Ja dat wel. Volgende keer lepelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik had toevallig eergisteren ook pasta gemaakt met aldi pastasaus. Normaal gesproken komt er idd geen fl**ker uit, nu alles in 1x. Gelukkig maakte ik genoeg voor de hele straat dus was niet erg
Die redelijk kleine potten bedoel je?

dat is gewoon karma...
wie pakt nu pastasaus uit een potje
juk!!

Moest laatst koken voor de hele klas 30 man , 5 liter sauslittle bit spicy
![]()

Heb je trouwens al eens een kerel met een grote afro gezien in de usc?

Hou je niet bakken vocht vast met dergelijke voeding?

princess? dat is een keukenmerkapparatuur
Wist niet dat die er tegenwoordig al in robotvorm waren![]()

Vannacht nog veel lopen eten, geen binge omdat ik me nog enigszins in kon houden, wel 1 pak stroopwafels achter de kiezen gewerkt ipv 4 sneden brood met nutella.
En een paar snoepjes![]()

Haha toevallig stond hier vannacht na het stappen ook een pak stroopwafels, en had flinke honger maar ik ben eraf gebleven![]()
Altijd fijn een PR tussendooroh en wat betreft pastasaus: spagheroni pikant is de shit
lekker goedkoop en goeie smaak.

Bench draait weer op volle toeren
Oude 'pr' stond op 2x4x85kg, dus afgaande daarop, is alles na die eerste 2 sets een volume pr.
Reprange van 3/4 bevalt me goed, volgende keer 7x3x87.5kg om vervolgens over te schakelen naar 6x4x87.5kg.
Hoop sowieso doubles (of triples) op 95kg te kunnen draaien voor ik mijn nieuwe 1RM ga testen eind dit jaar ongeveer.
Heb zelf altijd AH basic pastasaus, lekker simpel en cheap ook![]()
merk je verschil tussen 7x3 en 6x4 dan? Of meer gevoelsmatig?Ben benieuwd! We gaan het lezen hiermerk je verschil tussen 7x3 en 6x4 dan? Of meer gevoelsmatig?

lekkere bensjpress en overheadpress en circuit en voeding en training