XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

kennen die moaten van jou niet squatten? Ik ga iig ma/wo/vrij full body ja, altijd sq/push/rug. Spreek je nog wel ff over app :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Vind het ook echt jammer dat het voorbij is, was echt epic!
De sfeer in de stad was zó nice doordat je er met allemaal 1e/2e jaars studenten liep en iedereen snapt het dat je naar de klote bent :p
En de band die je opbouwt met nieuwe mensen is ook erg leuk, samen met het ervoor zorgen dat de hele klas elkaar leert kennen.
Welkom kerel!

Weet niet of je nog een kamp krijgt maar dat is ook echt epic.
Mannen, vrouwen iedereen slaapt door, met en bij elkaar. Een groot feest :)
Had ik ook nog geluk dat ik de lerarenopleiding doe dus extra veel vrouwen :P

In b4: Ik ga omscholen..:rolleyes:

• #3.245

Ik doe zelf HRM, is ook 50 procent meisjes.
Alleen geen vrijgezelle in mijn klas :o

Gisteren + vandaag tren gedaan.
Was gisteren na de train gaan chillen in nijmegen bij maten, dus weer slecht gegeten en bieren.
Sowieso ff terugkomen op kracht, merk het goed.

Tren gisteren:

BP (T&G)
- warm up -
3x5x80kg @RPE 9.5

MP
- warm up -
3x5x55kg @RPE 9

- side raises 4 sets
- cable fly 4 sets
- tricep pushdown 3 sets
- tricep cable overhead extension 3 sets

Voeding: whey + brood (400 kcal) / 1 zak chips (1000 kcal) / 1 rol biscuitjes (800 kcal) / Biggetjes snoep (400 kcal) / 250 gram kwark (150 kcal) / Pizza (900 kcal).
Dringt nu pas tot me door hoeveel ik heb zitten snaaien, exclusief stuk of 4 biertjes :(

Hangover tren vandaag:

Squat
- warm up -
3x5x80kg @RPE 8.5

SLDL
3x10x60kg

Calf press 5 sets

Voeding vandaag op 2500 kcal.
Morgen kleine compensatie van deze 2 dagen, rond de 2000/2100 denk ik.
Do/vr een ub/lb tren weer, morgen rust.

Hahahaha same hier , past alleen wel in mijn macros :o flinke triceps burn gehad zeker :fire: ?

• #3.247
Hahahaha same hier , past alleen wel in mijn macros :o flinke triceps burn gehad zeker :fire: ?

Geen bier voor jou ;)
Triceps burnde al tijdens de MP, verzuring slaat er gigantisch snel in na slechte voeding/training en teveel alcohol.
Baal er altijd van dat ik zolang bezig ben om op het oude niveau te komen, meestal toch wel 1,5 week na een paar daagjes los gaan.

Goed om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad. Natuurlijk wel back 2 business. Goeie tren voor een katabole paar daagjes!

• #3.249
Goed om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad. Natuurlijk wel back 2 business. Goeie tren voor een katabole paar daagjes!

Thanks, zweette geloof ik bier.
Back 2 business is altijd een lastige omschakeling voor mij; na 2 dagen zuipen heb ik nog 2 dagen slecht gegeten door slechte eetlust/alleen zin in lekkere dingen.
Trainingen zijn geen probleem, die doe ik wel, maar voeding... man man man.

Ga je de Unstoppable bestellen nu die in de aanbieding is?
Volgens mij was je er wel tevreden over in je vlog?
Denk dat ik zelf 2 potten bestel.

Tja.. train gaat lekker en voeding is nog even grip op krijgen zo te horen! :D
Maar dat gaat je zeker wel lukken!

Lekkere voeding :P
Ik heb dat voor de zomervakantie ook even gedaan op het eind van mijn cut. Duurde een week of 2 voordat ik het weer in de hand had, ik kan mezelf nogal laten gaan op zulke momenten :o

RPE? Heb ik iets gemist?

• #3.253
Tja.. train gaat lekker en voeding is nog even grip op krijgen zo te horen! :D
Maar dat gaat je zeker wel lukken!

Lekkere voeding :P
Ik heb dat voor de zomervakantie ook even gedaan op het eind van mijn cut. Duurde een week of 2 voordat ik het weer in de hand had, ik kan mezelf nogal laten gaan op zulke momenten :o

Voeding drama's...
Ik heb er veel last van wanneer ik bij andere ben, vooral wanneer die volop aan het vreten zijn :o
Heb met opzet biscuitjes gepakt ipv snoep voor de complexe carbs ghehe, maar alsnog winegums en biggetjes van de andere op.
Moet zeggen dat het een flink smokefestijn was, dan ben ik niet meer te houden als er veel lekkers bij me in de buurt ligt :p
Er zijn srs 15 j's aangestoken op de avond met 4 man totaal, lagen allemaal voor pampus rond een uur of 3.
Wil nu wel weer ff gaan knallen op de voeding iig, laatste 6 dagen ben ik 0x boven de 100 gram eiwitten uit gekomen (vandaag gaat goed).

