XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Welke broek is dat? :thumb:

Today is a good, good day.
Zojuist sollicitatiegesprek gehad, zou binnen 2 dagen bericht krijgen.
Werd na 20 minuten al gebeld wanneer ik tijd had om het contract te tekenen, dat ga ik morgen doen :)
Schoenen + trainingsbroek gehaald, gelijk even pic gemaakt inclusief upperback picca omdat ik toch al bezig was.

Vwo is uitstekend en daarnaast doe je ook de sport die iedereen zou moeten doen.
BB staat helemaal niet voor bodybuilding joh, het staat voor Brains + Body :cool:

Feli met je nieuwe baan.

Enne BB, vandaar ook het Brilleke? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
Zojuist pull tren gedaan.
Zo gigantisch veel socialized dat ik 2,5 uur bezig was ermee, terwijl het niet zoveel was :o
Eet sinds 1 dag op onderhoud en de (v)pr's knallen erin, kan deze dag nog beter?!

Pull ups
5x8xBW
Dikke vpr, zat voorheen op 5x7xBW met meer moeite dan dit

Kroc row
10x24kg
10x34kg
15x40kg
13x40kg
Soort vpr, db row zat lager maar dat is logisch, 1e keer dat ik de Kroc variant doe

Seated cable row
10x54kg
10x59kg
8x64kg

Weighted chins (test run; dipping belt van de gym testen)
4xBW+10kg
4xBW+10kg
Heerlijk, volgende pull dagje met weighted chins beginnen!

Face pulls
15x36kg
10x41kg
10x41kg
8x45kg

EZ bar curl
5x40kg
7x35kg
12x30kg
dropset: 12x30kg - 9x25kg

Feedback & voeding
Lekkere training, vpr's beginnen er alweer in te kicken! :D
Heb flinke verwachtingen en zeer blij dat ik weer lekker kan eten, al moet ik het wel onder controle houden.
Vind het schema momenteel niet heel geweldig; heb het gevoel op een bro-split uit te komen, ook al is het push/pull/legs.
Al is wat meer volume niet mis omdat ik beter kan herstellen, dus ik moet niet zeuren, want de trainingen blijven leuk :)
Voordeel is dat ik zonder pauzes kan trainen, met oog op herstel.
Nadeel is dat ik lichtjes me onderrug voel na de training en morgen DL+legs op de planning staat.

Geplande voeding op 2100 kcal, heb ik nog 200/300 over voor me chocolade koekjes (krengen zijn al 1,5 maand over de datum dus ze moeten nu echt op, cheat er al 2 dagen op met nog 4 koekjes over nu).
Pizza als post meal :D

hngg pizza :D hahaha die kende ik nog niet :cool: #TeamBB checking in :cool: schoenen zijn wel gek man ;)!

Nice broek en schoenen :thumb: Gefeliciteerd met je baan! Wat voor iets is het?

en lol @ pizza aanbieding, 3 big americans voor 5 euro? Been there done that :p

ohja team BB checking in

Nice hoor die 80 kg paused bench. En zware dips. Wat voor werk wil je gaan doen?

Thanks bois.
Wou eigenlijk New balance schoenen halen omdat ik al jaren op air maxjes loop en toch wel nieuwsgierig was na de New balance.
Echter was deze niet meer beschikbaar in mijn maat en ben ik toch (weer) voor de nikes gegaan.

Baan lijkt me wel nice, ik word paintball instructeur.
Wapens/uniforms klaarzetten en de scheidsrechter spelen tijdens de rondjes paintballen.
Puur voor de zaterdag tho, ik studeer nog gewoon door de weeks ;)

Pizza's zijn inderdaad die 3 big american voor 5 euro, sta ook niet verbaasd dat je het goed raadt :roflol:
Ze waren helaas op, ik heb een bonnetje gekregen dat ik ze ook na de actie nog mag ophalen voor de actie prijs, gelukkig heb ik nog n pizza in de vriezer!

