- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap het zelf ook niet man
Die klote lift-off houd me sowieso tegen, misschien ook mentaal.
Failde namelijk ook op de lift-off bij de 135kg de eerste keer
Zonder bekende om me heen die ik vertrouw op een juiste form-check, was ik niet boven de 120kg gegaan.
12 reps is wel echt killer man; ook high-rep (voornamelijk squats) heb ik nu als back-up optie staan, als het cutten wat minder gaat. Lijkt me een flinke boost voor de verbranding tov 3-5 reppers zoals ik altijd doe
Vergeet niet dat ik 10 jaar lang gevoetbald heb bro, doordat die benen een flink overgewicht moesten dragen zo'n 6-7 jaar lang, zijn ze al best flink geworden. Ik zou dus veel meer dan dit moeten kunnen squatten!![]()

Kan best een mentaal spelletje zijn, ik heb nog wel eens dat ik in de houding ga en wel een halve minuut blijf staan om de moed te verzamelen.
En dan wil het niet, je moet niet denken maar doen.. Als ik de 1e keer fail lukt het ook niet meer.
Haha dan is het maar goed dat er bekenden waren, well done!
Ik heb ook eens high reps gesquat, en dat is echt afzien ja. Daar moet je wel wat mee verbranden.
Dat voordeel heb ik dus niet, ik had altijd een hekel aan sport dus mijn poten hebben in de relax modus gezeten al die tijd.
Zieke progressie van je cut bro, ik zit deze zomer nog steeds wel rond de 20% en dan ben jij al ****ing ripped!

K*t van je medestudenten. Kun je je bij een andere groep aansluiten? Overleg het sowieso even met je docent.
Verder goede massa man. Gaat er na een maand of twee cutten bruut uitzien!![]()

Dat moet wel kunnen inderdaad, ze zijn niet zo streng bij ons, gelukkig.
Had morgen een presentatie staan met nog iemand (stagebedrijven vergelijken), maar aangezien hij gestopt is weet ik niet of mijn presentatie doorgaat -> wat nu juist de doorslag geeft tussen wel of niet sporten.
Vrij slecht geregeld wat dat betreft bij ons op school; wijzigingen gebeuren last-minute, wat mij al vaak gehinderd heeft om te gaan trainen.
Thanks bro!
Ik hoop over 2 maanden toch wel klaar te zijn, had gehoopt een tikje droger te staan, aangezien er al wel bijna 6kg af is. Maar goed, de aanhouder wint!
Nog ff doorzetten bro. If this was easy, everyone would be shredded.
Je treft het niet dat er zoveel stoppen en dat die uitgerekend bij jou in het groepje zitten.
Hoop wel dat het allemaal zodanig doorgaat dat je wel slaagt voor de opdrachten.
Kon je vandaag niet navragen of die presentatie doorging? das wel reuze irritant...

Stoppende studenten, daar kan ik heerlijk over mee praten.
Zou gewoon al je bench press vanaf nu paused doen. 1 tel onder in en drukken.

Voor de bulk ga ik sowieso paused doen, zal hem nu in gedachten houden en misschien alsnog later in de cut op alleen paused richten.

Dat mentale heb je gelijk in man, dat zeiden Krimlo en Mitrenz ook tegen mij and they were right
Als je ooit heel toevallig in Nijmegen bent en zin hebt in een work-out, hook me up man, lijkt me gaaf
Jij komt sowieso wel onder die 18% als je hem goed doorzet bro!
Maar lijkt mij ook wel gaaf om keer te trainen met jou, als ik wel eens die kant op ga laat ik 't horen bro!
Volgende keer beter, en dan jezelf weer bewijzen!aww schattig hoor..
enne...wat betreft je mede(niet)studenten: gewoon met je waterige oogskes knipperen bij de docenten, pruillip opzetten et voila.
aww schattig hoor..
enne...wat betreft je mede(niet)studenten: gewoon met je waterige oogskes knipperen bij de docenten, pruillip opzetten et voila.

Ik kom dus nooit in die richting manMaar lijkt mij ook wel gaaf om keer te trainen met jou, als ik wel eens die kant op ga laat ik 't horen bro!
Onder de 18% red ik misschien nog wel, maar echt ripped worden heeft nog wel wat meer tijd nodig.
Foto's zien er goed uit man, je gaat de goede kant op nog een paar procentjes lager.
Hehe lekker bezig geweest met die deads als je ze nu nog voelde, heb het de laatste tijd ook.. herstel gaat langzaam met oefeningen waarmee je de core flink belast.
Met dit weer presteer ik ook niet zo super goed, misschien dat het daar door komt. Ben ook wel beter van je gewend.
Niet treuren man, krachtverlies zal vast wel meevallen.Volgende keer beter, en dan jezelf weer bewijzen!

Helaas houden docenten daar gewoon geen rekening mee.
Been there done that.