MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Ik bedoelde mijn opmerking niet verkeerd hoor! Vind je cut juist heerlijk om te lezen. Je moet gewoon lekker doen wat jij wilt :) was iig niet als commentaar bedoeld.

Oh en ik ben gisteren wezen hardlopen en dat ga ik vanavond wss ook doen :) dus toch nog wat cardio.

Sportschool helaas al om 16 uur dicht dus niet trainen vanavond :(

Weet ik! :)
Was van mijn kant ook niks negatiefs: ik vind het juist veel leuker door op mijn 'eigen manier' te cutten, ben er niet van om met de stroming mee te gaan, ook niet buiten deze sport om ;)
Teveel bro-science gaande op dit gebied, naar mijn mening.

Dat is ook lekker, ik hoor net dat er rond 2 uur hevige buien komen dus ik ga het strand vandaag toch overslaan en aan mijn projecten werken.
Jammer van de gym, ben zelf ook al sinds vrijdag niet geweest :mad:
Enjoy your run!

Groot gelijk! Waar ik alleen wel op zou passen als ik jou was is dat je niet teveel zout binnenkrijgt. Het voedsel dat je eet bevat best war zout volgens mij.

Voor de rest liegen de resultaten er niet om en als je het op deze manier kan doen, prima toch :)

• #2.823
Voeding vandaag iets lager in kcal, gisteren na de bbq nog een halve bak ijs weggevreten.
13:00| biefstuk + protein fluff
17:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
21:00| 30 gram whey
00:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + protein fluff
1900/205p.

Groot gelijk! Waar ik alleen wel op zou passen als ik jou was is dat je niet teveel zout binnenkrijgt. Het voedsel dat je eet bevat best war zout volgens mij.

Voor de rest liegen de resultaten er niet om en als je het op deze manier kan doen, prima toch :)

Goed punt, thanks :)

Is die protein fluff beetje te eten? En hoelang doe je over het bereiden er van en wat zijn de macro's ong?

• #2.825
Is die protein fluff beetje te eten? En hoelang doe je over het bereiden er van en wat zijn de macro's ong?

Geloof dat die bestaat uit kwark met whey en een beetje melk om het aan te dikken (melk weet ik niet zeker).
Ik gooi 250 gram kwark , 1 scoop whey en 100ml melk in de blender.
Hetzelfde als mijn kwarkshakes dus met 200ml melk minder, je proeft de whey smaak zo beter en is lekkerder imo.

Shady's Dirty F*ckng Cut Log

Je mag best wat zout binnenkrijgen, zeker met dit weer, alleen als je ineens meer zout gaat nemen, dán ga je vocht vasthouden.

Zout kan op zich niet veel kwaad. Als je een beetje dezelfde hoeveelheid neemt elke dag.
Ik eet zelf ook nogal zout. Merk dat ik het echt nodig heb. Mede door een veel te lage bloeddruk.
Echt zoveel kwaad als iedereen maar roept kan het niet.

Lekker weekend dus gehad met de BBQ's he! :D

Hoop dat het werken aan je projecten wat gelukt is met de warmte.

ik ga lekker niets over voeding roepen ;)
lekker gezwommen en kunnen leren?

en potdorie wanneer is je volgende train weer???

• #2.829
Je mag best wat zout binnenkrijgen, zeker met dit weer, alleen als je ineens meer zout gaat nemen, dán ga je vocht vasthouden.

Zout kan op zich niet veel kwaad. Als je een beetje dezelfde hoeveelheid neemt elke dag.
Ik eet zelf ook nogal zout. Merk dat ik het echt nodig heb. Mede door een veel te lage bloeddruk.
Echt zoveel kwaad als iedereen maar roept kan het niet.

Lekker weekend dus gehad met de BBQ's he! :D

Hoop dat het werken aan je projecten wat gelukt is met de warmte.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig op zout let.
Gooi altijd wel een aardige lading over me eieren heen, voor de rest let ik vrijwel nooit op of dat er zout in de producten zit die ik eet.

2 maal BBQ, waarbij ik beide keren de stofzuiger moest spelen om alles op te krijgen :o
Projecten gaan... loop ver achter dus vannacht ff langer doorgaan :)
Heb alleen zoveel zin in ijs als ik het eenmaal 1x op heb :p

ik ga lekker niets over voeding roepen ;)
lekker gezwommen en kunnen leren?

en potdorie wanneer is je volgende train weer???

