Fitness Seller

Shady's Recomp Log

lkkre train shady, goeie bench weer

Nice train!
Ik zou het never redden om nuchter te trainen. :o

Nog goedkoper.. pasata nemen en 1 el sambal erbij en eventueel 1 el pesto. Lekkers maak en heb je meteen 500 ml saus. :D

Sterke training voor een nuchtere maag man! Ik kan niet eens fatsoenlijk trainen als ik niet minstens 1000 kcal naar binnen gemieterd heb.

is dat 3000kcals wat je eet? Lijkt zo weinig voor het aantal kcals

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.547

;)

lkkre train shady, goeie bench weer

Thanks bric, ging lekker idd.

Nice train!
Ik zou het never redden om nuchter te trainen. :o

Nog goedkoper.. pasata nemen en 1 el sambal erbij en eventueel 1 el pesto. Lekkers maak en heb je meteen 500 ml saus. :D

Klinkt met iets te moeilijk Marina :o
Moest wel nuchter trainen om de pre-workout erin te laten kicken; liever pre-workout dan wat eten na een slechte nachtrust ;)

Sterke training voor een nuchtere maag man! Ik kan niet eens fatsoenlijk trainen als ik niet minstens 1000 kcal naar binnen gemieterd heb.

Ik normaal ook totaal niet man!
Ochtend + lege maag = vreselijke combinatie voor mij.
Door de unstoppable voelde ik me zoals ik me normaal voel tijdens het trainen, merkte vrij weinig van iets extras.

is dat 3000kcals wat je eet? Lijkt zo weinig voor het aantal kcals

1 liter halfvolle chocomel = 750 kcal
2 sneden brood met nutella + 150 gram rijst/150 gram kip/satsaus = 300+900 (rijst 500, kip 200, satesaus 200)
2 pistoletjes filet american + kwarkshake (100 ml melk, 1 scoop whey, 250 gram kwark) = 750/800 + 300
Komt uit op 3000 ;)

Heb ik de chocomel nog naar beneden afgerond en de unstoppable niet meegerekend.
Was vannacht echter te lui om de oven aan te zetten voor het 2e pistoletje, dus heb de zak pepernoten tevoorschijn getrokken :o

potverdikkie, te lui om een potje toe te voegen aan een potje,
moet niet gekker worden hier.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

• #3.549
Vandaag tren gedaan, lowerbody + beetje rug/biceps.
Gvd weer 2 uur bezig geweest terwijl het skeere training was.

Chins
5xBW
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg
elke weighted set was heavy, voelde allemaal aan als RPE10, niet verwacht de volle 5 sets vol te houden

Deficit sumo deadlift
- warm up -
5x100kg
5x110kg
last van bovenbeen net als bij squatten, wss door de diepte op deficit
Straight to:
Sumo deadlift
5x130kg
3x135kg

Pendlay row
8x65kg
8x65kg
8x60kg (bor)
8x60kg (bor)

Front squat
8x20kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
door de pijn heen gebeten omdat leg extensions + leg press constant bezet waren

SLDL (alles met straps door trage uitvoering/mmc)
8x70kg
8x70kg
8x70kg

Calf press @ V-squat machine (plate loaded)
12x100kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg
10x110kg
10x110kg

EZ bar curl
12x29kg (preacher)
12x29kg (preacher)
8x39kg
10x34kg

Seated db curl
12x14kg
10x16kg
8x16kg

Feedback & voeding
Smerige onderrug pomp na de deadlift al, flink door de verzuring heen moeten vechten.
Front squat voelde nog steeds niet lekker aan door pijntjes, dus squat gaat eruit totdat ik het weer pijnloos kan doen.
Zal leg press erin brengen en die tot parallel uitvoeren, aangezien ik daarop geen last heb (quadricep focus).
Hams pak ik wel met (sl)dl.

Kuiten en hams stonden goed te branden in ieder geval, feels good :)

Voeding:
Pre| 2 sneden brood met nutella + 25 gram whey & 250 ml melk
Direct post| 1 banaan + liter chocomel (light)
Post meal| Pizza big american BBQ chicken :meal:
Pre sleep| 1 pistolet kaas + kwarkshake
~2900/170p/325c/75f
Ter compensatie van gisteren, gewicht gaat ook iets te snel omhoog omdat ik standaard 3000 kcal eet.
3000 kcal is prima op een ub/lb dag waarbij ik me kapot train, maar niet op een afgetrapte klote training van 1 uurtje zoals gisteren.

Je bent zelf een potje :mad:
Altijd al gek geweest ;)

Big american BBQ Chicken omgggggg
Lekkerste pizza ooit.

