BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

97.5 bp een pr? Dacht dat je bench hoger was, of was dat met t&g?

Jammer dat die ingreep man, know that feeling. But nice bench tho.
100kg, heerlijk getal.
Maar euh. LB+bench![]()

goede biseps shady
nohomo ofzo haha
---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
goede biseps shady
nohomo ofzo haha
Wanneer ben je trouwens weer in het usc nou? Pas september weer?

Nice pic hoor! Volgende keer even voor die pisbak gaan staan he!
Balen van je knie.. hoop dat het snel beter gaat.

Arm ziet er goed uit! Ik herken je ecto feels man...het is pure narigheid als je weer onder de 80kg duikt bij onze lengte.
Dan komen steeds de vragen op waarom ik ook alweer was gaan trainen..wilde namelijk graag een beest worden. Maar dat lijkt af en toe een utopische gedachte..

Precies hoe ik er ook over denk! Bij het echte (Nederlandse) bodybuilding kom je dan pas net kijken of je moet op die 80kg staan bij 4%Thanks Marvin
Indeed! Jij hebt het voordeel dat je shredded als fuark bent, ik zie nog steeds vrij weinig op dit gewicht en gok dat ik pas net tegen de 12% aan zit, met neukteugels erbij.
Vroeger dacht ik altijd: ''70kg bij 1.80m is een 'normaal/goed' gewicht'', sinds ik lift is die 70kg gestegen naar lengte -1m, of terwijl 80kg.
Gewoon in ons achterhoofd houden dat 78kg dus niet ecto is en het alleen maar zo lijkt vanwege onze standaarden
Still feels bad tho
Waarom trainen? Om een fysiek te hebben dat ver boven een average persoon staat en dat heb jij zeker
Gisteren op het strand zag ik alleen maar gasten die niet liften en werd ik zeer blij dat ik lift, itt tot iedereen die ik zag, staat mijn chest tenminste verder naar voren dan me buik
Heel eerlijk gezegd schrok ik ervan hoe een gemiddeld fysiek eruit ziet die niet traint en vond ik het niet eens erg om niet shredded te staan.