Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Achterovervallen met Front Squat :roflol:

genius-meme.jpg

Voor de rest kan ik je niet echt helpen met je keuze, die moet je zelf maken ;)
Lekker doorknallen in de training en goed eten en dan weet ik zeker dat je tevreden zal zijn met het resultaat man.

Goed plat al man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Vandaag ff langs 2 gym's op geweest.
1 gym had ik dus weekkaart aangevraagd, beetje doelen besproken enzo.
Vervolgens de mythe dat je spieren kunt opbouwen en vet verliezen zolang je maar gezond eet en alle suikers en ongezonde voeding vermijd. IIFYM biatch!
Probeerde me meteen een zomerabonnement aan te smeren voor 2 maanden en liet die hele weekpas aan me voorbij gaan :roflol:
Gezegd dat ik nog bij een andere gym ging kijken, waar ik eerst trainde, en die hebben zich goed verbeterd met een powerrack en dumbells tot de 40kg.
Ook zwembad en sauna, dus dat gaat hem worden :)

Ook de begeleiding zou verplicht zijn in de proefweek, waarbij je met een schema af ging wat de gewichten waren om zo de progressie bij te houden.
Heb ff snel een pic gemaakt van het schema (erge is dat er wel een squatrek staat) :

25ivj9y.jpg

Anyways, voeding van vandaag:
- spinazie, kip, aardappelen
- 3 gekookte eieren
- 150 gram steak
- 25 gram whey
- 250 gram kwark met aardbeien
- protein fluff
- blikje energy
1750/180p

spotter zoeken ;)
of met bumpers liften, dan kun je de barbell laten vallen.

Ze hebben een powerrack! :D :D :D
Ik ben me ervan bewust dat de hoek bij front squats, anders is dan bij back squats.
Toch weet ik de voordelen van de front squat niet en ben ik niet echt een persoon die op de 'details' let.
Zolang ik me benen prima aanspreek bij back squats, houd ik ze er lekker in, front squats komen ooit nog wel :)

Achterovervallen met Front Squat :roflol:

genius-meme.jpg

Voor de rest kan ik je niet echt helpen met je keuze, die moet je zelf maken ;)
Lekker doorknallen in de training en goed eten en dan weet ik zeker dat je tevreden zal zijn met het resultaat man.

Yeah, dat is de bedoeling; lekker veel eten met epic trainingen qua volume!
Ergens prikkelt het idee me wel; hard trainen en veel eten, om vet te verliezen met spieren opbouwen.
Echter is het in de praktijk wat lastiger, maar heb ik wel wat speling in de maand augustus voor een eventuele recomp, waarbij ik het dus ongeveer wil gaan proberen.
Lichte stijging/daling van gewicht is geen probleem, hoop op deze manier sterker te worden terwijl me lichaamsgewicht gelijk blijft of heel lichtjes stijgt. Vet verliezen is niet nodig tegen die tijd (hoop ik), maar ga wel proberen om het vet gelijk te laten blijven.
Zal geen makkelijke klus worden om die ideale lijn qua voeding/training te vinden, but I got time :thumbs:

Thanks kerel! ;)

Buik is al plat man! Doe je wel buikspieroefeningen trouwens?

Wat is protein fluff :roflol::roflol::roflol:

Front squat spreekt je quads beter aan en leert je, je bovenrug en alles goed op spanning te houden.
Naar mijn mening een essentiële oefening naast de squat en deadlift, maar goed that's just me :cool:

• #2.967
Buik is al plat man! Doe je wel buikspieroefeningen trouwens?

Wat is protein fluff :roflol::roflol::roflol:

Nja niet officieel een protein fluff, gewoon een shake met kwark/whey/melk, maar vrij weinig melk zodat het een dikke structuur aanhoudt. Lekker spul en minder zuivel = win :p

En nee ik heb vrijwel nooit buikspieroefeningen gedaan naast de planks (die ik ook te weinig deed), heb het gevoel dat ze meer zouden doorkomen als ik het wel had gedaan.