Was om aan te geven hoe moeilijk die bench was, waar ik normaal paused reps deed met minder moeite dan gisteren met T&G op hetzelfde gewicht :o
Zit wel te twijfelen om de RPE's erin te houden maar wel weer extra moeite, ff checken dus.
RPE 9.5 = misschien nog 1 rep left.

Was om aan te geven hoe moeilijk die bench was, waar ik normaal paused reps deed met minder moeite dan gisteren met T&G op hetzelfde gewicht :o
Zit wel te twijfelen om de RPE's erin te houden maar wel weer extra moeite, ff checken dus.
RPE 9.5 = misschien nog 1 rep left.

Ooh zo
snap dr nog steeds niks van xd
als rpe 9.5 = mss 1 rep extra, wat is 8.5 dan?

• #3.255
Ooh zo
snap dr nog steeds niks van xd
als rpe 9.5 = mss 1 rep extra, wat is 8.5 dan?

Zie bijlage ;)
Denk niet dat ik het blijf toepassen, vind het vrij lastig inschatten vaak en zit toch altijd op een intensiteit van minstens 80 op de compounds.

rpe-flow-chart.png

een doosje motivatie en focus voor shady ;)

flink zitten snaaien dat kan je wel zeggen inderdaad sodeju :roflol:

dat rpe snap ik op zich wel, heb dat ook vaak dat ik wel denk dat ik meer reps kon maar het eigelijk niet heb gedaan omdat ik toch maar 5x5 ofzo hoef :o mja daar krijg je geen extra gains van ofzo

Niet zo veel cheaten gast, zonde van je cut.

Thanks, zweette geloof ik bier.
Back 2 business is altijd een lastige omschakeling voor mij; na 2 dagen zuipen heb ik nog 2 dagen slecht gegeten door slechte eetlust/alleen zin in lekkere dingen.
Trainingen zijn geen probleem, die doe ik wel, maar voeding... man man man.

Ga je de Unstoppable bestellen nu die in de aanbieding is?
Volgens mij was je er wel tevreden over in je vlog?
Denk dat ik zelf 2 potten bestel.

Ja man haha. Toen ik gister hoorde dat ze voor 19,90 weg gingen heb ik er ook 2 ingeslagen. Ja zeker tevreden over. Het heeft ook een rare nasleep waardoor ik me relaxed voel op een of ander manier.

• #3.260
flink zitten snaaien dat kan je wel zeggen inderdaad sodeju :roflol:

dat rpe snap ik op zich wel, heb dat ook vaak dat ik wel denk dat ik meer reps kon maar het eigelijk niet heb gedaan omdat ik toch maar 5x5 ofzo hoef :o mja daar krijg je geen extra gains van ofzo

Niet zo veel cheaten gast, zonde van je cut.

Das not it mane.
Verbazingwekkend genoeg stond ik vanochtend op 77.0kg.
Vorige week maandag stond ik op 77.2kg, maar ben dan tijdens intro ook wat gewicht kwijtgeraakt door veel beweging/weinig eten.
Vandaag dagje rustig aan doen en lekker verder waar we gebleven waren.

RPE heeft wel voordelen, zowel voor de volgers van het log als voor jezelf.
Bijvoorbeeld de training erna hetzelfde gewicht/reps pakken en kijken of RPE verlaagd is.
Echter variëren mijn trainingen veel door school (soms laat, soms vroeg, weinig/veel energie), dus kies ik ervoor om RPE weg te laten ;)

een doosje motivatie en focus voor shady ;)

Even dat doosje zoeken dan :rolleyes:

Ja man haha. Toen ik gister hoorde dat ze voor 19,90 weg gingen heb ik er ook 2 ingeslagen. Ja zeker tevreden over. Het heeft ook een rare nasleep waardoor ik me relaxed voel op een of ander manier.

Heb er zelf ook 2 besteld, ben benieuwd :)
Soms lange schooldagen tot 5 uur, waardoor een pre-workout wel handig zou kunnen zijn.
En omdat die eruit gaat maakt het alleen maar beter haha, thanks for sharing!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Voeding vandaag:
15:30| 2 kipburgers + kwarkshake
22:00| Spinazie, kip, aardappelen
Pre sleep: 4 gebakken eieren, 2 sneden brood + kwarkshake
2100/185p

Stond net een stelletje (30+) in de supermarkt elkaar af te lebberen voor het rek met de pasta's waar ik moest zijn.
Had toevallig tanktop aan dus deed een front double bicep pose naast ze.
Kerel kijkt me gaar aan en vraagt of ik dat ergens anders kan gaan doen, stelde hem precies dezelfde vraag terug met een bertstare totdat ze aan de kant gingen.
Nasty f*cks.

Terug
Naar boven