Jij mag alles roepen :rolleyes:
Maar niet over me voeding :fire:

Vandaag niet wezen zwemmen door de onweer en wat aan school gewerkt, hoop dat het goed komt!
Morgen weer trainen (fullbody), zit al te lang stil ;)
Zal wel rustig zijn met trainen deze week, 2x hooguit.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrij weinig op zout let.
Gooi altijd wel een aardige lading over me eieren heen, voor de rest let ik vrijwel nooit op of dat er zout in de producten zit die ik eet.

2 maal BBQ, waarbij ik beide keren de stofzuiger moest spelen om alles op te krijgen :o
Projecten gaan... loop ver achter dus vannacht ff langer doorgaan :)
Heb alleen zoveel zin in ijs als ik het eenmaal 1x op heb
:p

Jij mag alles roepen :rolleyes:
Maar niet over me voeding :fire:

Vandaag niet wezen zwemmen door de onweer en wat aan school gewerkt, hoop dat het goed komt!
Morgen weer trainen (fullbody), zit al te lang stil ;)
Zal wel rustig zijn met trainen deze week, 2x hooguit.

Niet op zout letten is ook prima, het enige dat je moet onthouden is dat als je ineens niet meer af valt of dikker lijkt, dit door het zout kan komen, maar volgens mij weet je dit al wel.
Veel zout laat ook geen vocht vasthouden hoor, ineens een hogere inname wel. Zo in de zomer is te weinig zout juist een probleem, dus gewoon doorgaan zo :p

Hoe laat ga je morgen trainen kil? Tim en ik zijn er om 1 uur!

• #2.832
Zout is niet alleen van invloed op je vocht etc. Maar ook bloeddruk enzo. Je lichaam moet meer doen dan alleen aankomen en afvallen. Nu ga ik er vanuit dat je gezond bent enzo. Maar toch krijgt een mens zonder zelf zout toe te voegen al veel te veel zout binnen. En zeker in fastfood enzo en gemarineerd spul zit een hoop zout.

Maargoed gaan nu geen discussie over zout houden in shadys log haha. Wilde je er alleen op wijzen.

Iemand zoals Shady gaat niet zo snel dood (bloeddruk, blabla) aan de gevolgen van te hoge inname aan zouten.
Daarom leek het me gewoon overbodig om het te melden ;)

Iemand zoals Shady gaat niet zo snel dood (bloeddruk, blabla) aan de gevolgen van te hoge inname aan zouten.
Daarom leek het me gewoon overbodig om het te melden ;)

Oké. Thnx for stating the obvious. Ik wees hem enkel op iets waarvan hij zichzelf misschien niet bewust was. Meer niet.

Ok moess out of discussion :p

Zout is niet alleen van invloed op je vocht etc. Maar ook bloeddruk enzo. Je lichaam moet meer doen dan alleen aankomen en afvallen. Nu ga ik er vanuit dat je gezond bent enzo. Maar toch krijgt een mens zonder zelf zout toe te voegen al veel te veel zout binnen. En zeker in fastfood enzo en gemarineerd spul zit een hoop zout.

Maargoed gaan nu geen discussie over zout houden in shadys log haha. Wilde je er alleen op wijzen.

Lekker veel zout => hogere bloeddruk => duidelijkere aders => droger
:p

true that

• #2.837
Discussies mogen altijd, ben zelf niet echt op de hoogte van zout (en bv de hoeveelheden water) die nodig zijn om het vocht vasthouden tegen te gaan :)

Vandaag een training gepakt na school.
Druk met projecten dus heb het in een uurtje afgerond.

Fullbody, 1 uur.

Squat
- warm up -
3x90kg
-3x100kg
-2x105kg
-1x110kg
-1x115kg
-1x120kg

Standing MP
- warm up -
5x50kg
-5x55kg
-5x55kg
-5x55kg

Pendlay Row
- warm up -
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Chest dips
10xBW
10xBW+15kg
8xBW+15kg
12xBW

Chins, wide hammer grip
6xBW + 3xBW
5xBW + 3xBW
+ = 30 sec rust

Feedback & voeding
Prima training, voelde gewoon lekker aan.
MP safe gehouden, wist vrij zeker dat 3x5x55kg moest lukken.

Voeding:
- pistolet kaas + 25 gram whey
- banaan + 25 gram whey
- 400 gram lasagne
- 4 gebakken eieren, 2 sneden brood + 250 gram kwark
- protein fluff
2250/190p/70f.

Zuivel compleet eruit halen lukt me nog niet, ga er ook niet teveel op focussen.
Voeding wat lager in kcal door cheats van het weekend.

Nice train voor een uurtje! Dat zal je wel gemist hebben he! :D

Hoe gingen die squats? Easy of grind met die 120?

Terug
Naar boven