XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Wel eens cottage cheese overwogen. Is wel duurder dan kwark, maarja je hebt dan wel afwisseling he. Kan volgens mij ook op brood :)

Nog nooit geprobeerd man, is misschien wel een poging waard.
Zie er wel echt nasty uit maar goed :p

Ik at vroeger nauwelijks zuivel, enkel beetje yoghurt na avondeten. Lustte geen melk etc.

Toen ik begon met kt begon ik dus ook zuivel te nuttigen voor mijn eiwitten. Ik had er ook ontzettend last van. Ik kon niet naar de wc, had keiharde buik (not in a good way).

Nu krijg ik totaal geen zuivel binnen. Haal al mijn eiwitten uit shakes met water en mijn pannenkoeken die ik maak met hele eieren en eiwitten.

Hier kan ik wat mee, thanks!
Ik kreeg ook vrij weinig zuivel binnen voor ik begon aan KT, en heb niet echt last ondervonden van de toegevoegde zuivel.
Echter heb ik niet op een 'dikkere' huid gelet, puur op hoe de zuivel mij viel.
Zuivel compleet schrappen word een erg lastige klus heb ik al gezien, dus ik zit nog een beetje in de twijfel-mode :o

Training van vandaag ging 20x nergens over, flink chagrijnig door geworden.
Was ook in de ochtend, denk dat ik ochtendtrainingen maar ga schrappen.
Zat te twijfelen om hem niet eens te loggen, maar goed, toch besloten om hem er neer te pleuren.

Bench press
- warm up -
0x100kg
0x100kg
gewoon totaal geen energie, had geen zin om te grinden op het dode punt

Paused:
4x82.5kg
5x80kg
5x80kg

Squat
- warm up -
5x80kg
5x80kg
4x80kg

Chins
8xBW
6xBW

SLDL
10x50kg
8x60kg
8x60kg

CGBP
10x70kg
4x80kg
8x70kg
6x60kg

1/5 training.
Voeding op 2350 kcal ongeveer.
Pizza in de oven nu, zo dadelijk werken.

Ben ook flink onderuit gegaan op het stageverslag (moet hem solo doen vanwege stoppende stagepartner).
Gelukkig was dit nog een soort concept en kan ik hem volgende week opnieuw opsturen.
Count: 5 projecten + 6 tentamens binnen 2 weken.

Edit: pic koud genomen, staat er tenminste nog een nuttige update in voor vandaag.
Puur op fatcep gericht.
scxqv4.jpg

Laatst bewerkt:
Balen van je kloterige train. Het lijkt wel in vandaag te zitten ofzo....
Ook klote van je stage verslag. Hoop dat je het bij kan trekken voor volgende week.

Gaat n drukke periode worden voor je.
Succes met de tentamens en projecten!

nice pic hoor!

Ader op bicep :thumb:

Succes met je tentamen en projecten , even door bikkelen !

Jammer van de bench man, volgende keer beter!

• #2.806
Was het trouwens vergeten te melden hierboven, maar ik stap af van fullbody 3x p/w.
Het zit me herstel gewoon flink in de weg en in de cut train ik liever te weinig dan te veel.
De enige optie waarbij ik fullbody zou kunnen doen, is met minder intensiteit en volume, maar dat is gewoon niet mijn ding.
Als ik train, wil ik ook het gevoel hebben dat ik er vol tegenaan ben gegaan.

Uitgaande van me schoolrooster (die binnenkort niet meer van toepassing is), kies ik voor ub/lb 3x p/w of fullbody van 2x p/w.
Volgende week ga ik misschien voor fullbody op dinsdag+vrijdag, aangezien de maandag vervalt en ik het extreem druk heb met school.
Binnenkort ook een proefdagje draaien bij een gym hier in de buurt, zijn allemaal schijt gyms zonder squatrek en zonder gasten die echt serieus liften.
Lijkt me wel leuk om daar een keer te gaan beesten :o
Heb overigens misschien 1 maandje een nieuwe gym nodig in de zomervakantie, weinig zin om steeds 1,5 uur (betaald) te reizen voor een training.

Balen van je kloterige train. Het lijkt wel in vandaag te zitten ofzo....
Ook klote van je stage verslag. Hoop dat je het bij kan trekken voor volgende week.

Gaat n drukke periode worden voor je.
Succes met de tentamens en projecten!

nice pic hoor!

