Pepernoten & strooigoed...I'm in love [emoji813]
Helaas ben ik gek op dat spul, maar weet ik het tot nu toe aardig uit te stellen een zak van die rommel te halen, maar zak tegen die tijd wel wat in kcals qua rijst om het 1 en ander in te fitten

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Overigens chill dat je bw niet stijgt terwijl je steeds meer eet! Moooore food indeed
Ergens ook wel een valkuil; ik heb meer moeite met kcal's schrappen wanneer mijn planning te hoog uitkomt omdat ik van mezelf meer mag eten nu, maar in me achterhoofd heb ik nog steeds dat beetje verstand hangen dat ik het niet te gek moet maken
Goede UB training deze week. Hoe ging je LB training?
Respect man hoe je zo streng voor jezelf bent met je voeding, dat je dat volhoudt
Thanks kerel, LB gaat voor mijn gevoel wel aardig altijd, maar er zit weinig vooruitgang in en dat terwijl ik op de squat nog meer dan genoeg progressie zou moeten kunnen boeken.
R = R terug
wat is dat tegenwoordig met die lasagna overal !
Lasagne van de Lidl Hnnnngggg

Altijd 400 gram bakjes, maar heb nadien meer trek dan voordat ik aan die kleine bakjes begin
Hnng pepernoten.
Een collega heeft dus serieus vanmorgen een kilo zak pepernoten binnen handbereik van mij gelegd..
All gains lost..
Voor ik ging liften had ik ook standaard 1kg pepernoten op me kamer staan, iedere week een refill

Nu ik lift zal het wel terugzakken naar 0,5kg per week, als het niet meer dan dat is

Ben overigens wel van plan om een paar kilo in te slaan zodra ze weer bijna eruit gaan, pepernoten zijn godlike!
Late comment: vergeet niet je wrist extensions te doen als je ook je wrist curls doet.
Nog nooit van gehoord maar zal het eens opzoeken, thanks voor de tip!
Even update weer.
Gisteren LB tren gedaan, vandaag push, morgen pull.
Was dus bij een maat blijven crashen, vanavond weer omdat hij dichtbij school zit en morgen te vroeg moeten beginnen.
Tren van gisteren:
Squat (RPT)
- warm up -
3x85kg
5x80kg
7x75kg
Front squat
- warm up -
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
SLDL
10x40kg
10x60kg
10x65kg
8x70kg
8x75kg - pr
Toe press @ hack squat
12x90kg
12x70kg - merkte na de set dat een tokkie een 20kg plate eraf had getrokken

10x120kg
8x120kg
Hanging leg raises
10xBW
10xBW
Voeding: Gebakken eieren op brood / whey met melk / pasta met gehakt / kwarkshake / pepernoten / pistolet
Notes: FSQ voelt vele malen beter aan dan back squat; minder pijntjes en ik kom veel dieper
Tren vandaag:
Bench paused
- warm up -
5x80kg @RPE 9
5x80kg @RPE 9.5
5x80kg @RPE 9.5
5x80kg @RPE 10
vanaf RPE 9.5 was het grinden op laatste rep, volgende keer 5x5x80
Chest dips
10xBW
8xBW+15kg
8xBW+15kg
6xBW+20kg
DB shoulder press
10x22kg
8x24kg
6x26kg
Db side raises SS cable rope overhead tricep extension
12x5kg - 12x17.5kg
10x6kg - 10x21kg
10x6kg - 8x24.5kg
10x6kg
Incline cable fly
Dropset: 12,5kg / 10kg / 7.5kg / 5kg
Voeding
Pre| 2 sneden brood + pistolet met filet american + 25 gram whey
Direct post| 1 liter chocomel + banaan
Post meal| Spinazie, kip, aardappelen
Late night snack| 2 sneden brood met hagelslag
Pre sleep| 500 gram kwark + 100 gram pepernoten.
3000/150p/440c/70f
Notes: ik voeg pepernoten toe in mijn schema de aankomende maanden #pepernotenbulk.
Brotip: pepernoten door de kwark is awesome