ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Vanochtend weer eens even gewogen.
Einde van de cut op 18 augustus zat ik op 76.5kg.
Zojuist op 78.1kg.
In 5 weken dus + 1.6kg (was ook wel echt leeg op 76.5kg met weinig vocht en dergelijke, dag later zat ik alweer rond de 77kg).
Ben tevreden over de stijging
Wel epic, na de workout van gisteren heb ik alleen spierpijn in me front delt, terwijl ik de shoulder presses met opzet heb weggelaten om dit te voorkomen
Zat vorige bulk op ~500 kcal tot 20:00 en dan de overige ~2500 en later zelfs bijna 3000
Maar heb nu chocomel gains voor direct na de training, als ik in de bus zit
Overschakeling van cut naar bulk ging wel prima, omdat ik dat weinig eten gewend was, leek 3000 kcal in eens erg veel.
Nu ik die 3000 gewend ben heb ik het echt moeilijk om niet eroverheen te gaan, all I can think about is food
Zit nu ongeveer op oude niveau dat ik voor me cut had.
Vorig jaar was me bench een stuk hoger (5x5x90), maar dat kwam omdat ik hem T&G deed.
Paused is toch wel andere koek, maar hoop een 1RM van 110kg te pakken eind dit jaar (lekker optimistisch)
Thanks Marvs!
Pot Nutella is srs van 100 vol naar 30 gegaan op 1 dag
Vandaag afmaken dus
Einde van de cut op 18 augustus zat ik op 76.5kg.
Zojuist op 78.1kg.
In 5 weken dus + 1.6kg (was ook wel echt leeg op 76.5kg met weinig vocht en dergelijke, dag later zat ik alweer rond de 77kg).
Ben tevreden over de stijging

Wel epic, na de workout van gisteren heb ik alleen spierpijn in me front delt, terwijl ik de shoulder presses met opzet heb weggelaten om dit te voorkomen

Eten voor het slapen doe ik standaard. Slapen op een lege maag ripTiming maakt wel iets van verschil maar zolang je het niet als een idioot indeelt zal je hier denk ik geen noemenswaardig verschil door krijgen tov wel goed verdelen. Wel fijn om de uren voor je training carbs binnen te krijgen en eten na training is ook altijd lekker. Eigenlijk altijd lekker
![]()
Zat vorige bulk op ~500 kcal tot 20:00 en dan de overige ~2500 en later zelfs bijna 3000

Maar heb nu chocomel gains voor direct na de training, als ik in de bus zit

Overschakeling van cut naar bulk ging wel prima, omdat ik dat weinig eten gewend was, leek 3000 kcal in eens erg veel.
Nu ik die 3000 gewend ben heb ik het echt moeilijk om niet eroverheen te gaan, all I can think about is food

Zit nu ongeveer op oude niveau dat ik voor me cut had.
Vorig jaar was me bench een stuk hoger (5x5x90), maar dat kwam omdat ik hem T&G deed.
Paused is toch wel andere koek, maar hoop een 1RM van 110kg te pakken eind dit jaar (lekker optimistisch)

Sterk man die paused benches en DB presses
En tja, die voeding...is this reallife..
Thanks Marvs!
Pot Nutella is srs van 100 vol naar 30 gegaan op 1 dag

Vandaag afmaken dus

Timing maakt wel iets van verschil maar zolang je het niet als een idioot indeelt zal je hier denk ik geen noemenswaardig verschil door krijgen tov wel goed verdelen. Wel fijn om de uren voor je training carbs binnen te krijgen en eten na training is ook altijd lekker. Eigenlijk altijd lekker 

erg sterk