AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Fijne training weer hoor :) :)

Hopelijk merk je gauw wat verschil met wat minder zuivel.

Lekkere train bro, die squats gingen wel extreem lekker man :eek: MP is alsnog sterk ook al heb je je ingehouden.
Eten ziet er ook goed uit man, pfff lasagne
attachment.jpg

gotver! dat ziet eruit als een heerlijke train! ben jaloers.

nice sq en dips

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.845
Man man man, geen idee waar de discipline heen is maar ik eet nu al 4 dagen lang alles wat ik zie.
Gisteren weer een halve rol met koek op en een magnum ijsje :mad:
Time to get serious again, ik moet aan me doelen blijven denken en eigenlijk onder die 79kg komen eind deze maand.

Voeding vandaag dan ook wat lager in kcal, gewicht zit alweer op de 81kg (wel volle maag).
- 250 gram kwark
- 50 gram whey
- protein fluff
- spinazie, kip, aardappelen
- 2x 4 gebakken eieren + 2 sneden brood
1850/200p/70f

Fijne training weer hoor :) :)

Hopelijk merk je gauw wat verschil met wat minder zuivel.

Thanks Moess :D
Anti-zuivel zou wat makkelijker gaan als de biefstuk in de aanbieding was :o
Vorige maand 2kg gehaald maar gaat hard.

Lekkere train bro, die squats gingen wel extreem lekker man :eek: MP is alsnog sterk ook al heb je je ingehouden.
Eten ziet er ook goed uit man, pfff lasagne
attachment.jpg

Right in the feels die lasagne :roflol:
Probleem ligt bij mij dat ik meer honger heb na het eten dan voor het eten, als de meal niet groot genoeg is :o
Thanks bro, de squat ging wel lekker idd :)
Nu al zin in vrijdag: revenge on the bench!

gotver! dat ziet eruit als een heerlijke train! ben jaloers.

Zo voelde die ook aan! ;)
Niks indrukwekkend qua gewichten, maar wel een keer geordend met 3/2/1 + singles zolang ze goed voelen @ squat en 5x5 op de MP.

Thanks Vin, vind low reps squat wel heerlijk eigenlijk. Dips vielen lichtjes tegen.

Vreetbuien door munchies of gewoon geen discipline? :D Hoe dan ook, step it up bro. Ken het wel van mezelf van vorig jaar zomer, toen kon ik ook niet van dat soort dingen afblijven. Nu heb ik om een of andere reden bijna nooit meer behoefte aan zoetigheid.

• #2.847
Vreetbuien door munchies of gewoon geen discipline? :D Hoe dan ook, step it up bro. Ken het wel van mezelf van vorig jaar zomer, toen kon ik ook niet van dat soort dingen afblijven. Nu heb ik om een of andere reden bijna nooit meer behoefte aan zoetigheid.

Voornamelijk geen discipline:
* Geen zin in kwark, wel zin in koek, dat soort dingen.
* Ook 3 dagen slecht gegeten met BBQ enzo, dan moet ik het altijd weer even omzetten omdat ik in de sleur terecht ben gekomen van cheaten (het lijkt alsof het eten zo normaal is / me eetpatroon voor ik begon aan KT neemt het weer over).
* Me moeder zou moeten afvallen maar het lukt der niet, gevolg; er ligt gigantisch veel lekkers hier in de kelder, wat ik gewoon niet kan laten liggen door te hoge verleiding/weinig discipline. Ook heel vaak een halve bak chips op tafel met: "Shady maak dat bakje chips ff op joh'', ze weten dat ik er niet van houd om het weg te gooien :mad:

Totdat ik me vanochtend realiseerde dat de zomer voor de deur staat en ik nog steeds een fat **** ben.
Tijd om toch de calorieën te beperken en weer in het juiste ritme te komen.
Zal de afgelopen dagen maar zien als refeed.

33nbvqe.png

mama's he.....
die wil je niet teleurstellen ;)

En nu, rap een grote jongen worden Shady :D

Is jje echte naam shady ? Neetoch ?

• #2.850
mama's he.....
die wil je niet teleurstellen ;)

En nu, rap een grote jongen worden Shady :D

Ben juist een té grote jongen letterlijk gezien :roflol:
7kg kwijt maar het resultaat valt tegen, dus extra hard aan de bak nu een maandje en hopen dat ik daarna tevreden ben in de spiegel.
Heb een deal gemaakt met me ma: ik stop met roken als ze genoeg afvalt, maar ze stelt me een beetje teleur met +2kg in 3 maanden tijd :o
Discipline zit niet in de familie, laten we het daar maar op houden :p

Is jje echte naam shady ? Neetoch ?

Jawel ;)

****ing vet !

Ik ga je volgen Shady!

• #2.860
Terug
Naar boven