ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Wel eens cottage cheese overwogen. Is wel duurder dan kwark, maarja je hebt dan wel afwisseling he. Kan volgens mij ook op brood![]()
Nog nooit geprobeerd man, is misschien wel een poging waard.
Zie er wel echt nasty uit maar goed

Ik at vroeger nauwelijks zuivel, enkel beetje yoghurt na avondeten. Lustte geen melk etc.
Toen ik begon met kt begon ik dus ook zuivel te nuttigen voor mijn eiwitten. Ik had er ook ontzettend last van. Ik kon niet naar de wc, had keiharde buik (not in a good way).
Nu krijg ik totaal geen zuivel binnen. Haal al mijn eiwitten uit shakes met water en mijn pannenkoeken die ik maak met hele eieren en eiwitten.
Hier kan ik wat mee, thanks!
Ik kreeg ook vrij weinig zuivel binnen voor ik begon aan KT, en heb niet echt last ondervonden van de toegevoegde zuivel.
Echter heb ik niet op een 'dikkere' huid gelet, puur op hoe de zuivel mij viel.
Zuivel compleet schrappen word een erg lastige klus heb ik al gezien, dus ik zit nog een beetje in de twijfel-mode

Training van vandaag ging 20x nergens over, flink chagrijnig door geworden.
Was ook in de ochtend, denk dat ik ochtendtrainingen maar ga schrappen.
Zat te twijfelen om hem niet eens te loggen, maar goed, toch besloten om hem er neer te pleuren.
Bench press
- warm up -
0x100kg
0x100kg
gewoon totaal geen energie, had geen zin om te grinden op het dode punt
Paused:
4x82.5kg
5x80kg
5x80kg
Squat
- warm up -
5x80kg
5x80kg
4x80kg
Chins
8xBW
6xBW
SLDL
10x50kg
8x60kg
8x60kg
CGBP
10x70kg
4x80kg
8x70kg
6x60kg
1/5 training.
Voeding op 2350 kcal ongeveer.
Pizza in de oven nu, zo dadelijk werken.
Ben ook flink onderuit gegaan op het stageverslag (moet hem solo doen vanwege stoppende stagepartner).
Gelukkig was dit nog een soort concept en kan ik hem volgende week opnieuw opsturen.
Count: 5 projecten + 6 tentamens binnen 2 weken.
Edit: pic koud genomen, staat er tenminste nog een nuttige update in voor vandaag.
Puur op fatcep gericht.
Laatst bewerkt:

morgen ga ik ook weer los met BBQ'en