XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Lekkere training man, goed bezig!
Verstandig om wat terug te schroeven qua oefeningen.
In de cut wil je toch hoofdzakelijk behouden en niet bouwen ;)

Sumo DL
5x40kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg - approved door Mitrenz :thumbs:

Leuk om ook te lezen dat me mening van waarde is, hehe :)

Leuke training. Maar watskebeurt met je geyle avatar, daarvoor kwam ik altijd kijken in je log :(:(

Klaar voor morgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
Lekkere training man, goed bezig!
Verstandig om wat terug te schroeven qua oefeningen.
In de cut wil je toch hoofdzakelijk behouden en niet bouwen ;)

Leuk om ook te lezen dat me mening van waarde is, hehe :)

Thanks man :)
Heb het schema er meteen op aangepast, waarschijnlijk volgende week starten met FB 3x p/w.
Hier het schema, mocht je interesse hebben ;)

1.
BP (paused)
SQ
Pull ups
BOR
CGBP
Leg extensions

2.
MP
DL
Chest dips
Seated cable row
Calf press
Incline db curl superset side raises

3.
BP
SQ
SLDL
Chins
Face pulls
Shrugs

Vind het zelf altijd lastig te bepalen hoe me techniek blijft na een aantal reps, vooral omdat ze verdomd zwaar aanvoelden :o
Ook nuttige info over de stance bij sumo, ga volgende keer iets minder breed eens proberen! ;)

Leuke training. Maar watskebeurt met je geyle avatar, daarvoor kwam ik altijd kijken in je log :(:(

Klaar voor morgen?

Het was een spannende race, maar Louis Litt is meer beest dan ik :(
Born ready son, doe morgen gelijk ff weging + vet meting, gewoon meeten bij de squatrekken om half 3?
Ben er zelf namelijk 5 minuten eerder, maar komt mooi uit met weging van te voren.

Ben er morgen ook, squatrek is van mij!!!! :mad:

2 tegen 1, sorry Tim :trollface:

Mooie training! en je nieuwe FB schema ziet er goed uit!
Nice die sumoDL!

Schema ziet er prima uit zo!
En ja, big problem, ga gewoon inpikken van je :)

Goeie training bro! Trainen jullie dus bij de Uni in Nijmegen? Zaterdag ga ik misschien mijn toekomstige woonplaats bekijken! :D

• #2.648
Even een weging gepakt in de gym voor het trainen.
Het vetpercentage is redelijk nauwkeurig, ik denk dat die maximaal 1% kan afwijken.
Gewicht inclusief sportkleding.

21 februari (2 weken voor de cut begon)
88.3kg -> 17.2%VP -> 73.1kg VVM

16 mei
82.4kg -> 13.1%VP -> 71.6kg VVM

Ben wel tevreden eigenlijk, 4% eraf in 2,5 maanden tijd, waarvan het op het begin minder ging dan nu.
Denk dat de 13.1% redelijk nauwkeurig is, zelf had ik 13.5% in gedachten, met maximaal 14%, voor de weging/meting.

Vandaag training gedaan met Krimlo, ook Mitrenz nog gespot :thumbs:
Was goede motivatie voor me lifts!

Sumo deadlift
8x60kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
3x130kg - epic veel moeite met lift-off, techniek was wel goedgekeurd
2x135kg
5x130kg - vanaf 2e rep touch&go, gingen snoeihard

Squat (wide stance)
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
3x90kg
12x80kg - sick vpr :o

Feedback & voeding
Moest helaas na deze 2 oefeningen weer gaan, was hier toch al 70 minuten mee bezig.
Squat is gebeurt wat ik had verwacht; er zit meer in!
Dacht eerst dat ik zou failen op de 6e rep, toen Krimlo als spotter gevraagd en knalde er 12 uit, met misschien nog wel meer :eek:
Hoop dat dit betekent, dat ook me werksetjes van 3x100kg op te krikken zijn naar minstens 5x100kg.
Zoals ik al heb aangegeven heb ik nog nooit gefaalt op de squat maar zit ik al vrij snel op het grind gedeelte waarbij ik denk niet (veel) meer te kunnen. Blijkbaar gaat het grinden me goed af, dus ben benieuwd naar de volgende squat sessie :)

Voeding lekker laag, 2200 kcal/210p.
Post workout broodje döner, me 2e deze week en gisteren ook al pizza :eyebrow:

Mooie training! en je nieuwe FB schema ziet er goed uit!
Nice die sumoDL!

