Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja zeker zonde, baal er zelf ook van dat motivatie niet altijd top is.
Was eerst wel de bedoeling, ik had verwacht op 14% te staan, en dat is dus niet zo en dat is dan zuur
Thanks bro! Ik hoop het ook, ik zal weer wat vaker op dbb kijken dan komt die motivatie wel
Ik vind ub/lb ook lekker, alleen 4 dagen werkt voor mij niet zo top. Herstel zit vaak in de weg.
Klinkt niet slecht, hoe vaker je het doet hoe makkelijker het zal gaan, maar let hierbij wel op de intensiteit man. Vanwaar kan je niet meer squatten danIk heb iets gemist geloof ik.
Ja ik heb het ook doorik ga nu rustig bulken en niet teveel overal op letten.
Best wel licht javolgens berekening ben ik met 10% @ 73kg wat ook anorexia lijkt bij 1.84
Dus het kan erger!
Morgen heb je rustdag?

Congrats met die sumo VPR shady!
Ook stevige OHP btw
Wat zit er precies in die kwarkshake?

goede armen bro. je kunt de foon evt ergens rechtop neerzetten en bijv Timercam gebruiken, dan heb je ~10 sec voor de pose

Arm: zowel bicep als tricep komen er goed uit hoor! Buik ook goed plat, dus daar kunnen wel wat oliebollen in!
Oliebollen..so much HNNNNNG
Edit: Wat meten je armen eigenlijk ongeveer..voor de beeldvorming.

buffe arm shady en g
Is t nog gelukt met je tentamens?

Mirin' die OHP... Mijne heeft er ooit ook goed uitgezien![]()

Heb (weer) blessure in me quadricep, maar voel er nog weinig van ondertussen.
Toch liever nog even rust zodat die compleet weggetrokken is, hoop over 2 weken weer te gaan squatten
Je moet het voor een groot deel ook doen omdat je het leuk vindt om te doen, maar op een gegeven moment is dat klote als de resultaten tegenvallen.
Eventueel andere doelen opstellen voor jezelf die haalbaar zijn binnen een bepaalde tijdsperiode.
Een gestructureerd schema helpt in ieder geval wel erg veel bij de trainingsresultaten qua gewicht/reps.
Yes had een rustdag vanwege tentamens, gisteren eindelijk weer getraind![]()

conventional DL doe je niet meer?+1!
Dat lijkt me wel klote man, overbelasting of tijdens training? Rust is het beste, als alles goed is hersteld toch wel even rustig aan doen man
Ja precies dat was bij mij dus ook het geval. Dat is nu ook de bedoeling, en een schema opstellen die ik ook leuk vind om te doen, met tegenzin trainen werkt niet.
Vandaag weer rustig getraint, paar weken geen OHP gedaan en dat kan je dan ook merken
Ik zie het! Netjes man die OHP! En congrats met die VPR op sumo, doe ik je niet naconventional DL doe je niet meer?
Foto ziet er ook goed uit, biceps en tricpes zijn massive! Schouders zijn ook wel goed gegroeid![]()

Ik was laatst 1,5 kg afgevallen in 2 weken op 3900kcal. Kan ook plots wat vocht of iets dergelijks zijn.