AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Ja, Had gesolliciteerd bij een bedrijf was zeiden ze dat ik een contract kon krijgen, ik bij me oude baas opzeggen belde ze mij 3 dagen later op dat het toch niet kon.... die periode ook examens maken werd beetje to mutch.

Maar nu is alles achter de rug.

Wat voor soort blessure had je paar maanden terug gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Ja, Had gesolliciteerd bij een bedrijf was zeiden ze dat ik een contract kon krijgen, ik bij me oude baas opzeggen belde ze mij 3 dagen later op dat het toch niet kon.... die periode ook examens maken werd beetje to mutch.

Maar nu is alles achter de rug.

Wat voor soort blessure had je paar maanden terug gehad?

Lekker dan, schijt bedrijf.
Had eind vorig jaar / begin dit jaar last van me onderrug, 4 maanden eruit gelegen op lowerbody.

Goeie training weer hoor! Kracht komt bij de ene compound sneller dan bij de andere. En winegums zijn bij mij ook op in no-time :D

Nah 100 geskipt man, geef de prioriteit nu even aan de paused bench ;)
Was wel een VPR geloof ik man, voor me blessure (maanden terug) zat ik op 3x130kg, dus ben er lichtjes overheen gegaan. Echter trek ik die 5x130kg niet denk ik, had bij deze set al mijn twijfels bij de laatste rep qua form. Eerste keer dat ik echt flink moest grommen bij de deadlift, vanaf het lift-off gedeelte al :o

En dit kan ik hooguit 2x in de week aan, heb nu nog aardig wat spierpijn maar wel een training voor morgen staan aangezien ik dinsdag vrij ben en deze week tentamens op mijn bord ga krijgen.

Dat vind ik zelf ook wel fijner dan bouncen, paused voelt meer aan als een compound oefening de volgende dag :D
Nice man, ik denk niet dat ik dat ga overtreffen. Zit al tegen limiet aan nu ik cut.
Dan kan je het beter ook niet proberen, bij mij gaat het echt een UB oefening worden wanneer het bij de lift off moeilijker gaat. Dat grommen is wel goed man, jezelf opfocken wil nog wel eens helpen :p

Als je lichaam het aan kan dan moet je gewoon zo verder gaan, de juiste afweging is vooral in de cut nog wel eens lastig.
Succes met je train, en je tentamens voor deze week uiteraard! ;)

• #2.885
Vandaag na tentamen een training gepakt, nauwelijks geslapen vanwege tentamen ook #study-life.
Stond tijdens me setjes gewoon te gapen, dus sommige reps paused gedaan tussendoor :o

Squat
- warm up -
5x80kg
5x90kg
2x90kg

MP
- warm up -
6x50kg
6x50kg
12x40kg

Pull ups
5xBW
5xBW
5xBW

Bench press (T&G)
- warm up -
3x90kg
3x90kg
3x90kg

Dat was hem weer, heb het afgerond in 50 minuten.
Nu flink aan de bak voor de tentamens, die van vanochtend heb ik waarschijnlijk verprutst, klote zooi.
Voel me flink wazig in me kop maar geen tijd voor een dutje.

Goeie training weer hoor! Kracht komt bij de ene compound sneller dan bij de andere. En winegums zijn bij mij ook op in no-time :D

Thanks bro! :)
Zak snoep naast je neerleggen achter de pc is sowieso een no-go eigenlijk, wat het ook is, het is op binnen een paar uurtjes :p

Dat vind ik zelf ook wel fijner dan bouncen, paused voelt meer aan als een compound oefening de volgende dag :D
Nice man, ik denk niet dat ik dat ga overtreffen. Zit al tegen limiet aan nu ik cut.
Dan kan je het beter ook niet proberen, bij mij gaat het echt een UB oefening worden wanneer het bij de lift off moeilijker gaat. Dat grommen is wel goed man, jezelf opfocken wil nog wel eens helpen :p

Als je lichaam het aan kan dan moet je gewoon zo verder gaan, de juiste afweging is vooral in de cut nog wel eens lastig.
Succes met je train, en je tentamens voor deze week uiteraard! ;)

Thanks bro, succes zal ik nodig hebben!

