Voeding vandaag:
- 6 gekookte eieren
- kibbeling met saus
- 50 gram whey
- protein fluff
1700/200p/80f.
Hmm, hoe kan ik deze log gemist hebben...I'm in!
Marvin... gaat alles goed met je?
Volgens mij ben je er een beetje vanaf sinds Egypte, al heb ik je lang niet meer langs zien komen hier, was je al een paar maanden in
Buffe armen en schouders in die backpose, we all gon make it
Ziet er al goed uit. Flinke armen ook.
Thanks mannen!
Gaat lekker Shady ! Benieuwd hoe je er bij staat aan hrt einde van je cut !
Thanks kerel, ben zelf ook zeer benieuwd.
Nooit lager gezeten dan 15% dus ik ben nu al aardig tevreden, maar ik ben er nog niet.
Sowieso scheelt het per moment erg veel; als ik weinig heb gegeten en 's ochtends kijk, ziet het er heel anders uit dan na een dagje op onderhoud eten en 's avonds kijken.
Dat is wat ik nu wil wegwerken, zodat ik in beide gevallen tevreden kan zijn
40cm ja? Hmmm, vind ze toch bigger ogen dan die van mij

Maar goed, buikje kost tijd zolang je dat voor ogen houdt komt het goed!
Gewoon rustig aan doorgaan met cutten tot het punt dat je echt tevreden bent.
Dan van daaruit rustig verder bouwen zonder onnodige vet gains in de toekomst.
Kan je anders weleens paar korte kleine tips geven als je dat leuk vind

Mijn posing is ook niet 100%, maar zie veel mensen vaak die fout maken bij BDB
Dan trekken ze de schouderbladen naar elkaar toe, terwijl je deze juist wil spreiden
Succes in ieder geval en tref je vast snel wel weer in de gym
I wish

Armen zijn wel één van me sterkere punten, genetisch waarschijnlijk, ik train ze vrijwel nooit geïsoleerd en als ik het doe is het 1 oefening met 3/4 setjes aan het einde van de training.
Dus ik mag zeker niet klagen
Tips zijn altijd welkom bro!
Of ik ze ga aannemen is een 2e, hangt van meer dingen af dan discipline, denk ik.
Bijvoorbeeld zuivel vervangen, waar ik toch tijd aan wil besteden, brengt flinke kosten met zich mee, als ik kwark wil vervangen door vlees.
Houd me toch een beetje tegen om dat door te trekken, dus mocht ik het toepassen, doe ik dit halverwege juli (laatste paar weken van de cut).
Zit al 3 dagen stabiel op 80.2kg terwijl ik 3 dagen op 1800/1900 kcal heb gezeten, dus ik denk dat het wel tijd is voor een wat 'gevorderde' methoden.
Zat zelf als volgende stap te denken aan low carb op trainingsdagen toe te passen en vervolgens 1x p/w carbload, maar weet niet of dat effectiever is dan medium carb op trainingsdagen en low-carb op rustdagen.
Zit nu al meer aan de gekookte eieren in plaats van gebakken eieren met brood, om toch de carbs de minimaliseren.
Grote kans dat ik in de zomer, als OV chipkaart een maandje niet geldig is, bij een andere gym ga sporten.
Kost wel 40 euro voor een maand, maar reiskosten richting USC en de moeite zo midden in de vakantie, is het me niet waard

+ deze gym is 5 minuten fietsen verwijderd van me huis, met veel vrije tijd wil dat zeggen dat ik gewoon 2x p/d kan trainen of lekker lange sessies kan doen voor een flinke verbranding!
Maar ik spot je sowieso nog wel voor mijn maandje break, zal je ook nog wel ff appen over een training voor die tijd, na de herkansingsweek!