Vanmiddag na school weer training gepakt, was echt gigantisch druk.
Heb zelfs 5 minuten gewacht tot er een kluisje vrij kwam en er stonden 5 mensen op een squatrek te wachten
Upperbody. 90 minuten.
Standing MP
(RPT)
8x20kg
8x40kg
5x55kg
1x75kg - PR op staand, zonder grind
2x70kg
3x65kg
8x55kg - repout
BOR
8x30kg
8x50kg
5x70kg
5x70kg
5x75kg
Incline Bench press
(RPT) (al 3 maanden niet gedaan, toch juiste gewicht ingeschat)
8x20kg
8x50kg
5x70kg
5x85kg - PR geloof ik
6x80kg
8x75kg
Chins, wide hammer grip
7xBW
7xBW
6xBW + 12xBW tricep dips, geen idee waarom
Superset: db side raises - skullcrushers ez bar
10x8kg - 10x29kg
10x10kg - 10x29kg
8x10kg - 8x29kg
EZ bar curl,
voor de pomp
12x29kg
12x29kg
Feedback & voeding
Lekkere training, ben tevreden

Toch weer moeten 'inkorten', ik heb de facepulls weggelaten en de curls afgekapt vanwege tijdgebrek.
Was alleen met de MP en BOR al 45 minuten bezig

Komt mede door het delen van het squatrek dus ook gelijk wat praten erbij enzo, maar moet er wel op gaan letten. Vanaf volgende week dus fullbody waarschijnlijk met 6 oefeningen, denk dat dit mooi uit moet komen op 60-80 minuten. FB
waarschijnlijk doordat ik maandag school heb van 08:45 - 18:15, word een flinke pre-workout erin knallen

De maandag skippen vind ik eigenlijk een no-go, aangezien ik de zaterdag+zondag ook standaard rust heb en bij di/wo/do/vr een heel ander schema toegepast moet worden om minstens 3x te gaan.
Voeding bijna hetzelfde als gisteren, ~2500 kcal + een pistoletje op school, ging bijna van me stokje door maagpijn rond 14:00. Totaal rond de 2700-2800 kcal dus, maar kan me dit veroorloven na een 90 minuten workout.
Ah zo lol, ik las het helemaal verkeerd.

Dacht eerst dat je aan één kant van de barbell een plate + mat bedoelde, dat leek me al zo sterk, dus dacht deficit.
Maar uiteindelijk dus net zoals block pull? Deze ga ik morgen ook eens proberen naast conventional DL.

Ik heb ook moeite met die klote diepte. 130 gaat met pijn en moeite, dan moet ik dus echt vanuit de rug trekken.
Hehe ja man, als die 2 er op zitten is het je al goed.. Kuiten gewoon volgende train pakken, zag dat je vrijdag fullbody met focus op LB zou doen, dan pak je dan je kuiten gewoon.
Heb de block pulls even moeten opzoeken man, maar inderdaad dat dus

Mijn form bij conventional deadlift is al crap zodra ik bij de 70kg aankom

Bewegingsbaan ligt me gewoon klote, me heupen willen veel te snel omhoog, bla bla bla.
Lang verhaal dat ik al te vaak heb uitgelegd
Vrijdag even kijken van hoe of wat, heb BP+DL als main oefening staan, chins/dips erbij en nog wat troep.
Train vrijdag met AshBringer dus dan is het wat flexibeler
Prima training als ik het zo zie, nice!
Thanks bro!