Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Toch stevige cgbp hoor kerel!

Ziet er goed uit op die foto kerel :thumbs: Dadelijk lekker massa pakken en dan komen die abs ook met hoger vp door, winwin :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Klinkt goed! zien wat het doet de komende 2 weken.

Toch een nice train. Ik zou het niet kunnen... fasted trainen. :o

Ik normaal gesproken ook niet, maar armen vergt niet zoveel moeite/concentratie ;)

Toch stevige cgbp hoor kerel!

Thanks Marv, maar ik vind het een beetje tegenvallen, zat in de bulk op 5x90/1x105kg :(

Ziet er goed uit op die foto kerel :thumbs: Dadelijk lekker massa pakken en dan komen die abs ook met hoger vp door, winwin :)

Thanks bruh, ik zet de cut nog heel even door, shit can't take much longer.
Weekje of 2/3 en dan lekker massa bouwen, dit keer met een oog op een stijging van het VP zodat ik volgend jaar minder lang hoef te cutten :)
Heb abs vrijwel altijd overgeslagen afgezien van wat planks, ga ze volgende bulk toch mee pakken.

Vandaag een training gepakt.
Vandaag als pre-workout een flink potje battlefield 3 gedaan om wakker en boos te worden.

Lowerbody, 80 minuten.

Sumo deadlift
8x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
-3x120kg
-3x120kg
-3x120kg

Speed setjes
5x100kg
4x100kg - grip probleem
5x100kg
Gingen wel aardig, speed schiet er goed in zodra de lift-off gedaan was, de lift-off zelf ging niet erg snel.
Grip problemen bij deze barbell, hij is volgens mij wat smaller dan de barbell die ik gewend ben in me andere gym + geen magnesium. Mixed grip vanaf 100kg.

Barbell front squat (1e keer serieuze poging zonder smith)
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x60kg
de 60kg voelde wel lekker aan maar kostte wel moeite, binnenkort laten filmen zodat ik form kan checken

Smith machine calf press SS db shrugs
12x85kg - 10x30kg
12x85kg - 10x30kg
12x85kg - 10x30kg
ook wat grip problemen op db shrugs

Feedback & voeding
Training ging wel aardig, gewichten niet echt impressive.
Rare blikken bij de deadlift, cuz every day is upperbody day.
Ben nu een goede balans aan het vinden tussen volume en herstel, dag 1 bij LB kom ik uit op deze oefeningen.
Dag 2 bestaat uit Squat/SLDL/Leg extensions/Calf press/Planks.

Voeding:
Pre meal: Kipfiletsteak
Post 1: Mars ijsje, banaan, 25 gram whey
Post 2: Pizza big american BBQ chicken, 250 gram kwark met aardbeien
Pre sleep: Kwarkshake
~2200/170p/60f/240c.

Training ziet er goed uit!
Food ook! :D

• #3.065
Training ziet er goed uit!
Food ook! :D

Thanks Marina!
Heb op trainingsdagen best veel moeite nog om aan die 2200 kcal te komen (op een gezonde manier), omdat ik vrij weinig als pre-workout pak en vrij laat terug ben van de training.
Moet nu nog met tegenzin 250 gram kwark pakken, zou het makkelijk redden zonder eten de rest van de dag :P

Pffff... ik zit boven 3000 en kom niet eens aan.. :(
Dat is voor mij ook stouwen soms hoor.

Succes met je kwark.. ga ik nu ook nog pakken met eiwitten en noten. :D

Goeie progress vind ik! Trainingen zien er prima uit bro :thumb:

Lekkere training met die compounds zo

Pffff... ik zit boven 3000 en kom niet eens aan.. :(
Dat is voor mij ook stouwen soms hoor.

Succes met je kwark.. ga ik nu ook nog pakken met eiwitten en noten. :D
Luxe problemen Marina, luxe problemen.

Al eens je schildklier laten testen? Of heb je heel zwaar werk?

