AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Haha nee dat kijk ik niet :) kijk eigenlijk nooit televisie

Even wat pagina's doorgraven voor wat trainingen. Eten wil nog niet helemaal lukken?
Zou overigens de zuivel pas op het laatste moment eruit halen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.865
Zit altijd op de iPad en telefoon te pielen, en heb nu cocaine wars op TV aanstaan waar ik af en toe een blik op werp

Nog nooit van gehoord, maar klinkt goed haha.

Even wat pagina's doorgraven voor wat trainingen. Eten wil nog niet helemaal lukken?
Zou overigens de zuivel pas op het laatste moment eruit halen.

Mwah, in het weekend (+ maandag) flink gecheat door het mooie weer: BBQ, veel (slagroom) ijs / magnums, noem het maar op.
Vanaf vandaag weer strikt in ieder geval.
Dat over de zuivel ben ik met je eens, echter weet ik niet wanneer mijn cut afgelopen is (eigenlijk 1 juli, maar zal wel eind juli worden). Dus kan er in principe nog mee wachten inderdaad :)
Ga wel richting de 77kg als ik door cut tot eind juli, cry everytiem.

Right in the feels die lasagne :roflol:
Probleem ligt bij mij dat ik meer honger heb na het eten dan voor het eten, als de meal niet groot genoeg is :o
Thanks bro, de squat ging wel lekker idd :)
Nu al zin in vrijdag: revenge on the bench!

Hahaha dat zeker :roflol:
Wtf, dat ken ik niet.. Ik heb het probleem dat ik gelijk de goede portie moet nemen, als ik te weinig heb en pak 2e bord dan ben ik ineens vol :o
Mooizo man, die bench gaat vast wel weer goed komen!

Hoe gaat je cut nu? Hoeveel kg er al af sins je begonnen bent

• #2.870
Hahaha dat zeker :roflol:
Wtf, dat ken ik niet.. Ik heb het probleem dat ik gelijk de goede portie moet nemen, als ik te weinig heb en pak 2e bord dan ben ik ineens vol :o
Mooizo man, die bench gaat vast wel weer goed komen!

Mirin, ik heb echt moeite om te stoppen met eten als ik eenmaal begin :(
Ga bench nu paar sessies paused pakken denk ik, misschien t&g 100kg voor één setje voor de ego boost :o

Hoe gaat je cut nu? Hoeveel kg er al af sins je begonnen bent

Ongeveer 7kg kwijt man, maar resultaat valt een beetje tegen.
Staat de laatste dagen wat stil door het cheaten, maar nu weer vol gas erop.
En bij jou dan?

Voeding vandaag:
75 gram whey
250 gram kwark
Protein fluff
Spinazie, kip , aardappelen
3 gebakken eieren, 2 sneden brood
2 sneden brood met kaas
2000/210p/60f/160c

• #2.871
Vandaag na school een freestyle training gepakt van 100 minuten.

Bench press, paused
- warm up -
5x70kg
-5x80kg
-5x80kg
-5x80kg
-5x80kg
-5x80kg

CGBP
7x70kg
7x70kg
7x70kg
5x70kg

Sumo deadlift
- warm up -
2x122.5kg
-5x127.5kg
voelde al verdomd zwaar aan, +2.5kg per training houd ik niet lang vol

Seated cable row
12x57kg
12x57kg
12x57kg + 8x57kg

EZ bar curls ss side raises
12x29kg - 12x6kg
10x34kg - 10x10kg
10x34kg - 12x8kg

Cable flyes
12x10kg
10x10kg
10x7.5kg
10x7.5kg

Calf press @ leg press
15x115kg
12x135kg
10x135kg

Chest dips
15xBW
12xBW
12xBW

Training ging prima, tevreden over de bench.
Voetbal gekeken in de stad met wat bier, voeding excl bier:
75 gram whey / protein fluff / 2 wraps + 500 gram gehakt / 2 broodjes kaas.
~2100/200p/80f.

Training ziet er lekker uit!
Nice die BP!

misschien een stomme vraag: (vanaf) wanneer noem je het close grip BP, en waarom zijn die gewichten iets lager?

• #2.874
Training ziet er lekker uit!
Nice die BP!

Thanks Marina :)
Op papier lijkt die minder dan hoe die aanvoelde, voelde echt als een gigantisch grote training aan maar het is te overzien ;)
Wel goede spierpijn nu.

misschien een stomme vraag: (vanaf) wanneer noem je het close grip BP, en waarom zijn die gewichten iets lager?

Er zijn geen stomme vragen, zeggen ze toch altijd :o
Weet niet precies waar de lijn ligt, ik zie sommige hem tussen close en medium pakken en het vervolgens wide grip noemen...
Ik noem het in ieder geval een close grip zodra me armen strak/recht langs me opgaan - tricep gericht.
Gewichten zijn lager omdat ik eerst paused BP heb gedaan, bij de meeste is CGBP volgens mij een tikje lager maar zal niet heel veel schelen, beetje persoonlijk denk ik. Bij mij scheelt het normaal in ieder geval zo'n 5kg.

