Fitness Seller

Shady's Recomp Log

naar je eten kan ik nog steeds niet kijken ;)
je training daarentegen, feli met je VPR

haha ik weet hoe het er dan aan toe gaat ja :D

Nice die bench!!! Gaat lekker zo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.005
Ik vind dit een prima training hoor, voor in de koet.
Moest je tijdens de pull-ups steeds heen en weer lopen?:p

Thanks bro :thumbs:
Bench gaat wel aardig, alleen stagneert binnenkort.
Twijfel om nog een training doubles te draaien en vervolgens 1RM of meteen 1RM, voor een kleine deload.
Ik deed de pull ups in het dipstation dus het viel wel mee ghehe.

dat ik hier nog niet in was. bij deze in!

Welkom Rock!

naar je eten kan ik nog steeds niet kijken ;)
je training daarentegen, feli met je VPR

Pics en trainingen maken die voeding meer dan goed imo :eyebrow:

Zal nog wel een hoop bijkomen, ik vermoed dat shady nu ergens in Nijmegen te vinden is voor de zomerfeesten.

Gister was het rustig, alleen stond die halve taart er nog door een verjaardag hier, dus die ff aangepakt.
Vandaag + donderdag zomerfeesten :D

Nice die bench!!! Gaat lekker zo!

Bedankt Marina, VPR is een lange tijd geleden :o

Vandaag een training gepakt in de nieuwe/oude gym, waar ik vorig jaar trainde.
Ze hebben goed uitgebreid met dumbells tot 40kg en een powerrack, dus ik was benieuwd.
Helaas hebben ze geen safety bars in het powerrack, dus dat is wel een vieze tegenvaller, al helemaal omdat ik het niet zie gebeuren dat er veel mensen squatten/ kunnen spotten bij squatten.

Lowerbody, 80 minuten.

Squat
- warm up -
5x80kg
3x90kg
1x100kg
1x100kg
1x100kg
1x100kg
1x100kg
doubles op 100kg zaten er denk ik wel in, maar geen risico's zonder safety bars

Front squat (in de smith :o)
10x25kg
8x40kg
5x60kg
5x60kg - heavy (srs), laatste rep werd al grinden
gewicht excl stang

SLDL
10x50kg
8x60kg
8x65kg
8x65kg
binnenkort eens wat zwaarder hierop

Calf press @ smith
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
10x90kg
gewicht excl stang

Leg press
5x full stacked (228kg ofzo met flink wat katrollen)
5x full stacked
5x full stacked

Feedback & voeding
Lekkere training, tevreden.
Kwam gelijk iemand tegen die ik vorig jaar ook al zag en toen een stuk buffer was dan ik, nog even mee staan praten.
Complimenten gekregen over de (p*ssy) squat, maar heb maar niet gevraagd of die wist hoe die moest spotten, aangezien ik toen al 2 singles erop had zitten.
Wel kunnen lachen weer, hangt toch een iets andere sfeer in een klein dorpje dan in een grote studentengym; een kerel belde tijdens 1 arm db curl met zijn telefoon naar de receptie van de gym of ze de muziek niet op een andere zender konden zetten :roflol:

Voeding op 1600/170p zodat ik nog wat kcal over heb voor me flesje whisky + wat bier.

Nice train! maar die kerel. :roflol:

Hardoplachs :roflol:

Hahaha wat een kerel , kcal inplannen voor die drank is ook wel handig idd want anders moet je je wel heel goed in kunnen houden met dit weer

• #3.011

Kerel was er vandaag weer, ff mee staan praten.
Geweldige vent :roflol:

Brotip: Als je geen drank mee mag nemen bij feestjes in de stad, koop een fles whisky en haal bij de Mac een paar grote bekers drinken om te mixen :o

Hahaha wat een kerel , kcal inplannen voor die drank is ook wel handig idd want anders moet je je wel heel goed in kunnen houden met dit weer

Klopt man :)
Erge is dat het eigenlijk niet zo nauwkeurig hoeft, omdat ik de verbranding van op het feest zelf niet meereken.
Daarnaast ben ik altijd zoveel vocht kwijt na een dag zuipen, dat ik rond de 1kg ben afgevallen.

