Vandaag na school training gedaan.
Had in het tussenuur op school een klein jointje gerookt met een paar studiegenoten, klapte harder dan verwacht.
Energie viel een beetje tegen dus, maar goed, zit toch vrijwel altijd op de 90%+ zone dus dat is totaal geen probleem voor een keer. Training ging goed, verbazingwekkend.
Upperbody. 90 minuten.
Paused Bench
- warm up -
6x80kg
6x80kg
6x80kg
5x80kg
8x70kg
prima, zat vorige keer op 3x5x80kg
Chins, wide hammer grip
3x7xBW
6xBW
Standing MP
- warm up -
8x50kg
6x55kg
7x50kg
BOR
10x50kg
10x60kg
Pendlay row, met deadstop (1e keer)
10x60kg
10x60kg
Ss: EZ-bar curl - chest dips
20x29kg - 15xBW
15x29kg - 12xBW
Face pulls: 4 'burn' setjes, 30 sec rust per set.
Feedback & voeding
MP als main oefeningen vervangen door BP, was extreem druk bij de squatrekken.
Toch besloten een 3e press te behouden (om te proberen), met een andere volgorde en chest dips als laatste press. Dat ging wel lekker opzich, wil toch high(er) reps gaan toevoegen op assistance.
Pendlay row voelt veel lekkerder dan de BOR, vooral omdat de druk van me onderrug verdwijnt met een deadstop.
Voeding:
pre: kwarkshake, pistolet met kaas
pre-sleep: kwarkshake
2550/190p/65f
Tnx.
Lekkere LB man, 8x110 lijkt me wel pittig. Klote dat squat niet kon.
Eerste maand bulk is verloren massa dacht ik wel terug, en jou kennende de kracht ook wel
Denk/hoop het ook man.
Mijn ego is op dat gebied iets te overheersend, ik moet blijven focussen op mijn doelen voor deze cut en me niet te druk maken om de kracht(verlies)

Hoe lastig het ook is
Wait wut, het squat rack moeten verplaatsen. Lekker dan....
Tjah, het was het waard, maar toch vervelend.
Ze hadden voorheen een rubberen vloer per squatrek/powerrack liggen, ze hebben nu die gehele vloer doorgetrokken over het gehele oppervlakte waar de 2 squatreks en 2 powerracks staan.
Gym heeft sowieso veel improvements, de 2 powerracks staan er ook nog geen maand en sinds kort nieuwe barbells/schijven erbij gekregen. Ben zeer tevreden erover, vooral omdat het een studenten sportschool is.
shady going mooiboy, wat highlights voor de zomer enzo :$
Sws man #swagg

permanentje in zn baardje, hij gaat shinen deze zomer G ;$
Ga niet eens naar de barber voor afgemeten baardje #leef de vieze leef.
Wanneer ik overstap van MILF naar 18 jarige bishes, gaat mijn baardje eraf :$