AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Training: Benen. Trainingsduur: 1 uur ( 30 min gepraat met een oud bekende )

Leg press
12x100kg
10x164kg
5x218kg
3x218kg
5x209kg

Leg extension
12x50kg
8x77kg
6x91kg
8x91kg

Calf raises smith machine
15x40kg
10x80kg
8x80kg
8x85kg

Hele korte training. Ik was met iemand anders trainen en kwam een oud bekende tegen, dus degene waar ik mee ging trainen was allang klaar na mijn been gedeelte, vandaar Abs verschoven naar morgen.
Squats in de smith nog een keer eruit gelaten, misschien pak ik ze volgende keer maar vind ze niet lekker aanvoelen meer. Leg curl kreeg ik weer niet goed afgesteld, geen instructeurs.
Nog 20 min gezwommen na de training en 10 min sauna.

Voeding
Pre workout:
Whey shake met 400ml volle melk + banaan

Post workout:
Macaroni met gehakt + creatine shake + 250ml volle melk

Later op de avond nog fruit, eieren, brood en kwark. Totaal circa 3100 kcal's door slechte training (200 minder dan gister).

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 18:05 ----------

sterke training, flink geknald met die curls daar!

Doe mijn best brah :D Weet niet 100% zeker of ik het gewicht van de bar weet, dus het zou 2,5kg minder kunnen zijn hoor :o

Shady's log

Ziet er goed uit ;)

waar loop je tegenaan bij het afstellen van de leg curl?

waar loop je tegenaan bij het afstellen van de leg curl?

De stoel is niet te verstellen voor zover ik weet ( alleen leuning ).
Nu ben ik niet zo kort, maar de stoel staat te ver ervandaan, waardoor ik eigenlijk met mijn hakken erop lig in plaats van mijn kuiten :(
Ik heb ook wel een kort lontje op dat gebied hoor, als het na 2x niet lukt geef ik er een trap tegenaan en loop ik weg. Deze week even persoonlijk langs nieuwe gym op om in te schrijven, vind dat toch iets fijner dan internet omdat er ook studie gegevens bij komen kijken. Als het allemaal goed gaat dan zit ik over 2 weken ergens anders :)

Nog 2 weekjes overleven in die shitgym van je en dan kun je fatsoenlijk trainen :P

Nog 2 weekjes overleven in die shitgym van je en dan kun je fatsoenlijk trainen :P

Ik heb erg veel zin in barbell squat haha, dat is toch wel één van de meest belangrijke verbeteringen :)

Dit is ook laatste keer dat ik 3 dagen achter elkaar ga trainen overigens, het is gewoon een overkill voor me.
Heb nu een beetje last van mijn triceps als ik de latt pushdown beweging maak, terwijl ik triceps deze week nog niet gepakt heb. Heb het geloof ik bij de rug training opgelopen. Vanavond borst + triceps + abs, maar ga wel uitkijken bij presses. Volgende week gewoon 4 dagen met ub/lb wss.

Edit: Wel pas vandaag last van gekregen / opgemerkt, beetje raar. Merkte wel bij de rug training dat ik curls tot fail heb gedaan, dus misschien is dat het. Pijn zit bovenkant arm tussen biceps en triceps in lijkt het wel

Laatst bewerkt:
Yea, gewoon rusten. Vind als natural 3-4 dagen meer dan genoeg. ik zou 4x ub/lb willen proberen, maar ga ik dit semester niet redden ivm mijn collegerooster, ik houd het gewoon op 3 dagen.

Ben ik met je eens.
Misschien dat ik mijn borst training verzet naar morgen en vrijdag fullbody afgezien van borst/triceps/schouders, aangezien het weekend niet getraind word. Word nog even kijken hoe de rest van de dag verloopt :)

Voeding vandaag ( rustdag ):
1 liter 0% vet melk
Kwark,whey,melk en olijfolie shake
Spinazie met aardappelen en kip
4 sneden brood met kipfilet
2 eieren
energy drink

Circa 2100 kcal's, 172g eiwit, ~50g vet.

