BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee dat kijk ik nietkijk eigenlijk nooit televisie

Zit altijd op de iPad en telefoon te pielen, en heb nu cocaine wars op TV aanstaan waar ik af en toe een blik op werp
Even wat pagina's doorgraven voor wat trainingen. Eten wil nog niet helemaal lukken?
Zou overigens de zuivel pas op het laatste moment eruit halen.

Right in the feels die lasagne
Probleem ligt bij mij dat ik meer honger heb na het eten dan voor het eten, als de meal niet groot genoeg is![]()
Thanks bro, de squat ging wel lekker idd
Nu al zin in vrijdag: revenge on the bench!

Zit altijd op de iPad en telefoon te pielen, en heb nu cocaine wars op TV aanstaan waar ik af en toe een blik op werp
Hahaha dat zeker
Wtf, dat ken ik niet.. Ik heb het probleem dat ik gelijk de goede portie moet nemen, als ik te weinig heb en pak 2e bord dan ben ik ineens vol
Mooizo man, die bench gaat vast wel weer goed komen!

Hoe gaat je cut nu? Hoeveel kg er al af sins je begonnen bent

misschien een stomme vraag: (vanaf) wanneer noem je het close grip BP, en waarom zijn die gewichten iets lager?

Kibbeling <3 Lekkere training bro, waarom niet wat gewicht erbij bij je dips?
naar je eten kijk ik niet meer
dan krijg ik veel te veel de neiging te cheaten (qua bewerkt eten bedoel ik dan).
Thnx voor je antwoord...
ik worstel een beetje met de benchpress (sowieso, maar ook met de grip) vandaar de vraag.

Mirin, ik heb echt moeite om te stoppen met eten als ik eenmaal begin
Ga bench nu paar sessies paused pakken denk ik, misschien t&g 100kg voor één setje voor de ego boost![]()
Heb alleen de laatste tijd veel zin in zoetigheid, alleen t mag niet 

haha winegums ja dan ga je wel door tot het op is
Gaat goed was naar de 9% gekomen jammer genoeg zit ik nu weer terug bij af... Dus weer er tegen aan.
na deze goede training ook nog eens spanje zien afgaan moest wel volmaakt gevoel geven

Haha dat ken ik alleen met BBQ, anders heb ik er nooit last vanHeb alleen de laatste tijd veel zin in zoetigheid, alleen t mag niet
Die 100 heb je niet gepakt??
Wel lekkere training man, flink volume ook op BP! DL ook redelijk wat volume, was t geen VPR?
Nog behoorlijk volume zo in 't geheel, fysiek kan je het nog wel aan?![]()