MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Nice train! Altijd leuk om samen met iemand te trainen en al helemaal als je met gewichten bij elkaar in de buurt zit. :)

klinkt gaaf zo samen trainen en volgens mij is de piepjesmeneer ook wel motiverend ;)

Goeie training man! Meestal als ik nog zo'n spierpijn heb, zorg ik ervoor dat ik van te voren een goeie warming up heb gedaan. Dan voel ik de spierpijn in mn benen langzaam wegtrekken :thumb:

Goed bezig shady! weer pr's erbij gepakt altijd mooi

Pre workouts bevallen mij ook niet meer zo goed, tijdens de training ook duizelig en opgewonden gevoel.

Dikke tren, was mooi om even kennis te maken goos.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

klinkt gaaf zo samen trainen en volgens mij is de piepjesmeneer ook wel motiverend ;)

Om zijn ogen van de vrouwen daar af te houden ja, hnnng.

Goede trenn gozer! Die paused bench is echt nice!:thumbs:

Netjes die paused bench, en lekker zo'n pizza in je cut:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.988
Vandaag tren gedaan, ben ook door naar het 2e schooljaar met 45 studiepunten.
Had nog flink wat spierpijn dus heb er een beetje omheen gebouwd.

Sumo deadlift
- warm up -
2x130kg
5x120kg

Toe press @ hack squat
12x100kg
10x140kg
9x140kg
8x140kg

Hyper/back extensions (1e keer)
10xBW
10xBW+5kg
10xBW+10kg
10xBW+15kg

Planks
2x 1.5 minuut

~voeding op 2300 kcal/190p/70f.

Nice train! Altijd leuk om samen met iemand te trainen en al helemaal als je met gewichten bij elkaar in de buurt zit. :)

Yup, bench ligt vrijwel precies gelijk aan elkaar, als ik met andere train is het altijd meer/of minder, en meestal met vrij wat verschil.
En ook tips gekregen bij bench, dus dat was sowieso nice :)

Goeie training man! Meestal als ik nog zo'n spierpijn heb, zorg ik ervoor dat ik van te voren een goeie warming up heb gedaan. Dan voel ik de spierpijn in mn benen langzaam wegtrekken :thumb:

Thanks kerel.
In de cut vind ik trainen met spierpijn een beetje teveel van het goede, gaat me nu toch om de fat loss.
Maar ben weer eigenwijs geweest vandaag, hekel aan rustdagen :o

Goed bezig shady! weer pr's erbij gepakt altijd mooi

Pre workouts bevallen mij ook niet meer zo goed, tijdens de training ook duizelig en opgewonden gevoel.

Heb precies hetzelfde, maar heb nog een halve pot NoXplode staan.
Pak hem nu ook maar iets van 1x per maand.

Dikke tren, was mooi om even kennis te maken goos.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Om zijn ogen van de vrouwen daar af te houden ja, hnnng.

Zeker weten, thanks voor de tips!

Goede trenn gozer! Die paused bench is echt nice!:thumbs:

Netjes die paused bench, en lekker zo'n pizza in je cut:)

Thanks mannen, laatste set was trouwens 4x85kg bedenk ik me nu.
Volgende keer kijken hoe ver ik kom op 5x4x85kg.

Kijk aan, over. Succes volgend jaar met alles nog afsluiten. Maar eerst vakantie natuurlijk.

• #2.990
Kijk aan, over. Succes volgend jaar met alles nog afsluiten. Maar eerst vakantie natuurlijk.

Thanks man! :thumbs:

Even tijdje stil geweest, ben donderdag uit geweest dus niet getraind van te voor vanwege herstel.
Vrijdag wel een hangover training gepakt.
Voeding is dus vrij slecht geweest laatste 2 dagen, donderdag flink lopen vreten en gisteren een verjaardag gehad.
Gewicht vanochtend 78.8kg.
Ligt wel aardig op de juiste route, 77kg eind deze maand is nog steeds de target.

Training van vrijdag:

Paused bench
- warm up -
4x85kg
4x85kg
4x85kg
3x85kg
3x85kg
VPR op 3x4x85

Chins (wide hammer grip)
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW

OHP
- warm up -
5x55kg
5x55kg
6x50kg

Vond het zo wel mooi geweest, was hier toch al zo'n 40 minuten mee bezig en was te brak.
Lekkere vpr, al weet ik niet of elke rep strikt gepauzeerd was, de focus was er niet echt.
Vandaag richting Nijmegen voor lowerbody + beetje zomerfeesten, bieren en voetbal kijken.
Zal vanaf morgen even rondkijken in de andere logjes, flink haasten nu.

