XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

0WiYj.gif

liter chocomel light

seems legit

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.723
Voeding vandaag;
12:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
17:30| Spinazie, kip, aardappelen
21:00| 125g rijst, 150g kip, satesaus
00:00| 400g lasagne + kwarkshake
2700/180p

Sterke paused incline, mijn incline is een stuk minder dan flat

idd sterke incl, nice train.

Incline en CGBP liggen beide ongeveer 5kg onder me regular bench :o
Deed eerst altijd veel incline dumbell presses toen ik nog geen bench deed, dat zal ermee te maken hebben.

Lekkere train weer hoor. Gaat lekker de laatste tijd he! :thumbs:

Tnx C!
Gaat lekker de laatste tijd inderdaad, making all kinds of gains.
In de spiegel zie ik nog weinig verschil tho, maar dat heb ik altijd bij het bulken.
Vooral tijdens de workout met pomp merk ik dat shirts wat strakker zitten en dat ik groter oog.

Tnx At, nu nog doorzetten.

Welkom!

liter chocomel light

seems legit

Moet toch iets van fruit binnenkrijgen omdat geen groentes op trainingsdagen.
Liter chocomel light en banaan zit op ~80 gram suikers, vind ik voldoende voor na een workout.

Pfoee goeie bench en incline bench man! Ik moet ook een regelmaat daarin gaan gebruiken qua aantal reps, zo te zien helpt het! :thumbs:

• #3.725
Pfoee goeie bench en incline bench man! Ik moet ook een regelmaat daarin gaan gebruiken qua aantal reps, zo te zien helpt het! :thumbs:

Tnx bro.
Vind veel setjes, low reps en hoge intensiteit wel lekker werken idd, al merk ik wel veel effecten van de pre-workout.

Vandaag tren gedaan na projecten ingeleverd te hebben.

Bench paused
8x20
8x50
5x70
-5x85
-5x85
-5x85
-2x90
-4x80???
voelde allemaal zwaar aan gvd

Pull ups
5xBW
5xBW+6kg pr
5xBW+6kg
5xBW+6kg
5xBW+6kg
5xBW+6kg

OHP paused
8x20
8x40
7x50
7x50
5x55
repout 7x55

Sumo deadlift
8x40
8x60
5x80
5x100
5x120
-7x135kg
-7x135kg vpr

Leg press dropset:
10x155kg / 10x135kg / 8x115kg

Prima, anderhalf uur bezig geweest.
Merk wel effecten van pre-workout, zat er op de bench vrij slaperig bij zonder focus.
85kg voelde zwaarder aan dan de 90kg vorige week.
OHP ging wel lekker, paused ligt het gewicht net zo hoog/hoger dan bij t&g, merk dat de techniek zo beter is en de stang meer gecontroleerd omhoog gaat.

Foods;
12:00| Pistolet kaas&ham + whey shake met melk
15:00| 1 liter chocomel light
20:00| 150g rijst, 150g kip, 60g satesaus
01:00| Pizza BBQ chicken (big american) + 250g kwark
~3200/180p/85f/390c

Nice train!
en lekkere voeding weer!
Denk je dat je geslaagd bent voor alle projecten?

tis de vrijdag...die laat alles zwaarder voelen :(

lekker sumootje shady ;)

Lekkere presses toch. [emoji1] nu klaar met school? Nog gelukt met woordenboek? [emoji39]

• #3.729
Nice train!
en lekkere voeding weer!
Denk je dat je geslaagd bent voor alle projecten?

tis de vrijdag...die laat alles zwaarder voelen :(

lekker sumootje shady ;)

Lekkere presses toch. [emoji1] nu klaar met school? Nog gelukt met woordenboek? [emoji39]

20uai3n.jpg

Heb aardig wat vertrouwen in de projecten, nu weekendje stampen voor tentamens volgende week.
Daarna eindelijk nieuwe schema, epic veel zin in.

