Fitness Seller

Shady's Recomp Log

in voor onbeperkt eten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.482
Ben srs wel in voor een (dbb) meet, kleine of grote groep beide prima :)
Mits het midden NL is :o
Know that feel, bij een all you can eat rook ik een sigaret wanneer ik vol zit om vervolgens de 'killer round' in te lassen :rolleyes:

Vandaag fullbody tren gedaan, 2 uurtjes bezig geweest.

OHP (RPT)
10x20
8x40
3x50
2x60
-1x70 heavy f*cker
-3x65
-4x60
-6x55
-8x50
overal laatste rep grinden, viel tegen

Squat paused
10x20
10x40
8x60
-10x70
-7x75
-5x80
-2x85 duizelig
vanaf de 2e werkset liep ik al als een pinguin, man man man wat een burn in me poten die paused shit #nextlevel

BOR
10x40
10x60
8x65
8x65

SLDL
10x65
8x70
8x70
8x70

Cable fly/push
10x..
12x..
10x..
8x..
dropset van 2 drops

Pull ups
10xBW - vpr
7xBW
7xBW
6xBW

CGBP
8x60
7x60
5x60
epic verzuring door cable fly/push maar bench was bezet van tevoren

Calf press SS db side raises
15x90 - 20x5
14x90 - 8x8
13x90 - 8x8
11x90 - 12x6

Prima training, flink opgepompt ook.
Kreeg nog te horen van iemand in de gym dat me armen flink aan het groeien zijn; vorige bulk waren het ook me armen die er het meeste op vooruit gingen zonder teveel isolatie.
Dit houd ik dus aan, 1 oefening met 3/4 werksetjes voor bicep/tricep vind ik genoeg na wat compounds gepakt te hebben.

Voeding:
Pre| 2 sneden brood met Nutella + 25 gram whey
Direct post| 2 bananen
Post meal| Pizza BBQ chicken (big american)
Pre sleep| 1 stokbrood belegd met kaas/Nutella of half stokbrood + 100 gram pepernoten & kwarkshake
~3000/160p/390c/80f

Moet je me pagina nou echt vullen met je eetgedachtes, dikke? :mad:

beter dan m'n sexgedachtes toch.

70 ohp. Nice maat

• #3.485
beter dan m'n sexgedachtes toch.

denk nie

Thanks bro, me huidige PR staat op 72.5kg op een kleine 1.5kg BW minder.
Wou vandaag eigenlijk de 75 proberen maar de 70 voelde zo loodzwaar, dat ik hem geskipt heb.
Aankomende tijd lekker veel volume draaien op de compounds en 1RM test tegen het einde van dit jaar maar proberen, haalt me nu mentaal alleen maar beneden als ik ga pushen op die PR's.

Fuaaaark ouwe, zieke tren. Hoe lang was je er mee bezig? Dikke 2 uur? Je weet dat je een goede tren hebt gehad als je flink moet scrollen in de log! VOLUME!

Sjonge jonge die dieet, jelly. Loop ik met mijn koolvis en rijst:(

Lkkr die ohp :thumb:

Prima OHP idd, flink volume ook.

Ik ben ook wel in voor een meet in het midden van het land (en niet Eindhoven..)

Nice press :thumbs:

• #3.492
Fuaaaark ouwe, zieke tren. Hoe lang was je er mee bezig? Dikke 2 uur? Je weet dat je een goede tren hebt gehad als je flink moet scrollen in de log! VOLUME!

Thanks D, training was precies 2 uur hehe.
Volume is de shit, mits de intensiteit hoog genoeg blijft IMO ;)
Vind 7x3 / 6x4 e.d de sh*t, net zoals RPT; combo van high/low reps afbouwend op gewicht is heerlijk!

Prima OHP idd, flink volume ook.

Thanks bois, zal echter wel flink wat gas op moeten voor die BW OHP dit jaar nog.
Was nu ook beetje techniek aan het testen adhv een filmpje dat ik voorbij heb zien komen.
Had nu een minder brede grip en probeerde me triceps op me lats te laten leunen, voelde wel aardig.

