MuscleMeat

Shady's Recomp Log

:roflol: ik had toevallig eergisteren ook pasta gemaakt met aldi pastasaus. Normaal gesproken komt er idd geen fl**ker uit, nu alles in 1x. Gelukkig maakte ik genoeg voor de hele straat dus was niet erg

Die redelijk kleine potten bedoel je?

dat is gewoon karma...
wie pakt nu pastasaus uit een potje
juk!!

Leuke log, abo!

Moest laatst koken voor de hele klas 30 man , 5 liter saus :o little bit spicy :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.527
:roflol: ik had toevallig eergisteren ook pasta gemaakt met aldi pastasaus. Normaal gesproken komt er idd geen fl**ker uit, nu alles in 1x. Gelukkig maakte ik genoeg voor de hele straat dus was niet erg

Die redelijk kleine potten bedoel je?

Waren niet erg groot, geloof dat er 460 gram inzat.
Op het begin beetje twijfelen omdat de helft ervan eigenlijk te weinig is, maar ik geen zin had om naar een andere winkel te lopen alleen voor een potje pastasaus.
Haal me gehakt altijd bij de Aldi, 5,50 euro voor 1kg mager rundergehakt :)

Met opzet de versie gepakt zonder groenten, zitten er gvd alsnog stukjes groenten/paprika's in (bij andere pastasausen zoals Heinz of AH basic alleen rode paprika's, die zijn nog wel te doen).

dat is gewoon karma...
wie pakt nu pastasaus uit een potje
juk!!

Heb hier thuis geen keukenprinces rondlopen ;)

Welkom, beest!

Moest laatst koken voor de hele klas 30 man , 5 liter saus :o little bit spicy :D

Valt wel mee toch, ~170 gram pastasaus pp?
Ik pleur er altijd 260 gram in, de helft van een potje AH basic ;)
Maar ik ben dan ook een aso soms, eet het vrijwel altijd uit de pan op omdat het vaak niet op een bord past :o

Foods vandaag (eindelijk f*cking kibbeling weer, been a while);
- 2 sneden brood met nutella + 250 gram kwark
- 400 gram kibbeling + saus
- 100 gram pepernoten
- 2 sneden brood met nutella + kwarkshake
~2600/165p/230c/110f

Heb je trouwens al eens een kerel met een grote afro gezien in de usc?

Hou je niet bakken vocht vast met dergelijke voeding?

kibbeling gains, love it

princess? dat is een keukenmerkapparatuur :P
Wist niet dat die er tegenwoordig al in robotvorm waren ;)

• #3.532
Vannacht nog veel lopen eten, geen binge omdat ik me nog enigszins in kon houden, wel 1 pak stroopwafels achter de kiezen gewerkt ipv 4 sneden brood met nutella.
En een paar snoepjes :o

Vandaag tikje lager in kcals;
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
21:00| 150 gram macaroni + 250 gram gehakt + 250 gram pastasaus
01:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + kwarkshake
~2250/170p/220c/80f

Heb je trouwens al eens een kerel met een grote afro gezien in de usc?

Niet dat ik me kan herinneren man, zal eens opletten volgende keer :p

Hou je niet bakken vocht vast met dergelijke voeding?

Heb werkelijk waar geen idee :o
Welke voeding zou je vocht vast moeten door houden dan, afgezien van carbs in het algemeen?
Kibbeling vanwege zout misschien? Maar dat eet ik vrij weinig ;)

Kibbeling is zo gruwelijk, vooral omdat de voedingswaarde prima zijn op een rustdag (high fat / high protein). Alleen de saus en kibbeling is al wel 90 gram vet, maar zo heerlijk :D

princess? dat is een keukenmerkapparatuur :P
Wist niet dat die er tegenwoordig al in robotvorm waren ;)

Had het over jou :rolleyes:
Wel een klote merk, de blender valt flink tegen :(

Vannacht nog veel lopen eten, geen binge omdat ik me nog enigszins in kon houden, wel 1 pak stroopwafels achter de kiezen gewerkt ipv 4 sneden brood met nutella.
En een paar snoepjes :o

Haha toevallig stond hier vannacht na het stappen ook een pak stroopwafels, en had flinke honger maar ik ben eraf gebleven :D

• #3.534
Haha toevallig stond hier vannacht na het stappen ook een pak stroopwafels, en had flinke honger maar ik ben eraf gebleven :D

Dere dedication!