Vandaag was het zelfs nog erger: ik was vanochtend 2.2kg lichter dan gisterochtend en zat al ruim onder die 77kg die ik aan het einde van de cut wil bereiken :p
Vervelende is dat de wegingen de rest van de week niet meer echt nauwkeurig zijn hierdoor.
Gelukkig let ik niet heel erg veel meer op de wegingen omdat ik al vrij tevreden ben met huidige vetpercentage en omdat ik weet dat ik onder onderhoud zit qua voeding :)

Anyways, zojuist een hangover training gepakt.
Zijn er veel de laatste tijd en zeker niet de laatste deze week :o
Heb gekozen voor een pull/rug dagje, zodat ik morgen fris kan proberen een PR te pakken op de bench, bij mijn push dagje :cool:
Kan zelfs vrijdag legs pakken als ik wil, heb nu toch genoeg tijd, maar ga donderdag wel de stad in, dus ff kijken.

Chins
4x7xBW

Pendlay row
8x60kg
8x60kg
BOR: 8x60kg
vind de bor/pendlay row niet echt geweldig aanvoelen, volgende x weer eens db row proberen

Smith machine shrugs
8x70kg
8x70kg
Haney: 8x70kg

Machine row
12x64kg
8x98kg
6x111kg - full stacked vanwege ego/hbb, ROM leek nergens op :(
10x91kg
5x98kg

EZ-bar curl
10x30kg
5x40kg
8x35kg
8x30kg

Incline db curl
10x14kg
8x14kg
leuk geweest

Feedback & voeding
Wel lekkere training, face pulls weggelaten omdat ik nog spierpijn had van maandag.
BOR voelde waarschijnlijk niet lekker door een te grote ROM, die ik niet gewend ben.
In de gym waar ik standaard trainde in Nijmegen, had ik altijd een vrij dikke mat onder de bar liggen.
Die matten hebben ze in deze gym niet, waardoor de ROM groter wordt en het gelijk klote aanvoelt.
Keek ook in de spiegel tijdens de reps omdat ik recht voor een spiegel stond, kan ik ook beter niet doen.

Voeding:
pre| 2 sneden brood met chocopasta (hangover breakfast) + 250 gram kwark
post| 25 gram whey + plak cake
post| Energy drink + gebakken eieren op brood
post| Spinazie, kip, aardappelen + 250 gram kwark
post| Kwarkshake
2200/195p

Hangover treen? Klinkt kut. Daarna nog steeds last ervan?

Prima voeding man :D maak je yate rows met de bor of meer gebogen laten maar zeggen ? Vind yate rows namelijk echt een aanrader ! ;) Planning veder ziet er goed uit , ben benieuwd naar je bench man :)

• #3.014
Hangover treen? Klinkt kut. Daarna nog steeds last ervan?

Mwah valt wel mee.
Heerlijk brak wakker worden met een leeg gevoel in je pens en een lichte koppijn, 's nachts ook 2x naar beneden gelopen om wat te zuipen.
Brakheid is met een lekkere douche en een goed ontbijtje voor een groot deel weggetrokken, daarnaast ben ik na het sporten meestal totaal niet meer brak.
Mocht dat wel zo zijn dan knal ik hem de sauna/stoombad in die bij deze gym inbegrepen zit :cool:

Prima voeding man :D maak je yate rows met de bor of meer gebogen laten maar zeggen ? Vind yate rows namelijk echt een aanrader ! ;) Planning veder ziet er goed uit , ben benieuwd naar je bench man :)

Ghehe, moet wel leuk blijven natuurlijk ;)
De pendlay row's doe ik met mijn rug horizontaal in sumo stance, alleen had ik wat last van me hamstrings hierbij.
Ga hem volgende keer nog eens proberen met een normal stance en me armen buiten mijn benen, ipv tussen mijn benen.
Zal ook de yate rows eens opzoeken, dacht dat die hetzelfde waren als BOR eigenlijk :o
Ben zelf ook benieuwd man, er moet wel een betrouwbare spotter lopen, anders ga ik lekker MP'en als main oefening.

