Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Hnnng hangover treens, laaste tijd ook erg veel :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Hnnng hangover treens, laaste tijd ook erg veel :o

Goed dat ik niet de enige ben :D
Vandaar weer één, trainde weer in me vertrouwde gym toevallig dus wou de BP van 95kg verzetten, omdat die in de andere gym niet lekker voelde vanwege de kleine bench.

Lowerbody + beetje voetballen erna

Paused bench
5x50kg
3x80kg
1x90kg
-1x97.5kg - PR
-100kg - met hulp van spotter, greep redelijk vroeg in maar denk niet dat de rep gelukt was

Sumo deadlift
8x40kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg
-5x120kg
-3x125kg
-3x130kg
T&G: 6x135kg

Back extensions
10xBW
8xBW+15kg
10xBW+10kg
10xBW

~40 minuten voetballen.

Vrij simpele training, wil eens proberen wat vaker te trainen op een lager volume (spierpijn is een b*ch in de cut).
Toch geen massa te winnen momenteel dus het is puur om de verbranding op peil te houden.
Ga nu nog een tijdje iets van ub/lb gemixt met push/pull doen als ik ub opsplits.
Wil binnenkort toch nog eens terug naar fullbody schema die ik een lange tijd terug had gemaakt, maar heb nu zoveel tijd dat ik 4/5x wil trainen ipv 3x p/w.
Nu kan ik morgen bijvoorbeeld push doen, dinsdag pull, en als ik zou willen woensdag lb met squat als main oefening. Goede vooruitzichten dus :)

Voeding op 2200 kcal, vrij laag.
Kan het goed hebben om laag in kcals te zitten, nu toch iets minder bang worden voor dat spierverlies en dergelijke en gewoon nog ff flink de cut doortrekken.

Nog een beachboy pic gemaakt voor ik naar het strand ging, vrij weinig te zien maar /care :o

2014-07-19 17.25.58.jpg

Beachboy/10

Sterke bench!

97.5 bp een pr? Dacht dat je bench hoger was, of was dat met t&g?

• #3.025

Tnx bruh.
Kreeg op het strand te horen of ik een bikinitopje wou voor me boobs en volgens de buurjochies heb ik dikke t**ten, I take that as a compliment :o

97.5 bp een pr? Dacht dat je bench hoger was, of was dat met t&g?

Met T&G zat ik inderdaad op 107.5kg aan het einde van me bulk, denk dat er nog 100-102.5kg van over is.
Alles onder de 100kg op de bench als 1RM voelt nu zwaar klote, dem weakling :roflol:

Jammer dat die ingreep man, know that feeling. But nice bench tho.
100kg, heerlijk getal.

Maar euh. LB+bench???

Laatst bewerkt:
sterke benchbrah

• #3.028
Jammer dat die ingreep man, know that feeling. But nice bench tho.
100kg, heerlijk getal.

Maar euh. LB+bench???

Thanks bruhs.
Bench was omdat ik nu weer eens trainde in de vertrouwde gym, magnetron, waar wij ook trainde.
In de zomer train ik in een gym hier in de buurt maar die bench is zwaar verrot, dus wou me 1RM ff omhoog krikken aangezien ik in de vertrouwde gym bij de vertrouwde bench was ;)
Niets geks, puur alleen voor de PR.

Vandaag upperbody training gedaan.
Energie zat er niet in, wou na de eerste 2 oefeningen bijna een push dagje ervan maken en vanavond of morgen terug voor pull.
Heb me vermand als een shemale en gewoon doorgezet op upperbody.