Ja nou weetje, we zouden kunnen gaan bootspotten bij de wateren, of vogels kijken in het natuurgebied!
Erg fascinerend en stoer lijkt mij dat!1!!
Ook heb ik alle seizoenen van Greys anatomy, in HD, op blu-ray, samen met bonusmateriaal en bloopers, die we kunnen gaan kijken bij een goede kom soep uit de oven van Unox natuurlijk.

Wat ze je ervan beest.

En nog gefeliciteerd met je baan

Klinkt allemaal heel erg leuk, At, maar ik ben meer fan van boogschieten.
Uiteraard wel met een verkoelend drankje en een bakje chips.
Dan kunnen we daarna altijd nog GTST kijken met een ijsje erbij en blote gespierde mannen bekijken in een string als eindklapper.
Mag ik ook een Unox worst erbij dan, alsjeblieft?

Mvg,

VinnieVince
:trollface:

goeje trainingsbroek gains

nee ff serieus, je gaat goed vooruit, lekker ook die 80kg benches en al redelijk schredded aan het worden ;)

Thanks Joey :)
Bench is vrij stabiel gebleven sinds de cut, zat een aantal weken voor de cut namelijk op 5x5x80kg.
Daarna een kleine sprong gemaakt naar 4x4x85kg en vervolgens gaan cutten.
Zal binnen no time weer terug zitten op het oude niveau, gok ik!

Heb het even voor je opgezocht, volgens het kaartje is de naam; ''M67952''.
Ook even pic voor je erbij gezocht (let niet op de site die vermeld staat, heb hem zelf gewoon uit de winkel hier in de buurt):
2vcbx4o.jpg

Feli met je nieuwe baan.

Enne BB, vandaar ook het Brilleke? :P

Thanks, werk lijkt me een stuk beter te doen dan mijn huidige baan, dus ben zeer tevreden :)
Ook zo lijp; ''Je krijgt binnen 2 dagen bericht''.
Vervolgens stond ik schoenen te passen, nog geen 20 minuten later, en werd ik gebeld :o

Vond het 'brilleke' te sexy om weg te laten :rolleyes:

Lekker he zo een train als je weer goed kan eten! de energie kickt er goed in dan! :D
Nice train en lekker weer die (V)PR's! :thumb:

Congrats on the job! Altijd leuk toch? en gratis paintballen ook??

Enjoy de koekjes! :)

• #3.185
Lekker he zo een train als je weer goed kan eten! de energie kickt er goed in dan! :D
Nice train en lekker weer die (V)PR's! :thumb:

Congrats on the job! Altijd leuk toch? en gratis paintballen ook??

Enjoy de koekjes! :)

Vermoed dat de carbs er wel wat mee te maken hebben.
Had flink wat suikers direct na de training met ook aardig wat complexe carbs nog.
Had ook wat meer energie en voelde me wat 'lekkerder' omdat ik dit keer niet vlak voor de training gegeten heb, maar 2 uur van te voor,

Gratis paintballen weet ik niet, erge is dat ik nog nooit aan paintball gedaan heb (gelukkig vroegen ze hier niet naar) :roflol:

Vanochtend lichtjes geschrokken toen ik op de weegschaal keek :o
Stond namelijk op 76.6kg (0,6kg lichter dan gisterochtend!).
Zat gisteren toch op 2200 kcal... zal dit betekenen dat ik meer kan eten? :D

Voeding gisteren was ook epic getimed allemaal, had dus verwacht zwaarder te zijn omdat ik 1800 kcal voor het slapen heb gepakt;
16:30| Steak
21:00| Whey + banaan
01:00| Pizza + kwarkshake + 4 chocoladekoekjes + 250 gram kwark met aardbeien

Ga me kcal toch lichtjes opschroeven.
Maandag zat ik op 2300 kcal en gisteren dus 2200.
Met de 2300 kcal heb ik niet gekeken wat me gewicht deed of ik ben het alweer vergeten :o
Ga nu in ieder geval op 2300/2400 zitten op trainingsdagen, moet vandaag even kijken wat ik als post-workout pak.
Rijst met kip of pasta met gehakt...lastig :o
Zou graag een kapsalon halen maar voor een lekkere kapsalon moet ik helaas 20 minuten rijden, dat is het me net niet waard vandaag (op kapsalon ben ik t*ring kieskeurig; excellent or nothing).

