MuscleMeat

Shady's Recomp Log

ej G nog prima gewichten hoor, ondanks dat ze half kapot zijn krijg je ze toch nog in de lucht

ej G nog prima gewichten hoor, ondanks dat ze half kapot zijn krijg je ze toch nog in de lucht

Ja, omdat ze nog maar de helft wegen van wat ze waren

hue+hue+_9fe704e6489f47746aa7d4eb0345238b.jpg

''zodra ik teveel ga roken op een lege maag komt dat lege gevoel erg goed naar voren, wat soms omgezet wordt in maagpijn."
Goede reden om te stoppen?
Deadlift kan ik niet goed bekritiseren, misschien wat meer je ellenbogen naar binnen duwen zodat je wat meer je lats aanspreekt?

Hoezo dan zoveel kwark in de cut? Merk je niet dat je daardoor wat meer onderhuids vet vast houd? Of is dat bro science? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.626
Vandaag ff training gepakt.
Had in het tussenuur van school paar hijsjes op, maar merkte er niet heel veel van tijdens de training.
Was wel extreem druk, dus volgorde moeten aanpassen en 1 oefening moeten skippen.

Upperbody, 50 minuten.

Chins
5x6xBW

T-bar row (excl gewicht stang)
10x25kg + 8x50kg
5x65kg
8x60kg
8x60kg

Bench press
- warm up -
8x85kg
4x90kg
8x80kg - vervelende klote spotter, heb hem maar weggelegd vanwege spot op de 8e rep, hadden er wel 9/10 in gezeten

Superset: preacher curl - db side raises
20x24kg - 12x7kg
10x29kg - 12x7kg
6x34kg - 12x7kg
20x19kg - 10x7kg
slopend die supersets, high reps slopen me al zonder superset :o

Feedback & voeding
3/5 training, niks speciaals.
Wou eens wat higher reps gaan zitten maar toch deels afgekapt, wel sinds een lange tijd weer 8 reps gepakt op werkset @ BP, maar kon het niet laten om te kijken hoe het ging op de 90kg.
Morgen LB met squats.
Houd de trainingen nu vrij kort aangezien ik 4x ga deze week, vind 50-60 minuten prima.

Voeding: 2600 kcal, pizza als post workout :rolleyes:

Thanks G, randje van de gewichten ontbrak dus disbalans -> moeilijker :P

Ja, omdat ze nog maar de helft wegen van wat ze waren

wow die man heeft echt een klein gezicht voor dat hoofd

Ik dacht dat ik een rotkop had :roflol:

''zodra ik teveel ga roken op een lege maag komt dat lege gevoel erg goed naar voren, wat soms omgezet wordt in maagpijn."
Goede reden om te stoppen?
Deadlift kan ik niet goed bekritiseren, misschien wat meer je ellenbogen naar binnen duwen zodat je wat meer je lats aanspreekt?

Zoals ik zei weet ik de precieze reden niet ;)
Vandaag bijvoorbeeld nergens last van gehad en heb niets anders gedaan dan op dagen dat ik wel last heb.
Ben al aan het minderen tho, stoppen duurt nog ff.
Zal het eens proberen man, wissel de conventional dl nu af met sumo dl, ook deficit sumo dl heb ik nog op het lijstje staan. Genoeg varianten daarvoor dus :)
Thanks voor de input!

Hoezo dan zoveel kwark in de cut? Merk je niet dat je daardoor wat meer onderhuids vet vast houd? Of is dat bro science? :P
Omdat ik anders niet aan mijn eiwitten kom op low carb :(
Moet woensdag werken van 13:00 - 21.00 dus dat word echt een ramp op low carb, even kijken nog hoe ik mezelf daar uit ga redden. Durf niet te zeggen of het bro-science is of niet, ik denk dat het persoonsgebonden is, maar ik ben er wel bang voor stiekem.
Toch, liever meer onderhuids vet dan spierverlies vanwege te weinig eiwitten :o
Haal minstens 60% van me eiwitten uit zuivel/whey.

nice preacher curls bruhuhuhuh

Lekkere training toch wel.
Maar goede spotters.. pfff. die zijn moeilijk te vinden helaas....

Lekker die t-bar row! Bench is ook nog goed sterk op high reps, en die superset doe ik je niet na.. Dan moet ik altijd kracht inleveren :p

Mooi volume voor in de cut, trainingstijd is ideaal zo. ;)

Mooie training man!

Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark. En wel weer een mooie training bro ;)

Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark.
+1. Is IMO echt het proberen waard..

Onderhuids vet jongen?

Misschien dan iets can caseïne nemen? Ik merk er wel verschil mee, heb al een kleine maand mijn kwark vervangen voor caseïne en bepaalde lijnen komen nu duidelijker naar voren. Maarja geen idee of het idd echt door de vermindering van zuivel komt. Vind het zelf ook nog altijd belangrijk om iets van zuivel binnen te krijgen, maar skip nu wel de kwark. En wel weer een mooie training bro ;)

Z'n vetpercentage is gewoon nog te hoog om veel definitie te zien, dat komt echt niet door z'n kwark.

Ja dat snap ik. Toch is dit forum bedoeld om bepaalde ervaringen te delen. Wat Shady daarmee doet, moet hij zelf weten. Zoals ik (en Marvin) al aangeven: het is misschien de moeite waard. Toch zal je idd pas bepaalde definitie zien bij een lager VP%.

Haha jouw cut blijft interessant. Post workout pizza xD
Zie je al veel verschil ten opzichte van begin van je cut?

Leuk je weer eens te treffen in de gym en die maat van je!
Training ging ook lekker van wat ik zag dan in ieder geval! :)

• #2.637
Vandaag voor school een training gedaan, had pas college om 15:15.

Lowerbody, 1 uur 15 minuten.

Squat
- warm up -
5x80kg
5x90kg:
3x100kg
5x90kg
redelijk wijde stance, volgende keer weer de smallere variant

Sumo DL
5x40kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg - approved door Mitrenz :thumbs:

Planks
2x 1,5 minuut

~4 setjes voor kuiten

Feedback & voeding
Zelfde gewichten als altijd bij lowerbody :o
Was na de squat + dl al flink gesloopt, die 2 oefeningen duurde ook al ~50 minuten.
Had nu wel extra focus op de DL, komt ook door de extra druk omdat Mitrenz + klasgenoot meekeken.
Merk dat ik solo wat minder discipline heb en waarschijnlijk afgekapt was na de 3e rep, terwijl rep 4 en 5 prima waren nog. Heb mezelf ook wel 'opgefokt' om de laatste 2 reps eruit te halen.

Voeding:
pre: 250 gram kwark + aardbeien
19:30| Macaroni + gehakt
22:00| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood
01:00| Kwarkshake
2600/180p/~80f

nice preacher curls bruhuhuhuh

Thanks brahahah, deed ze met iemand anders mee dus ben ook met zijn gewichten meegegaan erop.

Lekkere training toch wel.
Maar goede spotters.. pfff. die zijn moeilijk te vinden helaas....

Thanks, ik heb echt een schijthekel aan spotters.
Maar de roll of shame lijkt me ook niet heel geweldig :o

Lekker die t-bar row! Bench is ook nog goed sterk op high reps, en die superset doe ik je niet na.. Dan moet ik altijd kracht inleveren :p

Mooi volume voor in de cut, trainingstijd is ideaal zo. ;)

Thanks! ;)
Supersets zijn ook killing, vooral preacher curl ging in eens -10 reps met maar 5kg verschil :p
Stond ook raar te kijken van 20 reps op 24kg, flinke vpr :roflol:
Eens met trainingstijd; donderdag heb ik misschien meer tijd en kan ik eventueel aanvullen wat ik maandag misde, mits het in het schema past :thumb:

+1. Is IMO echt het proberen waard..

Welke zuivel houd je over dan? Want melk lijkt me niet 'beter' dan kwark eigenlijk.
Caseïne 1x geprobeerd, vond het extreem ranzig en ging bijna over me nek :o
Ik houd het erin voor later, misschien wanneer ik de puntjes op de i ga zetten ;)
Momenteel gaat de gewichtsafname prima en geeft de spiegel ook langzamerhand beter resultaat.
Waardeer de input, neem het zeker mee! :thumbs:

Z'n vetpercentage is gewoon nog te hoog om veel definitie te zien, dat komt echt niet door z'n kwark.

Haha jouw cut blijft interessant. Post workout pizza xD
Zie je al veel verschil ten opzichte van begin van je cut?

