MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Wauw ik zag vandaag toch een lekkere vent in tanktop lopen door het usc

nohomo

Lekkere training man

Goeie squashtren brah, jij kunt zeker hard spanken met al die slaags die je uit hebt gedeeld? :cool:
nohomer.

Thanks man, staat ub/lb schema voor jou nog op de planning zodra je fb zat bent?

Ff shine pakken op new page #jwz:

Vandaag upperbody beetje aangepakt.
Van tevoren besloten rustig aan te doen vanwege pijne smoel, maar zoals verwacht niet bepaald rustig gedaan.
Wel iets minder volume op compounds.

Pull ups
7xBW
7xBW
6xBW
6xBW
5xBW

OHP paused
8x20kg
5x40kg
5x52.5kg
5x52.5kg
5x52.5kg
Volgende keer zelfde gewicht op 5x5

Bench paused
8x40kg
8x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
repout: 6x80kg
Close grip:
10x60kg
8x65kg
repout: 8x70kg

Chin up
8xBW
5xBW+10kg
6xBW

Seated cable row
10x57kg
10x57kg
8x67kg

Cable fly
10x10kg
8x12.5kg
8x15kg

Behind the back curl @ station SS cable side raises
15x21kg - 12x5kg
15x24.5kg - 10x7.5kg
10x31.5kg - 8x7.5kg
10x28kg

Feedback & voeding
Ging wel aardig, met opzet 3x80 gedaan op bench om de intensiteit niet te hoog te leggen.
OHP ook volume wat geschrapt.
Zondag volgende training; LB.

Voeding
Pre meal| 2 donuts + 25 gram whey
Direct post| Banaan + 1 liter chocomel (light)
Post meal| 1 pistolet kaas + 2 sneden brood kaas
Pre sleep| 2 pistolets kaas + kwarkshake
~2800/150p/80f/330c

Behind the back curls ??? Nog nooit eerder gezien eigenlijk :)

Prima bench na ohp en voeding is weer lekker zo te zien :D !

Goeie tren! Ga je de volgende keer OHP 5x5x52,5 doen?

mooie trein slim als in ripped shady

Ziet er goed uit!
smoeltje nu weer wat beter al?

Hier redelijk.

Goede tren man! En ook zeker goede voeding...dat dere preworkout meal..hnnng!

• #3.349
Vandaag gewerkt van 12:00-22:00, heb nog flink wat kcal's open staan.
Voeding:
18:00| 6 sneden brood met kaas + kwarkshake
23:00| 400 gram lasagne
Pre sleep| kwarkshake + beetje frituren tot 500 kcals
2500/170p

Edit: heb met 10 uur werk wel flink wat verbrand denk ik nu aan, dus 2500 is vrij laag (standaard rustdag calorien).
Denk dat ik maar een broodje dner of shoarma haal ipv frituren :eek:
2nd edit: haalt dbb ook alle trema's weg nu, wat is dit man gvd :roflol: :roflol:

Prima bench na ohp en voeding is weer lekker zo te zien :D !

Thanks, can't go wrong on donuts :D

Goeie tren! Ga je de volgende keer OHP 5x5x52,5 doen?

Thanks Mesut :)
Dat is wel de planning idd, maar ik zal even moeten kijken hoelang ik paused aan blijf houden.
Ik doe voornamelijk paused oefeningen om me te focussen op de punten waar ik vastloop; bij de OHP is dit niet onderin maar meer richting de lock-out, dus of paused effectief is weet ik niet.
Blijf paused lekker aanhouden zolang ik progressie boek en omdat ik vertrouwen heb in de approach de aankomende 3 weken, daarna wss regular + 1RM test (nog steeds hongerig voor die 75kg OHP).

mooie trein slim als in ripped shady

2qnnzi8.png

Ziet er goed uit!
smoeltje nu weer wat beter al?

Hier redelijk.

Nog niet helemaal de oude :o
Kan wel goed eten en dergelijke, maar na 10 uur werken vandaag merk ik wel wat lichte steekjes.
Na het weekend zal het wel over zijn, I guess :)

Goede tren man! En ook zeker goede voeding...dat dere preworkout meal..hnnng!

Can't dissapoint the food king ;)

Laatst bewerkt:
f**k.. begin nu toch wel een 'slechte' reputatie op te bouwen hier op dbb...(beter niet mijn log lezen nu..ben te eerlijk hier ;) )

• #3.351
f**k.. begin nu toch wel een 'slechte' reputatie op te bouwen hier op dbb...(beter niet mijn log lezen nu..ben te eerlijk hier ;) )

Hoop voor jou, dat je geen fan bent van pepernoten :o
Ik vind die dingen echt verrukkelijk, waardoor ik goed uit moet kijken t/m december.
Gisteren vond ik in eens een zak in de voorraadkast hier, heb spontaan een vreugdedans gedaan dat ze weer te koop zijn en gelijk een halve kilo aangepakt (wel in plaats van het broodje doner/shoarma en lasagne) :)

Gewicht vanochtend 76.6kg.
Net zo zwaar als aan het einde van de cut dus, 3/4 weken geleden.
At toen 2400/1900 en nu 2800/2500 zonder dat me gewicht stijgt.
Positief uiteraard, nu ga ik op de 3000/2600 zitten; more food!! :D

Zal dit echter later volgende week doen, ga vandaag naar een maat om te chillen en sporten.
Eten dus even kijken, zit sowieso op de 2000 met pre workout meal, post workout meal en pre-sleep.
Zal wel pepernoten worden om het op te vullen :o

Laatst bewerkt:
Pepernoten & strooigoed...I'm in love [emoji813]

Helaas ben ik gek op dat spul, maar weet ik het tot nu toe aardig uit te stellen een zak van die rommel te halen, maar zak tegen die tijd wel wat in kcals qua rijst om het 1 en ander in te fitten :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Overigens chill dat je bw niet stijgt terwijl je steeds meer eet! Moooore food indeed :)

Goede UB training deze week. Hoe ging je LB training?

