Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks kerel, LB gaat voor mijn gevoel wel aardig altijd, maar er zit weinig vooruitgang in en dat terwijl ik op de squat nog meer dan genoeg progressie zou moeten kunnen boeken.
R = R terug
Ik wacht daar nog even mee, maar ga denk eind november/december hetzelfde doen. Een portie rijst minder en die vervangen voor pepernoten. Eens kijken hoe dat IIFYM-wise uitpakt voor mij..Notes: ik voeg pepernoten toe in mijn schema de aankomende maanden #pepernotenbulk.

Kan je Januari weer cuttenIk wacht daar nog even mee, maar ga denk eind november/december hetzelfde doen. Een portie rijst minder en die vervangen voor pepernoten. Eens kijken hoe dat IIFYM-wise uitpakt voor mij..![]()

Dat zowieso...want eet met oud en nieuw meestal circa 25 oliebollen...IIFYM's..

pepernoten door kwark ga ik proberen thx voor de tipprima trainingen ook weer gooz , lekker prtje op stld ! nice
nice brotip, zal die kwark met pepernoten eens proberen
Nette treinen verder

Misschien een keer andere sets/reps doen. Wilde bij mij wel vaker helpen om vooruitgang te boeken op de grote 3.
Goede benchpress trouwens in je laatste training.

Gaat lekker hier!
Ik hoorde ook wel van pepernotenvla.zou niets voor mij zijn.
![]()
Ik wacht daar nog even mee, maar ga denk eind november/december hetzelfde doen. Een portie rijst minder en die vervangen voor pepernoten. Eens kijken hoe dat IIFYM-wise uitpakt voor mij..![]()

Prima training weer Shady! Wel verstandig om 400kcals op te laten!
Feitelijk doe ik hetzelfde, vul ze alleen niet altijd op
Unstoppable is voor de meeste hier echt raketbrandstof, hnnng!![]()

Pull-ups gaan goed man, vegleken met wat wij toen deden.

Gefrituurde kipschnitzel? Nog nooit van gehoordwaarom niet in de pan of oven?