Zal volgende week nog wel erger worden ben ik bang voor; iedere doordeweekse dag pas thuis om 19:00.
Vind het dan handig om op trainingsdagen een pizza erin te gooien in plaats van 2 meals naar binnen te werken op een kort tijdstip ;)
Begin nu wel wat verschil te zien, gelukkig.
Merk vooral dat me middel, waar het meeste vet zit, progressie begint te boeken.
Alleen nog vrij weinig veins die eruit schieten, dus nog een lange weg te gaan!

Leuk je weer eens te treffen in de gym en die maat van je!
Training ging ook lekker van wat ik zag dan in ieder geval! :)

Ja man, was lang geleden! :thumbs:
Jij viel wel op met die shining shoes :cool:

Thanks kerel :)
Ook bedankt voor de feedback richting mijn klasgenoot over zijn deadlift, het was pas zijn 2e keer namelijk.
Het goed/fout beoordelen van de lift kan ik wel, maar vind het toch altijd lastig om de juiste tips mee te geven voor verbetering.

Ik zou je ellebogen wat meer onder de stang duwen, zo zet je wat meer spanning op je rug waardoor je wat beter overeind blijft.
Misschien je bekken wat verder naar voren duwen als je boven bent, kan het niet zo goed zien.

Lekkere squat! Ziet er ook echt easy uit bij jou man, als ik eraan denk dat gewicht te squatten doen mn knieën al pijn. :o
Je komt ook makkelijk omhoog, ben geen expert wat squat techniek betreft, maar na mijn inzien ziet het er goed uit.

Sumo ging ook goed, netjes dat je die 2 reps er nog uit heb weten te halen! Valt niet echt op dat compounds lang duren bij jou :roflol: Maar weer geen 90 min :(

• #2.640
Ik zou je ellebogen wat meer onder de stang duwen, zo zet je wat meer spanning op je rug waardoor je wat beter overeind blijft.
Misschien je bekken wat verder naar voren duwen als je boven bent, kan het niet zo goed zien.

Thanks voor je input man :)
Was niet heel lekker gefilmd idd.

Lekkere squat! Ziet er ook echt easy uit bij jou man, als ik eraan denk dat gewicht te squatten doen mn knieën al pijn. :o
Je komt ook makkelijk omhoog, ben geen expert wat squat techniek betreft, maar na mijn inzien ziet het er goed uit.

Sumo ging ook goed, netjes dat je die 2 reps er nog uit heb weten te halen! Valt niet echt op dat compounds lang duren bij jou :roflol: Maar weer geen 90 min :(

Dat het easy eruitziet heb ik dus als ik jouw DL filmpjes bekijk :P
Vanaf rep 4 ging die wat 'lastiger', echter heb ik nog nooit gefaald op squat en ben ik goed met grinden op de squat blijkbaar. Aangezien ik met 1RM test op 115kg flink wat moeite had, en alsnog de 122.5kg eruit heb geperst. Als ik de grens op zou zoeken zoals bij BP, dan zit er naar mijn gevoel een stuk meer in op de werksetjes.

:roflol:
Mirin jouw 125kg deadlift :(
En vandaag speciaal voor jou dan:

Upperbody. Trainingsduur 90 minuten

Standing MP (RPT)
- warm up -
5x60kg
6x55kg
8x50kg

Pull ups
6xBW
6xBW
6xBW
5xBW + 3xBW
chins gaan me veel makkelijker af, pull ups voelen wel lekker aan dus houd ze er ff in

Chest dips
8xBW
8xBW+15kg
5xBW+35kg - vpr
7xBW+25kg
13xBW+10kg - repout

Seated cable row
10x57kg [pronated]
10x57kg [wide hammer grip]
8x67kg [onderhands]
8x67kg [onderhands]

CGBP
10x50kg
7x80kg
8x70kg
6x70kg

~face pulls: 4 setjes 12-15 reps.
~machine fly: 3 setjes voor pomp

Feedback & voeding
Merk dat 3 presses me te zwaar word in de cut, de CGBP ging bagger.
Dacht het vorige keer al te merken, maar nu weet ik het zeker; 2 heavy presses is meer dan voldoende.
Voor de rest wel lekkere training.

Voeding op 2600 kcal:
pre: 250 gram kwark + aardbeien
2nd post: pizza big american, bbq chicken :cool:
pre sleep: kwarshake

Op school zelfs 2 Merci chocolaatjes afgestaan die ik had gewonnen met opgaves :roflol:
Fuarking dedication to the max :o

Terug
Naar boven