• #3.070
Even een kleine update
Heb vandaag eens wat anders geprobeerd en ben van plan dit even aan te houden.
Namelijk wat hoger in herhalingen zitten, minder rust en meer supersets/dropsets.
Dit heeft me vandaag echt gesloopt en ik heb het nog vrij rustig aan gedaan, geeft voor mij ook aan dat dit een methode is die ik niet gewend ben -> positief om juist te doen dus!

Ga nog doorcutten tot 11 of 18 augustus en pak maandag een refeed (maandag UB of LB + refeed / dinsdag UB of LB).
Qua voeding pak ik het ook iets anders aan, ik pak direct naar me training iets lekkers met suikers.
Gisteren was dit een mars ijsje, vandaag een ander soort ijsje.
Zo heb ik 1 kleine cheat meal per trainingsdag en ik geloof dat het alleen maar voordelig is om snelle suikers te pakken direct na de training, los van de banaan.
Daarnaast is een lekker ijsje met dit weer natuurlijk geweldig, krijg er ook meteen wat energie van weer.

Macro's blijven ongeveer hetzelfde;
Trainingsdag: 2200/2300 met 170-180p/60-70f/200-220c
Rustdag: 1800/1900 met 190-200p/70-80f/75-150c

Trainingsschema zal ub/lb blijven van 4x p/w, ongeveer 1 uurtje per training.
Probeer het aantal oefeningen en setjes te beperken, zo'n 4 oefeningen met 2 assistance oefeningen op supersets/dropsets.
Daarnaast zal ik cardio toevoegen, hier moet ik nog op terugkomen hoe ik dit precies ga doen.
Ligt ook aan het weer, met lekker weer ga ik liever een uurtje zwemmen dan op de loopband e.d.

Twijfel er nog over om een soort cycle te volgen van Lyle zijn ultimate diet 2.0 boek.
Dit zal inhouden dat ik de laatste week van me cut low carbs ga met wat fullbody trainingen en vervolgens een refeed.
Dit zal ik net voor me laatste cut week beslissen tho.

Adviezen en suggesties zijn uiteraard welkom! ;)

Dan de training van vandaag:
Upperbody, 1 uur.

Paused bench (geen spotter, niet all out)
10x40kg
10x60kg
-7x70kg
-6x70kg
-5x70kg
langzaam laten zakken, TUT enzo :o

Incline bench
10x40kg
8x55kg
8x57.5kg
8x60kg
6x65kg

Pull ups
7x5xBW

Seated cable row
10x54kg
10x54kg
12x50kg
10x50kg

Superset: Side raises / Cable flyes / Bar curl
12x7kg - 12x23kg - 12x25kg
10x7kg - 12x28kg - 10x25kg

Feedback & voeding
Mwah, leuke kennismaking met high rep training :o
Was hierna wel echt gesloopt, epic pomp bereikt ook, terwijl het niet eens zoveel was.
Ook vrij tevreden toen ik met pomp in de spiegel keek :D
Weinig rust is enorm wennen voor me, van 3-5 minuten naar ~1 minuut, heb me kapot gezweet.

Voeding:
Pre: Steak + kwark
Direct post: Banaan + ijsje
2nd post: Macaroni + gehakt
Pre sleep: 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + kwarkshake
2200/175p/70f/220c.

Goeie progress vind ik! Trainingen zien er prima uit bro :thumb:

Lekkere training met die compounds zo

Thanks broski's ;)
Begin aardig tevreden te raken, vooral tijdens de training zelf vanwege de pomp.

Luxe problemen Marina, luxe problemen.

Al eens je schildklier laten testen? Of heb je heel zwaar werk?