Shit happens, was een klote dag.
Zondag en maandag vol aan de bak en hopen dat ik dan 2 a 3 projecten kan afronden van de 5.

Ook het enige doel van de pic :o
Zal na de tentamens weer een pic uploaden, begin nu goed te merken dat ik droger sta.

Succes met je tentamen en projecten , even door bikkelen !

Thanks kerel, will do.
Morgen stukje zwemmen met het lekkere weer, 's avonds een begin maken en flink doorzetten meteen.

Jammer van de bench man, volgende keer beter!

Idd man, de 100kg was eigenlijk een opwarmer, was van plan de 105kg te pakken in eerste instantie.
100kg zou geen probleem moeten opleveren op een goede dag (eigenlijk op een slechte dag ook niet, maar goed).

Laatst bewerkt:
idd jammer van die bench, zie karma voor tip met eiwitten

Training ging niet super lekker man, misschien eens paar dagen op onderhoud / net erboven eten ofzo? Bij mijn vorige cut werkte dat nog wel eens.

Zo heel slecht ging het nou ook weer niet, je pakt alles nog steeds zwaarder dan dat ik doe in een goede train :p

• #2.809
idd jammer van die bench, zie karma voor tip met eiwitten

Thanks kerel, karma terug uiteraard!

Training ging niet super lekker man, misschien eens paar dagen op onderhoud / net erboven eten ofzo? Bij mijn vorige cut werkte dat nog wel eens.

Zo heel slecht ging het nou ook weer niet, je pakt alles nog steeds zwaarder dan dat ik doe in een goede train :p

Zou ik wel moeten doen eigenlijk, maar voel me nog te fat voor een break :(
Had ook wat last van spierpijn en de MP van woensdag ging vrij lekker, dus nog geen man overboord ;)
Wil wel een break zetten begin juli, mocht ik nog verder willen cutten in de maand juli :)

Vandaag BBQ gehad bij me pa thuis, ging er goed op los.
Morgen BBQ hier thuis waarbij ik niets anders verwacht :o
Het scheelt dat ik alleen vlees pak bij het BBQ'en, allemaal gains dus :D
Ook de waal ingesprongen en wat rondjes gezwommen, feels good!
Nu aan school bikkelen en hopen op goed weer morgen, voor nog een zwemsessie.

Lekker lekker! Ben jaloers. Had ook wel ff willen zwemmen vandaag :( Waal is nu een beetje te koud om in te springen :o

Zou ik wel moeten doen eigenlijk, maar voel me nog te fat voor een break :(
Had ook wat last van spierpijn en de MP van woensdag ging vrij lekker, dus nog geen man overboord ;)
Wil wel een break zetten begin juli, mocht ik nog verder willen cutten in de maand juli :)

Haha, aan je foto te zien valt het wel mee man. Gaat de goede kant op! :D
Ja zag het, die MP ging echt lekker. Spierpijn kan soms ook wel wat tegenwerken, herstel is gewoon een b*ch tijdens cut.
Dat moet je nog even bekijken, af en toe een refeed (zoals met een BBQ) :D is ook wel lekker, even helemaal laten gaan :D

Geniet van het lekkere weer, en van de BBQ :cool: morgen ga ik ook weer los met BBQ'en :cool:

• #2.812
Lekker lekker! Ben jaloers. Had ook wel ff willen zwemmen vandaag :( Waal is nu een beetje te koud om in te springen :o

Was nog wel te doen rond 10 uur imo, maar het opdrogen zal niet heel lekker zijn dan :p
Je hebt vandaag/morgen ook nog, word best lekker weer ;)
Ik ga vanmiddag weer in ieder geval :D

Haha, aan je foto te zien valt het wel mee man. Gaat de goede kant op! :D
Ja zag het, die MP ging echt lekker. Spierpijn kan soms ook wel wat tegenwerken, herstel is gewoon een b*ch tijdens cut.
Dat moet je nog even bekijken, af en toe een refeed (zoals met een BBQ) :D is ook wel lekker, even helemaal laten gaan :D

Geniet van het lekkere weer, en van de BBQ :cool: morgen ga ik ook weer los met BBQ'en :cool:

Mocht ik fullbody gaan doen, houd ik hem aan voor 2x p/w (toevallig volgende week, vanwege veel schoolwerk). Jij hebt het grote voordeel dat je thuis traint, dan kun je de dagen lekker doorschuiven :thumbs:
Heb zelf weer een nieuw schema opgesteld, soort ub/lb van 4x p/w :o
Maar je kunt natuurlijk altijd spelen ermee, bv: fb/ub/lb met 2 dagen rust na fb en ub/lb achter elkaar.