Voeding:
13:30| kibbeling + saus
17:00| 25 gram whey + banaan
- post workout meal + bier -
01:00| kwarkshake
1300/160p, exclusief de post workout meal+bier.

Veel plezier vanavond ;) En nice vpr op je bp

goed bezig

geniet van de feesten

Geniet van weer en feesten , vermaken zul je ;)

• #2.995

Thanks all!
Vandaag eindelijk een keer 'clean' eten weer, volgens mij ongeveer de 1e keer deze week.
1850/180p qua voeding.

Training van gisteren was beetje freestyle:

Squat
- warm up -
5x80kg
5x80kg
5x80kg
squat gaat zwaar naar beneden in de cut, had al verrekt veel moeite met dit, maandje terug nog 5x100kg ???

Sumo Deadlift
- warm up -
5x120kg
8x110kg

Rack pulls
- warm up -
3x110kg
3x130kg
2x140kg
goeie grip training dit

Leg extensions
10x105kg
8x115kg
8x125kg
6x135kg
15x95kg

Planks
2x 1,5 minuut

Was prima training, voeding lag aan de hoge kant, zo'n 2600 kcal.
De refeeds waar ik laatst aan dacht komen te vervallen door teveel cheaten de laatste tijd :o
Ik stop sowieso met cutten zodra ik de 77kg aantik, ik kan het krachtverlies niet langer hebben en op 77kg ben ik toch al 10kg kwijt.
Ook vind ik 77kg op 180cm wel prima en denk ik dat ik nu al wel op 12/12.5% sta.
Updatepics komen aan het einde van de cut, over zo'n 3 weken.

Ziet er netjes uit voor in de cut toch!
Ben wel benieuwd naar je pics aan het eind van je cut! Zo te horen gaat het allemaal best goed!

Ben zeer benieuwd naar de pics man! Wat ga je doen na de cut? Traditionele bulk? Recomp?

• #2.998
Ziet er netjes uit voor in de cut toch!
Ben wel benieuwd naar je pics aan het eind van je cut! Zo te horen gaat het allemaal best goed!

Ben zeer benieuwd naar de pics man! Wat ga je doen na de cut? Traditionele bulk? Recomp?

Thanks! :)
Momenteel gaat het cutten wel aardig, ben niet iedere dag nauwkeurig bezig met calorieën tellen, omdat ik (inclusief de tentamens) de laatste 3/4 weken toch druk ben geweest, maar houd de calorieën wel in me achterhoofd.
Enige minpuntje zijn de zwembandjes nog, voor de rest ben ik tevreden.

Mijn verdere planning is om te cutten tot ergens in augustus, vervolgens tot begin september rond onderhoud eten (proberen sterker te worden met een stabiel lichaamsgewicht).
Vanaf september ga ik lichtjes bulken, niet traditioneel zoals voorheen :o
Mijn doel is om lineaire progressie te zien op de compounds met een lichte stijging van het lichaamsgewicht, zo'n +6/7kg BW zou ik mooi vinden in 8 maanden tijd (~1kg meegerekend van het vocht enzo wat er na 1/2 weken bulken aanzit). Zal dagelijks ongeveer +200 kcal gaan zitten.
85kg zal dan dus ongeveer de grens zijn, met als doel volgend jaar rond dit tijdstip hetzelfde vet % te hebben op 3kg meer (80kg dan dus).
Denk dat 3kg massa te pakken moet zijn in 1 jaar tijd.

Anyways, vandaag een korte training gedaan.
Wou de bus halen dus was flink haasten op het eind.

Upperbody, 50 minuten.

Paused bench
- warm up -
4x85kg
4x85kg
4x85kg
4x85kg - VPR
afgekapt vanwege tijd tekort, VPR deed ik het voor

Pull ups SS db shoulder press
5xBW - 15x20kg
5xBW - 12x20kg
5xBW - 12x20kg
5xBW
5xBW

Seated cable row SS face pulls
10x57kg - 15 reps ''..''
10x57kg - 12 reps ''..''
12x47kg - 10 reps ''..''

Feedback & voeding
Begon aardig te zweten bij de supersets :o
Alleen bench duurde al 25 minuten, ook wat staan praten met de spotter en all that.
Even kijken hoe ik mijn trainingen in ga delen, donderdag zomerfeesten.
Morgen in ieder geval lowerbody, that's for sure.

Voeding:
pre| 2 boterhammen kaas + 250 gram kwark met aardbeien
post| 25 gram whey
post| pizza
post| stuk taart + kwarkshake
2300/165p

Ik vind dit een prima training hoor, voor in de koet.
Moest je tijdens de pull-ups steeds heen en weer lopen?:p

dat ik hier nog niet in was. bij deze in!

Terug
Naar boven