Luxe probleem? Klinkt volgens mij als jouw droom om te moeten stouwen en lean te blijven :o

Luxe probleem? Klinkt volgens mij als jouw droom om te moeten stouwen en lean te blijven :o
Kan niet meer doen dan dit beamen. Ik ben zo gek op eten dat ik denk liever de gave heb lean te blijven met veel eten dan seks heb met mijn droomvrouw of een een of andere auto kan rijden..:o

Ik twijfel wel een beetje tussen die gave en het hebben van bakken met geld..:rolleyes:

• #3.072
Kan niet meer doen dan dit beamen. Ik ben zo gek op eten dat ik denk liever de gave heb lean te blijven met veel eten dan seks heb met mijn droomvrouw of een een of andere auto kan rijden..:o

Ik twijfel wel een beetje tussen die gave en het hebben van bakken met geld..:rolleyes:

Tjah, droomvrouw en auto zijn te koop, lean zijn niet :trollface:

Vandaag even nagedacht over de planning voor volgende week.
Ik wil de refeed wel 'verdienen', dus ga ik een soort cycle van Lyle zijn boek aanhouden.
Reden dat ik niet de complete cycle overneem is omdat ik bang ben voor een refeed van 1000 gram carbs :o
Volgens Lyle moet er sprake zijn van een hoge reprange, gecombineerd met een hoge intensiteit.
Ik ga het nu zo doen, waarbij ik het volume van de hoge intensiteit precies heb overgenomen, enkel raadt Lyle 2 dagen een fullbody aan van 3x15 en dat 2x p/d (4x3x15 in totaal).
Zelf kom ik uit op 3x3x15, maar aangezien mijn refeed ook een stuk lager is, maak ik me hier geen zorgen over.

Trainingsschema:
Zondag (rustdag) 1400 kcal, low carb.

Maandag (fullbody)
1 Incline press
2 Leg press
3 Leg curl
4 Machine row
5 Chest press
6 Pulldown
7 Side raises
8 Calf press
9 Bicep curl
10 Tricep pushdown
1e ronde: 3x15
2e ronde: 2x6-8
Dinsdag:
1e ronde: 3x15
2e ronde: 3x15

Daarnaast moet de refeed binnen 24 uur vallen, vandaar dat ik maandag avond (20.00-22.00) de eerste training pak.
De 2e training zal dinsdag zijn van ongeveer 12.00-14.00.
Dit zal betekenen dat de refeed plaatsvindt op dinsdag vanaf 14.00, tot 22.00.
Maandag zit ik nog op 1200-1400 kcal (low carb pre-workout, ~80 gram carbs post workout).

Mijn refeed schema voor de dinsdag (tevens IF, eet kader van 8 uur):
Pre: kwark met aardbeien
Direct post: banaan + 2 plakken ontbijtkoek + doosje rozijnen
2e post: Macaroni + kip
3e post: 3 broodjes appelstroop/jam
4e post: Macaroni + kip
Late night meal: 30x biscuit koekje
Pre sleep: kwark
Tussendoor: appel
3200/150p/65f/500c.

Laatst bewerkt:
Interessant. Ben benieuwd of het veel voor je doet, en hoe het bevalt.

• #3.074
Interessant. Ben benieuwd of het veel voor je doet, en hoe het bevalt.

Same here :)
Een keer experimenteren lijkt me wel leuk, toch omdat dit programma vrij bekend is.
Echter sluit het programma niet aan op mijn wensen, geen behoefte aan epic refeeds en vooral niet om daarvoor 3/4 dagen op 50% van onderhoud te zitten met killer trainingen.
Vandaar pak ik een verkleinde versie die ik zelf in elkaar geprutst heb :p
Daarnaast heb ik nog een kleine 2 weken cutten te gaan en begin ik nu al vrij tevreden te raken over me shape.
Geen ramp als het niet veel doet dus en het is een goede refeed waarna ik lekker door kan cutten.

Dacht dat je in september wilde gaan bulken? Why 2 weken eerder nu?

• #3.076
Dacht dat je in september wilde gaan bulken? Why 2 weken eerder nu?

Ff 2 weekjes onderhoud om kracht op te bouwen en eventueel de mogelijkheid om nog een tikje droger te komen staan ;)
Ga proberen om zoveel mogelijk kracht te pakken op zo'n klein mogelijk overschot, denk dat ik op onderhoud in die 2 weekjes wel wat kracht moet kunnen gainen.
Daarna ga ik in september de kcal verhogen naar +200/300.

