JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ej G nog prima gewichten hoor, ondanks dat ze half kapot zijn krijg je ze toch nog in de lucht
Ja, omdat ze nog maar de helft wegen van wat ze waren
![]()

ej G nog prima gewichten hoor, ondanks dat ze half kapot zijn krijg je ze toch nog in de lucht

Ja, omdat ze nog maar de helft wegen van wat ze waren
wow die man heeft echt een klein gezicht voor dat hoofd

''zodra ik teveel ga roken op een lege maag komt dat lege gevoel erg goed naar voren, wat soms omgezet wordt in maagpijn."
Goede reden om te stoppen?
Deadlift kan ik niet goed bekritiseren, misschien wat meer je ellenbogen naar binnen duwen zodat je wat meer je lats aanspreekt?

Omdat ik anders niet aan mijn eiwitten kom op low carbHoezo dan zoveel kwark in de cut? Merk je niet dat je daardoor wat meer onderhuids vet vast houd? Of is dat bro science?![]()

+1. Is IMO echt het proberen waard..Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark.
Hoezo dan zoveel kwark in de cut? Merk je niet dat je daardoor wat meer onderhuids vet vast houd? Of is dat bro science?![]()
Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark. En wel weer een mooie training bro![]()

Lekkere training toch wel.
Maar goede spotters.. pfff. die zijn moeilijk te vinden helaas....

Lekker die t-bar row! Bench is ook nog goed sterk op high reps, en die superset doe ik je niet na.. Dan moet ik altijd kracht inleveren
Mooi volume voor in de cut, trainingstijd is ideaal zo.![]()

Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark. En wel weer een mooie training bro![]()

Z'n vetpercentage is gewoon nog te hoog om veel definitie te zien, dat komt echt niet door z'n kwark.
Haha jouw cut blijft interessant. Post workout pizza xD
Zie je al veel verschil ten opzichte van begin van je cut?

Leuk je weer eens te treffen in de gym en die maat van je!
Training ging ook lekker van wat ik zag dan in ieder geval!![]()

Maar weer geen 90 min 
Ik zou je ellebogen wat meer onder de stang duwen, zo zet je wat meer spanning op je rug waardoor je wat beter overeind blijft.
Misschien je bekken wat verder naar voren duwen als je boven bent, kan het niet zo goed zien.

Lekkere squat! Ziet er ook echt easy uit bij jou man, als ik eraan denk dat gewicht te squatten doen mn knieën al pijn.
Je komt ook makkelijk omhoog, ben geen expert wat squat techniek betreft, maar na mijn inzien ziet het er goed uit.
Sumo ging ook goed, netjes dat je die 2 reps er nog uit heb weten te halen! Valt niet echt op dat compounds lang duren bij jouMaar weer geen 90 min
![]()