XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
Balen van je verslag & beursbezoek man.. Ff lekker de stress van je af zuipen;)

Personeelsfeest met gratis drinken en eten dus kan het niet laten glippen :rolleyes:
Zondag en maandag volle bak met leren in ieder geval, dus maak het niet te gek :o

• #2.942
Even kleine update.
Tijdje niet kunnen trainen door tentamendrukte, gisteren personeelsfeest gehad.
Flink wat vocht kwijtgeraakt door het zuipen, stond vanochtend op 77kg, maar dat zal wel terug oplopen richting 78.5kg.
Hopelijk woensdag weer een training pakken.

Vandaag kleine cheat dag, heb niks fatsoenlijks te eten in huis dus ga frikandellen bakken :)
Ook even pic geschoten, semi flex door brakheid :o

2014-06-29 17.00.43.jpg

2014-06-29 16.48.49.jpg

Balen van je verslag en beursbezoek. Ga je er nog tegenin? of bespreken?

Gewicht gaat lekker met je cut. Ziet er goed uit.

• #2.944
Balen van je verslag en beursbezoek. Ga je er nog tegenin? of bespreken?

Gewicht gaat lekker met je cut. Ziet er goed uit.

Denk dat ik het maar gewoon opnieuw doe, weet alleen de deadline niet en interesseert me momenteel niet zoveel, eerste focussen op herkansingen van tentamens.
Thanks, camera laat het wat afweten, vind het in de spiegel iets strakker eruit zien allemaal.

cut gaat goed :thumb:

• #2.946

Thanks Vinnie :)
Ben wel tevreden aan de ene kant, ik vind mezelf op ~78kg niet echt 'skinny' ogen ten opzichte van hoe ik eruit zag op 88kg.
Twijfel alleen of het heel positief is omdat ik meer verschil had verwacht op -10kg.
Had in ieder geval het gevoel dat ik een skinny f**k zou worden, zodra ik richting de 75kg zou gaan.
Denk dat dit wel mee zal vallen, dus nu durf ik ook gewoon lekker door te cutten.

Gisteren bij het personeelsfeest nog over fitness gehad, heel veel anabolen fabeltjes en de vraag of ik ook de spuit erin ramde.
Geeft voor mij ook wel aan dat de skinny titel nog uit zicht is, want 78kg is niet bepaald impressive om in aanmerking te komen met aas :p

Shady waar is je BF dan als je ff dik 10kg wegwerpt. Dacht srs dat die foto's die foto's waren die je laatst al geschoten had :\

I cry everytim.

• #2.948
Shady waar is je BF dan als je ff dik 10kg wegwerpt. Dacht srs dat die foto's die foto's waren die je laatst al geschoten had :\

I cry everytim.

Zit ook maar iets van 2.5kg verschil in met die andere foto's, op dezelfde pose en spiegel ;)
Vet rondom middel is wel iets minder en abs schijnen wat meer door, zie er nu 4 (wel bij flex), alleen camera laat het gewoon afweten hier.
Maar heb abs dan ook vrijwel nooit geïsoleerd, dat heeft er volgens mij wel aardig wat mee te maken, ook al worden abs in de keuken gemaakt.

Je buik is behoorlijk plat al kerel! Maar de belichting maakt je denk behoorlijk vlak..

Inderdaad, ziet er zeker al plat uit! :thumb:

Gaat de goede kant op! Volhouden bro!

netjes hoor, lekker tintje ook!

• #2.953
Je buik is behoorlijk plat al kerel! Maar de belichting maakt je denk behoorlijk vlak..

Inderdaad, ziet er zeker al plat uit! :thumb:

Gaat de goede kant op! Volhouden bro!

netjes hoor, lekker tintje ook!

Thanks voor de motivatie all! :)
Zoals hierboven vermeld, is het een cheap ass camera van me telefoon, die niet alles 100% weergeeft (lijnen heb ik sowieso al niet, maar abs blijven op camera wel weg, ondanks dat het p*ssy abs zijn :o).
Dat 'vlakke' gedeelte is denk/hoop ik te verwijten aan het feit dat ik maar 2x getraind heb in de afgelopen 2 weken, voel me ook echt slap.
Daar komt nog eens bij dat ik deze week ook maar 1x kan gaan trainen :(
Voelt slecht om 1x per week te trainen voor 3 weken lang, maar studie staat momenteel voorop.
Deze week herkansingen en hoop woensdag wat tijd te hebben voor een fullbody training.
Donderdag een soort kennismakingsgesprek omdat ik een gratis weekkaart heb aangevraagd hier in de buurt bij een gym, regel is dat er geen tanktopjes gedragen mogen worden dus schat hun kansen klein in als ik midden in de zomer binnenstap :roflol:

Mooie aders op je hand hoor =$

Thanks voor de motivatie all! :)
Zoals hierboven vermeld, is het een cheap ass camera van me telefoon, die niet alles 100% weergeeft (lijnen heb ik sowieso al niet, maar abs blijven op camera wel weg, ondanks dat het p*ssy abs zijn :o).
Dat 'vlakke' gedeelte is denk/hoop ik te verwijten aan het feit dat ik maar 2x getraind heb in de afgelopen 2 weken, voel me ook echt slap.
Daar komt nog eens bij dat ik deze week ook maar 1x kan gaan trainen :(
Voelt slecht om 1x per week te trainen voor 3 weken lang, maar studie staat momenteel voorop.
Deze week herkansingen en hoop woensdag wat tijd te hebben voor een fullbody training.
Donderdag een soort kennismakingsgesprek omdat ik een gratis weekkaart heb aangevraagd hier in de buurt bij een gym, regel is dat er geen tanktopjes gedragen mogen worden dus schat hun kansen klein in als ik midden in de zomer binnenstap :roflol:

ach, dan doe je die toch uit ;)

succes met je studie.

• #2.957
Mooie aders op je hand hoor =$

Niet alleen op me hand :eyebrow:
Semi srs
Not srs :(

ach, dan doe je die toch uit ;)

succes met je studie.

Bedankt voor de oplossing Nicky, waardeer het enorm :D:rolleyes:

Gisteren aardig aan het cheaten geweest, tentamens stress enzo /excuses.
Halve zak chips en een chocoladereep naar binnen gewerkt.
Vandaag wel clean en lekker:
- 400 gram spareribs
- 150 gram steak
- 50 gram whey
- 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
- protein fluff
1800/190p

Ik heb besloten om na mijn tentamens een kleine diet break in te lassen van ongeveer 5 dagen.
Maandag t/m vrijdag, waarop ik 4 dagen ga trainen door middel van een ub/lb schema.
Zal op de trainingsdagen rond 2700 kcal gaan zitten en op de rustdag rond de 2500 kcal.
In het weekend dat daarna volgt moet ik nog even kijken, waarschijnlijk rond 2200.
Voel mezelf momenteel vrij slap door weinig trainingen de laatste tijd.
Ik hoop dat een kleine diet break me hierbij gaat helpen en daarnaast motivatie geeft om mijn cut vervolgens nog 3-4 weken door te zetten.
Stiekem hoop ik ook op een wat 'hardere/vollere' look, omdat het nu wat slapjes eruit ziet allemaal.
De motivatie is er nog wel, alleen krijg ik wel cravings naar meer cheats de laatste tijd, dus dit hoop ik zo te verhelpen.

Momenteel moet ik alleen nog kiezen of ik volgende week een refeed pak (nadeel: veel reistijd naar mijn gym, laat beginnen met trainen, dus flink proppen en niet echt kunnen genieten ervan. voordeel: ik kan mijn huidige schema gewoon aanhouden qua trainingen).
Mocht ik het een week later doen dan train ik bij een gym in mijn dorp, waar waarschijnlijk geen squatrek aanwezig is. In principe niet echt een probleem, alleen de squat valt af aangezien ik het gewicht van de OHP wel zou moeten kunnen powercleanen.
Het voordeel is dat ik veel tijd heb vanwege nauwelijks reistijd en dat ik zolang (zelfs 2x p/d) kan trainen als ik wil. Deze keuze heeft momenteel nog de voorkeur dus.

Twijfel alleen nog over high rep / low rep werk, misschien high rep op de eerste dag, direct voor de 'refeed' als het ware.
Met de overige 3 dagen meer low rep gericht.

• #2.959
Joehoe, tenminste één iemand die me waardeert!

Succes met he plannen trouwens: 2e plan klinkt het meest aantrekkelijk
(enne lukt het je niet het gewicht van je frontsquat te powercleanen?)

Kom maar naar Shady toe als je waardering nodig hebt hoor :p
Thanks, ik vind de 2e ook het beste klinken.
Gewicht van front squat cleanen is geen probleem, heb front squat 1x degelijk geprobeerd en toen viel ik achterover met empty bar :o

Kom maar naar Shady toe als je waardering nodig hebt hoor :p
Thanks, ik vind de 2e ook het beste klinken.
Gewicht van front squat cleanen is geen probleem, heb front squat 1x degelijk geprobeerd en toen viel ik achterover met empty bar :o

spotter zoeken ;)
of met bumpers liften, dan kun je de barbell laten vallen.

Terug
Naar boven