Dat voel je wel he.. zo een high reps low weight training. Heb dat ook een keer gedaan. Was daar inderdaad meer kapot van dan hoger gewicht pakken! :D

Succes met je plannen voor volgende week. Hoop dat het uitpakt zoals je zou willen.

Dat is een best schema, ben er zelf niet mee bekend. Mis er eigenlijk wel twee compounds in:D

Als je tevreden bent met je shape is het toch goed ;) en leuk zo experimenteren met mini cylce ben benieuwd wat het brengt ;)

• #3.080
Dat voel je wel he.. zo een high reps low weight training. Heb dat ook een keer gedaan. Was daar inderdaad meer kapot van dan hoger gewicht pakken! :D

Succes met je plannen voor volgende week. Hoop dat het uitpakt zoals je zou willen.

Kan niks meer hebben in de cut, meteen naar de klote :o
Thanks, heb er wel vertrouwen in, alleen wat veel suikers maar goed :)

Dat is een best schema, ben er zelf niet mee bekend. Mis er eigenlijk wel twee compounds in:D

Is het schema van Lyle zijn Ultimate Diet 2.0 boek ;)
Heb een paar kleine aanpassingen gedaan maar minstens 80% heb ik overgenomen daarvan.
Hij raadt ook machines aan bij de depletion workout, volgens mij omdat deze makkelijker te veranderen zijn in gewicht, aangezien 15 reps nieuw is voor me.

Als je tevreden bent met je shape is het toch goed ;) en leuk zo experimenteren met mini cylce ben benieuwd wat het brengt ;)

Ene keer tevreden, andere keer wat minder :p
Laat in de avond als ik overdag weinig gegeten heb ben ik tevreden, maar in het algemeen mag het nog een tikje strakker #hetisooknooitgoed.

Vandaag lowerbody tren gepakt.
Gvd weer last van bovenbeen/lies gebied bij het squatten.. schoot er pas in bij de 3x90.
Heel wisselvallig, soms paar sessies nergens last van en dan weer aantal sessies achter elkaar wel last.
Heb het gevoel dat ik bij zwaardere setjes, wanneer ik slechte voels krijg, een andere houding (breedte qua stance) aanneem en veel trager zak.
Dit keer als warm-up wat setjes op de leg press gedaan met crosstrainer en wat kettlebelts squats.
Terug op zoek naar andere warm up oefeningen.

Squat
- warm up -
5x80kg
vanaf hier spotter:
3x90kg
2x100kg
1x110kg - epic grind

Front squat
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg - vpr :o
begin het een lekkere oefening te vinden, barbell rolde wel lichtjes van me schouder waardoor die op me bovenarm lag een aantal reps.

SLDL
10x40kg
10x60kg
8x70kg - pr
zou de 80/90 ook kunnen pakken met beukwerk, maar doe hem erg geconcentreerd

Glute ham raise assisted (benen vastzetten onder de 'rollen' van de zitting vd lat pulldown, hield mezelf wel vast aan een stang omdat ik niet de precieze uitvoering wist)
3x5xBW

Leg extensions
10x77kg
10x77kg
10x77kg
gewichten hier heel anders dan in mijn vorige gym

Feedback & voeding
Was hier zo'n 80 minuten mee bezig, vond het leuk geweest.
Kuiten pak ik morgen misschien bij UB als ik tijd heb voor het werk.
Aardige training, al blijf ik me irriteren aan de pijntjes bij back squat.
Heb deze al máánden en geen idee hoe het komt, wel wat blessures gehad met voetbal op ongeveer dezelfde plek maar dit is al jaren geleden.
Aangezien de front squat me goed bevalt ga ik deze misschien een tijdje aanhouden als vervanging van de back squat, tot het einde van de cut oid.
Wel vervelend om de MP'en na LB dag, schouders krijgen er goed van langs bij front squat :(

Voeding op 2200 kcal:
Steak + kwark
Banaan + energy drink
Macaroni + gehakt + pastasaus
4 gebakken eieren op brood
Kwarkshake

Terug
Naar boven