Standing OHP
8x20kg
6x40kg
3x52.5kg (wou naar 65kg voor RPT, toch maar niet gedaan door kl*te powerrack, hebben ze eindelijk een powerrack en hebben ze een metalen strip erbij zitten op de grond, waar ik me balans bijna op verlies bij unracken, gvd).
-3x60kg
-3x60kg
-3x60kg
-3x60kg
-3x60kg

Incline db press
8x24kg
5x28kg
-8x34kg
-7x34kg

Optrekken
Chins: 7xBW
Pull: 5xBW
Pull: 5xBW
Chins: 6xBW

Seated cable row
8x59kg
8x59kg
8x59kg
8x59kg
8x59kg

Vanaf hier wat gaan klote:

Smith machine bench: 8x50kg - 4x70kg
Barbell bench press: 5x80kg - 10x60kg

Face pulls superset cable rope overhead tricep extension
12x32kg - 12x32kg
12x36kg - 12x36kg
10x41kg - 8x41kg

Bar curl
8x30kg
10x25kg

Feedback & voeding
Oké training, 3/5.
Merkte de verzuring wel gigantisch, was na de incline db press al helemaal leeg qua press kracht.
Binnenkort maar eens een refeed pakken, bout time.

Voeding vandaag op 2200/185p.

Nog even een pic gemaakt voor de training toen ik me water ging vullen in de gym, beachboy pic again :sd:
Gewicht vanochtend: 77.5kg.
Inb4 ecto :p

2014-07-21 15.48.48-1.jpg

schattig hoor die beachboypics

:cool: mission accomplished

mooie rondingen

had ik maar zo'n mooi rond urinoir

• #3.033
Gisteren de grootte van de deur verkeerd ingeschat, knalde volop met me knie tegen de muur aan.
Flinke last van gehad, vandaag ook nog.
Squat beweging doet gruwelijk veel pijn, hopen dat het donderdag wat minder is zodat LB door kan gaan.
Ook precies de knie waar ik een tijdje terug een lange blessure aan heb gehad en daardoor gestopt ben met voetballen.

Vandaag stukje gezwommen, voelt nu wel wat losser aan :cool:

Good, good ;)

mooie rondingen

had ik maar zo'n mooi rond urinoir

opy1xz.jpg

goede biseps shady
nohomo ofzo haha ;)

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

goede biseps shady
nohomo ofzo haha ;)

Wanneer ben je trouwens weer in het usc nou? Pas september weer?

Nice pic hoor! Volgende keer even voor die pisbak gaan staan he! :D
Balen van je knie.. hoop dat het snel beter gaat.

• #3.036
goede biseps shady
nohomo ofzo haha ;)

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

goede biseps shady
nohomo ofzo haha ;)

Wanneer ben je trouwens weer in het usc nou? Pas september weer?

Thanks Krims, ik ga vanaf de laatste week van augustus/begin september weer standaard USC, nu ben ik er heel soms nog omdat Nijmegen vanwege winkels die hier niet zijn nomsaying ;)

Nice pic hoor! Volgende keer even voor die pisbak gaan staan he! :D
Balen van je knie.. hoop dat het snel beter gaat.

Zal erop letten voor jou dan :o
Was gewoon een stomme fout, in eerste instantie al dom dat ik me water vergeten was en daardoor terug naar binnen moest :(

Arm ziet er goed uit! Ik herken je ecto feels man...het is pure narigheid als je weer onder de 80kg duikt bij onze lengte.

Dan komen steeds de vragen op waarom ik ook alweer was gaan trainen..wilde namelijk graag een beest worden. Maar dat lijkt af en toe een utopische gedachte..

• #3.038
Arm ziet er goed uit! Ik herken je ecto feels man...het is pure narigheid als je weer onder de 80kg duikt bij onze lengte.

Dan komen steeds de vragen op waarom ik ook alweer was gaan trainen..wilde namelijk graag een beest worden. Maar dat lijkt af en toe een utopische gedachte..

Thanks Marvin :)

Indeed! Jij hebt het voordeel dat je shredded als fuark bent, ik zie nog steeds vrij weinig op dit gewicht en gok dat ik pas net tegen de 12% aan zit, met neukteugels erbij.
Vroeger dacht ik altijd: ''70kg bij 1.80m is een 'normaal/goed' gewicht'', sinds ik lift is die 70kg gestegen naar lengte -1m, of terwijl 80kg.
Gewoon in ons achterhoofd houden dat 78kg dus niet ecto is en het alleen maar zo lijkt vanwege onze standaarden ;)
Still feels bad tho :(
Waarom trainen? Om een fysiek te hebben dat ver boven een average persoon staat en dat heb jij zeker :thumbs:
Gisteren op het strand zag ik alleen maar gasten die niet liften en werd ik zeer blij dat ik lift, itt tot iedereen die ik zag, staat mijn chest tenminste verder naar voren dan me buik :rolleyes:
Heel eerlijk gezegd schrok ik ervan hoe een gemiddeld fysiek eruit ziet die niet traint en vond ik het niet eens erg om niet shredded te staan.

