XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Nice train!
Maagpijn waarvan dan?
Wel goed dat het over is gegaan.

Hehe oke man snap het, wel klote dat het bij de 70kg al optreed.
Nice, dan kan je gewoon alles doen waar je zin in hebt :P Veel succes met ashbringer, beul hem maar goed af! :D

Wtf ga je zeggen dat ik veel volume had op MP, dit is het dubbele van wat ik deed :roflol: en veel zwaarder!
Lekker die PR's! 90 min cut train, zo zie ik het graag! :cool:

Damn! Dat zijn twee beste PR's in 1 training!:thumbs:

Nice pr's shady!

Netjes ma, die presses gaan je echt goed af zo te zien! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.606
Vandaag training gedaan met AshBringer bij de gym waar hij traint.
Gvd wat een gasten liepen er rond zeg :roflol:
'' Hey G ik zeg je eerlijk, je moet fitness instructeur worden! ''
'' Die schijf is half kapot G, nog maar 5kg over van de 10kg, abonnement loopt nog paar maanden maar ik sloop die abonnement binnenkort G''.

Fullbody, 2 uur.

Squat
- warm up -
5x90kg
2x100kg
2x100kg

Bench press
- warm up -
5x90kg inclusief 1 spot - lag er niet lekker voor kwam ik bij de 1e rep achter, toch doorgegaan
1x100kg - wou voor een double gaan :fuu::fuu:
Paused: 2x5x80kg
Gvd weak p*ssy shit :mad:

Chins
5xBW
5xBW + 10kg
5xBW + 10kg
4xBW + 10kg

Deadlift
8x40kg
5x60kg
6x80kg
2x110kg:
View My Video

De deadlift ging dit keer wel gewoon lekker op conventional ???
Ik vermoed dat dit komt omdat ik hier een spiegel heb, wat ik in mijn eigen gym niet heb.
Voor de setjes kan ik zo ff kijken welke positie ik moet hanteren om mijn rug recht te houden.
Blijkbaar hanteerde ik de vorige keer een foute positie, zag het meteen toen ik me regular form checkte in de spiegel bij de warm-up set.
Zal het toch moeten leren om hem juist uit te voeren zonder behulp van de spiegel.
1e rep in de spiegel kijken was een foutje, bij de andere sets was het alleen kijken voor de juiste form en vooruit kijken bij de lift zelf.

Inb4 small calves :(

Block-pull: 2x1x130kg

Dips
5xBW
5xBW+12.5kg
5xBW+20kg
5xBW+30kg
ander diprek dan bij mijn regular gym, was ff wennen

Incline db curl
10x12kg
10x16kg

Incline db press: 12x30kg
omdat een mocro stoer deed bij het dumbell rek :roflol:

Feedback & voeding
Man man man, wat een schijt gewichten.
Squat en bench vielen flink tegen.
Geen safety bars bij het squatten en bij bench was ik al wat energie kwijt + lag slecht op de bench voor me poging op VPR set, balen. Benieuwd of het echt door deze redenen kwam of dat ik nu krachtverlies begin te leiden. Will see @ next tren.
Tevreden over de deadlift en assistance.

2700 kcal.
Post workout 2 broodjes shoarma :D

Maagpijn?
Hoe dan?

Verder wel nette training man ;)

Nice train!
Maagpijn waarvan dan?
Wel goed dat het over is gegaan.

Thanks! :)
De maagpijn kan meerdere redenen hebben:
- ik heb een aantal jaar terug wat darmproblemen gehad, ook medicatie voor gekregen een paar maanden lang, zo goed als weg maar keert nog wel eens terug.
- vasten op rustdagen heb ik geen enkele moeite mee, echter met school blijkbaar wel, misschien omdat ik dan meer verbrand vanwege het lopen/denken/stress (zou goed kunnen dat dit er niks mee te maken heeft)
- ik prop veel van me kcal's pas in de avond naar binnen en voel me overdag wat 'slapjes' en 'leeg', verder geen moeite met dat gevoel. Sta soms op met lichte maagpijn, misschien door te veel eten voor het slapen.
- zodra ik teveel ga roken op een lege maag komt dat lege gevoel erg goed naar voren, wat soms omgezet wordt in maagpijn.

Het gevoel is nu een stuk minder dan vroeger, dus ik incasseer het wel ;)

Hehe oke man snap het, wel klote dat het bij de 70kg al optreed.
Nice, dan kan je gewoon alles doen waar je zin in hebt :P Veel succes met ashbringer, beul hem maar goed af! :D

Wtf ga je zeggen dat ik veel volume had op MP, dit is het dubbele van wat ik deed :roflol: en veel zwaarder!
Lekker die PR's! 90 min cut train, zo zie ik het graag! :cool:

Niet aan de 90-minuten regel gehouden dit keer bro :o
Binnenkort fullbody, hoop dan voor die 90 minuten zelfs klaar te zijn :P
Vergeet niet dat bij MP alles opwarmsetjes zijn tot de PR set hé, dus valt wel mee toch? :p

Damn! Dat zijn twee beste PR's in 1 training!:thumbs:

Thanks kerel :)
Die BW MP wil ik ook nog binnenslepen dit jaar, mirin hard!