Ook even tandarts geweest vandaag, man man man, het leek alsof me bek ongesteld was.
Vanwege erg gevoelig tandvlees en flink bloedbad meegemaakt daar.
Vanavond beentjes aanpakken met DL/FSQ/assistance.

Je kan niet naar aanleiding van één of twee dagen conclusies trekken wat betreft je onderhoud / behoefte he.

Eigenlijk kan het wel, maar het is niet echt logisch / verantwoord.

• #3.187
Je kan niet naar aanleiding van n of twee dagen conclusies trekken wat betreft je onderhoud / behoefte he.

Eigenlijk kan het wel, maar het is niet echt logisch / verantwoord.

True, maar meer dan 0,6kg verlies op 2 dagen met een gemiddelde van 2250 kcal geeft me wel reden om op te schroeven naar 2400 en dan te kijken wat het doet.
Vrij weinig naar het toilet geweest gisteren/vandaag, dus vocht zal een heel kleine factor zijn.

Vrij logisch ook; in mijn cut zat ik op 2200/1900 en nu nog steeds op 2200/2300 op trainingsdagen.
Echter wist ik niet of ik mijn kcal deficit haalde bij de 2200 op trainingsdagen of 1900 op rustdagen, maar ik denk beide.
Nu het cutten klaar is klinkt 2400 wel juist om stabiel op gewicht te blijven ;)
Ga nu dus gewoon in deze 2 weken een beetje aanpassen totdat de weegschaal 2 a 3 dagen (ongeveer) hetzelfde gewicht aangeeft iedere ochtend, om zo mijn onderhoud te weten te komen.
Heb jij betere manieren (naast de manier om een week lang iets te proberen; ik weet al dat 2200 te laag is)?

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Zojuist beentjes aangepakt met assistance.
Weer een epic lange sessie, onder andere door socializing.
Heb toch niks te doen in de vakantietijd dus veel tijd spenden in de gym is totaal geen probleem.
2 uur 'bezig' geweest.

Sumo deadlift (RPT, straps vanaf 120kg, belt vanaf 130kg)
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
-3x135kg
-5x130kg
-6x125kg
fun set: 5x130kg

Squat (meegedaan met 2 andere, ook dezelfde gewichten en repranges aangehouden)
10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg
sinds lange tijd weer back squat, geen pijntjes gelukkig

Smith machine shrug (ook weer gedeeld; zelfde repranges/weights)
10x80kg
10x90kg
10x100kg

Seated calf raise @ smith machine [plate loaded] (1e keer)
15x70kg
20x90kg
35x120kg
25x180kg
duurde even voor het juiste gewicht :o

Feedback & voeding
Aardige training, deadlift had ik beter verwacht.
Wou een vpr zetten op de 135kg maar dat viel vies tegen, zat aantal weken terug op 3x140kg.
Ego weggelaten en fatsoenlijk volume gepakt op een hoog genoegen intensiteit.
Morgen push dagje met OHP als main.

Wel mooi om te zien; die gasten waar ik mee squatten/shrugde, noemde ik en een maat van mij in het 1e trainingsjaar ''de beesten''.
Vond ze toen huge as fuark (voordat ik sommige op DBB zag haha), vandaag erachter gekomen dat ik niet voor ze onderdoe qua gewichten, waarbij ik eerst niet in de buurt kwam.
Leuk om zo de progressie terug te zien :)

Voeding:
Pre: Steak + kwark + 2 sneden brood met hagelslag
Direct post: Whey + banaan + 2 sneden brood met kaas/chocopasta/hagelslag, genoeg keuzes :)
Pre sleep: 300 gram gehakt / 200 gram macaroni / 250 gram pasta saus + kwarkshake
2400/190p/60f/275c

Onderhoud uitvogelen is inderdaad gewoon proberen. Weekje zou ik er wel voor uittrekken. 3 dagen vind ik persoonlijk erg wienig om je onderhoud te achterhalen.

Nice train! en die DL op 140 komt echt wel weer! Je bent nog maar net begonnen met "onderhoud" nou ja.. iets meer eten he! ;)

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Onderhoud uitvogelen is inderdaad gewoon proberen. Weekje zou ik er wel voor uittrekken. 3 dagen vind ik persoonlijk erg wienig om je onderhoud te achterhalen.

Nice train! en die DL op 140 komt echt wel weer! Je bent nog maar net begonnen met "onderhoud" nou ja.. iets meer eten he! ;)

Dem foodz!:meal:

Fun sets?

• #3.190

Klopt, beetje bijsturen hier en daar.
Omdat de trainingen wisselen van begin middag/ laat op de avond, zijn de wegingen sowieso niet echt nauwkeurig (grote maaltijd voor het slapen bv).
Ga een beetje op me gevoel af momenteel, 2300/2400 vind ik prima, ik weeg sowieso niets af, het blijven 'schattingen' qua kcals.

Vandaag ook weer epic food time! :eating::eating:
Fun set omdat die niet volgens het RPT principe was, anders zat ik op minstens 7 herhalingen op de next set.
Wou nog een setje lekker zwaar pakken als extra ;)

prima weights al bro, je komt net uit de cut en gaat gwn gelijk ff op mijn max liften :roflol:

Nog een late congrats met je job man.
Even over je onderhoud, wat sterke vriend StickySteeez zegt.
Na 1/2 dagen kan je echt niet weten wat je onderhoud net is. Bekijk het een week, probeer goed te noteren hoeveel calorien je gemiddeld die week hebt gegeten.
Ben je afgevallen, wat opschroeven.

• #3.193
prima weights al bro, je komt net uit de cut en gaat gwn gelijk ff op mijn max liften :roflol:

Thanks brah, heb ook vrij weinig krachtverlies gehad in de cut, alleen op de BP/SQ :p

Na 1/2 dagen kan je echt niet weten wat je onderhoud net is. Bekijk het een week, probeer goed te noteren hoeveel calorien je gemiddeld die week hebt gegeten.

Thanks kerel! :thumbs:
Ik snap jullie punt, echter is een week 'stabiel' mijn voeding bijhouden niet mogelijk nu.
Volgende week heb ik 2 dagen waarop ik een nieuwe klas op school ga begeleiden, maw; veel zuipen, weinig eten, veel speling met vocht.
Daarnaast was de 2200 kcal sowieso te laag, omdat ik dit ook hanteerde in de cut op trainingsdagen.
Het volume is nu flink omhoog geschroefd, dus meer eten.
Kan het betere herstel nu ook wel gebruiken ;)
Ik ga het nu aanzien met 2300/2400 kcal per trainingsdag en rustdagen moet ik nog even uitvogelen.
Zal zo'n 2100 worden op rustdagen.
Dit ga ik dan zo'n 3 trainingsdagen en 2 rustdagen volhouden, met het nadeel dat mijn huidige gewicht niet nauwkeurig is omdat ik voor het slapen zo'n big meal op heb.

Hnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggg

• #3.195
Net beetje push tren gedaan.

OHP
10x20kg
5x40kg
5x50kg
-4x62.5kg
-4x62.5kg
-4x62.5kg
-4x60kg
6x55kg
repout: 11x50kg

Chest dips
10xBW
10xBW+10kg
10xBW+20kg
10xBW+25kg - VPR
8xBW+30kg - VPR

- 4 setjes cable fly (gewicht niet interessant door katrollen)

Incline smith press
10x50kg
8x55kg
6x55kg

DBSP
8x20kg
8x20kg
helemaal leeg

- 4 setjes cable side raises (ook hier gewicht niet interessant)

Skullcrushers
10x25kg
10x25kg
10x25kg
andere techniek geprobeerd met armen verder naar achteren, heavy bish

Feedback & voeding
OHP viel tegen, dips vielen mee.
Extra push erbij gepakt (incline smith) omdat ik nu kan herstellen tot dinsdag waarschijnlijk, met upperbody.
Morgen pull dagje, misschien pak ik lichtjes wat deadlifts mee.

Voeding:
Pre: Steak + Kwark
Direct post: Banaan + mars ijsje
Post meal: Rijst met kip + satésaus
Pre sleep: 3 Gebakken eieren op brood + kwarkshake
2400/170p/65f/290c

Nette training! Wat bedoel je met -4 bij de OHP? (Het streepje dus).

• #3.197
Nette training! Wat bedoel je met -4 bij de OHP? (Het streepje dus).

Thanks Hell, de streepjes zijn de 'werksetjes' ;)
Zat voorheen op 5x5x60kg dus wou nu 5x4x62.5kg proberen, maar bij elke set was ik op de laatste rep aan het grinden, dus toch maar gezakt naar 60kg op de laatste set.
De 55kg & 50kg waren de 'back-off' setjes om toch nog wat volume extra te pakken.

Ben jij eigenlijk van plan om weer te gaan loggen of ben je daar compleet mee gestopt?

Thanks Hell, de streepjes zijn de 'werksetjes' ;)
Zat voorheen op 5x5x60kg dus wou nu 5x4x62.5kg proberen, maar bij elke set was ik op de laatste rep aan het grinden, dus toch maar gezakt naar 60kg op de laatste set.
De 55kg & 50kg waren de 'back-off' setjes om toch nog wat volume extra te pakken.

Ben jij eigenlijk van plan om weer te gaan loggen of ben je daar compleet mee gestopt?

Ah op die manier. Ik doe dan in zo'n geval gewoon 4x5x.. 1x5x.. :p maar zo kan het ook.
Ik heb weer een log ;) In de vrouwen sectie dit keer :D

• #3.199
Ah op die manier. Ik doe dan in zo'n geval gewoon 4x5x.. 1x5x.. :p maar zo kan het ook.
Ik heb weer een log ;) In de vrouwen sectie dit keer :D

Kreeg nu wel eens te horen waarom ik bijvoorbeeld 5x50kg deed, omdat daar meer in had moeten zitten (ik doe de warmup op vrij lage reps, zal ermee te maken hebben) :p
Zodoende probeer ik nu wat duidelijker te zijn wanneer de eckte eckte setjes beginnen in plaats van de pussyweights :rolleyes:
Daarnaast zijn de streepjes ook voor de geplande sets van de training (alleen main oefeningen) en de rest eromheen als aanvulling waar ik op dat moment zin in heb.

Originele lognaam, kan je helaas nog geen karma geven maar ik ben weer in :thumbs:

Kreeg nu wel eens te horen waarom ik bijvoorbeeld 5x50kg deed, omdat daar meer in had moeten zitten (ik doe de warmup op vrij lage reps, zal ermee te maken hebben) :p
Zodoende probeer ik nu wat duidelijker te zijn wanneer de eckte eckte setjes beginnen in plaats van de pussyweights :rolleyes:
Daarnaast zijn de streepjes ook voor de geplande sets van de training (alleen main oefeningen) en de rest eromheen als aanvulling waar ik op dat moment zin in heb.

Originele lognaam, kan je helaas nog geen karma geven maar ik ben weer in :thumbs:

Ik vond het wel sterk gewicht hoor :p Je moet je log invullen zoals je zelf wilt, maar dan begrijp ik wat je bedoelt haha.

Prima :D je bent welkom.

Terug
Naar boven