MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Serieus gedaan? :roflol: Epic !!
Vind het ook ranzig hoor :x Blegh.

Lekker, kipburger..:D

Stond net een stelletje (30+) in de supermarkt elkaar af te lebberen voor het rek met de pasta's waar ik moest zijn.
Had toevallig tanktop aan dus deed een front double bicep pose naast ze.
Kerel kijkt me gaar aan en vraagt of ik dat ergens anders kan gaan doen, stelde hem precies dezelfde vraag terug met een bertstare totdat ze aan de kant gingen.
Nasty f*cks.

:roflol: :roflol:

baas

Stond net een stelletje (30+) in de supermarkt elkaar af te lebberen voor het rek met de pasta's waar ik moest zijn.
Kerel kijkt me gaar aan en vraagt of ik dat ergens anders kan gaan doen, stelde hem precies dezelfde vraag terug met een bertstare totdat ze aan de kant gingen.
Nasty f*cks.

:roflol::roflol: epic

Nice! :roflol:

Nasty f*cks.

Zeg, wil je dat de volgende keer gewoon tegen MIJ zeggen!
of gewoon meedoen
:roflol:

Niet zo veel cheaten gast, zonde van je cut.
Uit ervaring kan ik dit beamen..:o
Nasty f*cks.
Epic..just epic!:D:D

ging srs stuk toen ik dit gister las :D :D legend

Zie bijlage ;)
Denk niet dat ik het blijf toepassen, vind het vrij lastig inschatten vaak en zit toch altijd op een intensiteit van minstens 80 op de compounds.

Juist mee doorblijven gaan als je het lastig vindt, vond ik in het begin ook. Maar als je er mee leert omgaan is het waardevolle info voor je.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.270

Uit ervaring kan ik dit beamen..:o
Epic..just epic!:D:D

ging srs stuk toen ik dit gister las :D :D legend

Het is een supermarkt waar kinderen lopen, geen kamasutrabeurs :mad:
Als ik de aanval open op een watermeloen in een supermarkt, wat er hetzelfde uitzag, worden mensen ook niet blij, zou je denken.

Zeg, wil je dat de volgende keer gewoon tegen MIJ zeggen!
of gewoon meedoen
:roflol:

Ben je helemaal gek geworden? :mad:
Ik ga jou toch niet delen :rolleyes:

Serieus gedaan? :roflol: Epic !!
Vind het ook ranzig hoor :x Blegh.

Lekker, kipburger..:D

Moet vaker op pad gaan naar een (andere) supermarkt, wist niet hoe ik mijn voeding in moest delen en zag ineens die burgers liggen :eek:
Had niet zo'n zin in 2x 4 gebakken eieren op brood, dus 2 kipburgers was een prima vervanging voor 1x 4 gebakken eieren + 2 sneden brood, met zelfde kcal en ongeveer zelfde voedingswaarde :)

Juist mee doorblijven gaan als je het lastig vindt, vond ik in het begin ook. Maar als je er mee leert omgaan is het waardevolle info voor je.

True that, vind het alleen op sommige oefeningen lastig in te schatten.
Bench/MP voel ik het goed aan, op SQ/DL nog niet.
Heb deze te weinig gedaan in me bulk om de RPE's juist te kunnen bepalen.
Dacht vorige keer 5x5x80 te squatten, waarbij iedere set bij de 5e rep al heavy voelde; met spotter knalde ik ineens 12 reps eruit.
Hook me op als je tren wil doen trouwens :)

Morgen fullbody tren trouwens, waarschijnlijk:
Incline bench 5x5
Squat 5x5
Row 4x6
Chest dips 3x6-8 weighted
Chins 4x6-8
Side raises 3x10
Leg extensions 3x8
Calf press 5x10-15
Hyperextensions 3x15

8 sets voor borst/quads/rug.
Gruwelijke spierpijn in me hams, wat wel te verwachten was na sldl (ultra mmc, epic burn) en squat na een tijdje niks doen / slecht eten.

Kipburgers zijn inderdaad een prima vervanging! Waren het van die gepanneerde dingen...hnnng!:eating:

Succes met de tren vandaag!:thumbs:

• #3.272
Kipburgers zijn inderdaad een prima vervanging! Waren het van die gepanneerde dingen...hnnng!:eating:

Succes met de tren vandaag!:thumbs:

Gepaneerde waren het inderdaad, die paar gram carbs maken me niet uit :)
Tren ging lekker:

Fullbody tren, beetje in moeten korten hier en daar en ook andere volgorde van oefeningen.
Duur: 100 minuten.