Laatst bewerkt:
Yea, gewoon rusten. Vind als natural 3-4 dagen meer dan genoeg. ik zou 4x ub/lb willen proberen, maar ga ik dit semester niet redden ivm mijn collegerooster, ik houd het gewoon op 3 dagen.

Dave, even een vraagje :o
Ik ga nu donderdag voor borst / triceps / voorkant schouders en vrijdag rug/biceps/kuiten.
Zou ik vrijdag voor een PR op de deadlift kunnen gaan van +5kg denk je? Omdat mijn laatste PR op de DL op maandag ook +5kg was, zou dat betekenen +10kg deze week. Zou dat een probleem zijn of kan ik er gewoon voor gaan denk je? Desnoods doe ik 2 setjes ipv 3 op de deadlift dan.
Benieuwd wat je ervan vindt! ;)

Ja, deadliften zou vrijdag prima kunnen, aangezien je de dag ervoor je quads, glutes en onderrug niet hebt gebruikt (ze zullen dus niet vermoeid zijn!)

Je moet wel goed opwarmen voor je PR! Als ik weet dat ik zwaar ga deadliften, doe ik vaak eerst een roei oefening, bijv seated cable row om de rug (en vooral onderrug) op te warmen en dan bouw ik de deadlifts rustig op. Stapjes van 10kg 3-5 reps. Goed opwarmen, maar tegelijkertijd ook niet te veel energie verbruiken!

Succes!

-D

De stoel is niet te verstellen voor zover ik weet ( alleen leuning ).
Nu ben ik niet zo kort, maar de stoel staat te ver ervandaan, waardoor ik eigenlijk met mijn hakken erop lig in plaats van mijn kuiten :(
Ik heb ook wel een kort lontje op dat gebied hoor, als het na 2x niet lukt geef ik er een trap tegenaan en loop ik weg. Deze week even persoonlijk langs nieuwe gym op om in te schrijven, vind dat toch iets fijner dan internet omdat er ook studie gegevens bij komen kijken. Als het allemaal goed gaat dan zit ik over 2 weken ergens anders :)

dat is wel raar..achja laat het curlen voor wat het is, ga gewoon voor sl deadlift!

Thanks people!

Heb sinds gister een app op mijn telefoon, gigantisch chill is die :D
Niet alleen trainingen noteren, maar ook stats van mezelf, samen met de omtrekken van armen,voorarm,chest,schouders,waist,benen. Ook zit er een calculator op die automatisch je minimum eiwitten, vetten, calorieën, enzovoort berekent :)
Zelfs een calculator voor je 1RM te bepalen.

Voorheen typte ik altijd alle trainingen in de notities, nu heb ik de oefeningen er al in staan en hoef ik alleen het gewicht en de reps te noteren :o
Over een uurtje naar de kapper, vanavond knallen!
Morgen DL, can't wait :D

And the six million dollar question: whats the name of the app :P

Net terug van de kapper, met me vinger op een schaar beland, flinke pleister omheen nu.
Hopen dat ik vanavond gewoon ongestoord kan pressen..

Net terug van de kapper, met me vinger op een schaar beland, flinke pleister omheen nu.
Hopen dat ik vanavond gewoon ongestoord kan pressen..
Das niet fijn... Maar gewoon doorgaan! Ik train al 2 weken met open blaren op mijn handen... en als ze net dicht zijn gaan ze wel weer open tijdens trainen. :rolleyes:..
No pain no gain! ;)

Das niet fijn... Maar gewoon doorgaan! Ik train al 2 weken met open blaren op mijn handen... en als ze net dicht zijn gaan ze wel weer open tijdens trainen. :rolleyes:..
No pain no gain! ;)

Klopt! De pleister zit wat vervelend waardoor ik geen vuist kan maken, maar desnoods gaat die eraf voor het trainen :D
Blaren heb ik weinig last van vanwege mijn handschoentjes, alhoewel ik de deadlift wel zonder handschoenen doe voor meer grip en tegelijkertijd ook meer pijn :)

Terug
Naar boven