Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Vandaag upperbody tren gedaan.
Moet morgen om 06:00 opstaan om klassen te begeleiden op school.
Ben de hele vakantie niet voor 11:00 me bed uit gerold, dus heb de training extra slopend gemaakt zodat ik hopelijk op tijd in slaap val, maar ben er bang voor #kutritme.
Word echt een hel; morgenvroeg van 06:00 tot de ochtend erop 05:00, dan 3 uurtjes slapen en donderdag door van 09:00 t/m 06:00 en 07:00 de eerste bus naar huis weer wss.

Heb ook protein prep gedaan, aangezien het eten zeer matig is.
* 2 bakken kwark
* 700ml melk
* 4,5 scoops whey

3 shakes van gemaakt met een totaal van 220 gram proteins.
Op school morgen een BBQ en de dag erna uit eten, dus met dat erbij schat ik rond de 300 gram uit te komen over 2 dagen, prima dus.
BBQ is vrij beperkt.. je mag geloof ik 2 stukjes vlees en aangezien ik alleen vlees pak bij een BBQ kom ik niet ver + dat 2 stukjes vlees op een bord er zo zielig uitziet als totale maaltijd :o

Anyways:

Chest dips
10xBW
8xBW+10kg
8xBW+20kg
8xBW+30kg
6xBW+35kg
5xBW+40kg - PR
1xBW+50kg hue hue

OHP
10x20kg
8x40kg
5x55kg - zeurende onderrug van gisteren nog, stapje terug
5x50kg
5x50kg
5x50kg

Chins
5xBW
5x5xBW+10kg - VPR, lekker hard ook

Machine chest press
10x77kg
3x91kg
1x111kg - uitgespeeld
8x77kg

Machine row
8x84kg
7x91kg
6x98kg
5x105kg
4x111kg - uitgespeeld

BOR SS CGBP
10x60kg - 10x60kg
10x60kg - 10x60kg
10x60kg - 10x60kg

Incline db curl SS side raises
10x12kg - 10x7kg
10x12kg - 6x7kg (game over)

Feedback & voeding
Wel aardige training.
Had al een heel plan voor OHP uitgewerkt, maar omdat het zo druk was ben ik begonnen met dips.
Al vaker last gehad van onderrug bij OHP, door legday de dag ervoor.
Even kijken hoe ik dit ga doen in het vervolg, ben bang dat ik er niet omheen kan; take it like the man you are.

Voeding op ?? kcal, had weer het geniale idee om een snoepzak mee te nemen bij de workout.
Man man man, dacht ff een snoepje tussendoor te doen bij de eerste paar oefeningen, binnen 5 min was de hele zak neer :roflol:
Zonder snoep zat ik op 2400, zal nu wel richting de 2800 zijn gegaan.
Ik compenseer 100 kcal met mijn meal zo dadelijk + verwacht dan ook niet veel te eten met school morgen (skeere lunch met 2 broodjes en skeere BBQ).
Heb ook sportdag e.d dus dat zal wel bijtrekken :)

Nice train!
wel balen van je rug met OHP... Hoop dat je er een passende oplossing voor vind. Of inderdaad gewoon take it as it is.

Succes morgen met opstaan. Zullen vermoeiende dagen worden... zeker met zo weinig eten erbij ook nog.
Ik zal aan je denken. Sta elke ochtend om 6:00 op. ;)

dayuuum brah nice dips

Gisteren trouwens bij die maat in nijmegen geweest, hij gaat idd bij de uni sporten. Zal dus vast een keer met hem mee gaan

Ook nog ff bij de Kronkel gechilled, prima chillen daar :D

uwotm8

ben jij de jwdoetookmee van de dips?

Ik haat schrale BBQ's!! Maar ben daarin vast niet de enige..?

Wat een ontzettend zieke dips man! Ziet zo'n rep er nog een beetje uit met +50kg?

Onderrug is kut idd , gwn proberen rekening meetehouden:( Lekker he 6 uur op :D geniet ervan ;)

introtijd, niet zemelen he! ;)

en succes met je ruggeke, lekker laten masseren of letterlijk over je heen laten lopen (deep tissue massage door kleine voetekes) en doortrainen.

ziek sterke dips man!

ben echt benieuwd naar de blikken die je krijgt als je zo'n zak snoep zit leeg te eten in de gym :')

• #3.229
Nice train!
wel balen van je rug met OHP... Hoop dat je er een passende oplossing voor vind. Of inderdaad gewoon take it as it is.

Succes morgen met opstaan. Zullen vermoeiende dagen worden... zeker met zo weinig eten erbij ook nog.
Ik zal aan je denken. Sta elke ochtend om 6:00 op. ;)

Onderrug is kut idd , gwn proberen rekening meetehouden:( Lekker he 6 uur op :D geniet ervan ;)

Eten? wat is dat?
Weinig slaap is niet mijn ding; als ik vroeger te weinig slaap pakte was ik meteen ziek de dag erna.

dayuuum brah nice dips

Gisteren trouwens bij die maat in nijmegen geweest, hij gaat idd bij de uni sporten. Zal dus vast een keer met hem mee gaan

Ook nog ff bij de Kronkel gechilled, prima chillen daar :D

Nice man, vind de Kronkel wel chill om lekker te zitten/biljarten, alleen de muziek staat vaak te hard imo; iets wat ik niet zoek bij die gelegenheid :p

uwotm8

ben jij de jwdoetookmee van de dips?

Ik haat schrale BBQ's!! Maar ben daarin vast niet de enige..?

Wat een ontzettend zieke dips man! Ziet zo'n rep er nog een beetje uit met +50kg?

Thanks bruhs, presses gaan meestal hard bij mij.
Al ligt het ook wel aan het dip station; deze heeft voor mij een perfecte grip, in de gym waar ik normaal sport ga ik het niet eens proberen op 1RM.
Plus dat de dips nu als main waren, scheelt ook enorm veel.
Edit: het was een flinke grind rep, wel full ROM ;)

De BBQ was goed te doen Marv, ik ben gewoon 5x gaan lopen met steeds 2 stukjes vlees, een lading saus, en wat frietjes :o

introtijd, niet zemelen he! ;)

en succes met je ruggeke, lekker laten masseren of letterlijk over je heen laten lopen (deep tissue massage door kleine voetekes) en doortrainen.

'Zemelen' *grinnik* :rolleyes:
Massage zou wel handig zijn, heb me rug nog nooit laten masseren, geen foam rollen e.d, maar wel het gevoel dat er veel vastzit.
Vooral met uitgaan en veel staan begint die flink te verzuren, wat een ellende.

ziek sterke dips man!

ben echt benieuwd naar de blikken die je krijgt als je zo'n zak snoep zit leeg te eten in de gym :')

Thanks Steenvanderjaren, ongelofelijke blikken is het enige wat ik heb gezien de laatste 3 dagen :o

Nog net levend teruggekomen van de introductie; shit was banging, net als m'n hoofd.
Man man man, wat een ellende.

Lief dagboek #in
- Voeding ging 20x nergens over, vrijwel geen eiwitten binnen gekregen naast de BBQ en pizza.
- Om 6 uur klotebrak thuiskomen en 9 uur weer voor de klas staan, bah bah bah.
- 1e avond werd me mentor shirt kapot gescheurd door een paar wijven uit de klas die ik begeleid heb, liep de hele avond/nacht/ochtend rond in me blote pens met de nodige opmerkingen en rare blikken.
- 2e avond moest ik weer in dat shirt (we kregen er maar 1 voor beide dagen) en hadden we een huge feest in de matrix (hier wat complimentjes gekregen/ paar duimen omhoog :o )
- Vanochtend in de Jumbo paar keer de vraag gehad of ik gevochten had omdat me shirt gescheurd was :roflol:
- Blackout gehad op de 2e avond denk ik; werd wakker met me kleren en schoenen aan en had geen idee hoe ik in bed was beland.
- Vandaag thuis gekomen om 17:00 en 18:00 weer naar het werk; mijn inwerkdag bij me nieuwe baan als paintballinstructeur -> zelf meegespeeld met paintballen en op het eind flink wat bier gencasseerd door de bunny run; weer naar de klote nu dus.
- Tanktop gejat bij het uitgaan toen ik hem om me schouder had hangen, niet blij mee :mad:

Was zeker een geslaagde intro, leuke klas ook, enige minpunt is dat er de 2e avond vrij weinig mee uit gingen terwijl dit DE avond had moeten zijn omdat uitslapen.
Ook nog wat pics waarbij ik niet meer weet dat ze gemaakt zijn :rolleyes:

145i5w.jpg

2w2qa7c.jpg

Heeeel misschien morgenvroeg een hangover training, beetje armen ofzo of andere skeere spiergroep.
Positief punt nog; door zoveel alcohol heb ik, als dagelijkse blower, al 2 dagen niet gesmoked :D
Wil dit vast gaan houden (afstappen van dagelijks, weekenden only bijv.) al ga ik nu wel een mini bake pakken.

