AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Ben in de ochtend vaak te brak door daily blazin', daarom gaan ochtend trens altijd zwaar nutteloos :o
Klinkt ook goed, wel goed de whey mengen door de kwark dan denk of niet?

Neuh nergens last van met protons, na een paar eieren zou ik wel uitkijken :o

uiteraard

pro tip: straciatella whey

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.562
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een kwarkshake? Lees dat eigenlijk elke dag wel.

Pak hem ook altijd voor het slapen, maar ook als ik een dagje 'slecht' eet door speciale gelegenheden.
- 100/150 ml melk
- 250 gram kwark
- 1 flinke scoop whey
300 kcal, 50 gram eiwitten, en zoals hierboven gezegd smaakt die imo erg lekker, beetje yoghurt structuur met de smaak van de whey die je gebruikt ;)

Op speciale dagen knal ik er 1 in me mik voordat ik vertrek en wanneer ik thuis kom, zodat ik sowieso 100 gram eiwitten heb op maar 600 kcal.
Erg handig ook met uitgaan als je kcal over wil laten om te zuipen, 3 shakes en je hebt genoeg eiwitten en maar 900 kcal :o

Edit: ik gebruik wel de blender, denk niet dat het anders een succes wordt.

Laatst bewerkt:
  • #3.563
Vandaag rustdagje, voeding:
16:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + appel
19:00| Spinazie, aardappelen, kip
22:00| 400 gram lasagne
01:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood + kwarkshake
2500/180p/240c/90f

spinazie popeye :). 1600u first meal? uitslaper?

oef uitslapen, dat wilk ook wel een keer.
Maar Shady, wat doet u nu, op 1 meal na, clean eten??
ik val haast flauw joh

• #3.567
oef uitslapen, dat wilk ook wel een keer.
Maar Shady, wat doet u nu, op 1 meal na, clean eten??
ik val haast flauw joh

:roflol: :roflol: :roflol:
Weet je zeker dat dat niet komt door de 1500 kcal? :o

Als ik geen wekker zet pak ik vaak 10-11 uur slaap, rolde er vandaag ook pas om half 2 uit.
Welke meal is niet clean dan? :(

:roflol: :roflol: :roflol:
Weet je zeker dat dat niet komt door de 1500 kcal? :o

Als ik geen wekker zet pak ik vaak 10-11 uur slaap, rolde er vandaag ook pas om half 2 uit.
Welke meal is niet clean dan? :(

nee, mijn 3 kids noch mijn werk hebben invloed op mijn uitslaapritme *kuch*
lasagna garfield, lasagna, want ik neem in jouw geval aan dat dat voorverpakt bakjeswerk is :P

Lasagna is zoooooo lekker!
En clean/niet clean is overrated :o Wat voor de een clean is, is voor de ander niet clean.

En voeding dat alleen op je heupen terecht komt is voor mij nieuw :o (of bedoel je dat je lasagna op je heupen smeert, ipv pindakaas op je buik? ) :D

Lasagna is zoooooo lekker!
En clean/niet clean is overrated :o Wat voor de een clean is, is voor de ander niet clean.

En voeding dat alleen op je heupen terecht komt is voor mij nieuw :o (of bedoel je dat je lasagna op je heupen smeert, ipv pindakaas op je buik? ) :D

terugkerende hetze tussen Shady en mij...wou je daartussen vallen: Kom maar op ;) Ik stel modderworstelen voor.

(en je snapt toch ook wel wat ik daarmee bedoel: de een zet eerder spekjes aan op zijn buik, de ander op d'r bolle behind)

terugkerende hetze tussen Shady en mij...wou je daartussen vallen: Kom maar op ;) Ik stel modderworstelen voor.

(en je snapt toch ook wel wat ik daarmee bedoel: de een zet eerder spekjes aan op zijn buik, de ander op d'r bolle behind)

Oh nee :eek: Ik laat jou en Shady lekker met z'n 2e modderworstelen :D
Wilde stiekem een beetje duidelijk maken dat lasagna er niet voor zorgt dat je vet aanzet, maar een kcal overschot :o

• #3.574

Oh nee :eek: Ik laat jou en Shady lekker met z'n 2e modderworstelen :D

28hmxoi.jpg

Lekker man, goed je hams aangepakt. Mijn onderrug had het al sneller begeven denk ik :o

Hnnng supermarktlasagna. Toen ik nog een fatty van 108 kilo 25 procent vet was at ik daar geregeld 1 kilo bakken van op. :rolleyes:

• #3.578
Lekker man, goed je hams aangepakt. Mijn onderrug had het al sneller begeven denk ik :o

De mijne had het eigenlijk al begeven op de helft, moest ook constant gaan zitten om te rusten :p
Misschien spot ik je morgen nog man, of vrijdag :thumbs:

das not the place mane.

Hnnng supermarktlasagna. Toen ik nog een fatty van 108 kilo 25 procent vet was at ik daar geregeld 1 kilo bakken van op. :rolleyes:

Epic, toen ik het aan het eten was dacht ik bij mezelf nog ''volgende keer maar 1kg bak halen, dit gaat nergens over'' :roflol:
Heb echter nu nog 2x 3 gebakken eieren met 2 sneden brood over, en aangezien ik dat niet zo heel lekker vind heb ik moeite om me kcals te halen.
Tenzij ik er 1 bak lasagne van maak :o

Fuaark lasagna, morgen eens langs de appie :roflol:

Herfstvakantie is top, gaan we leuk iets met zijn tweetjes doen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kunnen we ook meteen ergens vreten

Terug
Naar boven