Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig kerel!
Hoe ziet jouw kwarkshake er eigenlijk uit?
Thanks man, goed je weer te zien!
Kwarkshake bestaat uit:
- 300 ml melk
- 250 gram kwark
- 1/1,5 scoop whey
Hoor tegenwoordig veel over dikkere huid door zuivel, geloofde er nooit echt in, maar ik vind het misschien wel een poging waard om de zuivel eruit te laten voor een tijdje.
Echter kom ik wel uit op ~80 gram whey p/d, als ik mijn gemiste eiwitten uit de zuivel wil compenseren.

Dus misschien ligt dat ook gewoon aan mij. Thanks man, goed je weer te zien!
Kwarkshake bestaat uit:
- 300 ml melk
- 250 gram kwark
- 1/1,5 scoop whey
Hoor tegenwoordig veel over dikkere huid door zuivel, geloofde er nooit echt in, maar ik vind het misschien wel een poging waard om de zuivel eruit te laten voor een tijdje.
Echter kom ik wel uit op ~80 gram whey p/d, als ik mijn gemiste eiwitten uit de zuivel wil compenseren.
Ik heb lactose intolerantie dus neem vrijwel nooit zuivel. Moet zeggen dat ik niet op het verschil mbt huid heb gelet met toen ik wel zuivel nam
Ik neem nu soyamelk maar ga wss lactose vrije melk kopen. Is zelfde prijs maar zit volgens mij geen troep in wat bij soyamelk wel het geval is
Ja gewoon meer whey nemen dan, doe ik zelf ook. Is natuurlijk niet zelfde type eiwit, maar prioriteit ligt bij mij vooral om überhaupt aan mn eiwitten te komen, dan zie ik wel verder![]()
Ik heb zelf een tijd lang helemaal geen zuivel gebruikt ivm lactose intolerantie. Ik merkte niets van dikkere huid.
Maar goed.. iedereen zegt ook dat je van creatine vocht gaat vasthouden en aankomt. Maar dat is bij mij ook niet het geval.Dus misschien ligt dat ook gewoon aan mij.
Je kan het een weekje of 2 proberen. Gewoon wat meer kip, tonijn en whey nemen. Werkt het dan kan je naar een definitieve oplossing zoeken. Zo niet dan weet je dat ook meteen.

kokosmelk bevat nauwelijks minder eiwit dan koemelk.
Kwark wordt het lastigst te vervangen inderdaad...

Nu nog steeds niet totdat ik bewijs heb uiteraard, maar is wel iets wat ik wil ondervinden!Kwark vervangen door Caseïne. Heb ik zelf ook gedaan en vind het een fijne vervanger![]()

Ziek volume man, gaat allemaal nog wel lekker man. Als je moe bent tijdens een training dan zakt bij mij al gauw de motivatie weg om door te gaan.
Jij hebt wel de training afgemaakt, en het resultaat mag er wezen!![]()

Ik heb >jaar zonder koemelk- sojamelk en ei-eiwitten moeten doen (en zonder nog veel meer)...
overal zijn goede vervangers voor te vinden.
Meestal wordt aangeraden om twee weken zonder de, in dit geval, koemelkeiwitten te doen (elimineren) en daarna langzaam te provoceren. Een echte koemelkeiwitallergie heb je niet, dan had je wel exceem, hooikoorts, zure reflux en meer symptomen gehad, dus daar is het niet nodig voor, maar om te ontdekken wat het gebrek aan koemelkeiwitten met je doet. Als je daarna langzaam start met die eiwitten die al het meest in stukjes zijn geknipt kun je kijken of je tegen lactose kunt (en dus geen darmproblemen o.i.d. krijgt bij het toevoegen ervan). Iedere toevoeging een dag of twee aankijken (of langzaam opbouwen en een week aankijken).
Succes in ieder geval, leuk hoor nieuwe ontdekkingstochten![]()

Lekkere training.
Met voeding kom je er vast wel uit. Er zijn genoeg alternatieven.
cottage cheese op spirelli-made courgette pasta: de-li-cious!!Cottage cheese met pesto en tomaat is ook lekker.(moet je eigenijk met mozzarella doen dan he.
)
Kan ook prima met past of rijst hoor Nicky.![]()
)