Lief dagboek #uit

Laatst bewerkt:
Liefe shady wat een ellende , ik voel precies het zelfde. Wel erg leuke fotos :wanker:

Haha nice weekje gehad dus. En zal echt niet weten of ik je nu herken of niet. Weet ook niet veel meer van die stapavonden :roflol:

das inderdaad een mooi weekje... Dat zal je wel voelen morgen in die hangover train!
Slaap ze vannacht.. zal wel lukken zo te horen!

• #3.234
Pff wat een ramp.
Was vrijdag al terug van de intro, maar voel me nog steeds brak.
Vrijdag en gisteren ook echt slecht gegeten, eetlust is nog niet terug.
Moest ook werken van 18:00 - 01:30 zonder eetpauzes.
Frietpan aangezet toen ik terug kwam en sliep pas rond 04:00.
Werk is wel erg leuk, na sluitingstijd ook biertje drinken standaard :)
Gym is open tot 2, hoop om 1 uur even te gaan voor een pull dagje, maar zal niet veel inzitten.

Liefe shady wat een ellende , ik voel precies het zelfde. Wel erg leuke fotos :wanker:

Feel u brah :o
Had er nog een foto neergezet maar die heb ik toch maar weggehaald haha.

Thanks, zal zo eens kijken ;)

Haha nice weekje gehad dus. En zal echt niet weten of ik je nu herken of niet. Weet ook niet veel meer van die stapavonden :roflol:

Same here :p
Ik was de 'begeleider', maar ben wel degene die afgevoerd is aan het einde van de avond :roflol:

das inderdaad een mooi weekje... Dat zal je wel voelen morgen in die hangover train!
Slaap ze vannacht.. zal wel lukken zo te horen!

Hmmm... dat was vrijdag op zaterdag :o
Maar voel me nog steeds(!) niet top, zie hierboven.

Kan me voorstellen dat je brak bent.
Misschien haalt dat uurtje trainen je er een beetje uit! :)

• #3.236
Brakke pull tren:

Chins
4x7xBW

Standing cable row
12x45kg
12x50kg
12x55kg
12x68kg
10x88kg
8x109kg - full stacked

Face pull
3x12x32kg

EZ bar curl
3x15x25kg

Prima zo.
Verzuring knalde er al in bij de 2e set op chins, vooral in me armen.
Vanaf vandaag voeding ook weer oppakken, weet nog niet of ik al lichtjes boven onderhoud ga zitten of op onderhoud.
Gewicht vanochtend 76.5kg

Had ik nog maar eens een intro :(, beste week ooit gehad bij mijn intro 3 jaar geleden!
En in op je log :)

• #3.238
Had ik nog maar eens een intro :(, beste week ooit gehad bij mijn intro 3 jaar geleden!
En in op je log :)

Vind het ook echt jammer dat het voorbij is, was echt epic!
De sfeer in de stad was zó nice doordat je er met allemaal 1e/2e jaars studenten liep en iedereen snapt het dat je naar de klote bent :p
En de band die je opbouwt met nieuwe mensen is ook erg leuk, samen met het ervoor zorgen dat de hele klas elkaar leert kennen.
Welkom kerel!

brakke train = weinig train

welke dagen ben je in usc deze week?

• #3.240
brakke train = weinig train

welke dagen ben je in usc deze week?

Ff kijken man, wou eigenlijk fullbody doen ma/wo/vr, maar ga morgen met paar maten trainen dus zal wel beetje bankdrukkert (push) dagje worden.
Donderdag ben ik er na het werk om 18:00 ongeveer met een upperbody tren.
Vrijdag lowerbody voor het werk rond 2/half 3.

Jij ma/wo/vr deze week toch? Kunnen we vrijdag wel doen, doe alleen niet mee met upperbody movements dan.
Of ik moet rug weglaten bij de upperbody dat we dl/sq/rows/chins kunnen doen bijv, lemme know.

Terug
Naar boven