Even een weging gepakt in de gym voor het trainen.
Het vetpercentage is redelijk nauwkeurig, ik denk dat die
maximaal 1% kan afwijken.
Gewicht inclusief sportkleding.
21 februari (2 weken voor de cut begon)
88.3kg -> 17.2%VP -> 73.1kg VVM
16 mei
82.4kg -> 13.1%VP -> 71.6kg VVM
Ben wel tevreden eigenlijk, 4% eraf in 2,5 maanden tijd, waarvan het op het begin minder ging dan nu.
Denk dat de 13.1% redelijk nauwkeurig is, zelf had ik 13.5% in gedachten, met maximaal 14%, voor de weging/meting.
Vandaag training gedaan met Krimlo, ook Mitrenz nog gespot

Was goede motivatie voor me lifts!
Sumo deadlift
8x60kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
3x130kg - epic veel moeite met lift-off, techniek was wel goedgekeurd
2x135kg
5x130kg - vanaf 2e rep touch&go, gingen snoeihard
Squat (wide stance)
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
3x90kg
12x80kg - sick vpr
Feedback & voeding
Moest helaas na deze 2 oefeningen weer gaan, was hier toch al 70 minuten mee bezig.
Squat is gebeurt wat ik had verwacht; er zit meer in!
Dacht eerst dat ik zou failen op de 6e rep, toen Krimlo als spotter gevraagd en knalde er 12 uit, met misschien nog wel meer

Hoop dat dit betekent, dat ook me werksetjes van 3x100kg op te krikken zijn naar minstens 5x100kg.
Zoals ik al heb aangegeven heb ik nog nooit gefaalt op de squat maar zit ik al vrij snel op het grind gedeelte waarbij ik denk niet (veel) meer te kunnen. Blijkbaar gaat het grinden me goed af, dus ben benieuwd naar de volgende squat sessie
Voeding lekker laag, 2200 kcal/210p.
Post workout broodje döner, me 2e deze week en gisteren ook al pizza
Mooie training! en je nieuwe FB schema ziet er goed uit!
Nice die sumoDL!
Thanks Marina

Heb al veel te lang niet meer in jouw log gekeken, ga ik van het weekend eens doorspitten weer!
Schema ziet er prima uit zo!
En ja, big problem, ga gewoon inpikken van je
Thanks man

Inpikken mag een buffel als jij, zolang ik je maar niet nog een keer betrap met curls in het squatrek zoals een tijdje terug
Goeie training bro! Trainen jullie dus bij de Uni in Nijmegen? Zaterdag ga ik misschien mijn toekomstige woonplaats bekijken!
Thanks bro!

Dat klopt inderdaad, is vooral epic om met meerdere gasten (lees:buffels) een paar squatrekken in beslag te nemen en lekker te knallen. Imo een prima motivatie met sterkere kerels om je heen, om zoveel mogelijk bij te benen met de gewichten

Daarnaast echt een top gym, 100% zeker een poging waard om uit te proberen!
Succes man, als het doorgaat!
Je bent altijd welkom voor een proefdagje in de gym natuurlijk, mocht je het een poging willen geven en niet solo willen gaan; hook me up