Chins Wide HG
8xBW
8xBW
8xBW

Incline bench
- warm up -
5x70kg
5x80kg
3x85kg
5x75kg (geen spotter hier)

Squat
- warm up -
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Pendlay row
8x40kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Calf press SS db side raises
15x100kg - 20x3kg
15x100kg - 10x8kg
15x100kg - 10x8kg
12x100kg - 10x8kg

Leg extensions
10x105kg
10x105kg

Cable fly
12x..
10x..
8x..

Back extensions
12xBW
12xBW

CGBP
8x40kg
8x60kg
8x60kg
epic verzuring

Seated db curl (db's tegen elkaar aan, zakken tussen benen)
12x12kg
10x16kg
dem veinz

Rep out @ chest dips (voor de pompz): 21xBW

Feedback & voeding
Had nog aardig spierpijn in de benen, dus heb maar 3 werksetjes gepakt op de squat ipv 5.
Pendlay/BOR voelen nog steeds niet heel lekker aan, misschien gooi ik de T-bar row er een tijdje in als vervanging.
Vandaag en morgen lange werkdagen, dus haasten nu.

Voeding:
13:00| Pisolet met filet american + 25 gram whey
16:30| 1 liter chocomel (light :( )
18:00| Pizza big american BBQ chicken
02:00| Pistolet met filet american + kwarkshake
2800/160p/75f/350c

• Like
Waarderingen: Jimn
Lekkere liftsessie brah

Goeie tren man! We moeten zeker eens samen een training doen! ;)

Lekkere train , flink volume ! :fire: . Merk wel dat je iedere week je trainingen gwn indeeld waar je zin in hebt of wat uitkomt in die week zit dat je progress niet in de weg ?

Die voeding...

• #3.277

Tnx bruh, voelde beter aan dan dat die eruit ziet op papier.

Goeie tren man! We moeten zeker eens samen een training doen! ;)

Doen we man, sporten veel dbb'ers daar dus altijd gezellig :)

Lekkere train , flink volume ! :fire: . Merk wel dat je iedere week je trainingen gwn indeeld waar je zin in hebt of wat uitkomt in die week zit dat je progress niet in de weg ?

Of het me progress in de weg zit; ik weet het niet, maar denk het niet.
In principe blijf ik de progressive overload hanteren en is het geen ramp om eens incline bench te doen ipv flat bench, zolang ik ook hierop de progressive overload aan blijf houden tov de vorige keer.
In de bulk (binnenkort) ga ik wel gestructureerd te werk, dan heb ik per training 1 main oefening (BP/SQ/MP/DL) en 1 oefening die deze ondersteund (CGBP/FSQ/DBSP/SLDL).
De assistance daaromheen wil ik ook gestructureerd gaan doen op sommige punten en sommige punten ben ik wat flexibeler.
Kuiten en schouders zijn gestructureerd omdat ik deze een extra boost wil geven, armen ben ik al tevreden over dus die kan ik improviseren.
Curl variant interesseert me geen ruk bijvoorbeeld, net zoals extensions voor de triceps :p

Eigenlijk bulk ik al trouwens, maar is het nu nog een chaos in de structuur mbt school en nog niet precies weten hoeveel te eten op rustdagen.
Trainingsdagen vrijwel altijd 2600-2800, rustdagen nu 2100-2400 (ligt aan of ik moet werken of niet).

Approved? :eyebrow:
Voeding vandaag, speciaal voor jou dan:
16:00| 50 gram whey & 400 ml melk + 4 sneden brood met kaas
23:00| 400 gram lasagne
Pre sleep| kwarkshake + 250 gram kipschnitzels uit de frituur + whisky saus / mayonaise
2400/180p
:trollface:

Maak je van zoon dag dan nog full body of meer alleen assistance of ub/lb? Klinkt als een prima plan ;) voeding is altijd even kijken

Nasty f*cks.

Lees dit nu pas :roflol:

1 van de grappigste verhalen die ik op DBB heb gelezen :roflol:

In.

Nasty f*cks.

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven