XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

dat daar pepernoten bulk

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.425
Goed, zal wel gezellig zijn geweest ofniet? :p.

Was vast gezellig :wanker:

nice train en voeding prima

wel gezellig met zo velen tegelijk!

Lekker tren heur. Jij bent de buffste van de klasgenoten toch?

Training met meerdere is zeker gezellig, echter ben ik erg koppig en pas ik me routine niet graag aan :roflol:
Nu alsnog gedaan in de volgorde, maar ben voor de kroc row's toch van me matties afgestapt omdat die alleen machinewerk doen :o
Het was ook epic druk en het enige dat vrij was, was een pull up station.
Als een bench vrij was ging ik lekker push doen, maar geen zin om lang te wachtem.

Wil wel graag denken dat ik de buffste ben, me klasgenoten boeken aardige vooruitgang fysiek gezien, maar niet bepaald op de gewichten.
Daarnaast zitten ze allemaal rond de 70kg, maar vind het geen enkel probleem om te helpen.
Heb er al 2 aan de chocomel als post-workout zitten :cool:

Wahaha..die voeding gaat natuurlijk nergens meer over!

Another day; ben vandaag erachter gekomen dat er een pot Nutella staat die ook aan de datum zit, here we go!

Lekkere krocs brah, zullen wel slopend geweest zijn :D

nice rows bruhhuhuhuhhhhuhuhuuuhuhh

Tnx mannuh.
Die krocs hebben me enorm gesloopt, next level shit, srs.
Lag na die 20 repper zo goed als KO en kwam toen erachter dat de andere arm ook nog moest :sad:

Gaat goed hier! zowel met trainen als eten! :D

Thanks, vind de gewichten op de rug wel tegenvallen tho, behalve de kroc/one arm db rows.
BOR e.d zijn ook niet impressive, alhoewel me rug wel goed groeit :)

Dikke arm hoor :D

hnnnnnngg pepernoten, ze liggen hier ook, maar ik mag ze niet. :(

Mezelf. Anders is het einde zoek en vreet ik zakken achter elkaar weg. Pepernoten, gevuld speculaas, brok. I want them aaaaallll.

Thanks Moessje ;)
>40cm crew, like it's supposed to be.
Triceps knallen er ook een stuk beter uit na mijn cut + aardige ader op me bicep bij pomp of flex.

Vorige week heb ik pepernoten gehaald op een rustdag... foute zet!!
Haal nu tegenwoordig ook zakjes van 200 gram in plaats van 500 gram, mocht de pl**ris uitbreken scheelt het 'maar' 900 kcal, in plaats van >2000.
Mijn pepernoten bulk is dan in 90 procent van de gevallen alleen voor trainingsdagen en dan koop ik ze op de dag zelf wel :o

Vandaag beetje aan het duwen geweest in de gym.
Press voor schouders geskipt omdat ik donderdag Pull + OHP/push press wil pakken.
Push press lijkt me wel iets om te proberen.

Bench paused
10x20kg
8x40kg
6x60kg
5x70kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
-4x82.5kg
t&g: 3x90kg

Incline db press
10x30kg
8x34kg
8x34kg

Seated side raises
10x6kg
10x9kg
9x9kg
12x7kg

Tricep dips
12xBW
12xBW
12xBW

Cable fly: 4 setjes
Overhead rope extension: 4 setjes

Feedback & voeding
Wat andere training dan ik gewend ben, normaal niet zo fan van borst+triceps (en 1 schouder in dit geval).
Maar nu zou ik over 2 dagen geen tot weinig last moeten ondervinden bij de OHP.

Voeding op 3000 kcal, post meal: 150 gram macaroni + 250 gram gehakt + 250 gram pastasaus + 4 sneden brood met chocopasta. Pistolet met chocopasta als pre-sleep met kwarkshake.
Pre meal beetje whey en pistoletje met wat pepernoten.

