man, las net je plan over wat dieper cutten, I'm in! :thumb:

goeie arm, wel beetje dik nog :p

That feels :(

Stop is met dat gecheat man! Beter ga je gewoon ff goed cutten op kip en rijst G, sowieso dat je dan harder gaat staan ook zonder al dat cheatvoer. Inb4 dat is broscience. Bij mij merk ik wel verschil in shape tussen een dieet met alleen maar 'avondmaaltijden' en m'n normale dieet. Het zou zonde zijn als je nu al je mussles verliest :(:(

Rijst en kip? Nee gek, need low carb jonguh!
Vreet op trainingsdagen vrij vaak pasta met gehakt, maar met drukke schooldagen hanteer ik gewoon IF, trainen na school, thuis om 20:00 met 2000 kcal over, dus maar pizza erin gooien.

Na dit gelezen te hebben een 2e stuk taart naar binnen gewerkt.
107tf1w.jpg

Kan geen halve taart weggooien natuurlijk!

*lol* die taart gaat je echt niet nekken hoor!
Maar als je dan toch cheat.. hoop dat ie lekker was! :D

Nomnom taart!!:D:eating:

Even tandje bij zetten met cutten en niet teveel IIFYM doen denk..

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Nomnom taart!!:D:eating:

Even tandje bij zetten met cutten en niet teveel IIFYM doen denk..

Armen gaan wel lekker zo te zien :thumb:

Zou wel gewoon zo strict mogelijk blijven voor jezelf.
Natuurlijk moet je her en der wel ruimte bieden voor cheats.
Gaat uiteindelijk wel om de kcals / macro's etc ja en niet zozeer welk voedsel.
Layne Norton en zijn atleten maken maar al te goed gebruik van IIFYM

Terug
Naar boven