Even een kleine update
Heb vandaag eens wat anders geprobeerd en ben van plan dit even aan te houden.
Namelijk wat hoger in herhalingen zitten, minder rust en meer supersets/dropsets.
Dit heeft me vandaag echt gesloopt en ik heb het nog vrij rustig aan gedaan, geeft voor mij ook aan dat dit een methode is die ik niet gewend ben -> positief om juist te doen dus!
Ga nog doorcutten tot 11 of 18 augustus en pak maandag een refeed (maandag UB of LB + refeed / dinsdag UB of LB).
Qua voeding pak ik het ook iets anders aan, ik pak direct naar me training iets lekkers met suikers.
Gisteren was dit een mars ijsje, vandaag een ander soort ijsje.
Zo heb ik 1 kleine cheat meal per trainingsdag en ik geloof dat het alleen maar voordelig is om snelle suikers te pakken direct na de training, los van de banaan.
Daarnaast is een lekker ijsje met dit weer natuurlijk geweldig, krijg er ook meteen wat energie van weer.
Macro's blijven ongeveer hetzelfde;
Trainingsdag: 2200/2300 met 170-180p/60-70f/200-220c
Rustdag: 1800/1900 met 190-200p/70-80f/75-150c
Trainingsschema zal ub/lb blijven van 4x p/w, ongeveer 1 uurtje per training.
Probeer het aantal oefeningen en setjes te beperken, zo'n 4 oefeningen met 2 assistance oefeningen op supersets/dropsets.
Daarnaast zal ik cardio toevoegen, hier moet ik nog op terugkomen hoe ik dit precies ga doen.
Ligt ook aan het weer, met lekker weer ga ik liever een uurtje zwemmen dan op de loopband e.d.
Twijfel er nog over om een soort cycle te volgen van Lyle zijn ultimate diet 2.0 boek.
Dit zal inhouden dat ik de laatste week van me cut low carbs ga met wat fullbody trainingen en vervolgens een refeed.
Dit zal ik net voor me laatste cut week beslissen tho.
Adviezen en suggesties zijn uiteraard welkom!
Dan de training van vandaag:
Upperbody, 1 uur.
Paused bench (geen spotter, niet all out)
10x40kg
10x60kg
-7x70kg
-6x70kg
-5x70kg
langzaam laten zakken, TUT enzo
Incline bench
10x40kg
8x55kg
8x57.5kg
8x60kg
6x65kg
Pull ups
7x5xBW
Seated cable row
10x54kg
10x54kg
12x50kg
10x50kg
Superset: Side raises / Cable flyes / Bar curl
12x7kg - 12x23kg - 12x25kg
10x7kg - 12x28kg - 10x25kg
Feedback & voeding
Mwah, leuke kennismaking met high rep training

Was hierna wel echt gesloopt, epic pomp bereikt ook, terwijl het niet eens zoveel was.
Ook vrij tevreden toen ik met pomp in de spiegel keek

Weinig rust is enorm wennen voor me, van 3-5 minuten naar ~1 minuut, heb me kapot gezweet.
Voeding:
Pre: Steak + kwark
Direct post: Banaan + ijsje
2nd post: Macaroni + gehakt
Pre sleep: 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + kwarkshake
2200/175p/70f/220c.
Goeie progress vind ik! Trainingen zien er prima uit bro
Lekkere training met die compounds zo
Thanks broski's

Begin aardig tevreden te raken, vooral tijdens de training zelf vanwege de pomp.
Luxe problemen Marina, luxe problemen.
Al eens je schildklier laten testen? Of heb je heel zwaar werk?
Luxe probleem? Klinkt volgens mij als jouw droom om te moeten stouwen en lean te blijven