Thanks Marina ;)
Heb al veel te lang niet meer in jouw log gekeken, ga ik van het weekend eens doorspitten weer!

Schema ziet er prima uit zo!
En ja, big problem, ga gewoon inpikken van je :)

Thanks man :)
Inpikken mag een buffel als jij, zolang ik je maar niet nog een keer betrap met curls in het squatrek zoals een tijdje terug :mad:

Goeie training bro! Trainen jullie dus bij de Uni in Nijmegen? Zaterdag ga ik misschien mijn toekomstige woonplaats bekijken! :D

Thanks bro! ;)
Dat klopt inderdaad, is vooral epic om met meerdere gasten (lees:buffels) een paar squatrekken in beslag te nemen en lekker te knallen. Imo een prima motivatie met sterkere kerels om je heen, om zoveel mogelijk bij te benen met de gewichten :)
Daarnaast echt een top gym, 100% zeker een poging waard om uit te proberen!
Succes man, als het doorgaat!
Je bent altijd welkom voor een proefdagje in de gym natuurlijk, mocht je het een poging willen geven en niet solo willen gaan; hook me up :thumbs:

Nette progressie zeg! :eek:
Korte, maar krachtige training, altijd fijn om een extra motivatie erbij te hebben :)

6 kg kwijt waarvan 1,5 kg massa, dat is wel netjes toch? (Heb er niet zoveel verstand van).

Vet% gaat lekker zo! Cut zit er goed in!

Training ook lekker. 70 mijn squatten en DL pfff.. das nogal wat. maar super van die VPR!
er zit dus echt meer in je dan je denkt he! :D super!

Goeie DL en nadien nog vpr op squat is sterk :) succes met je cut gaat lekker :D

• #2.652
Nette progressie zeg! :eek:
Korte, maar krachtige training, altijd fijn om een extra motivatie erbij te hebben :)

6 kg kwijt waarvan 1,5 kg massa, dat is wel netjes toch? (Heb er niet zoveel verstand van).

Thanks, appreciate it ;)
Die extra motivatie scheelt enorm veel, mijn vorige deadlift sessie heb ik afgekapt op 5x110kg.
Dit keer kreeg ik te horen dat er nog veel meer in zat, zodoende knalde ik de 130kg en zelfs 135kg eruit, epic verschil met die 110kg :roflol:

Denk dat het netjes is, ik heb er zelf ook weinig verstand van, al is massa verliezen nooit leuk :o
Hoe gaat jouw cut dan? :)

Vet% gaat lekker zo! Cut zit er goed in!

Training ook lekker. 70 mijn squatten en DL pfff.. das nogal wat. maar super van die VPR!
er zit dus echt meer in je dan je denkt he! :D super!

Thanks, ben ook tevreden! :)
Vooral als je kijkt dat ik cut op de ''IIFYM'' methode.
Rare blikken als ik me progressie vertel, aangezien ze weten hoe vaak ik pizza/broodjes döner/shoarma eet :p Maar goed, ben zelf gewoon van kcal tellen, pizza bewijst (voor mij) dus geen probleem te zijn in de cut , zolang de rest van de voeding erop aansluit;)
Ga vaker met spotter squatten, wil wel eens weten wat er echt in zit!

Goeie DL en nadien nog vpr op squat is sterk :) succes met je cut gaat lekker :D

Thanks kerel! :thumb:

Thanks, appreciate it ;)
Die extra motivatie scheelt enorm veel, mijn vorige deadlift sessie heb ik afgekapt op 5x110kg.
Dit keer kreeg ik te horen dat er nog veel meer in zat, zodoende knalde ik de 130kg en zelfs 135kg eruit, epic verschil met die 110kg :roflol:

Denk dat het netjes is, ik heb er zelf ook weinig verstand van, al is massa verliezen nooit leuk :o
Hoe gaat jouw cut dan? :)

Thanks, ben ook tevreden! :)
Vooral als je kijkt dat ik cut op de ''IIFYM'' methode.
Rare blikken als ik me progressie vertel, aangezien ze weten hoe vaak ik pizza/broodjes döner/shoarma eet :p Maar goed, ben zelf gewoon van kcal tellen, pizza bewijst (voor mij) dus geen probleem te zijn in de cut , zolang de rest van de voeding erop aansluit;)
Ga vaker met spotter squatten, wil wel eens weten wat er echt in zit!