Front squat spreekt je quads beter aan en leert je, je bovenrug en alles goed op spanning te houden.
Naar mijn mening een essentiële oefening naast de squat en deadlift, maar goed that's just me :cool:

Quads klinkt interessant, wat zouden de voordelen zijn van spanning op je bovenrug?
Zal anders eens ff googlen naar de voordelen :D

Nja niet officieel een protein fluff, gewoon een shake met kwark/whey/melk, maar vrij weinig melk zodat het een dikke structuur aanhoudt. Lekker spul en minder zuivel = win :p

En nee ik heb vrijwel nooit buikspieroefeningen gedaan naast de planks (die ik ook te weinig deed), heb het gevoel dat ze meer zouden doorkomen als ik het wel had gedaan.

Quads klinkt interessant, wat zouden de voordelen zijn van spanning op je bovenrug?
Zal anders eens ff googlen naar de voordelen :D

als je dat fluff noemt, eet ik ook iedere dag fluff ;) inderdaad lekker.
en core en stabilisatie zijn de voordelen (niet voor iedereen even interessant)

• #2.969
als je dat fluff noemt, eet ik ook iedere dag fluff ;) inderdaad lekker.
en core en stabilisatie zijn de voordelen (niet voor iedereen even interessant)

Flufferd :rolleyes:
Core en stabilisatie zitten ook bij back squat, maar bij front squat dus meer, bedoel je?

• #2.970
Heb de voordelen over front squats even bekeken in het snel, klinken wel aardig.
Misschien binnenkort eens proberen, wie weet.

Vandaag epic stress gehad op de laatste schooldag, stageverslag 's ochtends niet af kunnen krijgen omdat pc aan het klote was met me (in 3 jaar tijd geen enkel probleem mee gehad, laatste schooldag laat die het in eens afweten).
Maar goed dat kon ik weten, shit happens only to me :o
Te laat gekomen bij tentamen daardoor (waardoor ik vooraan moest zitten en betrapt ben met afkijken) waardoor ik stage verslag na het tentamen moest doen en daardoor te laat op het werk kwam.
Ook deadline flink gemist met stageverslag, hopen op genade.

Zo juist thuis na stressen vanaf 10:00, god***domme wat voelt dit goed.
Voeding vandaag op 1200/160p.
Morgen hopelijk training pakken na het werk, heb er verdomd veel zin in.

Betrapt met afkijken. U srs? Slechte zaak

Moedde ook die pc is cleanen man jij hebt em al 3 jaar in slaapstand staan en nooit afgesloten xD. Wijze les voor de volgende keer: do not delay homework

Heb de voordelen over front squats even bekeken in het snel, klinken wel aardig.
Misschien binnenkort eens proberen, wie weet.

Vandaag epic stress gehad op de laatste schooldag, stageverslag 's ochtends niet af kunnen krijgen omdat pc aan het klote was met me (in 3 jaar tijd geen enkel probleem mee gehad, laatste schooldag laat die het in eens afweten).
Maar goed dat kon ik weten, shit happens only to me :o
Te laat gekomen bij tentamen daardoor (waardoor ik vooraan moest zitten en betrapt ben met afkijken) waardoor ik stage verslag na het tentamen moest doen en daardoor te laat op het werk kwam.
Ook deadline flink gemist met stageverslag, hopen op genade.

Zo juist thuis na stressen vanaf 10:00, potverdomme wat voelt dit goed.
Voeding vandaag op 1200/160p.
Morgen hopelijk training pakken na het werk, heb er verdomd veel zin in.

droomstudent :roflol:

hahaha wat een dag :P afkijken ? ^^

• #2.975
Vandaag na het werk een training gepakt.
1 cijfer terug en dat is een voldoende, dus ik hoef er nog maar 1 te halen van de 3 die ik terug krijg om safe te zitten.
Heb er vertrouwen in :)
Pre-workout gepakt voor de training maar ik word zo duizelig van die troep op de helft van me training, dat ik hem even links laat liggen voorlopig.

