- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pr train technische mankementen? Misschien moet je alles even "smeren" met wat olie
bied je nu aan shady met massageolie in te smeren 
pr train technische mankementen? Misschien moet je alles even "smeren" met wat olie

Teach me how, master Domino.
Wil beetje uitmelken tot ik weer terugga richting andere repranges, wss 5x5 ofzo weer binnenkort.
Uitmelken tot 1x3x95 ofzo, soort RPT principe, of gewoon lagere reprange;10x2.
In ieder geval lekker heavy, die 1RM test eind dit jaar moet een gain hebben van 12.5kg tov einde cut / begin september![]()
snappie
Maar ik zou voor de lasagne reprange gaan en de dag ervoor en op de ochtend/middag zelf zoveel mogelijk carbs naar binnen werken voor ekte krachtboostsmeren met olieTeach me how, master Domino.
Wil beetje uitmelken tot ik weer terugga richting andere repranges, wss 5x5 ofzo weer binnenkort.
Uitmelken tot 1x3x95 ofzo, soort RPT principe, of gewoon lagere reprange;10x2.
In ieder geval lekker heavy, die 1RM test eind dit jaar moet een gain hebben van 12.5kg tov einde cut / begin september![]()

smeren met olie
master domino
uitmelken....
oei welke fetishes hebben jullie in hemelsnaam
maarre 12,5 kg op je PR van begin september aan het einde van dit jaar: respect als je dat lukt!
volgens mij zitten wij in de weg en vinden vinnie en shady elkaar stiekem erg leuk

volgens mij zitten wij in de weg en vinden vinnie en shady elkaar stiekem erg leuk
/gauw weer weg dus

oliesnappie
zie nu dat er staat 'lagere reprange'. Ik las lasagne reprangeMaar ik zou voor de lasagne reprange gaan en de dag ervoor en op de ochtend/middag zelf zoveel mogelijk carbs naar binnen werken voor ekte krachtboost

stiekem wil je dolgraag meedoen met
smeren met olie
master domino
uitmelken
![]()

Balen van de pijn in je quad...
Hier is de lidl gewoon open hoor. Elke zondag.![]()

Hoelaat sta je op eigenlijk dat je eerste meal pas rond 18:00 pakt? Ik zou tegen die tijd al overleden zijn..Hie
Voeding vandaag:
18:00| Spinazie, kip, aardappelen + 250g kwark
22:00| Pizza BBQ chicken big american
01:00| 400 gram lasagne + kwarkshake
2700/180p/280c/90f

winkels gesloten op zondag?
zelfs hier in het katholieke zuiden is alles iedere zondag open, ook de Lidl
succes komende week!

Hoelaat sta je op eigenlijk dat je eerste meal pas rond 18:00 pakt? Ik zou tegen die tijd al overleden zijn..![]()

lopen nekken voor de training?
beetje ziekjes aant worden shady?
Maar wel flinke incline dumbell presses man. 5x38 is erg netjes. En die db rows trouwens ook!![]()