Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

grinnik, had je je brilleke niet op?
lekkere train zeg!
Maarre...nu heb je geen drinkcalorietjes meer over voor vanavond of wel?

Lekkere training, toch weer 2 PR's gepakt!En die voeding...Hnnnnng
![]()
22:00 meal is hnggg! genieten , nice prtje wee op stld
![]()

Whut?! Zo lang al geen friet! Respect man! Ik eet wat dat betreft eigenlijk zeer regelmatig friet..Wil morgen sowieso friet eten, laatste keer was met mijn verjaardag in mei.
Eigenlijk vandaag al maar dan vervalt mijn pre-sleep meal en dat kan ik niet hebben.

Whut?! Zo lang al geen friet! Respect man! Ik eet wat dat betreft eigenlijk zeer regelmatig friet..
Echter wel wat minder vaak pizza en pepernoten![]()

Whaha..ik herken de gedachtegang wel betreft cheats.. Echter vind ik dat friet wel goed te praten is met een biefstuk erbij of iets dergelijks..![]()

Ovenfrites zonder vet bereid is niks mis mee. Klein drupje rode saus erover (10-15gr) en je hebt een redelijk goede carb bron voor naast je protein

Ovenfrites zeker een aanrader, vind het lekkerder als olie/vet gebakken eigenlijk.
Ovenfrites zeker een aanrader, vind het lekkerder als olie/vet gebakken eigenlijk.
Abbo, lees dit al een tijdje mee.
Leuk log ook, ben benieuwd wat de recomp/slow bulk je gaat brengen
We zitten denk ik een beetje in het zelfde schuitje qua VP en allebei hungry for gainzzz nu!