FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Today is a good, good day.
Zojuist sollicitatiegesprek gehad, zou binnen 2 dagen bericht krijgen.
Werd na 20 minuten al gebeld wanneer ik tijd had om het contract te tekenen, dat ga ik morgen doen
Schoenen + trainingsbroek gehaald, gelijk even pic gemaakt inclusief upperback picca omdat ik toch al bezig was.
Vwo is uitstekend en daarnaast doe je ook de sport die iedereen zou moeten doen.
BB staat helemaal niet voor bodybuilding joh, het staat voor Brains + Body![]()

hngg pizzahahaha die kende ik nog niet
#TeamBB checking in
schoenen zijn wel gek man
!
Nice broek en schoenenGefeliciteerd met je baan! Wat voor iets is het?
en lol @ pizza aanbieding, 3 big americans voor 5 euro? Been there done that
ohja team BB checking in
Nice hoor die 80 kg paused bench. En zware dips. Wat voor werk wil je gaan doen?

Ja nou weetje, we zouden kunnen gaan bootspotten bij de wateren, of vogels kijken in het natuurgebied!
Erg fascinerend en stoer lijkt mij dat!1!!
Ook heb ik alle seizoenen van Greys anatomy, in HD, op blu-ray, samen met bonusmateriaal en bloopers, die we kunnen gaan kijken bij een goede kom soep uit de oven van Unox natuurlijk.
Wat ze je ervan beest.
En nog gefeliciteerd met je baan

goeje trainingsbroek gains
nee ff serieus, je gaat goed vooruit, lekker ook die 80kg benches en al redelijk schredded aan het worden![]()

Feli met je nieuwe baan.
Enne BB, vandaar ook het Brilleke?![]()

Lekker he zo een train als je weer goed kan eten! de energie kickt er goed in dan!![]()
Nice train en lekker weer die (V)PR's!
Congrats on the job! Altijd leuk toch? en gratis paintballen ook??
Enjoy de koekjes!![]()

Je kan niet naar aanleiding van n of twee dagen conclusies trekken wat betreft je onderhoud / behoefte he.
Eigenlijk kan het wel, maar het is niet echt logisch / verantwoord.

Onderhoud uitvogelen is inderdaad gewoon proberen. Weekje zou ik er wel voor uittrekken. 3 dagen vind ik persoonlijk erg wienig om je onderhoud te achterhalen.
Nice train! en die DL op 140 komt echt wel weer! Je bent nog maar net begonnen met "onderhoud" nou ja.. iets meer eten he!![]()

prima weights al bro, je komt net uit de cut en gaat gwn gelijk ff op mijn max liften![]()

Nog een late congrats met je job man.
Even over je onderhoud, wat sterke vriend StickySteeez zegt.
Na 1/2 dagen kan je echt niet weten wat je onderhoud net is. Bekijk het een week, probeer goed te noteren hoeveel calorien je gemiddeld die week hebt gegeten.
Ben je afgevallen, wat opschroeven.

Nog een late congrats met je job man.
Even over je onderhoud, wat sterke vriend StickySteeez zegt.
Na 1/2 dagen kan je echt niet weten wat je onderhoud net is. Bekijk het een week, probeer goed te noteren hoeveel calorien je gemiddeld die week hebt gegeten.
Ben je afgevallen, wat opschroeven.
Nette training! Wat bedoel je met -4 bij de OHP? (Het streepje dus).

Thanks Hell, de streepjes zijn de 'werksetjes'
Zat voorheen op 5x5x60kg dus wou nu 5x4x62.5kg proberen, maar bij elke set was ik op de laatste rep aan het grinden, dus toch maar gezakt naar 60kg op de laatste set.
De 55kg & 50kg waren de 'back-off' setjes om toch nog wat volume extra te pakken.
Ben jij eigenlijk van plan om weer te gaan loggen of ben je daar compleet mee gestopt?
maar zo kan het ook.
In de vrouwen sectie dit keer 
Ah op die manier. Ik doe dan in zo'n geval gewoon 4x5x.. 1x5x..maar zo kan het ook.
Ik heb weer een logIn de vrouwen sectie dit keer
![]()

Kreeg nu wel eens te horen waarom ik bijvoorbeeld 5x50kg deed, omdat daar meer in had moeten zitten (ik doe de warmup op vrij lage reps, zal ermee te maken hebben)
Zodoende probeer ik nu wat duidelijker te zijn wanneer de eckte eckte setjes beginnen in plaats van de pussyweights
Daarnaast zijn de streepjes ook voor de geplande sets van de training (alleen main oefeningen) en de rest eromheen als aanvulling waar ik op dat moment zin in heb.
Originele lognaam, kan je helaas nog geen karma geven maar ik ben weer in![]()
Je moet je log invullen zoals je zelf wilt, maar dan begrijp ik wat je bedoelt haha.
je bent welkom.