DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien even langs de fysio gaan als je al langer last hebt van je rug. En sowieso er voor zorgen dat je form goed is, dat kan het namelijk ook veroorzaken. Verder goed bezig, kerel!![]()
).
heb zelf amper last meer van sinds krachttraining 
Closer stance misschien want met breder geloof ik meer druk op de hams en dannook lies denk ? Zelf ook heel lang lies blesure gehad , heb hem gescheurd bij voetbal en ben toen helemaal ingestort omdat ik niet meer kon lopen.. fysio hielp redelijk., vooral veel rekken en strekken voor squaten en het liefst paar keer per dag. Voor oefeningen zou ik ff googleheb zelf amper last meer van sinds krachttraining
![]()

Lastig met de stand van je voeten bij squat. Wat bij mij wel hielp is dichter bij elkaar en voeten een klein stukje naar binnen wijzend. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders.
lekkere train!
Je ma even geholpen dus! hahahah.. vind ze het was?

met gewichy gaat beter , maar oefen daarom voor squaten heel ff zonder gewicht om diepte beter te krijgen . Wat mij ook hielp waren bw squats dicht tgn een muur eerst lukte totaal niet
daarma wel en ben beter gaan squaten
sterk press werk ! Ook leuk dat je moeder nu ook in de sportschool te vindennis 
Zelf ook moeite met diepte en flexibiliteit , squat zonder gewicht kom ik net aan parralelmet gewichy gaat beter , maar oefen daarom voor squaten heel ff zonder gewicht om diepte beter te krijgen . Wat mij ook hielp waren bw squats dicht tgn een muur eerst lukte totaal niet
daarma wel en ben beter gaan squaten
sterk press werk ! Ook leuk dat je moeder nu ook in de sportschool te vindennis
![]()

Maar die pr's waren voor korte duur, ik ben op sommige lifts wel aardig afgezakt zoals BOR, die 100kg pak ik niet meer. Verschilt ook per week met kracht..
Dat zijn dagen met ups en downs in kcal zo te horen.
Knap dat je dat voor elkaar krijgt. Ik zou het niet volhouden op 1400 kcal op een dag..![]()
zo laag in kcal is knap man , geen last van hoofdpijn en chagarijnig dan ?

Lekker bezig kerel, hoe gaat het met je cut?
edit:
Kan geen karma meer sturen..Maar die pr's waren voor korte duur, ik ben op sommige lifts wel aardig afgezakt zoals BOR, die 100kg pak ik niet meer. Verschilt ook per week met kracht..
Thanks trouwens voor tip, RPT ziet er wel goed uit. Intensiteit blijft hoog, maar net laag genoeg voor herstel als ik het zo bekijk, ga het nog even verder bestuderen!![]()

) er goed uitkomen, en dat was voordat je ging cutten of net aan het begin van de cut.

Haha, het lijkt soms wel of ik mijn eigen log bekijk met die extreme kcals schommelingen...al gepland wat je gaat eten met de refeed?

Haha toch een nice refeed!
Wel echt knap dat je zo gedropt bent met BW!![]()

Zeker een knap resultaat vanaf maart zeg!
Maar tot 16:00 niets eten.. pfff... moet er niet aan denken! hahahaha
Jouw refeed is in kcal ongeveer wat ik nu op een dag eet..
ziet er zwaar uit die train... en helemaal als ik dan die 1400 kcal zie staan.
Kan me voorstellen dat je kapot bent nu.

Holy f**k, zieke training en zo weinig kcal! Hahaha gast, jij gaat zo hard van je refeed genieten he!
Ik heb dit ook een week gedaan, vond het niet prettig om 4 dagen in de week ellendig te zijn. Succes though, respect dat je dit programma volgt; it's not for the weak minded!
![]()

Bij mij helpt het gewoon niet te squatten maar te gaan frontsquatten, kan veel dieper komen dan![]()