Netjes ma, die presses gaan je echt goed af zo te zien! :D

Thanks broski's! :thumb:
Ook jouw sterkere punt als ik het goed herinner, Jespeeer ;)

Edit: zie zojuist dat ik woensdag niet kan trainen vanwege werk, ga dus een ub/lb van 4x doen op ma/di/do/vr, toch lekker rustig schoolweekje.
Hoop de week erop fullbody te kunnen pakken, maar ub/lb is ook geen ramp. Zal ook veel schuiven vanwege school, eventueel fb-lb-ub of iets dergelijks.

Laatst bewerkt:
netjes die pr op MP :D

• #2.608
Pak de weging morgen vanwege volle maag vanochtend.
Stond om 09:00 op 83kg, net om 16:30 in eens op 82.5kg terwijl ik 450 kcal heb genuttigd.
En dan komt de bro-science dat je niks verbrand als je niet ontbijt :o
Fuarking veel honger nu :eek:

Voeding vandaag:
13:00| Kwarkshake
17:45| 500 gram kibbeling + saus
22:00| 3/4 gebakken eieren, 2 sneden brood
pre-sleep: Kwarshake
2200/210p/90f

Thanks man, viel me niet verkeerd :)

Geen 90 minuten :( maar beter ook, 75 min is wel de max tijdens een cut..
Ja dan valt het nog wel mee, voor jou is dat natuurlijk ook makkelijk haalbaar die setjes op MP :P

Lekkere train bro! DL ziet er goed uit, maar voor een conventional DL sta je wel breed, of lijkt dat zo?
En tijdens 1e rep kijk je naar rechts in de spiegel. Tijdens 2e rep kijk je wel vooruit, en dat raad ik ook aan.
Verder kan je meer je heupen erin gooien, maar dat is geen groot probleem. Je rug had je wel goed in positie. :thumbs:

Nice train!

Tja met de maagpijn. Hoop voor je dat het niet te vaak terugkomt. Is niet fijn.

• #2.611
Zojuist gewogen:
02-05: 83.0kg
11-05: 82.1kg

Niet slecht met me verjaardag erbij.
Wel vrij veel gedropt, maar 100 gram per dag / 3kg per maand, kan ik hebben.
Refeeden wanneer ik teveel afval zorgt alleen maar voor schommeleffecten.
Ga wel refeeden binnenkort tho, maar nu nog niet.

Mik op zo'n 81kg eind deze maand, eind juni rond de 78.5kg en dan hoop ik ongeveer klaar te zijn!

Geen 90 minuten :( maar beter ook, 75 min is wel de max tijdens een cut..
Ja dan valt het nog wel mee, voor jou is dat natuurlijk ook makkelijk haalbaar die setjes op MP :P

Lekkere train bro! DL ziet er goed uit, maar voor een conventional DL sta je wel breed, of lijkt dat zo?
En tijdens 1e rep kijk je naar rechts in de spiegel. Tijdens 2e rep kijk je wel vooruit, en dat raad ik ook aan.
Verder kan je meer je heupen erin gooien, maar dat is geen groot probleem. Je rug had je wel goed in positie. :thumbs:

Thanks bro ;)
Ik zie nu zelf inderdaad dat ik vrij breed sta, misschien volgende keer smallere stance proberen, kijken wat dat doet. Heupen erin gooien heb je gelijk in, dat is wat ik altijd achter wegen heb gelaten.
Flink wat filmpjes gecheckt voor ik begon en vandaar me heupen er nu ingegooid, misschien dat het over een tijdje wat soepeler verloopt :p

Nice train!

Tja met de maagpijn. Hoop voor je dat het niet te vaak terugkomt. Is niet fijn.

Hopelijk was het eens dan voor jouw een 'mindere' workout dan inderdaad krachtverlies.
Ziet er nog altijd goed uit bro!

Gewicht gaat lekker. Wel een beetje snel. Als je eind van de maand 81 wil halen zal je het wel iets rustiger aan moeten doen denk ik zo. Maar goed.. alle begin gaat al vaak sneller. Dus misschien valt het wel mee.

• #2.614
Hopelijk was het eens dan voor jouw een 'mindere' workout dan inderdaad krachtverlies.
Ziet er nog altijd goed uit bro!

