AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Lekkere training met mooie gewichten! en ja die cut voedings schema's van jou zijn inderdaad echte cheat schema's! :D
Leuke foto trouwens! :)

4x+15% en -700 op rustdagen komt toch niet boven onderhoud uit, bro?
Ik vreet momenteel zo'n 80% van mijn kcal na de training, heerlijk om thuis te komen rond 19:00 en dan nog bijna 2000 kcal over te hebben! :D
Thanks!

Oh lol zie al waar het fout ging :p

Op trainingsdagen is het van belang dat je een overschot van 300-600kcal (10-20%) creëert.

Als standaardrichtlijn kun je uitgaan van een tekort van 200-700kcal (5-30%).
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/how-to-recomp-303862/#post6642474

Wat ik momenteel doe valt nog binnen de richtlijnen dan. Trainingsdagen nu rond ong +300, rustdagen -200

Goeie trainingen weer bro! Nice dat je cut zo goed gaat :D

Die voeding :roflol:

weet niet zeker of dat nog onder de 2000kcal zit :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.727
Ben heel erg druk geweest.. en het erge moet nog beginnen.
Heb nog een stageverslag, onderzoek, portfolio en 2 projecten liggen die voor 3-5 juni af moeten (stageverslag vorige week al, kwam ik net achter).
Moet aan alles nog beginnen dus dit word echt een rechtstreekse ramp.
Zal dus ook tot het weekend vrij weinig reageren in andere logjes, probeer me trainingen nog wel ff te noteren.

Vandaag 2 uurtjes wezen voetballen in de regen. Voeding:
- 2 kwarkshakes
- 2x 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
- spinazie met kip
2200/200p

Op basis van je metingen zeg ik nog 2 weken en je zit onder de 80 ;)
Nette trainingen ook man! :)

Thanks bro, dat moet goedkomen! :)

Leuke foto :) Nice baardje ;) en goed bezig met je cut hoor! Nog ff en je zit onder de 80!

Ghehe thanks Moess, als je me in Nijmegen ziet dan geef maar een gil :p
Ga nu iets lager in kcal's zitten, als ik het volhoud dan zou het geen probleem moeten zijn :)

mooie progressie!

Lol@voeding: schoarma, döner, friet en pizza in de cut! damnd, zo ziet mijn cheat in de bulk er nog geeneens uit.

(schattig fotooke trouwens)

Haha precies wat ik dacht xD wat een cut!

Bedankt, Nicky! ;)

Ach, maar goed dat jullie mijn bulk periode niet hebben meegemaakt dan! :o
Goed excuus: supermarkt was gesloten en maat van me had niks in huis haha.
En had nog bijna 2000 kcal over, anders had ik het wel rustig gedaan, waarschijnlijk

Lekkere train bro, DL gaat goed! Die 5x125 moet ook vast nog wel lukken, dan staan we ook gelijk wat volume betreft. :p

Sexy foto man :eyebrow: ik ben in een tanktop niet zo buff als jij, eerder een ecto. In een T-shirt ben ik buffer :D

Volgende week pak ik um jonge :D
Je klinkt een beetje als een powerlifter :trollface:

Lekkere training met mooie gewichten! en ja die cut voedings schema's van jou zijn inderdaad echte cheat schema's! :D
Leuke foto trouwens! :)

Goeie trainingen weer bro! Nice dat je cut zo goed gaat :D

Thanks bro! :)

Die voeding :roflol:

weet niet zeker of dat nog onder de 2000kcal zit :p

Alleen post-workout meal was al 1800 :o
Maar heb na de training ook nog een uurtje gevoetbald, dus mocht wel rond de 2800 kcal hebben ;)

Succes de komende tijd met alles op orde brengen bro!

Daar hou ik je aan dat je 'm gaat pakken! :cool:

:roflol: Ik heb ook het figuur van een powerlifter, alleen de krachtstats van een ballerina :o

Hahaha Nicky :roflol:
Daar lijkt het wel op ja :P

• #2.731
gotsamme...doet me hieraan denken:

en

ik kom ff niet meer bij

(sorry Johan!!!)

succes met je afstudeerperiode Shady ;)

Hahaha Nicky :roflol:
Daar lijkt het wel op ja :P

Thanks Nicky, appreciate it! :thumbs:
Heb de filmpjes niet bekeken en het lijkt me verstandig om dat zo te houden :o

Voel me vandaag zwaar ****ed up, waarschijnlijk door 2 uur voetballen in de regen van gisteren.
Vanavond werken, ziek melden is geen optie omdat er geen mogelijkheid is om de uren in te halen vanwege tentamens, na alle projecten die ik nog moet inleveren.
Zal zo eens kijken of ik eten weg krijg, keel voelt niet goed aan.

bench je nog ecto?

je was me toch aan het inhalen

weakling :(

• #2.735

Cry everytiem :mad:

Voeding vandaag:
16:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
21:00| Kwarkshake

Heb echt totaal geen eetlust, zo nog een schnitzel wegwerken en voor het slapen een kwarkshake, bevalt me alleen niet echt om 2 kwarkshakes + schnitzel te pakken in een tijdsbestek van 4 uurtjes, lijkt me een beetje een 'overkill' om in zo'n kort tijdsbestek 160 gram eiwitten naar binnen te knallen.
Als ik schnitzel skip zit ik weer te laag met 145 gram eiwitten totaal ???