Respect man hoe je zo streng voor jezelf bent met je voeding, dat je dat volhoudt :D

wat is dat tegenwoordig met die lasagna overal !

Hnng pepernoten.

Een collega heeft dus serieus vanmorgen een kilo zak pepernoten binnen handbereik van mij gelegd..
All gains lost..

Late comment: vergeet niet je wrist extensions te doen als je ook je wrist curls doet.

ja :( ik wil ook full r*tard Garfield gaan :(

Gewoon doen :P Ekte aanrader

• #3.360
Pepernoten & strooigoed...I'm in love [emoji813]

Helaas ben ik gek op dat spul, maar weet ik het tot nu toe aardig uit te stellen een zak van die rommel te halen, maar zak tegen die tijd wel wat in kcals qua rijst om het 1 en ander in te fitten :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Overigens chill dat je bw niet stijgt terwijl je steeds meer eet! Moooore food indeed :)

Ergens ook wel een valkuil; ik heb meer moeite met kcal's schrappen wanneer mijn planning te hoog uitkomt omdat ik van mezelf meer mag eten nu, maar in me achterhoofd heb ik nog steeds dat beetje verstand hangen dat ik het niet te gek moet maken :o

Goede UB training deze week. Hoe ging je LB training?

Respect man hoe je zo streng voor jezelf bent met je voeding, dat je dat volhoudt :D

Thanks kerel, LB gaat voor mijn gevoel wel aardig altijd, maar er zit weinig vooruitgang in en dat terwijl ik op de squat nog meer dan genoeg progressie zou moeten kunnen boeken.
R = R terug :cool:

wat is dat tegenwoordig met die lasagna overal !

Lasagne van de Lidl Hnnnngggg :o
Altijd 400 gram bakjes, maar heb nadien meer trek dan voordat ik aan die kleine bakjes begin :(

Hnng pepernoten.

Een collega heeft dus serieus vanmorgen een kilo zak pepernoten binnen handbereik van mij gelegd..
All gains lost..

Voor ik ging liften had ik ook standaard 1kg pepernoten op me kamer staan, iedere week een refill :roflol:
Nu ik lift zal het wel terugzakken naar 0,5kg per week, als het niet meer dan dat is :rolleyes:
Ben overigens wel van plan om een paar kilo in te slaan zodra ze weer bijna eruit gaan, pepernoten zijn godlike!

Late comment: vergeet niet je wrist extensions te doen als je ook je wrist curls doet.

Nog nooit van gehoord maar zal het eens opzoeken, thanks voor de tip! ;)

Even update weer.
Gisteren LB tren gedaan, vandaag push, morgen pull.
Was dus bij een maat blijven crashen, vanavond weer omdat hij dichtbij school zit en morgen te vroeg moeten beginnen.

Tren van gisteren:

Squat (RPT)
- warm up -
3x85kg
5x80kg
7x75kg

Front squat
- warm up -
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

SLDL
10x40kg
10x60kg
10x65kg
8x70kg
8x75kg - pr

Toe press @ hack squat

12x90kg
12x70kg - merkte na de set dat een tokkie een 20kg plate eraf had getrokken :mad:
10x120kg
8x120kg

Hanging leg raises
10xBW
10xBW

Voeding: Gebakken eieren op brood / whey met melk / pasta met gehakt / kwarkshake / pepernoten / pistolet

Notes: FSQ voelt vele malen beter aan dan back squat; minder pijntjes en ik kom veel dieper

Tren vandaag:

Bench paused
- warm up -
5x80kg @RPE 9
5x80kg @RPE 9.5
5x80kg @RPE 9.5
5x80kg @RPE 10
vanaf RPE 9.5 was het grinden op laatste rep, volgende keer 5x5x80

Chest dips
10xBW
8xBW+15kg
8xBW+15kg
6xBW+20kg

DB shoulder press
10x22kg
8x24kg
6x26kg

Db side raises SS cable rope overhead tricep extension
12x5kg - 12x17.5kg
10x6kg - 10x21kg
10x6kg - 8x24.5kg
10x6kg

Incline cable fly
Dropset: 12,5kg / 10kg / 7.5kg / 5kg

Voeding
Pre| 2 sneden brood + pistolet met filet american + 25 gram whey
Direct post| 1 liter chocomel + banaan
Post meal| Spinazie, kip, aardappelen
Late night snack| 2 sneden brood met hagelslag
Pre sleep| 500 gram kwark + 100 gram pepernoten.
3000/150p/440c/70f

Notes: ik voeg pepernoten toe in mijn schema de aankomende maanden #pepernotenbulk.
Brotip: pepernoten door de kwark is awesome

Terug
Naar boven