AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

6x140, doe eens rustig man :thumb:

yeah boy! flinke ohp en sumo's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
Gewicht gedropt van 79.1kg -> 78.4kg op bijna 3000 kcal ???
Vandaag is er een feest in het dorp hier, dus ik ga sowieso oliebollen eten :o
Voor de rest even kijken qua voeding, merk dat ik echt gek word van teveel rustdagen mbt voeding.
Standaard spinazie met kip, lasagne en/of gebakken eieren op brood, waar ik dan nog een pizza/pasta/rijst aan toevoeg.
Afgezien van de big meal is het dus vrijwel elke keer hetzelfde.

Ja zeker zonde, baal er zelf ook van dat motivatie niet altijd top is.
Was eerst wel de bedoeling, ik had verwacht op 14% te staan, en dat is dus niet zo en dat is dan zuur :o
Thanks bro! Ik hoop het ook, ik zal weer wat vaker op dbb kijken dan komt die motivatie wel :)

Ik vind ub/lb ook lekker, alleen 4 dagen werkt voor mij niet zo top. Herstel zit vaak in de weg.
Klinkt niet slecht, hoe vaker je het doet hoe makkelijker het zal gaan, maar let hierbij wel op de intensiteit man. Vanwaar kan je niet meer squatten dan??? Ik heb iets gemist geloof ik.

Ja ik heb het ook door :roflol: ik ga nu rustig bulken en niet teveel overal op letten.
Best wel licht ja :p volgens berekening ben ik met 10% @ 73kg wat ook anorexia lijkt bij 1.84 :roflol: Dus het kan erger!
Morgen heb je rustdag?

Heb (weer) blessure in me quadricep, maar voel er nog weinig van ondertussen.
Toch liever nog even rust zodat die compleet weggetrokken is, hoop over 2 weken weer te gaan squatten :)

Je moet het voor een groot deel ook doen omdat je het leuk vindt om te doen, maar op een gegeven moment is dat klote als de resultaten tegenvallen.
Eventueel andere doelen opstellen voor jezelf die haalbaar zijn binnen een bepaalde tijdsperiode.
Een gestructureerd schema helpt in ieder geval wel erg veel bij de trainingsresultaten qua gewicht/reps.

Yes had een rustdag vanwege tentamens, gisteren eindelijk weer getraind ;)

Congrats met die sumo VPR shady!:thumbs:

Ook stevige OHP btw:thumbs:

Wat zit er precies in die kwarkshake?

Thanks Marv :)
100 ml melk / 250g kwark / 1 scoop whey.
Meer melk voor minder dikke structuur!

yeah boy! flinke ohp en sumo's!

Tnx, ik merkte dat de 7x135 deadlift veel lekkerder ging.
Had nu erg veel moeite met lift-off waardoor ik ook niet weet of form goed gebleven is.
Heb wel na 2 setjes een gruwelijk pomp in me onderrug de laatste tijd waardoor ik moet afkappen :(

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Inclusief een gefailde update pic.
Mad stress bij pics nemen nog steeds, enige fatsoenlijke spiegel waar voldoende licht is hangt al een tijdje boven de eettafel nu (hing eerst altijd perfect).
Camera van de telefoon is zo waardeloos dat die maar in kan zoomen met 1/4e deel bovenop de originele stand #crap.
Puur gericht op arm weer, chest komt er totaal niet uit zo.

n12btz.jpg

Laatst bewerkt:
goede armen bro. je kunt de foon evt ergens rechtop neerzetten en bijv Timercam gebruiken, dan heb je ~10 sec voor de pose

Arm: zowel bicep als tricep komen er goed uit hoor! Buik ook goed plat, dus daar kunnen wel wat oliebollen in!:thumbs:

Oliebollen..
so much HNNNNNG:eating:

Edit: Wat meten je armen eigenlijk ongeveer..voor de beeldvorming.

buffe arm shady en g :)
Is t nog gelukt met je tentamens?

Mirin' die OHP... Mijne heeft er ooit ook goed uitgezien :o

beste biceps

Good gun.

• #3.770
goede armen bro. je kunt de foon evt ergens rechtop neerzetten en bijv Timercam gebruiken, dan heb je ~10 sec voor de pose

Tnx bro :)
I know, maar heb de camera altijd verkeerd staan op een of andere manier + weinig plekken met goed licht.
In de woonkamer is het beste maar dan moet ik een 6 persoons eettafel draaien en vervolgens een paar meter naar achteren zetten.
Hoorde de vorige keer al een poot scheuren dacht ik, nohomo.

Arm: zowel bicep als tricep komen er goed uit hoor! Buik ook goed plat, dus daar kunnen wel wat oliebollen in!:thumbs:

Oliebollen..
so much HNNNNNG:eating:

Edit: Wat meten je armen eigenlijk ongeveer..voor de beeldvorming.