Wel goede treen hoor

Sauna bij je gym? Nice
Hangover treen zal ik mss nooit mee maken :p Als ik een kater heb, voer ik het liefst helemaal niks uit

ik heb echt sicke remedie tegen kater

niet drinken

Yates zijn op 45 graden en BOR is dieper ;)

Brotip: Als je geen drank mee mag nemen bij feestjes in de stad, koop een fles whisky en haal bij de Mac een paar grote bekers drinken om te mixen :o
Ik ga stuk hier:roflol: Dat is namelijk excact wat ik met de twee naar laatste wedstrijd van Nederland heb gedaan..echter wel heel p*ssy style met malibu (cola light):o

Lekkere training man..met een hangover!:thumbs:

Smith shrugs vind ik altijd genieten! Helaas hebben we in mijn gym geen smith..:o

• #3.020

Thanks man, vond het op papier niet heel lekker eruit zien maar is toch een klein beetje wennen bij de gym.
Dumbells voelen net iets anders aan qua grip, net zoals de barbells en bankjes (bankjes zijn zacht en deuken lichtjes in als je erop zit, vrij vervelend imo).

Sauna bij je gym? Nice
Hangover treen zal ik mss nooit mee maken :p Als ik een kater heb, voer ik het liefst helemaal niks uit

ik heb echt sicke remedie tegen kater

niet drinken

Ik heb nog nooit koppijn gehad van het zuipen, alleen een leeg gevoel in me maag wat goed op te lossen is.
En een beetje sloom ofc :o
Al met al beïnvloed het me kracht altijd een stuk minder dan verwacht (soms zelfs helemaal niet).

Yates zijn op 45 graden en BOR is dieper ;)

Thanks man, ik weet niet precies welke hoek ik hanteer bij de ''BOR'', maar zou best ook op 45 graden geweest kunnen zijn :p

Ik ga stuk hier:roflol: Dat is namelijk excact wat ik met de twee naar laatste wedstrijd van Nederland heb gedaan..echter wel heel p*ssy style met malibu (cola light):o

Lekkere training man..met een hangover!:thumbs:

Smith shrugs vind ik altijd genieten! Helaas hebben we in mijn gym geen smith..:o

Vind malibu lekker spul man, is sinds kort één van me favoriete drankjes als het op smaak aankomt :)
Nadeel is dat ik maar blijf gieten met dat spul :roflol:
Vond shrugs in de smith ook altijd heerlijk, moest echter even de juiste positie weer vinden zonder last te krijgen van de druk op me onderrug.

Vandaag hele dag aan het strand gelegen en wat gezwommen.
Flink wat ijsjes op en andere cheatmeuk.
Donderdag zomerfeesten geweest, aardig wat bier op.

Tren van donderdag:

Paused bench
- warm up -
1x80kg
1x90kg
1x95kg, was al flink grinden dus heb het hierbij gelaten, ff wennen aan het kleine bankje van de bench
1x90kg - fail op 2e rep :o

OHP
- warm up -
5x50kg
5x50kg
6x50kg

Incline db press
10x22kg
5x28kg
8x34kg
8x34kg

Side raises
12x7kg
8x10kg
8x10kg

CGBP in de smith
5x60kg
5x60kg

Skullcrushers
15x25kg
12x25kg
12x25kg

Was flink aan het haasten omdat ik nog naar het strand ging erna.
Volgende week ga ik een simpele ub/lb aanhouden van 4x.
Hier in de bijlage nog een foto van een broodje na de zomerfeesten (gebakken ei + gehakt + mayonaise).

2014-07-18 01.48.05.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven