AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Balen van die OHP shady! Die dips daarentegen zijn wel lekker!:thumbs:

En over die voeding hou ik maar mijn mond:eating:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
Ik vond het wel sterk gewicht hoor :p Je moet je log invullen zoals je zelf wilt, maar dan begrijp ik wat je bedoelt haha.

Prima :D je bent welkom.

Nou dank je :p
Ik leg het graag uit hoor ;)

Balen van die OHP shady! Die dips daarentegen zijn wel lekker!:thumbs:

En over die voeding hou ik maar mijn mond:eating:

Vond het dip station in deze gym altijd vervelend maar heb nu een juiste manier gevonden, wel rare blikken bij weighted dips :o
Voeding is verkeerd gelopen, zijn 4 frikandellen geworden in plaats van eieren op brood, en dus teveel kcals :p
Compenseren vandaag word erg lastig, heb geen zin om nu nog steak oid te halen om dingen te vervangen.
Ach, dan voeg ik er wel wat cardio aan toe en compenseer ik in de weekenden (was sowieso de bedoeling om een overschot te creren op trainingsdagen en deficit op rustdagen).

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Vandaag pull dagje gedaan.
Goed dat ik nu ff rust heb, merk dat me lichaam het wel nodig heeft na 6 dagen trainen, 2 uur per dag.

Sumo deadlift (10cm verhoging)
5x60kg
5x80kg
5x100kg
3x120kg
3x130kg
3x140kg

Chins
8xBW
5xBW+10kg
6xBW+5kg
3xBW+15kg - PR
8xBW

Pull ups
5xBW
5xBW
4xBW

Kroc row
12x34kg
15x40kg
15x40kg
12x40kg

Smith machine shrugs SS face pulls op de lat pully
10x80kg - 12x32kg
10x90kg - 12x32kg
10x100kg - 12x32kg
8x110kg

Calf press @ smith SS Ez bar curl
12x80kg - 10x32.5kg
12x85kg - 10x32.5kg
12x90kg - 10x32.5kg
10x100kg - 10x32.5kg

Feedback & voeding
Wel aardige tren, volume op deadlift laag gehouden.
Weighted chins gingen wel lekker, ging toch voor soort RPT omdat 5xBW+10kg geen 2e set gelukt was, denk ik.
Ego wou de 15kg proberen :D

Voeding:
Pre: steak + 1 snee brood met chocopasta
Direct post: banaan + whey
Post meal: 200 gram macaroni + 300 gram rundergehakt + 250 gram pastasaus
Tussendoor: 250 gram kwark met aardbeien
Pre sleep: 250 gram kwark met aardbeien + 2 sneden brood
2300/170p/55f/275c

Ga je weer volgen man, gaat goede kant op ofniet ?

Kroc rows is toch de bedoeling dat je echt hoog in reps komt ? Zo rond de 30 fzo of heb ik het compleet fout ?

• #3.204

Kroc rows is toch de bedoeling dat je echt hoog in reps komt ? Zo rond de 30 fzo of heb ik het compleet fout ?

Tof bro :thumbs:
Gaat wel lekker nu inderdaad, beetje aan het bijkomen van de cut en rond onderhoud eten.
Merk dat dit me shape ook wel goed doet; ik sta iets 'voller' door de toename van carbs en ik kak minder snel in tijdens de trainingen.

Hier wat recente pics:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/shadys-recomp-log-343421/index157.html#post8682677
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/shadys-recomp-log-343421/index159.html#post8690167

Over de kroc rows heb je gelijk, ik geloof dat de reps aangeraden worden op 20+.
Echter heeft deze gym dumbells t/m 34kg en dan in eens een losse set van 40kg :o
Vind de 34kg iets te licht en vind 15 reps ook wel prima haha.

Kroc rows is idd 20 reps, maar vind ze op 10+ lekker genoeg.
Hoe bevallen ze je vergeleken met strict db rows?

Nice train hoor!
Maar 6 dagen achtereen 2 uur trainen is wel erg veel ja.

Gaat wel aardig of nie shady?
Train je al weer in Nijmegen?

• #3.208
Even me gewicht en voeding bijgehouden laatste paar dagen.
Gewicht maandag: 77.2kg
Gewicht vandaag: 77.4kg

Voeding:
Maandag 2200
Dinsdag 2300
Woensdag 2400
Donderdag 2500
Vrijdag 2300
Gemiddeld ~2350.

Zoals ik eerder zei; het blijven schattingen dus het kan wel wat schelen.
Daarnaast is de weging van vanochtend ook niet op lege maag; gisteren voor het slapen nog gebunkerd.
Wel tevreden met het gewicht tho, ik zat gisterochtend op 77.8kg, na de cheat van donderdag :o
Nu 2 dagen rust en op 2100 kcal.

Vandaag:
250 gram kwark + aardbeien
Spinazie, aardappelen, kip
6 gekookte eieren
400 gram Lasagne
Kwarkshake
2100/185p / 80f / 150c

Moet eerlijk zeggen dat ik ze voorheen ook niet heel strict uitvoerde :p
Wel stricter dan dit tho, maar ik vind deze echt slopend, beetje 'conditiewerk'.
Heb veel gelezen dat het je deadlift zou moeten verbeteren dus ik houd ze erin en hoop dat ook me deadlift stijgt binnenkort ;)

Nice train hoor!
Maar 6 dagen achtereen 2 uur trainen is wel erg veel ja.

Thanks, was tijdens de trainingen ook wel veel aan het praten moet ik zeggen, vandaar steeds 2 uur in de gym :p

Gaat wel aardig of nie shady?
Train je al weer in Nijmegen?

Gaat wel lekker weer idd bro.
Ik train vanaf begin volgende maand weer in Nijmegen, als de school begint ;)
Can't wait!

wil die kroc rows ook erin brengen binnekort ;) , las het ook over die deadlift maar snap alleen niet waarom specifiek deads beter zouden worden ?

Moet eerlijk zeggen dat ik ze voorheen ook niet heel strict uitvoerde :p
Wel stricter dan dit tho, maar ik vind deze echt slopend, beetje 'conditiewerk'.
Heb veel gelezen dat het je deadlift zou moeten verbeteren dus ik houd ze erin en hoop dat ook me deadlift stijgt binnenkort ;)

Een beetje body english is nooit erg, zelf ook aan schuldig haha, alleen is techniek toch anders.
Rug horizontaal, rechte lijn onder je schouder trekken, protractie retractie van scapula is ook het grootste verschil.

En deads zouden beter moeten gaan ja, weet dat t erg goed voor de grip is, en de lockout door middel van de je schouderbladen maar that's it :o

Zolang je maar niet meer gaat trekken dan ik huehue

'

20-40 reps. >40 betekent dat het te licht is, <20 te zwaar

Gaat wel lekker weer idd bro.
Ik train vanaf begin volgende maand weer in Nijmegen, als de school begint ;)
Can't wait!

train je dan bij de uni?

• #3.212
wil die kroc rows ook erin brengen binnekort ;) , las het ook over die deadlift maar snap alleen niet waarom specifiek deads beter zouden worden ?

Zou ook niet specifiek weten hoe ze helpen, naast wat Atreus zegt ;)
Zal eens wat gaan opzoeken erover vandaag.

Een beetje body english is nooit erg, zelf ook aan schuldig haha, alleen is techniek toch anders.
Rug horizontaal, rechte lijn onder je schouder trekken, protractie retractie van scapula is ook het grootste verschil.

En deads zouden beter moeten gaan ja, weet dat t erg goed voor de grip is, en de lockout door middel van de je schouderbladen maar that's it :o

Zolang je maar niet meer gaat trekken dan ik huehue

Op kroc rows kan ik je wel hebben :trollface:
Deadlift niet :sad:
Soon..

Klopt, bekend mee?

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Voeding vandaag:
Lunch| 2 sneden brood met chocopasta + 2 frikandellen met mayo
Dinner| 400 gram Lasagne
Tussendoor| 3 eieren
Pre sleep| 2 kippenpoten XL + kwarkshake
2100/190p

• #3.214
Nope, maar een maat van me gaat daar aan z'n eerste jaar uni beginnen, en zal wss ook wel KT gaan doen daar. Kan wel een keer mee gaan met hem voor trenning ofzo :p

Moet je doen man, lopen veel DBB'ers rond en is zeker een nice gym.
Ga binnenkort daar ook trainen met magnetron en Jespeeer van dit forum :thumbs:

• #3.216
Vandaag lowerbody tren gedaan.

Sumo deadlift (RPT)
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
-3x140kg
-4x130kg
-5x125kg
-6x120kg

Squat (vooral op techniek)
8x50kg
6x70kg - voelde al loodzwaar
6x70kg
5x80kg
3x90kg (had hier pas spotter, alsnog niet all out)

Front squat
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Feedback
Bagger, maar kon slechter.
Benen voelde bij de deadlift al aan als spaghetti , misschien toch te weinig gegeten dit weekend met 2100 kcal.
Zal dit niet gelijk blamen maar had totaal geen pijntjes, voelde lekkerder als vorige keren, maar de kracht was er niet.
Bij squat toch weer wat pijntjes, vandaar extra warm up set bij de 70kg en steeds van stance switchen.
Na wat socializing en flink wat rust toch de 80kg gepakt en vanaf daar voelde het wel lekker, maar nog steeds niet flexibel.
Had ook epic burn/pijn in me glutes bij het locken, misschien van de deadlift :o
Kuiten verzet naar morgen, had wat haast.

Notes:
*FSQ voelt vele malen beter dan back squat in me quadriceps, de pijntjes vervallen compleet bij een FSQ.
*Squatten na DL ging vorige keer veel beter met een warm-up van 10 reps op 50/60/70 en vervolgens 10x80 (nu genoeg moeite met 5x80 na mindere warm-up, ook wel pijntjes dit keer tho).
*Squatten (na DL) is een b*ch.

Voeding
Pre: Whey + banaan
Direct post: Plak ontbijtkoek + pistolet kaas / filet american
Post meal: 200 gram macaroni + 250 gram gehakt + 200 gram pasta saus
Pre sleep: 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + kwarkshake
2400/165p/70f/280c

Balen dat het zo tegenviel. Kan inderdaad van te wienig eten zijn. Maar kan ook toeval zijn.
Het zal vast volgende keer weer beter gaan.

Miss gewoon je dag niet of te weinig slaap ? Of die frikandellen van de dag ervoor :trollface: trainde vandaag zelf ook niet best op frikandellen :D:o

Lekker bezig toch hoor :thumbs: Zullen we binnenkort keer samen een training pakken? Ik zit deze week di/do/za in het usc ;)

• #3.220
Balen dat het zo tegenviel. Kan inderdaad van te wienig eten zijn. Maar kan ook toeval zijn.
Het zal vast volgende keer weer beter gaan.

Miss gewoon je dag niet of te weinig slaap ? Of die frikandellen van de dag ervoor :trollface: trainde vandaag zelf ook niet best op frikandellen :D:o

Frikandellen zullen het gedaan hebben idd :o
Me voeding was qua timing echt waardeloos, al zou dit niet uit moeten maken van wat ik weet.
Zat op 600 kcal tot 00:00 en net voor het slapen pakte ik de overige 1500 kcal omdat ik dan vaak honger heb.
Ook low carb gezeten omdat ik vrij weinig kcal overhield daarvoor met high fat en medium protein inname op 2100.

Maar goed, morgen knallen op UB :D
Ga wat machines pakken omdat ik deze gym binnenkort weer verlaat (chest press/row machine/pec fly).
Main oefeningen zijn dips/chins en heel misschien lekker eigenwijs de 75kg OHP nog eens proberen :rolleyes:

Lekker bezig toch hoor :thumbs: Zullen we binnenkort keer samen een training pakken? Ik zit deze week di/do/za in het usc ;)

Klinkt goed ja, deze week gaat hem niet worden voor mij, ben wo/do mentorpapa en begin vrijdag+zaterdag met nieuwe bijbaan.
Die week erop zou ik moeten kunnen, alleen even puzzelen omdat ik ub/lb doe :p

Terug
Naar boven