Als het je eerste keer unstoppable is zul je wel lekker knallen

Heb nog steeds niet mijn benchpress PR van maart verbeterd van mijn eerste training met unstoppable
Dosis verhogen? Of zat je al op 2 scoops?
Pre workouts knallen er bij mij altijd na 10 minuten al in, terwijl de meeste 30/45 min van te voor worden aangeraden, vind ik vrij vreemd.
In. Ga hier ook eens volgen
Welkom C!
Mirin your ohp
Goede training gozer! Zowel de paused OHP's als BP's vind ik goed sterk!
Mijn post-alcohol shape is ook altijd verbazend goed..
Thanks brahski's, OHP (en bench) gingen vrij hard omhoog in mijn bulk altijd, benieuwd of/hoe lang dit zich aanhoudt.
Verbazingwekkend kostte de paused versie op OHP me niet veel meer moeite dan de 'regular' OHP, maar voelde de paused wel veel lekkerder aan voor mijn schouders (meer controle/betere bewegingsbaan).
Voor ik overga op de training; heb mezelf gewogen in de gym.
Zoals sommige weten is het VP niet heel accuraat, maar vind ik dat deze meestal wel een redelijk juiste schatting geeft.
Wat de meter aangaf vandaag:
180cm
78.0kg
9,4 VP (denk zelf rond de 11-12 te zitten)
VVM 70.7kg
Wat de meter aangaf op 16-05, midden in mijn cutperiode:
180cm
82.4kg
13.1 VP
VVM 71.6kg
Kracht gains op 1 jaar (6 maanden bulken):
BP; 1x70 -> 1x102.5kg
MP; 1x50 -> 1x72.5kg
DL; 3x100 -> 3x140kg
SQ; 3x100 -> 3x100kg (ja mijn 1e keer squat was gelijk 3x100kg, wel van parallel naar Atg gegaan + tijdens de cut 10kg gedropt)
Volgens de meting dus een daling van de VVM, niet verbazingwekkend na 5,5 maanden cutten (
dit is ook de reden dat ik nu ga clean bulken, heb veel te veel gains in moeten leveren door die lange cut na de dirty bulk, net zoals de krachtgains die ik heb moeten inleveren).
Hecht sowieso vrij weinig waarden hieraan, maar vind het wel leuk om iets op papier te hebben zodat ik toch kan vergelijken om de ~3 maanden.
Op papier heb ik ook niet erg veel progressie gemaakt op basis van 1 jaar.
Toch merk ik duidelijk verschil; ik ben een stuk sterker en merk gewoon dat er veel meer massa aanwezig is.
Vooral me rug, armen en borst zijn flink vooruitgegaan qua massa.
Schouders en benen vallen nog wat tegen, ondanks dat ik wel tevreden ben over me OHP (zie wel progressie op schouders, maar mis die ronde koppen).
Dit zijn dan ook mijn aandachtspuntjes de komende maanden.
Vooral benen kan ik nog veel massa winnen, doordat ik deze verwaarloosd heb vanwege onderrug blessure.
Vergelijkingpics op precies 1 jaar basis
Vorig jaar, 78kg at 15-16 procent (?)
Vandaag genomen, 78kg at 11-12 procent (?)
Edit: waarom halen ze in godsnaam de percentage tekens weg op een f*cking bodybuilding forum -.-
Vandaag tren gedaan na school.
Unstoppable gepakt, maar omdat ik vanochtend moest haasten en de scoper niet zo snel kon vinden in de pot, heb ik maar 1 theelepel gepakt.
Had maar iets van 250ml water, man man man wat was dat ranzig!
Sumo deadlift
- warm up -
5x120kg
5x130kg
5x130kg
5x130kg
(3x5x130kg = VPR)
Front squat
10x40kg
8x50kg
6x60kg
6x60kg
6x60kg
6x60kg
Leg extensions
12x95kg
9x105kg
6x115kg + 10x85kg
Calf press @ leg press
15x135kg
15x145kg
15x155kg
12x165kg
12x185kg
Toe press @ hack squat (plate loaded)
8x120kg
8x120kg
SLDL
10x60kg
10x60kg
Feedback & voeding
Training 4/5.
Vind leg day er nooit interessant uitzien op papier door de p*ssy weights, maar hij voelde heerlijk aan.
Deadlift zat ook nog wel meer in dan dit, dus dat is zeker positief.
Giga pomp in me quads na FSQ+leg extensions.
Moest wel haasten dus toe press + sldl binnen 10 minuten afgewerkt.
Abs moeten skippen.
Benieuwd hoeveel spierpijn ik ga hebben; als het herstel in orde is ben ik van plan 2x p/w zo'n volume te pakken op de benen.
Voeding vandaag:
Pre| Pistolet filet american + 25 gram whey & 300 ml melk
Direct post| 1 liter chocomel light
Post meal| 200 gram macaroni / 250 gram gehakt / 200 gram pastasaus
Pre sleep| Pistolet kaas + kwarkshake
2900/185p/65f/400c