- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal nog wel een hoop bijkomen, ik vermoed dat shady nu ergens in Nijmegen te vinden is voor de zomerfeesten.naar je eten kan ik nog steeds niet kijken
je training daarentegen, feli met je VPR
Ik vind dit een prima training hoor, voor in de koet.
Moest je tijdens de pull-ups steeds heen en weer lopen?![]()
naar je eten kan ik nog steeds niet kijken
je training daarentegen, feli met je VPR

Zal nog wel een hoop bijkomen, ik vermoed dat shady nu ergens in Nijmegen te vinden is voor de zomerfeesten.

)
een kerel belde tijdens 1 arm db curl met zijn telefoon naar de receptie van de gym of ze de muziek niet op een andere zender konden zetten![]()

Whut?!zodat ik nog wat kcal over heb voor me flesje whisky + wat bier.

Hahaha wat een kerel , kcal inplannen voor die drank is ook wel handig idd want anders moet je je wel heel goed in kunnen houden met dit weer

Hangover treen? Klinkt kut. Daarna nog steeds last ervan?

Prima voeding manmaak je yate rows met de bor of meer gebogen laten maar zeggen ? Vind yate rows namelijk echt een aanrader !
Planning veder ziet er goed uit , ben benieuwd naar je bench man
![]()

Ik ga stuk hierBrotip: Als je geen drank mee mag nemen bij feestjes in de stad, koop een fles whisky en haal bij de Mac een paar grote bekers drinken om te mixen![]()
Dat is namelijk excact wat ik met de twee naar laatste wedstrijd van Nederland heb gedaan..echter wel heel p*ssy style met malibu (cola light)

Sauna bij je gym? Nice
Hangover treen zal ik mss nooit mee makenAls ik een kater heb, voer ik het liefst helemaal niks uit

Ik ga stuk hierDat is namelijk excact wat ik met de twee naar laatste wedstrijd van Nederland heb gedaan..echter wel heel p*ssy style met malibu (cola light)
Lekkere training man..met een hangover!
Smith shrugs vind ik altijd genieten! Helaas hebben we in mijn gym geen smith..![]()