Vandaag trensessie gehad.
Was UB van plan, maar moest inkorten, dus push dagje van gemaakt.
Morgen beetje pull + legs.
Was trouwens op een nuchtere maag om 11:00 al, 1 scoop unstoppable in me mik.

Bench paused
8x20
8x40
8x60
2x80
-4x85kg
-4x85kg
-5x85kg vpr
-4x85kg
-4x85kg
-4x85kg
ging lekker

OHP
8x20
8x50
8x50
8x50

Circuit: Cable flyes / Side raises / Tricep dips
12x.. / 20x6kg / 15xBW (vpr)
10x../ 15x7kg / 10xBW
8x.. / 8x8kg / 10xBW
8x../ 10x7kg /
/ 10x7kg/

Feedback & voeding
Prima tren, toch 80 minuten bezig geweest weer (bench was al 35 min).
Morgen leg day met 2 rug oefeningen en 1 bicap.

Voeding;
Pre| 1 scoop unstoppable
Direct post| 1 liter halfvolle chocomel
Post meal| 2 sneden brood met nutella + 150 gram rijst/150 gram kip/satsaus
Pre sleep| 2 pistoletjes filet american + kwarkshake
~3000/160p/400c/70f

Altijd fijn een PR tussendoor :) oh en wat betreft pastasaus: spagheroni pikant is de shit :D lekker goedkoop en goeie smaak.

• #3.536
Altijd fijn een PR tussendoor :) oh en wat betreft pastasaus: spagheroni pikant is de shit :D lekker goedkoop en goeie smaak.

Bench draait weer op volle toeren :)
Oude 'pr' stond op 2x4x85kg, dus afgaande daarop, is alles na die eerste 2 sets een volume pr.
Reprange van 3/4 bevalt me goed, volgende keer 7x3x87.5kg om vervolgens over te schakelen naar 6x4x87.5kg.
Hoop sowieso doubles (of triples) op 95kg te kunnen draaien voor ik mijn nieuwe 1RM ga testen eind dit jaar ongeveer.

Heb zelf altijd AH basic pastasaus, lekker simpel en cheap ook :p

Bench draait weer op volle toeren :)
Oude 'pr' stond op 2x4x85kg, dus afgaande daarop, is alles na die eerste 2 sets een volume pr.
Reprange van 3/4 bevalt me goed, volgende keer 7x3x87.5kg om vervolgens over te schakelen naar 6x4x87.5kg.
Hoop sowieso doubles (of triples) op 95kg te kunnen draaien voor ik mijn nieuwe 1RM ga testen eind dit jaar ongeveer.

Heb zelf altijd AH basic pastasaus, lekker simpel en cheap ook :p

Ben benieuwd! We gaan het lezen hier :D merk je verschil tussen 7x3 en 6x4 dan? Of meer gevoelsmatig?

lekkere bensjpress en overheadpress en circuit en voeding en training

• #3.539
Ben benieuwd! We gaan het lezen hier :D merk je verschil tussen 7x3 en 6x4 dan? Of meer gevoelsmatig?

Eigenlijk moet het 8*3 zijn :o
3 reps -> 4 reps is wel een flink verschil, maar ben dan ook na 6 sets klaar gelukkig.
Ligt er ook aan hoe de 3-reppers voelen, afgaande op 6x4x85 moeten 3-reppers op 87.5kg geen erge biggie zijn (ben sowieso beter op low reps), wat ook automatisch weer betekent dat 6x4x87.5kg de volgende stap is.
Vooral bij de omschakeling van 8x3 - 6x4 op hetzelfde gewicht is het lastig en doe ik eigenlijk alleen wanneer er bij de 3-reppers, voor mijn gevoel, nog een rep in de tank zat.
Had een cyclus gemaakt met 8x3-6x4-5x5 op hetzelfde gewicht voor ik zou verhogen, maar ik skip de 5x5 zolang het verhogen goed gaat voor snellere progressie ;)

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

lekkere bensjpress en overheadpress en circuit en voeding en training

Tnx Atje, maar de vraag is; welke is het lekkerste?

Je post workout nutella natuurlijk.
Wat denk je nou :mad:

Terug
Naar boven