Woordenboek mist een aantal bladzijdes :roflol:

• #3.730
Weekendje rusten nu.
Gewicht is weer iets te snel aan het stijgen, hele week al oplopend en vanochtend 80kg.
Daarom iets onder die 2700 kcal vandaag en morgen.
Gisteren kraakte er iets bij weighted pull ups, hopen dat het maandag voorbij is want voel het nog wel nu.

Voeding vandaag:
17:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
20:00| Spinazie, kip, aardappelen
23:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
Pre sleep| 100g macaroni, 250g gehakt, 250g pastasaus + 250g kwark
~2550/170p

Wil eigenlijk lasagne eten maar niet genoeg kcals.
Misschien 2 meals van eieren vervangen voor lasagne met nog iets, even kijken :o
Anders morgen lasagne.

Geprobeerd update pic te maken maar wederom niet goed gelukt.
Zet hem er toch op voor de moeite die het gekost heeft.
2a4og7a.jpg

• #3.731
Thuis een mini workout gedaan als study break huehuehue.

Bicep curl
5x10x14kg

Skulls SS bar curl
20x23kg - 20x23kg
15x23kg - 20x23kg
15x23kg - 15x23kg

Had nog side raises e.d kunnen doen met dumbells maar last van schouder sinds vrijdag.
Neem een klein weekje rust, t/m donderdag vanwege tentamens.

Voeding vandaag is hnnnggg;
16:00| 400g lasagne + 50g pepernoten
20:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
01:00| 150g macaroni, 250g gehakt, 250g pastasaus + kwarkshake
2550/170p.

je zou zeggen dat je italiaanse roots hebt joh

In ieder geval wel een lekkere studie break. :D
succes met je tentamens.

• #3.734
je zou zeggen dat je italiaanse roots hebt joh

Nu je het zegt... :eek:
Begin de laatste tijd wel te lui te worden om steeds pasta te koken zo laat in de nacht, maar heb tot nu toe alleen de lasagne+pepernoten op.
Hnnggg nog 1700 kcals over :D

In ieder geval wel een lekkere studie break. :D
succes met je tentamens.

Thanks! :)
Zal vast nog wel een keertje tussendoor wat armen en abs trainen (beachboy style, dumbells gaan maar tot 16kg en standaard barbell van 23kg).

beachboy? het wordt winter brah ???

Lekker uitgerust?

• #3.737
beachboy? het wordt winter brah ???

I know brah, hardkoor!

Jep, wel epic slaapritme.
Tentamens beginnen telkens pas om 16:45 en ik leer in de avond beter dan de ochtend/middag.
Slaap dus vrijwel de hele week van 04:00-13:00 :o

Twijfel een beetje tussen schema, vooral welke kant ik op ga.
Zit nu te twijfelen om OHP en bench beide 2x p/w te doen ipv 1x p/w.
Echter vallen dan wel oefeningen zoals dumbell shoulder press en incline db press weg, waarbij ik dus totaal niet meer met dumbells werk, afgezien van db row.

Toch een beetje afweging tussen kracht en 'looks', denk namelijk dat db shoulder press wel een toegevoegde waarde heeft voor massa tov 2x p/w OHP (herinner ook een post van Robke dat db shoulder press belangrijk was om beide schouderkoppen evenredig aan te pakken).
Zelfde voor bench/incl db press.

Denk zelf nu dat ik toch voor kracht ga op de grote oefeningen en OHP/Bench 2x p/w ga doen.
Squat is nog even aankijken hoe het met blessure gaat en deadlift wss 1x p/w.
Wil sowieso dit jaar nog BW OHP pakken, dus dan zal ik wel moeten overstappen naar 2x p/w OHP.
110 bench zou ook lekker zijn.
Dan kan ik vanaf 2015 nog overstappen naar een ander schema dat ik al een tijdje heb klaarliggen.

Suggesties, aangezien ik er niet zeker over ben?

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Met het nieuwe schema zou het er ongeveer zo uitzien op de ub dagen:

ub1.
bp (5x5/6x4/7x3/8x2)
chins weighted (4x6/5x5/6x4/7x3)
ohp (4x8-10)
bor (4x8-10)
cable fly (4x8-10)
Side raises (4x12-15)
Tricep dips (4x12-15)

ub2.
ohp (5x5/6x4/7x3/8x2)
pull ups weighted (5x5/6x4)
bench press (4x8-10)
Db row (3x12-15)
chest dips (3x8-10)
Face pull (4x10-12)
Bar curl (4x8-10)

Ik heb harpep ook wel eens gevraagd hoe ik bijv mijn squat wat hoger zou kunnen krijgen en idd ook hij gaf aan, vaker squatten. Zelfde zou voor bench, press en dead gelden denk ik.

Ik heb echt moeten kiezen tussen of looks en dus hypertrofie, of raw power. Niet dat die 2 niet samen gaan natuurlijk maar waar wil je accent op leggen. Als je echt power belangrijker/leuker vind dan is denk ik vaker de oefening doen de beste optie.
Ikzelf heb dus meer voor hypertrofie gekozen en merk wel dat daardoor de progress qua kracht langzamer gaat, dan wanneer ik bijvoorbeeld Wendler deed en omhoog knalde met lifts. Of nog beter met SL in het begin waar je alles 2 keer per week doet of 1,5 keer zeg maar.
Maar merk daarentegen wel meer spiergroei.

Gewoon doen wat je leuk vind denk ik :)

Precies! Ga je op power dagen met meer zin naar de gym of kijk je juist meer uit naar de hypertrofie dagen?

• #3.740
Ik heb harpep ook wel eens gevraagd hoe ik bijv mijn squat wat hoger zou kunnen krijgen en idd ook hij gaf aan, vaker squatten. Zelfde zou voor bench, press en dead gelden denk ik.

Ik heb echt moeten kiezen tussen of looks en dus hypertrofie, of raw power. Niet dat die 2 niet samen gaan natuurlijk maar waar wil je accent op leggen. Als je echt power belangrijker/leuker vind dan is denk ik vaker de oefening doen de beste optie.
Ikzelf heb dus meer voor hypertrofie gekozen en merk wel dat daardoor de progress qua kracht langzamer gaat, dan wanneer ik bijvoorbeeld Wendler deed en omhoog knalde met lifts. Of nog beter met SL in het begin waar je alles 2 keer per week doet of 1,5 keer zeg maar.
Maar merk daarentegen wel meer spiergroei.

Gewoon doen wat je leuk vind denk ik :)

Precies! Ga je op power dagen met meer zin naar de gym of kijk je juist meer uit naar de hypertrofie dagen?

Tnx ;)
Dat was precies wat ik bedoelde; hoop met dit schema toch een juiste balans te hebben.
Ik vind power dagen een stuk leuker, powerlift wedstrijd lijkt me ook wel wat om mee te doen.
Zit alleen met het probleem dat me squat constant loopt te ouwehoeren door pijntjes, vandaar dat ik erg begon te twijfelen om voor kracht te trainen.
Als squat namelijk blijft ouwehoeren gaat een powerlift wedstrijd hem niet worden en zou ik het zonde vinden om zoveel te focussen op (ohp)/bp/dl.
Daarnaast vind ik looks (nu nog) belangrijk, omdat ik aankomende zomer droger dan ooit wil staan; VP van 10 procent maximaal, hoef ook niet veel droger dan dat.

Denk dat ik met dit schema wel een goede afweging heb van kracht/hypertrofie en compound/isolatie.
Heb nu namelijk alsnog chest dips / cable fly voor borst, schouder en arm isolatie ook aanwezig.
Bor/db row op wat higher reps voor rug, merk iig dat me rug/biceps goed vooruitgaan op chins.

Ga dit schema gewoon lekker proberen, thanks guys :thumbs:

Terug
Naar boven