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Voeding vandaag:
Kibbeling + saus & stroopwafel
Spinazie, kip, aardappelen
25 gram whey
Protein fluff
1950/195p/90f

Kibbeling <3 Lekkere training bro, waarom niet wat gewicht erbij bij je dips?

naar je eten kijk ik niet meer ;)
dan krijg ik veel te veel de neiging te cheaten (qua bewerkt eten bedoel ik dan).

Thnx voor je antwoord...
ik worstel een beetje met de benchpress (sowieso, maar ook met de grip) vandaar de vraag.

• #2.877
Kibbeling <3 Lekkere training bro, waarom niet wat gewicht erbij bij je dips?

Hoge reps voor de fat burns noimsaying?
Was beetje pomp werk, enige wat vrij was, einde training enzo.

naar je eten kijk ik niet meer ;)
dan krijg ik veel te veel de neiging te cheaten (qua bewerkt eten bedoel ik dan).

Thnx voor je antwoord...
ik worstel een beetje met de benchpress (sowieso, maar ook met de grip) vandaar de vraag.

Ik heb me ringvinger altijd op het ringetje qua grip (op olympic barbell), tenzij close grip dan.
Bij close grip me wijsvingers 2-3 cm van het gladde gedeelte in het midden af.

Let maar niet op de voeding inderdaad, zit nu aan de winegums die me moeder zojuist als tussendoortje voor het studeren gaf :roflol:

haha winegums ja dan ga je wel door tot het op is :eating:

Gaat goed was naar de 9% gekomen jammer genoeg zit ik nu weer terug bij af... Dus weer er tegen aan.

na deze goede training ook nog eens spanje zien afgaan moest wel volmaakt gevoel geven

Mirin, ik heb echt moeite om te stoppen met eten als ik eenmaal begin :(
Ga bench nu paar sessies paused pakken denk ik, misschien t&g 100kg voor één setje voor de ego boost :o

Haha dat ken ik alleen met BBQ, anders heb ik er nooit last van :o Heb alleen de laatste tijd veel zin in zoetigheid, alleen t mag niet :(
Die 100 heb je niet gepakt??

Wel lekkere training man, flink volume ook op BP! DL ook redelijk wat volume, was t geen VPR?
Nog behoorlijk volume zo in 't geheel, fysiek kan je het nog wel aan? :p

• #2.880
Gisteravond bij de voetbalwedstrijd nog een kleine binge aanval gehad, toen ik thuis kwam rond 1 uur.
Heb het kunnen beperken met een klein zakje chips en 2 koffiekoekjes, gelukkig.

Voeding vandaag:
15:00| Biefstuk
17:00| Kwark met aardbeien
21:00| Spinazie, kip , aardappelen
23:30| Protein fluff + 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
Tussendoor: 45 gram whey
1850/205p.

Proberen rond 12 uur te gaan slapen, hele week tentamens om 09:00 al, 7 uur opstaan.

haha winegums ja dan ga je wel door tot het op is :eating:

Gaat goed was naar de 9% gekomen jammer genoeg zit ik nu weer terug bij af... Dus weer er tegen aan.

na deze goede training ook nog eens spanje zien afgaan moest wel volmaakt gevoel geven

En de zak is leeg :o
Zonde man, zat je in een dipje of iets dergelijks dan?
Was echt enorm druk in de stad, geweldige sfeer bij zo'n 1-5 wedstrijd :)

Haha dat ken ik alleen met BBQ, anders heb ik er nooit last van :o Heb alleen de laatste tijd veel zin in zoetigheid, alleen t mag niet :(
Die 100 heb je niet gepakt??

Wel lekkere training man, flink volume ook op BP! DL ook redelijk wat volume, was t geen VPR?
Nog behoorlijk volume zo in 't geheel, fysiek kan je het nog wel aan? :p

Nah 100 geskipt man, geef de prioriteit nu even aan de paused bench ;)
Was wel een VPR geloof ik man, voor me blessure (maanden terug) zat ik op 3x130kg, dus ben er lichtjes overheen gegaan. Echter trek ik die 5x130kg niet denk ik, had bij deze set al mijn twijfels bij de laatste rep qua form. Eerste keer dat ik echt flink moest grommen bij de deadlift, vanaf het lift-off gedeelte al :o

En dit kan ik hooguit 2x in de week aan, heb nu nog aardig wat spierpijn maar wel een training voor morgen staan aangezien ik dinsdag vrij ben en deze week tentamens op mijn bord ga krijgen.

Terug
Naar boven