Thanks broski :thumb:
Heb ook al gigantisch lang geen deload meer gedaan, deels bang dat ik krachtverlies ervaar ervan.
En heb niet het gevoel dat een deload nodig is, ook niet door 1 mindere training, maar misschien toch over na gaan denken binnenkort.

Gewicht gaat lekker. Wel een beetje snel. Als je eind van de maand 81 wil halen zal je het wel iets rustiger aan moeten doen denk ik zo. Maar goed.. alle begin gaat al vaak sneller. Dus misschien valt het wel mee.

Inderdaad, ik ga nog ff kijken hoe ik het doe.
Misschien eind van de maand een refeed als ik te ver onder die 81kg zit ;)
Ik zou dit niet meer graag het begin willen noemen, ben al 2,5 maand aan het cutten en het gaat nu juist sneller dan op het begin :o
Maar bij mij is vrijwel alles het tegenovergestelde :p

Inderdaad, ik ga nog ff kijken hoe ik het doe.
Misschien eind van de maand een refeed als ik te ver onder die 81kg zit ;)
Ik zou dit niet meer graag het begin willen noemen, ben al 2,5 maand aan het cutten en het gaat nu juist sneller dan op het begin :o
Maar bij mij is vrijwel alles het tegenovergestelde :p
Oeps.. my fail. :o
Bij mij gaat het ook altijd tegenstrijdig hoor.. van wat ik vanmorgen zag heeft het ophogen van mijn voeding geleidt tot afvallen.. maar morgen of dinsdag even een echte check. Weekend kan ook vertekenen en was gisteren uit eten.

Thanks bro ;)
Ik zie nu zelf inderdaad dat ik vrij breed sta, misschien volgende keer smallere stance proberen, kijken wat dat doet. Heupen erin gooien heb je gelijk in, dat is wat ik altijd achter wegen heb gelaten.
Flink wat filmpjes gecheckt voor ik begon en vandaar me heupen er nu ingegooid, misschien dat het over een tijdje wat soepeler verloopt :p

Schouderbreedte is volgens mij wel goed, zo doe ik het tenminste wel. Heupen erin gooien is ook lastig man, onder de 100kg is het makkelijk, maar tegen je max is het lastig omdat je ook al met die lift off zit.
Blijven proberen met warming up sets, dan moet het als het goed is wel soepeler gaan ;)

Gaat lekker met gewichtafname, goed bezig bro :thumb:

Deload juist doen bro, ik werd er sterker van ;)

• #2.618
Oeps.. my fail. :o
Bij mij gaat het ook altijd tegenstrijdig hoor.. van wat ik vanmorgen zag heeft het ophogen van mijn voeding geleidt tot afvallen.. maar morgen of dinsdag even een echte check. Weekend kan ook vertekenen en was gisteren uit eten.

Snap het wel hoor, zou ook denken dat de cut nog moet beginnen als ik in de spiegel kijk :sad:
Zou inderdaad die echte check doen op een betrouwbaar moment! ;)

Schouderbreedte is volgens mij wel goed, zo doe ik het tenminste wel. Heupen erin gooien is ook lastig man, onder de 100kg is het makkelijk, maar tegen je max is het lastig omdat je ook al met die lift off zit.
Blijven proberen met warming up sets, dan moet het als het goed is wel soepeler gaan ;)

Gaat lekker met gewichtafname, goed bezig bro :thumb:

Thanks voor je input bro! :thumb:
Gewichtsafname gaat wel lekker nu inderdaad, nu nog doorzetten en niet afhaken zoals de cut van vorig jaar :o

Deload juist doen bro, ik werd er sterker van ;)

Ga ff kijken brah, maar thanks voor je input!
Zag geloof ik dat Jorgyboy na zijn deload zwakker is teruggekomen (kan ook iemand anders zijn, not sure).
In de bulk ben ik het ermee eens, echter ben ik bang dat in de cut, de kracht alleen maar achteruit gaat.
Heb wel eens een training geskipt vanwege drukte bijvoorbeeld, en merkte gelijk dat de training erop minder ging. Maar door ub/lb schema dat ik hanteer komende week, krijgen mijn spiergroepen meer rust dan bij FB om de dag, dus moet goed komen.
Ga het meenemen, zodra een deload nodig is ga ik het doen, misschien deze maand nog! ;)

Voeding vandaag:
- 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 100ml melk
- Spinazie, kip, aardappelen
- 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
- Kwarkshake
Tussendoor; 2x 250 gram kwark + aardbeien
2150/205p/80f

• #2.620
Maar dat bedoelde ik helemaal NIET!!!!!!! Je gaat goed!

Ghehe was deels een joke :D
Ben nog niet geheel tevreden over de progressie in de spiegel, gewicht daalt wel lekker.
Zal eind deze maand weer eens een progressie pic posten, dit keer een duidelijkere ;)

Terug
Naar boven