BBQ past gewoon in me macro's bro haha :o Wel omdat ik alleen vlees pak, stokbrood enzo word lastig, alhoewel ik daar ook wel een klein beetje van zal pakken.
Voeding vandaag bv:
14:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood (350/30p)
18:00| BBQ (~1500/90p)
22:00| 50 gram whey (200/40p)
01:00| 250 gram kwark met aardbeien (150/25p)
2200/185p/high fat.

2200 is aan de wat hoge kant, maar ik ga sowieso een half uurtje zwemmen + fietsen naar de waal, dus verwacht wel zo'n 300 kcal te verbranden ;)
Geniet van het weer en de BBQ bro!

Lekker hoor aardbeien :)

Ben zelf helaas niet in staat om te gaan zwemmen vandaag. Heb een 4 jarige waar ik op moet passen vandaag. Dus dat wordt chillen in de achtertuin. Ook best :D

Vanochtend was het bout weer maar nu is het heerlijk!

heb je je topictitel nu veranderd? :roflol:

Shady badboy beetje schelde in je titel

Wel balen dat je 1 maand een andere gym moet zoeken... Ik heb in ieder geval de sleutels gekregen van mijn woonplek in Nijmegen, dus we gaan zeker nog eens samen trainen man!

• #2.817
Na 2 dagen zon, strand en barbeque toch aardig verbrand.
Geen probleem, vandaag gewoon weer naar het strand :D
Zag overigens niemand zwemmen behalve ik en mijn maat, maar het water is heerlijk!
Vandaag neem ik een boek mee en ga ik tijdens het opdrogen, voorbereiden voor me tentamens.

Lekker hoor aardbeien :)

Ben zelf helaas niet in staat om te gaan zwemmen vandaag. Heb een 4 jarige waar ik op moet passen vandaag. Dus dat wordt chillen in de achtertuin. Ook best :D

Vanochtend was het bout weer maar nu is het heerlijk!

Vandaag kan het ook nog steeds haha, geen smoesjes meer Moess :o
Aardbeien zijn zeker lekker, pak ze standaard bij me kwark! :)

heb je je topictitel nu veranderd? :roflol:

Jep, met dank aan Moess ;)
Ben het gezeur rondom me heen een beetje zat:
- je moet zo clean mogelijk eten / veel maaltijden per dag / geen koolhydraten / alleen maar high rep trainingen / ... NEEE F*CK DAT. Eet zo nasty als je wil, train zoals je wil en vreet zo vaak als je wil -> ik ben tevreden met de progressie (-7kg in ~3 maanden) and I don't give a single **** besides calorie/protein count ;)

Shady badboy beetje schelde in je titel

Hou me tegen jonguh!

Wel balen dat je 1 maand een andere gym moet zoeken... Ik heb in ieder geval de sleutels gekregen van mijn woonplek in Nijmegen, dus we gaan zeker nog eens samen trainen man!

Lekker man, ben benieuwd in welk gebied je gaat wonen, ken toch aardig wat mede studenten die ook op kamers zitten, verspreid over nijmegen :thumbs:
Laat maar weten wanneer, lijkt me tof!

Laatst bewerkt:
Jep, met dank aan Moess ;)
Ben het gezeur rondom me heen een beetje zat:
- je moet zo clean mogelijk eten / veel maaltijden per dag / geen koolhydraten / alleen maar high rep trainingen / ... NEEE F*CK DAT. Eet zo nasty als je wil, train zoals je wil en vreet zo vaak als je wil -> ik ben tevreden met de progressie (-7kg in ~3 maanden) and I don't give a single **** besides calorie count ;)

en je protons mag ik hopen

Ik bedoelde mijn opmerking niet verkeerd hoor! Vind je cut juist heerlijk om te lezen. Je moet gewoon lekker doen wat jij wilt :) was iig niet als commentaar bedoeld.

Oh en ik ben gisteren wezen hardlopen en dat ga ik vanavond wss ook doen :) dus toch nog wat cardio.

Sportschool helaas al om 16 uur dicht dus niet trainen vanavond :(

Terug
Naar boven