Balen van je pijn bij squats..en volgende keer degene op de leg press en leg extension gewoon eraf trappen, wegwezen!!
Verder nette training ;)

f sq blijft een vervelende oefening toch wel aardig wat setjes gepakt zie ik netjes. verder lkkre training sterke chins

• #3.552
Big american BBQ Chicken omgggggg
Lekkerste pizza ooit.

Balen van je pijn bij squats..en volgende keer degene op de leg press en leg extension gewoon eraf trappen, wegwezen!!
Verder nette training ;)

Lekker hé :o
Brb 22:30 met nog 1700 kcal over (overdag 500 kcal op, 700 kcal om 19:00) en alsnog bang dat ik boven me geplande kcals kom :o

Will do, die gasten moeten maar gewoon squatten als ze geen blessure hebben :yell:
Vind leg press wel lekker; gaat sneller, pomp en burn is net zo goed en puur op spiermassa is het een prima oefening.
Wil echter meer de powerlift kant op, daarvoor zal me squat wel improved moeten worden ;)

f sq blijft een vervelende oefening toch wel aardig wat setjes gepakt zie ik netjes. verder lkkre training sterke chins

Vind FSQ vele malen fijner dan back squat; ligt me veel beter met minder pijntjes en kom daarbij veel dieper.
Voel hem ook veel beter in me benen.
Thanks man, chins liggen me wel aardig, alleen lastig met progressive overload omdat het niet zo snel gaat en BW ook constant stijgt.

hoe de f**k houd jij zoveel kcal over aan het eind van je dag? ik heb ze dan altijd op :o

lekkere training wel, goei chins

• #3.554
hoe de f**k houd jij zoveel kcal over aan het eind van je dag? ik heb ze dan altijd op :o

lekkere training wel, goei chins

Keer wakker worden rond 12 uur.
Keertje ontbijten rond 15:00.
Beetje tren vanaf 17:00.
Chocomel na tren om 19:00.
Nokkie liggen van tren tot een uur of 22/23:00.
Beetje eten omdat gains rond 23:00.
Epic vreetkick na een dikke joint rond een uur of 00:00.
Dag later proberen te compenseren :(

Kan beter me big meal bewaren als pre-sleep, maar door de kwarkshake erbij zit ik dan vaak op 1500 kcal en lig ik met buikpijn in bed, terwijl ik makkelijk 3000 kcal weg zou vreten :o

moet jij nie studeren ofwa

kwarkshake klinkt echt goor trouwens :o

• #3.556

Skip college meestal wanneer het voor 12:00 plaatsvindt, tenzij verplichte les :o
Vanaf 12 uur ben ik meestal wel aanwezig, al kom ik vaak alsnog te laat.
Rooster komende tijd:
Maandag; 08:45-14:15
Dinsdag; 08:45-16:00
Woensdag; vrij
Donderdag; vrij
Vrijdag; 08:45-12:00

Ben dus alleen maandag en dinsdag op school vanaf begin middag.

Kwarkshake is best lekker (srs).
Je proeft de kwark niet echt, meer de whey met een dikke structuur, beetje yoghurt achtig ;)
Zit trouwens wel zwaar aan de schijt door die chocomel, IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

Skip college meestal wanneer het voor 12:00 plaatsvindt, tenzij verplichte les :o
Vanaf 12 uur ben ik meestal wel aanwezig, al kom ik vaak alsnog te laat.
Rooster komende tijd:
Maandag; 08:45-14:15
Dinsdag; 08:45-16:00
Woensdag; vrij
Donderdag; vrij
Vrijdag; 08:45-12:00

Ben dus alleen maandag en dinsdag op school vanaf begin middag.

Kwarkshake is best lekker (srs).
Je proeft de kwark niet echt, meer de whey met een dikke structuur, beetje yoghurt achtig ;)

ah ok, eckte student dus.

klinkt niet verkeerd..

ik maak altijd kwark ijs, ook heul lekker. bak kwark met 1 a 2 schepjes whey uurtje in de vriezer en hnnng

Goeie protein farts door die kwarkshake of wa

• #3.559
ah ok, eckte student dus.

klinkt niet verkeerd..

ik maak altijd kwark ijs, ook heul lekker. bak kwark met 1 a 2 schepjes whey uurtje in de vriezer en hnnng

Ben in de ochtend vaak te brak door daily blazin', daarom gaan ochtend trens altijd zwaar nutteloos :o
Klinkt ook goed, wel goed de whey mengen door de kwark dan denk of niet?

Goeie protein farts door die kwarkshake of wa

Neuh nergens last van met protons, na een paar eieren zou ik wel uitkijken :o

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een kwarkshake, gewoon whey met kwark? Lees dat eigenlijk elke dag wel.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Je dacht toch niet dat die iets ging eten wat goor is :p

Terug
Naar boven