Ziet er netjes uit voor in de cut toch!
Ben wel benieuwd naar je pics aan het eind van je cut! Zo te horen gaat het allemaal best goed!
Ben zeer benieuwd naar de pics man! Wat ga je doen na de cut? Traditionele bulk? Recomp?
Thanks!

Momenteel gaat het cutten wel aardig, ben niet iedere dag nauwkeurig bezig met calorieën tellen, omdat ik (inclusief de tentamens) de laatste 3/4 weken toch druk ben geweest, maar houd de calorieën wel in me achterhoofd.
Enige minpuntje zijn de zwembandjes nog, voor de rest ben ik tevreden.
Mijn verdere planning is om te cutten tot ergens in augustus, vervolgens tot begin september rond onderhoud eten (proberen sterker te worden met een stabiel lichaamsgewicht).
Vanaf september ga ik lichtjes bulken, niet traditioneel zoals voorheen

Mijn doel is om lineaire progressie te zien op de compounds met een lichte stijging van het lichaamsgewicht, zo'n +6/7kg BW zou ik mooi vinden in 8 maanden tijd (~1kg meegerekend van het vocht enzo wat er na 1/2 weken bulken aanzit). Zal dagelijks ongeveer +200 kcal gaan zitten.
85kg zal dan dus ongeveer de grens zijn, met als doel volgend jaar rond dit tijdstip hetzelfde vet % te hebben op 3kg meer (80kg dan dus).
Denk dat 3kg massa te pakken moet zijn in 1 jaar tijd.
Anyways, vandaag een korte training gedaan.
Wou de bus halen dus was flink haasten op het eind.
Upperbody, 50 minuten.
Paused bench
- warm up -
4x85kg
4x85kg
4x85kg
4x85kg - VPR
afgekapt vanwege tijd tekort, VPR deed ik het voor
Pull ups SS db shoulder press
5xBW - 15x20kg
5xBW - 12x20kg
5xBW - 12x20kg
5xBW
5xBW
Seated cable row SS face pulls
10x57kg - 15 reps ''..''
10x57kg - 12 reps ''..''
12x47kg - 10 reps ''..''
Feedback & voeding
Begon aardig te zweten bij de supersets

Alleen bench duurde al 25 minuten, ook wat staan praten met de spotter en all that.
Even kijken hoe ik mijn trainingen in ga delen, donderdag zomerfeesten.
Morgen in ieder geval lowerbody, that's for sure.
Voeding:
pre| 2 boterhammen kaas + 250 gram kwark met aardbeien
post| 25 gram whey
post| pizza
post| stuk taart + kwarkshake
2300/165p