Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thanks y'all, zo een training zal niet veel vaker voorkomen, was puur omdat ik veel tijd had
De biceppiek komt hier niet echt uit, alhoewel die zeker aanwezig is.
Vond tricep hier ook wel goed op uitschieten en geen zin om veel moeite te doen, vandaar.
Wist dat jij ze wel kende
Zag ze toevallig in de supermarkt liggen en instant epic nostalgie, kon ze niet laten liggen!
Thanks Marv, vind schouder wel beter eruit komen op de pic dan in real, blijft een aandachtspunt
Thanks OverTime, cgbp is normaal een stuk zwakker aan het einde van de training, ben wel tevreden erover nu.
Sowieso ligt me cgbp ongeveer net zo hoog als me paused bench met wide grip
Gelukkig wel, pas het ook lekker simpel aan op de manier waar ik zin in heb.
Liter volle chocomel kan easy vervangen worden door een meal, ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb na mijn workout.
Lag gisteren wel met buikpijn op bed (voor het eerst), door 1500 kcal als pre-sleep te pakken.
Vandaag gewerkt van 13:00 - 02:00.
Heb tot nu toe pas 5 sneden brood met kaas & kwarkshake op en 2 biertjes + hamburger na het werk.
Even inhalen dus zo dadelijk, vetten/carbs/protons #alles;
- 200 gram chicken wings in de oven
- 200 gram pepernoten
- kwarkshake
- 2 sneden brood met kaas
~geen zin om macro's/kcal te tellen, zal wel goed zijn.
---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------
Schema voor de komende 2 weken in elkaar gegooid vanwege bruiloft vrijdag en dus geen training + dat ik deze week wss de woensdag ga trainen.
Lekkere variatie, vind push/pull/legs ook erg fijn.
Vandaag training gedaan, wel iets anders dan wat ik wou.
Was druk en 3 klasgenoten gingen rug+biceps doen, dus heb er pull van gemaakt vandaag, morgen push.
Pull ups
8xBW
8xBW
7xBW
7xBW
6xBW
Seated cable row
10x57kg
10x67kg
8x77kg
10x67kg
Kroc row
10x30kg
20x40kg - vpr
15x40kg
Face pulls
10x17.5kg
10x17.5kg
10x21kg
15x15kg
Toe press @ v-squat machine
15x80kg
15x80kg
15x80kg
Bar curl
12x29kg
10x34kg
10x34kg
15x29kg
Db shrugs
12x30kg
10x38kg
Feedback & voeding
Prima.
Pull ups gingen wel lekker, zat nog meer in de tank op de eerste set met 8 reps.
Morgen bankdrukkert, hnnggg.
Voeding op 3000 kcal; liter chocomel / brood / whey / macaroni met gehakt / pepernoten / kwarkshake.