Shiz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjek ook eens hoe je leeft en eet man. Wat verwacht je?![]()
Balen gozer, haat aan ziek worden
Zonde van je tijd haha
Hopelijk valt t mee
Misschien zit er wel iets in wat Sticky zegt
Vraag me af hoe dat zo komt, werd vroeger haast nooit ziek.

Vitamine D bestellen..zeker 1000IU, maar misschien zelfs meer in de wintermaanden. En een goede multi offcourse!
Beterschaap in ieder geval
Vitamine D bestellen..zeker 1000IU, maar misschien zelfs meer in de wintermaanden. En een goede multi offcourse!
Beterschaap in ieder geval
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgens mij is het gewoon een sollicitatie voor een zusterke die je komt verzorgen, verse kippensoep maakt, verse jus d'orange voor je klaarzet en je een trap onder je donder geeft![]()

zou een beetje zielig zijn voor jou als ik zo gruwelijk veel sterker ben EN grotere kuiten heb
zo heb jij ook nog een dingetje
zijn overigens gewoon 40 cm zonder enige vorm van directe training dus zo klein is dat nou ook weer niet
daar zit ik zonder enige vorm van directe training al aan 
, tis maar 35 cmdameskuitjes pleurklaat....daar zit ik zonder enige vorm van directe training al aan
nouja...gecorrigeerd voor gebrek aan lengte dan, tis maar 35 cm

drie keer raden wat en wie ik dadelijk ga slaan 
zou een beetje zielig zijn voor jou als ik zo gruwelijk veel sterker ben EN grotere kuiten heb
zijn overigens gewoon 40 cm zonder enige vorm van directe training dus zo klein is dat nou ook weer niet