Thanks kerel! :thumb:

Fijn dat de motivatie zo hielp! Ik had mijn leg press PR ook nooit kunnen doen (mentaal zegmaar) zonder sky aan mn zijde :engel:
Nja, massa verliezen is inderdaad nooit leuk, maar mij lijkt 1,5 kg massa op 6 kg totaal toch een hele prestatie!

Hoe het gaat bij mij..pff..kortgezegd, ik twijfel om te gaan bulken :roflol:
Nee, gaat heel langzaam, door omstandigheden vaak niet volgens schema, ook de trainingen niet. Ik maak er gewoon het beste van en ik zie wel, de omstandigheden gaan even voor :)

Potverdomme check die train!!?? :eek: dafuq happens bru, roids? :p
Dikke VPR dacht ik op die sumo DL? Doe ik je nog niet na (lees: nog niet)

Cutten en making all kind of gains, je gaat ook lekker op squat. En dat doe ik je de eerst komende 2 jaar nog niet na :D

• #2.655
Vannacht nog binge aanval gehad, zak chips en wat koek+snoep aangepakt, heb me wel ingehouden tot een zeker punt.
Gelukkig zat ik pas op 2200 kcal, dus ik kon wel wat hebben.
Gewicht vanochtend zelfs 81.8kg :)
Tegenwoordig weeg ik op zondag, dus zal morgen nog eens wegen en dat gewicht noteren.
Vorige week was het 82.1kg.

Fijn dat de motivatie zo hielp! Ik had mijn leg press PR ook nooit kunnen doen (mentaal zegmaar) zonder sky aan mn zijde :engel:
Nja, massa verliezen is inderdaad nooit leuk, maar mij lijkt 1,5 kg massa op 6 kg totaal toch een hele prestatie!

Hoe het gaat bij mij..pff..kortgezegd, ik twijfel om te gaan bulken :roflol:
Nee, gaat heel langzaam, door omstandigheden vaak niet volgens schema, ook de trainingen niet. Ik maak er gewoon het beste van en ik zie wel, de omstandigheden gaan even voor :)

Jammer om te horen!
Maar omstandigheden kunnen vervelend zijn, kun je dan ook vrij weinig aan doen.
Tip: 250 gram kwark met een handje aardbeien als tussendoortje doet het heel erg goed voor mij ;)
Hooguit 200 kcal, 25 gram eiwit en bij mij vult het toch goed.

Potverdomme check die train!!?? :eek: dafuq happens bru, roids? :p
Dikke VPR dacht ik op die sumo DL? Doe ik je nog niet na (lees: nog niet)

Cutten en making all kind of gains, je gaat ook lekker op squat. En dat doe ik je de eerst komende 2 jaar nog niet na :D

Snap het zelf ook niet man :o
Die klote lift-off houd me sowieso tegen, misschien ook mentaal.
Failde namelijk ook op de lift-off bij de 135kg de eerste keer :p
Zonder bekende om me heen die ik vertrouw op een juiste form-check, was ik niet boven de 120kg gegaan.

12 reps is wel echt killer man; ook high-rep (voornamelijk squats) heb ik nu als back-up optie staan, als het cutten wat minder gaat. Lijkt me een flinke boost voor de verbranding tov 3-5 reppers zoals ik altijd doe :p
Vergeet niet dat ik 10 jaar lang gevoetbald heb bro, doordat die benen een flink overgewicht moesten dragen zo'n 6-7 jaar lang, zijn ze al best flink geworden. Ik zou dus veel meer dan dit moeten kunnen squatten! :P

• #2.657
Mooi resultaat tot nu toe, Shady! Nu tot 10% gaan en dan weer verder bouwen?

Thanks, Tatt! :thumb:
Zoiets is de planning inderdaad, ik ben begin juli klaar met school, volgens mijn berekeningen (als alles goed gaat) zit ik dan rond de 11%.
De maand juli kan ik improviseren, zowel cutten als recomp, zijn beide een optie.
Aan de hand van de spiegel op begin juli zal ik die keuze maken :)

Goed bezig man!

Je gaat lekker zo man, netjes!

• #2.660
Terug
Naar boven