Alleen gaat me cut niet heel soepel meer, ik blijf hangen en zit sinds eergisteren vast op 78.1kg.
Ik heb wel wat cheats met dit mooie weer, maar ik houd het wel onder controle en had niet verwacht dat de kcal boven onderhoud kwamen.
Zo t*ring veel moeite om de cheats te laten staan met dit mooie weer en vooral op het strand.
Ben nu een aantal dagen alleen thuis en heb een BBQ gepland staan, de andere dagen wil ik gewoon lekker laag in kcal gaan (proberen te) zitten.

Nog aardig wat last van me knie, daarnaast heb ik ook last van me voet en zit met onderrug op slot.
Allemaal pijntjes, maar vooral onderrug irriteert me.
Is sinds gisteren erin geschoten, misschien verkeerd gelegen op het strand of iets dergelijks.
Even kijken met trainen, denk dat ik het zover mogelijk uitstel en vrijdag een fullbody training pak.
Misschien vandaag armen pompen, ligt een beetje aan hoe de dag loopt.

Thanks Marvin :)

Indeed! Jij hebt het voordeel dat je shredded als fuark bent, ik zie nog steeds vrij weinig op dit gewicht en gok dat ik pas net tegen de 12% aan zit, met neukteugels erbij.
Vroeger dacht ik altijd: ''70kg bij 1.80m is een 'normaal/goed' gewicht'', sinds ik lift is die 70kg gestegen naar lengte -1m, of terwijl 80kg.
Gewoon in ons achterhoofd houden dat 78kg dus niet ecto is en het alleen maar zo lijkt vanwege onze standaarden ;)
Still feels bad tho :(
Waarom trainen? Om een fysiek te hebben dat ver boven een average persoon staat en dat heb jij zeker :thumbs:
Gisteren op het strand zag ik alleen maar gasten die niet liften en werd ik zeer blij dat ik lift, itt tot iedereen die ik zag, staat mijn chest tenminste verder naar voren dan me buik :rolleyes:
Heel eerlijk gezegd schrok ik ervan hoe een gemiddeld fysiek eruit ziet die niet traint en vond ik het niet eens erg om niet shredded te staan.
Precies hoe ik er ook over denk! Bij het echte (Nederlandse) bodybuilding kom je dan pas net kijken of je moet op die 80kg staan bij 4%

We zien er in ieder geval beter uit dan Average Joe, that's for sure!!:thumbs:

• #3.040
Vandaag nog even een training gepakt.
Pull dagje omdat ik morgen Push + squat&sldl ga doen.
Had nog wat last van me knie dus vandaar uitgesteld.

Pull ups (2 sec deadhang)
4x6xBW

One arm db row
10x24kg
6x30kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

Chin ups
4x5xBW

Standing cable curl
10x45kg
10x45kg
10x50kg

Calf press @ smith machine
12x80kg
12x80kg
10x85kg
12x80kg

Db shrugs
Dropset: 12x40kg - 12x34kg - 12x30kg
Dropset: 10x40kg - 6x34kg, verloor hier grip

Aardige training, pull ups voelen steeds lekkerder aan dus blijf hierop oefenen.
Gisteren totaal losgegaan, na de BBQ nog chips/koek/snoep/ijs/chocolade op, hele avond bezig geweest :o
Vandaag weer aan het cheaten geweest maar in mindere mate.
Was nu 2 dagen home alone dus flink aan het chillen, vanaf morgen weer lekker laag in kcal.

Terug
Naar boven