Laatst bewerkt:
KO na kroc rows komt me heel bekend voor. Ben dan ook altijd ff van de wereld :roflol:

Nice bench, benchbrah

ahhh. ik zit op de helft van je kcals....jealous much

• #3.428
KO na kroc rows komt me heel bekend voor. Ben dan ook altijd ff van de wereld :roflol:

Nice bench, benchbrah

Zat bij de 15e rep al te struggelen, paar seconde rust per rep vanaf daar met de laatste 1/2 reps nog maar halve rom. Beyond fail :p

Thanks calvebrah.
Twijfel tussen 5x5x82.5kg of 8x3x85 volgende tren, ff kijken nog.

ahhh. ik zit op de helft van je kcals....jealous much

Net alsof een klein vrouwtje als jij meer naar binnen krijgt :D

lekkere bankert broeder

• #3.430

Tnx bruh.

Denk er nu aan dat ik pas 30 gram eiwitten op heb vandaag, als pre-workout om 13:00 (normaal chocomel na tren, dit keer niet).
Gaat hetzelfde als me vorige bulk waarbij ik 80 procent van me voeding na 20:00 naar binnen knalde, iets wat ik wil voorkomen dit keer.
Brb even eten maken.

Nette bench vandaag man! Jammer dat ik wat later was anders had ik wel met je mee gedaan :D

Zat bij de 15e rep al te struggelen, paar seconde rust per rep vanaf daar met de laatste 1/2 reps nog maar halve rom. Beyond fail :p

Thanks calvebrah.
Twijfel tussen 5x5x82.5kg of 8x3x85 volgende tren, ff kijken nog.

Net alsof een klein vrouwtje als jij meer naar binnen krijgt :D

8x3 :cool:

Tnx bruh.

Denk er nu aan dat ik pas 30 gram eiwitten op heb vandaag, als pre-workout om 13:00 (normaal chocomel na tren, dit keer niet).
Gaat hetzelfde als me vorige bulk waarbij ik 80 procent van me voeding na 20:00 naar binnen knalde, iets wat ik wil voorkomen dit keer.
Brb even eten maken.

Timing is irrelevant :P
srs
not srs
semi srs
dunno eigenlijk :P:P

Sterke bench!

Tnx bruh.

Brb even eten maken.
en niet duizelig?

• #3.437
Nette bench vandaag man! Jammer dat ik wat later was anders had ik wel met je mee gedaan :D

8x3 :cool:

Timing is irrelevant :P
srs
not srs
semi srs
dunno eigenlijk :P:P

Denk dat de timing ook niet zoveel uitmaakt, ben nu beetje aan het experimenteren met de 'insuline piek', door me carbs wel te verdelen, maar ook in zekere mate (en een excuus om te eten voor het slapen :p).
Daar waar vele bekende van mij geen carbs eten voor het slapen, vind ik dit juist wel een belangrijk iets, omdat je toch flink wat uren niks binnenkrijgt tijdens het slapen.

8x3 it is :D

Thanks Mesut! ;)

Word je duizelig dan van weinig eiwitten? Ik word wel duizelig van te weinig koolhydraten :p

Ik word niet snel duizelig of wazig ;)
Enige puntje is dat me maag erg leeg aanvoelt op een gegeven moment, maar dat is ook goed te vol houden.
Op werkdagen eet ik bijvoorbeeld mijn 1e meal rond 18:00, terwijl ik om 12:00 begin met werken.
Ben dan ook totaal geen ontbijtmens :o

Eten voor het slapen doe ik standaard. Slapen op een lege maag rip :eek: Timing maakt wel iets van verschil maar zolang je het niet als een idioot indeelt zal je hier denk ik geen noemenswaardig verschil door krijgen tov wel goed verdelen. Wel fijn om de uren voor je training carbs binnen te krijgen en eten na training is ook altijd lekker. Eigenlijk altijd lekker :p

Damn die bench... ik ben echt jaloers :o

Sterk man die paused benches en DB presses:thumbs:

En tja, die voeding...is this reallife..

Terug
Naar boven