Wat zouden jullie doen in zo'n geval? (Mocht er überhaupt nog iemand dit lezen vandaag :o)

Ik denk wel dat je je eiwitten zou moeten halen. Ik meen overal te horen dat dat wel belangrijk is in de cut ivm spierafbraak voorkomen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Cutten enzo...

Wel weet ik van mezelf dat als ik wat mis of geen trek heb ik van mezelf toch alles op MOET eten ook als het allemaal binnen een paar uurtjes valt. Maar in mijn geval is het denk ik gewoon ook noodzaak omdat ik anders af zou vallen...

• #2.737
Ik denk wel dat je je eiwitten zou moeten halen. Ik meen overal te horen dat dat wel belangrijk is in de cut ivm spierafbraak voorkomen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Cutten enzo...

Wel weet ik van mezelf dat als ik wat mis of geen trek heb ik van mezelf toch alles op MOET eten ook als het allemaal binnen een paar uurtjes valt. Maar in mijn geval is het denk ik gewoon ook noodzaak omdat ik anders af zou vallen...

Ben het met je eens over de eiwitten, alleen zit ik met de theorie: ''worden die eiwitten wel (optimaal) opgenomen en is het niet net zo handig om nu 120 gram eiwitten te pakken met 2 kwarkshakes en de rest door te schuiven naar morgen. Aangezien die 160 gram eiwitten niet volledig opgenomen zijn tegen de ochtend''.

Daarnaast zit ik op 2100 kcal als ik dit nu nog wegwerk, misschien is het wel lekker om één keer rond de 1500 te zitten zodat ik morgenvroeg echt progressie zie. Klinkt raar, maar als ik een dag weinig eet, of tenminste niet in de avond eet, lijk ik de dag erna gelijk véél droger.
Ach, misschien vervang ik de schnitzel door eieren om de kcal alsnog onder de 2000 te houden maar wel voldoende eiwitten (en vetten) te pakken :)
Thanks voor je input! ;)

Cry everytiem :mad:

Voeding vandaag:
16:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
21:00| Kwarkshake

Heb echt totaal geen eetlust, zo nog een schnitzel wegwerken en voor het slapen een kwarkshake, bevalt me alleen niet echt om 2 kwarkshakes + schnitzel te pakken in een tijdsbestek van 4 uurtjes, lijkt me een beetje een 'overkill' om in zo'n kort tijdsbestek 160 gram eiwitten naar binnen te knallen.
Als ik schnitzel skip zit ik weer te laag met 145 gram eiwitten totaal ???

Wat zouden jullie doen in zo'n geval? (Mocht er überhaupt nog iemand dit lezen vandaag :o)

Wat ik zou doen: voor die kwarkshake gaan, en die iets anders aanzetten dan die die je al gehad hebt (wat bramen of frambozen erdoor, wat cocoa bits, ananas, dat soort spul).
Ik begreep (van mijn collega die voedingsdeskundige is) dat het belangrijker is het binnen te krijgen, als de verdeling daarvan.

Bovendien, als ik geen eetlust heb, is vloeibaar eten wel makkelijker ;)

of inderdaad een dagje minderen: als je in de cut zit kan dat ook prima.
Wel zorgen dat je morgen niet ook zo ver eronder zit....

Ben het met je eens over de eiwitten, alleen zit ik met de theorie: ''worden die eiwitten wel (optimaal) opgenomen en is het niet net zo handig om nu 120 gram eiwitten te pakken met 2 kwarkshakes en de rest door te schuiven naar morgen. Aangezien die 160 gram eiwitten niet volledig opgenomen zijn tegen de ochtend''.

Daarnaast zit ik op 2100 kcal als ik dit nu nog wegwerk, misschien is het wel lekker om één keer rond de 1500 te zitten zodat ik morgenvroeg echt progressie zie. Klinkt raar, maar als ik een dag weinig eet, of tenminste niet in de avond eet, lijk ik de dag erna gelijk véél droger.
Ach, misschien vervang ik de schnitzel door eieren om de kcal alsnog onder de 2000 te houden maar wel voldoende eiwitten (en vetten) te pakken :)
Thanks voor je input! ;)
Ik snap je inderdaad. Ik weet niet hoe het zit met opname van eiwitten. Ik heb ook wel dagen gehad dat ik alles in de avond wegduwde. Of het dan opgenomen wordt geen idee.
Ik snap je redenatie wel. Ik kan je hier dan ook helaas niet over adviseren. Maar wel weet ik dat het niet handig is misselijk naar bed te gaan. :o

Toch vind ik 1500 kcal wel erg weinig voor een man van jouw postuur. Maar kan aan mij liggen. Ik eet het dubbele. :o Maar misschien kan het ook voor die ene dag geen kwaad. Eitjes zijn inderdaad ook een makkelijke optie. Ik merk dat in de ochtend ook. pak dan 4 eieren met noten en salade. tikt lekker aan en vult ook niet zo erg. Valt relatief licht vind ik zelf.

Over het droger lijken kan ik weinig zeggen. Ik eet altijd voor het slapen gaan nog best veel.
Maar ik denk dat je er wel uitkomt. :)

eet ze. ;)

vind je eitjes licht vallen?
daar heb ik dan weer moeite mee.

kortom shady: luister naar jezelf: die éne maaltijd maakt het verschil niet!

Terug
Naar boven