Sjonge jonge die dieet, jelly. Loop ik met mijn koolvis en rijst:(

Als je vetten en carbs nodig hebt kun je toch ook gewoon pizza eten bruh? ???

Ik ben ook wel in voor een meet in het midden van het land (en niet Eindhoven..)

Ik ga echter niks regelen daarvoor en de datum is van groot belang, ik mag deze tentamenperiode niet verprutsen.
Kan dus niks garanderen ;)

Vandaag rustdagje met lekkere spierpijn in me poten.
Voeding na 15 min puzzelen:
14:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood (450kcal)
17:00| 2 sneden brood met nutella + 250 gram magere kwark (450 kcal)
21:00| 150 gram macaroni + 250 gram mager gehakt + 250 gram pastasaus (1150 kcal)
Pre sleep| Half stokbrood met 2,5 plakken kaas + 250 gram magere kwark (600 kcal)
2650/170p/290c/90f

Beetje hoog in kcal maar kom anders niet goed uit, geen zin om uit te hongeren.
Skeere 3 plakken kaas moeten verlagen naar 2,5 plakken om onder die 2700 te blijven :roflol:
Target was eigenlijk 2600 en het liefst wat lager omdat me gewicht nog steeds veel te hoog is door de cheat van zaterdag :o
Morgen wat lager dan.

Ik ga echter niks regelen daarvoor en de datum is van groot belang, ik mag deze tentamenperiode niet verprutsen.
Kan dus niks garanderen ;)

Voeding na 15 min puzzelen:
14:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood (450kcal)
17:00| 2 sneden brood met nutella + 250 gram magere kwark (450 kcal)
21:00| 150 gram macaroni + 250 gram mager gehakt + 250 gram pastasaus (1150 kcal)
Pre sleep| Half stokbrood met 2,5 plakken kaas + 250 gram magere kwark (600 kcal)
2650/170p/290c/90f
Hnnng! Brood met nutella:heart:

Wanneer heb je precies tentames, want ga zelf over 2.5/3 weken op vakantie en plan een dergelijke meet liever erna. En wat heeft jou voorkeur qua regio (Utrecht, Rotterdam, Amersfoort o.i.d)?

• #3.494
Hnnng! Brood met nutella:heart:

Wanneer heb je precies tentames, want ga zelf over 2.5/3 weken op vakantie en plan een dergelijke meet liever erna. En wat heeft jou voorkeur qua regio (Utrecht, Rotterdam, Amersfoort o.i.d)?

Mijn tentamens vallen in de eerste week van november (3-8 nov).
Zit wel met werk op zaterdag, maar daar zou ik wel vrij voor kunnen vragen.
Eigenlijk is alles te ver weg, maar als ik moet kiezen ga ik voor Utrecht met 1 uur & 20 minuten via OV :o
Nijmegen/Arnhem zitten ook wat DBB'ers (stuk of 10 denk ik), maar voor een grote meet is het niet de geschikte locatie, helaas.

Weekend miljonairs
Laatste vraag voor 1 miljoen
Robert ten Brink: Welke stad ligt in het midden van Nederland?
Marvin: Antwoord A, Rotterdam!
Robert ten Brink:
fjmfrl.jpg
118zme1.png

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Lui dagje vandaag, echt helemaal niks gedaan.
Pas 400 kcal op tot nu toe, dus nog bijna 2300 kcal open staan :D
Zolang ik niet eet red ik het makkelijk zonder eten, zelfde verhaal als in de cut.

Nu moet het me toch gvd wel lukken om niet boven me target uit te komen, anders weet ik het ook niet meer;
21:00| half stokbrood met kaas
23:00| 150 gram macaroni + 250 gram gehakt + 250 gram pastasaus
01:00| 3 gebakken eieren + kwarkshake
:meal:

Ik zou het niet redden... Moet echt eten hebben als ik opgestaan ben. :o

Nice hoor that food! :D

Nette OHP man, doe ik je niet na! :thumb:
En idd, ik zou dat ook niet volhouden. Ik eet liever goed in de ochtend :D

Hoe hou je dat vol man? Ik heb nog constant honger met mijn 3600-3700 kcal en mijn 1,5 kg zilvervliesrijst per dag.

in voor groningen meet

Terug
Naar boven