Gisteren pokertoernooitje gewonnen huehuehue, kan ik weer nutella kopen

Me post workout meal was om 02:00 terwijl ik op 18:00 klaar was met trainen (wel chips en kwark tussendoor gepakt).
En de grens opgezocht met; 400 gram gehakt , 250 gram macaroni (ongekookt gewogen) en 500 gram pastasaus.
Heb het even nagerekend en de macros waren: 1860 kcal / 120p / 230c / 45f (exclusief olijfolie om te bakken).
Kwark maar niet meer op daarna omdat ik bijna nokkie ging, gelukkig heb ik het beperkt gehouden met het junkfood.
Vandaag rust, morgen fullbody tren.
Voeding weet ik niet, al aardig wat pepernoten achter de kiezen dus ff puzzelen zo.
Edit:
-Brood + pepernoten = 600
-250 gram kwark = 150/25p
-Spinazie,aardappelen,kip = 550/35p
-Lasagne = 650/30p
-Kwarkshake = 300/50p
-Energy + 250 gram kwark = 250/25p
2500/165p
Goede PR's! Zal het dan toch aan die lasagne, pizza en pepernoten liggen?
pizza & lasagne confirmed for epic gains
nice vpr shady nigge
pr's heb je te danken aan de nutella, son! moet die shit ook weer eens kopen, damn
Dit allemaal bij elkaar made the gains bois

Sinds ik daily nutella op me brood doe als pre-workout meal...
Ziet er goed uit! zowel je training als je eten!
Iets afgeweken met eten, zie hierboven
Goed bezig shadje
Lekker hoor! Die bench is erg sterk shady! Zeker paused
Lekkere bench, much jelly
Je doet nu UB/LB afwisselend tussen 3x en 4x p/w?
Tnx, bench gaat hard.
2x4x85kg was oude PR op 88kg BW, nu dus overheen op 78.5kg BW

Twijfel nu alleen wat tussen 6x4x87.5 of 3reppers op 90kg, maar ik blijf geduldig en ga voor 6x4 waarschijnlijk.
De methode van 6x4 -> +2.5kg op 7x3 bevalt me heerlijk tot nu toe moet ik zeggen.
Ik doe normaal gesproken een ub/lb schema van 4x per week.
Vanaf deze week ben ik overgestapt naar 3x per week vanwege drukte met school (projecten, tentamens over 3 weken).
Doe nu een fullbody schema, alhoewel ik een lichte blessure aan me linker quad heb.
Deadlift/sldl lukt prima, leg extensions gaat, squat is een no go.
Leg press lukt ook op halve ROM, iets boven parallel, dus deze voeg ik wel erbij.
Vind fullbody sowieso erg lekker voor krachtprogressie (voor mij beter dan ub/lb), alleen vanwege weinig herstel en dus weinig volume, toch het gevoel dat het niet ideaal is om spiermassa mee te pakken voor mij.