- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig met cutten. Ik vind je eten wel vrij matig. IIFYM is prima maar ooit gehoord van micronutriënten? Zie amper groente, vezels en gezonde vetten.
Dat micro probleem herken ik wel. Met name als ik een refeed of iets dergelijks hou..heb dan gewoon geen zin om goente te vreten..Gewicht vanochtend: 76.9kg
Ga de laatste week me gewicht bijhouden door dagelijkse wegingen.
Laatste tijd weinig gewogen maar wil toch richting die 76.5kg zakken nog, omdat ik iets van ~2 weken vaststond op 77.5kg, gaat nu weer lekker dus.

Dat micro probleem herken ik wel. Met name als ik een refeed of iets dergelijks hou..heb dan gewoon geen zin om goente te vreten..
Ik join de "ik weeg minder dan 80kg club"![]()

Ik aprove jouw voeding.
Als het schooljaar weer is begonnen moet we weer ff trainen in Nijmegen man!

maar denk je niet dat je je fitter voelt als je idd wat meer vezels en mineralen/vitamines toevoegd? Je kunt je groente ook binnen krijgen dmv een groene smoothie. Dan krijg je veel groente binnen maar het smaakt gewoon lekker zoet naar een fruit smoothie.Heuj onder de 80! Je doet lekker je eigen ding qua eten, vind ik wel leukmaar denk je niet dat je je fitter voelt als je idd wat meer vezels en mineralen/vitamines toevoegd? Je kunt je groente ook binnen krijgen dmv een groene smoothie. Dan krijg je veel groente binnen maar het smaakt gewoon lekker zoet naar een fruit smoothie.

)

De ecto feels club
Spinazie is de enige groente die ik lekker vind, dus vreet ook niks anders dan dat als het aankomt op groente
Weet niet precies hoe die micro's in zijn werking gaan icm spiergroei/spierbehoud, zal aankomende week wat research doen want bulk of cut, ik kom niet op meer dan 3x p/w groente en 1 stuk fruit per dag
Brinta/havermout/cornflakes zitten vezels in dat ik weet, maar daar heb ik het niet op, waardoor er ook wel een tekort aan vezels meespeelt denk ik.
[/QUOTE]
Denk dat die PR wel gaat lukken.
Haalde zelf juist al mn huidige pr's tijdens de cut
Nette tren verder, en die met die FSQ in je nek in de smith... was zeker dezelfde gozer als vorige keer met zn commentaar?![]()

Ziet er weer goed uit! die PR gaat je echt wel lukken zo te horen!

Eet persoonlijk ook alleen groente bij het avondeten en zelfs daar probeer ik er zo min mogelijk van te eten. Vind het echt gewoon geen chill voer. Ben zelf gelukkig ook nooit ziek, dus wat mij betreft heb ik het dan ook niet echt nodig.
Zolang je je fit voelt en het geen verschil op je shape maakt zou ik gewoon zo blijven eten
Het ziet er in ieder geval lekker uit!
Pittige training kerel! Echt fucked up als bij FSQ's de barbell van je schouders rolt..voor mij persoonlijk een reden om die t*fus oefening niet meer te doen..
En anders gewoon in de smith squatten...![]()
).

Nice training man! En chill dat je onder de 80kg zit
Nog even een paar weken wachten en dan kunnen we eens samen trainen![]()

Heb vannacht voor het slapen pas de 2 broodjes shoarma op; slept like a baby!
Eten voor het slapen geniet ik van, vandaar dat ik de spareribs nu ook als pre-sleep meal pak![]()
[/QUOTE]

).
press oefeningen verlies ik het eerste kracht op . Over voeding zou gwn doen wat voor jou werkt , was vroeger nooit ziek en at amper fruit en groente alleen bij avondeten af en toe
merk alleen verschil kwa vezels bij mij . Pics gaan hard abs ogen droger dan de vorige keer dus das een goed teken
ga zo door manGaat hard man , lekker die ohp ! En knap dat je geen kracht erop verloren bentpress oefeningen verlies ik het eerste kracht op . Over voeding zou gwn doen wat voor jou werkt , was vroeger nooit ziek en at amper fruit en groente alleen bij avondeten af en toe
merk alleen verschil kwa vezels bij mij . Pics gaan hard abs ogen droger dan de vorige keer dus das een goed teken
ga zo door man

Pics zien er goed uit hoor!
En een lekkere train ook!
Hier ook rustdagje. Geniet ervan!
Pics zien er goed uit kerel! Ook lekker aan de 1750kcals vandaag..
Hoelang ging je ook alweer doorcutten nog?

prima massa toch
jelly op je voedsel, ik moet toch een stuk cleaner eten haha