What happened met 3x5x90

Ging niet zo denderend, maar je hebt toch een training neergezet en daar gaat het om ;)

Haha ochtendtrens zijn soms zo f*cking gaar he. Het is even wennen. Vorig jaar trainde ik 's avonds (20.00-22.00) = best trens ever. Eind vorig jaar ging ik 's middags trainen; mwaaaah. De laatste tijd 's ochtends: meh.

• #2.890
Ging niet zo denderend, maar je hebt toch een training neergezet en daar gaat het om ;)

Inderdaad man, had ook geen verwachtingen bij deze training.
Was meer een klein tussendoortje in de hoop de verbranding wat te stimuleren, volgende training zal ook pas vrijdag zijn denk ik.
Alhoewel een paar studenten vrijdag wat wouden gaan doen vanwege laatste tentamen dag, ff kijken dus!

Haha ochtendtrens zijn soms zo f*cking gaar he. Het is even wennen. Vorig jaar trainde ik 's avonds (20.00-22.00) = best trens ever. Eind vorig jaar ging ik 's middags trainen; mwaaaah. De laatste tijd 's ochtends: meh.

Trainde eerst (bij vorige gym) altijd tussen 21:00-22:00, vond dat ook altijd heerlijke trainingen omdat ik dan de meeste energie heb.
Ben een dagelijkse smoker, dus die ochtenden zullen mij voorlopig nog wel slecht gaan vallen denk ik, krijg ook meestal halverwege de middag pas de energie te pakken met 's avonds als hoogtepunt qua energie :o

Trainde eerst (bij vorige gym) altijd tussen 21:00-22:00, vond dat ook altijd heerlijke trainingen omdat ik dan de meeste energie heb.
Ben een dagelijkse smoker, dus die ochtenden zullen mij voorlopig nog wel slecht gaan vallen denk ik, krijg ook meestal halverwege de middag pas de energie te pakken met 's avonds als hoogtepunt qua energie :o

Ik ben zelf een nachtmens; vanaf 20.00 word ik pas echt wakker en actief. Trainen gaat dan altijd zo heerlijk! Hetzelfde met studeren; papers etc schreef ik altijd tussen 00:00 en 06:00. :rolleyes:

• #2.892
Ik ben zelf een nachtmens; vanaf 20.00 word ik pas echt wakker en actief. Trainen gaat dan altijd zo heerlijk! Hetzelfde met studeren; papers etc schreef ik altijd tussen 00:00 en 06:00. :rolleyes:

Met jou kan ik praten, ben precies hetzelfde op dat gebied :cool:
Vooral met de tentamens is dat zwaar klote; hele dag brak zijn vanwege weinig slaap en graag een dutje willen doen maar geen tijd vanwege het leerwerk, en vervolgens 's avonds nog steeds niet vroeg kunnen slapen omdat dan de energie er in eens inslaat.
Zo blijft het doorgaan wat resulteert in een hele week 3/4 uurtjes per nacht slapen en er als een zombie bijlopen overdag :(

Kreeg ook van een jongen uit me klas te horen: Voetbal is pas 21:00, kom gewoon kijken, dan leer je echt niet meer!
Terwijl ik vrijwel altijd pas warm aan het draaien ben rond 19:00 om te gaan leren :roflol:

Ik merk het ook met 's middags trainen. Moet altijd op dinsdag smiddags squatten, nou nu weet ik waarom die oefening achterloopt. wat een t*ring

• #2.894
Ik merk het ook met 's middags trainen. Moet altijd op dinsdag smiddags squatten, nou nu weet ik waarom die oefening achterloopt. wat een t*ring

's Avonds gaan trainen voor de eckte gains, Jochem! :thumbs:

Ik heb besloten om deze week wat rustiger aan te doen met voeding.
Ook zal ik helaas donderdag toch in de ochtend moeten sporten, aangezien we vrijdag met de klas gaan zuipen bij een ex mede-student met een eigen bar, na ons laatste tentamen.
Onbeperkt bier/wijn zuipen, van 11:00 - 19:00, bye bye gains :roflol:
Train dan liever donderdag omdat ik vrijdag toch niet ga herstellen met zo'n lading drank.
Week erna personeelsuitje, ook met onbeperkt zuipen :o

Weging vanochtend was wat onnauwkeurig vanwege volle maag, ik heb de wegingen van deze gehele maand niet echt genoteerd moet ik eerlijk zeggen.
Gewicht zakt heel lichtjes maar zie wel vooruitgang in de spiegel.
Maar goed, deze week wat lager dus i.v.m onbeperkt zuipen wat eraan komt, vandaag:
-3 gebakken eieren, 2 sneden brood
-3 gekookte eieren
-spinazie, kip, aardappelen
-protein fluff
-2 scoops whey
1700/185p.

