Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kennen die moaten van jou niet squatten? Ik ga iig ma/wo/vrij full body ja, altijd sq/push/rug. Spreek je nog wel ff over app![]()

Vind het ook echt jammer dat het voorbij is, was echt epic!
De sfeer in de stad was zó nice doordat je er met allemaal 1e/2e jaars studenten liep en iedereen snapt het dat je naar de klote bent
En de band die je opbouwt met nieuwe mensen is ook erg leuk, samen met het ervoor zorgen dat de hele klas elkaar leert kennen.
Welkom kerel!

In b4: Ik ga omscholen..Weet niet of je nog een kamp krijgt maar dat is ook echt epic.
Mannen, vrouwen iedereen slaapt door, met en bij elkaar. Een groot feest
Had ik ook nog geluk dat ik de lerarenopleiding doe dus extra veel vrouwen![]()

Weet niet of je nog een kamp krijgt maar dat is ook echt epic.
Mannen, vrouwen iedereen slaapt door, met en bij elkaar. Een groot feest
Had ik ook nog geluk dat ik de lerarenopleiding doe dus extra veel vrouwen![]()

Hahahaha same hier , past alleen wel in mijn macrosflinke triceps burn gehad zeker
?

Goed om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad. Natuurlijk wel back 2 business. Goeie tren voor een katabole paar daagjes!
Tja.. train gaat lekker en voeding is nog even grip op krijgen zo te horen!
Maar dat gaat je zeker wel lukken!
Lekkere voeding
Ik heb dat voor de zomervakantie ook even gedaan op het eind van mijn cut. Duurde een week of 2 voordat ik het weer in de hand had, ik kan mezelf nogal laten gaan op zulke momenten![]()

Was om aan te geven hoe moeilijk die bench was, waar ik normaal paused reps deed met minder moeite dan gisteren met T&G op hetzelfde gewicht
Zit wel te twijfelen om de RPE's erin te houden maar wel weer extra moeite, ff checken dus.
RPE 9.5 = misschien nog 1 rep left.
Ooh zo
snap dr nog steeds niks van xd
als rpe 9.5 = mss 1 rep extra, wat is 8.5 dan?

Thanks, zweette geloof ik bier.
Back 2 business is altijd een lastige omschakeling voor mij; na 2 dagen zuipen heb ik nog 2 dagen slecht gegeten door slechte eetlust/alleen zin in lekkere dingen.
Trainingen zijn geen probleem, die doe ik wel, maar voeding... man man man.
Ga je de Unstoppable bestellen nu die in de aanbieding is?
Volgens mij was je er wel tevreden over in je vlog?
Denk dat ik zelf 2 potten bestel.
flink zitten snaaien dat kan je wel zeggen inderdaad sodeju
dat rpe snap ik op zich wel, heb dat ook vaak dat ik wel denk dat ik meer reps kon maar het eigelijk niet heb gedaan omdat ik toch maar 5x5 ofzo hoefmja daar krijg je geen extra gains van ofzo

Ja man haha. Toen ik gister hoorde dat ze voor 19,90 weg gingen heb ik er ook 2 ingeslagen. Ja zeker tevreden over. Het heeft ook een rare nasleep waardoor ik me relaxed voel op een of ander manier.