- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke paused incline, mijn incline is een stuk minder dan flat

Lekkere train weer hoor. Gaat lekker de laatste tijd he!![]()
Pfoee goeie bench en incline bench man! Ik moet ook een regelmaat daarin gaan gebruiken qua aantal reps, zo te zien helpt het!![]()

Nice train!
en lekkere voeding weer!
Denk je dat je geslaagd bent voor alle projecten?
tis de vrijdag...die laat alles zwaarder voelen
lekker sumootje shady![]()
Lekkere presses toch. [emoji1] nu klaar met school? Nog gelukt met woordenboek? [emoji39]

In ieder geval wel een lekkere studie break.
succes met je tentamens.

Ik heb harpep ook wel eens gevraagd hoe ik bijv mijn squat wat hoger zou kunnen krijgen en idd ook hij gaf aan, vaker squatten. Zelfde zou voor bench, press en dead gelden denk ik.
Ik heb echt moeten kiezen tussen of looks en dus hypertrofie, of raw power. Niet dat die 2 niet samen gaan natuurlijk maar waar wil je accent op leggen. Als je echt power belangrijker/leuker vind dan is denk ik vaker de oefening doen de beste optie.
Ikzelf heb dus meer voor hypertrofie gekozen en merk wel dat daardoor de progress qua kracht langzamer gaat, dan wanneer ik bijvoorbeeld Wendler deed en omhoog knalde met lifts. Of nog beter met SL in het begin waar je alles 2 keer per week doet of 1,5 keer zeg maar.
Maar merk daarentegen wel meer spiergroei.
Gewoon doen wat je leuk vind denk ik![]()
Precies! Ga je op power dagen met meer zin naar de gym of kijk je juist meer uit naar de hypertrofie dagen?