Lowerbody + beetje armen:

Squat
- warm up -
5x80kg
5x85kg
3x90kg
1x100kg
1x105kg
niet tot het uiterste, lang niet getraind

CGBP
- warm up -
5x80kg
6x80kg
5x80kg

SLDL
10x50kg
10x60kg
8x65kg

Incline db curl
10x12kg
10x14kg
10x14kg

Skullcrushers ss ez-bar curl
15x29kg - 12x29kg
12x29kg - 12x29kg
12x29kg - 12x29kg

Prima training, voelde wel lekker aan weer eens getraind te hebben.
Ader op bicep komt ook steeds meer door :o
Voeding is nog even puzzelen van hoe of wat.
Daarnaast weet ik niet geheel zeker of ik wel een mini diet break doe of gewoon 2 refeed dagen erin gooi, in één week.
Even kijken nog, aangezien ik refeeds vrijwel nooit heb gedaan en dat misschien ook genoeg voldoening geeft.

Betrapt met afkijken. U srs? Slechte zaak

hahaha wat een dag :P afkijken ? ^^

Ik ben srs pro met afkijken, zat nu alleen op de verkeerde positie.
Op meerkeuze vragen kan ik altijd 1/4e deel afkijken ongeveer :)

Moedde ook die pc is cleanen man jij hebt em al 3 jaar in slaapstand staan en nooit afgesloten xD. Wijze les voor de volgende keer: do not delay homework

Ik stel het altijd uit en op het eind huillie huillie omdat bepaalde dingen tegenzitten, wat normaal nooit zo is :roflol:

Fixed :P

prima train, succes met de puzzel, maar in hemelsnaam: sinds wanneer lopen droommannen de kantjes ervan af???

• #2.977
prima train, succes met de puzzel, maar in hemelsnaam: sinds wanneer lopen droommannen de kantjes ervan af???

Thanks! :)
Omdat ik achteraf wel presteer onder druk en het allemaal geregeld heb terwijl ik de rest van het schooljaar vrijwel niets gedaan heb? :rolleyes:
Als ik op 100% zou functioneren worden er mensen bang joh :roflol:

Thanks! :)
Omdat ik achteraf wel presteer onder druk en het allemaal geregeld heb terwijl ik de rest van het schooljaar vrijwel niets gedaan heb? :rolleyes:
Als ik op 100% zou functioneren worden er mensen bang joh :roflol:

Dus droommannen presteren achteraf, zonder druk, terwijl ze verder niets doen???
/me krabt zich eens achter de oren

• #2.980
Vandaag training gedaan met magnetron van het forum :thumbs:
Was chill, we liggen vrij gelijk op de gewichten dus dat is altijd tof om te zien!

Upperbody tren.

Paused bench
- warm up -
5x80kg
3x85kg
3x85kg
3x85kg
3x85kg
Vpr op 85kg

OHP
- warm up -
8x50kg
8x50kg
5x55kg

Pull/chin ups
7xBW
7xBW
6xBW
5xBW

Pendlay row
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Face pulls - 4 setjes

Incline dumbell curl
12x14kg
12x14kg
12x14kg

Triceps pushdown - 4 setjes

Feedback & voeding
Lekkere training, had slechter verwacht aangezien UB training al een tijdje geleden is.
Heb gisteren en vandaag echt epic veel spierpijn in me hamstrings, van 4 setjes squat + 3 setjes SLDL van zaterdag :o
Even kijken hoe ik dat morgen ga doen, misschien quads + kuiten + abs beetje isoleren, heel misschien gewoon complete LB workout.

Voeding op 2300, post workout pizza :)

Terug
Naar boven