Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

spotter zoeken![]()
of met bumpers liften, dan kun je de barbell laten vallen.

Achterovervallen met Front Squat
![]()
Voor de rest kan ik je niet echt helpen met je keuze, die moet je zelf maken![]()
Lekker doorknallen in de training en goed eten en dan weet ik zeker dat je tevreden zal zijn met het resultaat man.

my 2 cents exactlyFront squat spreekt je quads beter aan en leert je, je bovenrug en alles goed op spanning te houden.
Naar mijn mening een essentiële oefening naast de squat en deadlift, maar goed that's just me![]()
Buik is al plat man! Doe je wel buikspieroefeningen trouwens?
Wat is protein fluff![]()

Front squat spreekt je quads beter aan en leert je, je bovenrug en alles goed op spanning te houden.
Naar mijn mening een essentiële oefening naast de squat en deadlift, maar goed that's just me![]()

Nja niet officieel een protein fluff, gewoon een shake met kwark/whey/melk, maar vrij weinig melk zodat het een dikke structuur aanhoudt. Lekker spul en minder zuivel = win
En nee ik heb vrijwel nooit buikspieroefeningen gedaan naast de planks (die ik ook te weinig deed), heb het gevoel dat ze meer zouden doorkomen als ik het wel had gedaan.
Quads klinkt interessant, wat zouden de voordelen zijn van spanning op je bovenrug?
Zal anders eens ff googlen naar de voordelen![]()
inderdaad lekker.als je dat fluff noemt, eet ik ook iedere dag fluffinderdaad lekker.
en core en stabilisatie zijn de voordelen (niet voor iedereen even interessant)

Heb de voordelen over front squats even bekeken in het snel, klinken wel aardig.
Misschien binnenkort eens proberen, wie weet.
Vandaag epic stress gehad op de laatste schooldag, stageverslag 's ochtends niet af kunnen krijgen omdat pc aan het klote was met me (in 3 jaar tijd geen enkel probleem mee gehad, laatste schooldag laat die het in eens afweten).
Maar goed dat kon ik weten, shit happens only to me
Te laat gekomen bij tentamen daardoor (waardoor ik vooraan moest zitten en betrapt ben met afkijken) waardoor ik stage verslag na het tentamen moest doen en daardoor te laat op het werk kwam.
Ook deadline flink gemist met stageverslag, hopen op genade.
Zo juist thuis na stressen vanaf 10:00, potverdomme wat voelt dit goed.
Voeding vandaag op 1200/160p.
Morgen hopelijk training pakken na het werk, heb er verdomd veel zin in.

Moedde ook die pc is cleanen man jij hebt em al 3 jaar in slaapstand staan en nooit afgesloten xD. Wijze les voor de volgende keer: do not delay homework

prima train, succes met de puzzel, maar in hemelsnaam: sinds wanneer lopen droommannen de kantjes ervan af![]()

Thanks!
Omdat ik achteraf wel presteer onder druk en het allemaal geregeld heb terwijl ik de rest van het schooljaar vrijwel niets gedaan heb?
Als ik op 100% zou functioneren worden er mensen bang joh![]()

Dus droommannen presteren achteraf, zonder druk, terwijl ze verder niets doen
/me krabt zich eens achter de oren