Laatst bewerkt:
  • #2.895
Ook gelijk even 2 update pics geschoten, zoals beloofd kwamen die half juni ;)
De front zal de volgende keer komen in juli ergens, zodra ik tevreden ben.

Om dat te bereiken ga ik toch wat dieper cutten zodra ik meer tijd heb na mijn tentamens.
Dat zal begin juli zijn, dan wil ik nog ff een maandje knallen tot begin augustus.
Omdat ik me voeding niet verder naar beneden wil halen zal ik dan wat cardio erbij toevoegen op rustdagen, hopen dat het mooi weer is zodat ik buiten kan gaan rennen.
Bedoeling is wel low carb te blijven op de rustdagen.
Trainingsdagen wil ik (ook omdat ik meer tijd heb) wat uitgebreider maken met veel high rep assistance, dit zullen medium carb dagen worden (200-300 gram carbs). Met af en toe een low carb dag ertussen.
Misschien ook wat meer verdiepen in carb cycling.
Het is gewoon nodig, ben nu 7-8kg kwijt maar het resultaat valt gewoon erg tegen.
Vorig jaar ben ik te laat begonnen / niet strikt genoeg geweest, dit jaar zal het me niet nog eens gebeuren!
Als dieper cutten wil zeggen dat ik wat meer massa kan verliezen, so be it.
Heb voor mijn gevoel nog aardig wat massa onder me laag vet zitten, dus die afweging wil ik wel maken, hoe zonde het ook is.

Anyways, hier de 2 pics (alles is gewoon in verhouding, camera/pose kan iets anders doen denken :o)

2014-06-17 15.37.03.jpg

2014-06-17 15.34.51-1.jpg

Tot hoeveel % wil je gaan, en hoeveel zit je nu ong?

oh had de foto's nog niet geladen. Goed bezig man, flinke armen nog

• #2.897
Tot hoeveel % wil je gaan, en hoeveel zit je nu ong?

Volgens mijn meting (en mijn eigen schatting) zat ik 16-05 op 13-14%.
Heb het gevoel dat ik sinds dien niet echt gedropt ben, dus ik houd sowieso ~13% aan.
Begon op 17,2% met 87-88kg, nu 80kg over.
Ik ga doorcutten tot circa 77kg, wat ik eind juli bereikt wil hebben.
Hoop dan toch de 11% aan te kunnen tikken.

Echter is dit mijn visie die gebaseerd is op schattingen, dus mocht je denken dat het niet mogelijk is of iets dergelijks, houd je niet in en brand erop los ;)
Ik focus me trouwens niet echt op percentages omdat ik ook geen nauwkeurige meting hiervoor heb, ik kijk gewoon in de spiegel en hoop tevreden te zijn zodra ik 77kg aantik.
Of nou ja, 'redelijk nauwkeurige meting', volgens mij en andere DBB'ers zit de meting op onze gym redelijk in de buurt.

Thanks, zie je edit ook nu pas :p

Ziet er goed uit bro! Nice dat je al goed gedropt bent in BW! :thumb:

indd nog dikke armen bro
niet simpel dat cutten heb ik ook al ondervonden :p
succes verder!

mooie armen shady!
succes met je doel, ik snap toch niets van die vetpercentages en de schattingen die hier vaak voorbij komen, dus waag me er voor geen meter aan ;)

veel feestplezier gewenst.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

mooie armen shady!
succes met je doel, ik snap toch niets van die vetpercentages en de schattingen die hier vaak voorbij komen, dus waag me er voor geen meter aan ;)

veel feestplezier gewenst.

Terug
Naar boven