Tjah, abs komen niet door op deze pic maar zijn er wel lichtjes :o
Na die BW drop sta ik ook alles behalve bloated, dat scheelt ook wel.
Net even gemeten; rechts 40cm en links 38,5cm. Dere verhoudingen :eek:

Heb achteraf maar 1 oliebol op; ga vanavond naar een paar maten en wss gaan we uit, word zuipen dus :p

buffe arm shady en g :)
Is t nog gelukt met je tentamens?

Thanks Marieke negentienachtentachtig.
Mwah, heb me voor die van vandaag ziek gemeld en van de andere 3 hoop ik er 2 gehaald te hebben.
De helft is niet best maar ben het gewend :o

Mirin' die OHP... Mijne heeft er ooit ook goed uitgezien :o

Mijne stagneert al een lange tijd, afgezien van me PR 2 weken terug, al was dat 1RM :rolleyes:
Werksetjes hopelijk ook beter binnenkort, ga nu 2x p/w OHP doen :)

Tnx brahs.

Heb (weer) blessure in me quadricep, maar voel er nog weinig van ondertussen.
Toch liever nog even rust zodat die compleet weggetrokken is, hoop over 2 weken weer te gaan squatten :)

Je moet het voor een groot deel ook doen omdat je het leuk vindt om te doen, maar op een gegeven moment is dat klote als de resultaten tegenvallen.
Eventueel andere doelen opstellen voor jezelf die haalbaar zijn binnen een bepaalde tijdsperiode.
Een gestructureerd schema helpt in ieder geval wel erg veel bij de trainingsresultaten qua gewicht/reps.

Yes had een rustdag vanwege tentamens, gisteren eindelijk weer getraind ;)

Dat lijkt me wel klote man, overbelasting of tijdens training? Rust is het beste, als alles goed is hersteld toch wel even rustig aan doen man ;)

Ja precies dat was bij mij dus ook het geval. Dat is nu ook de bedoeling, en een schema opstellen die ik ook leuk vind om te doen, met tegenzin trainen werkt niet.
Vandaag weer rustig getraint, paar weken geen OHP gedaan en dat kan je dan ook merken :p

Ik zie het! Netjes man die OHP! En congrats met die VPR op sumo, doe ik je niet na :eek: conventional DL doe je niet meer?
Foto ziet er ook goed uit, biceps en tricpes zijn massive! Schouders zijn ook wel goed gegroeid :thumbs:

Meer met links fappen

dikke armen kut

Goeie 1,5cm faparm gains[emoji39]

nice gun!

hee jou ken ik
in

Nice arms shady! :thumbs:

Ik was laatst 1,5 kg afgevallen in 2 weken op 3900kcal. Kan ook plots wat vocht of iets dergelijks zijn.

• #3.780
Vandaag tren gedaan, man man man man.
Kan hem niet zo goed niet loggen, was meer een training om het bier eruit te zweten.
06:30 terug van uitgaan, 15:00 wakker en 17:00 in de gym zonder enige energie.

Bench press paused
8x50
6x70
5x80 pff byebye 3x6x80
close grip;
5x80
3x80
7x70

OHP
10x30
5x50
5x50
5x50

Chins
3x8xBW

Cable fly 3 sets
Face pulls 3 sets
Standing row (ook met rope van face pulls, maar standje lager) 2 sets

Calf press @ leg press; 15x../12x../10x..

Cable curl SS pushdown; 2 sets.

Foods;
16:30| 2 saucijzenbroodjes + 1 biertje +25g whey
18:30| 1 liter chocomel
22:00| Pizza BBQ chicken
Pre sleep| 2 oliebollen + kwarkshake
~3200/160p

Dat lijkt me wel klote man, overbelasting of tijdens training? Rust is het beste, als alles goed is hersteld toch wel even rustig aan doen man ;)

Ja precies dat was bij mij dus ook het geval. Dat is nu ook de bedoeling, en een schema opstellen die ik ook leuk vind om te doen, met tegenzin trainen werkt niet.
Vandaag weer rustig getraint, paar weken geen OHP gedaan en dat kan je dan ook merken :p

Ik zie het! Netjes man die OHP! En congrats met die VPR op sumo, doe ik je niet na :eek: conventional DL doe je niet meer?
Foto ziet er ook goed uit, biceps en tricpes zijn massive! Schouders zijn ook wel goed gegroeid :thumbs:

Tijdens training, voelde het pas later.
Had epic spierpijn en na de spierpijn merkte ik dat het op één punt meer dan spierpijn was.

Tnx man, conventional ligt er inderdaad helemaal uit, voorlopig.
Zou ze graag beide doen maarmet ook nog SLDL zit ik op 3 varianten, even kijken of dat gaat passen in schema.
Schouders gaan wel beter nu idd, misschien door 2x side raises p/w :p

Goeie 1,5cm faparm gains[emoji39]

+2 :o

Tnx Nicky ;)

Huh wie ben jij.
Welkom :wave:

Thanks C, volgens mij liggen we aardig gelijk qua armen toch? :thumbs:

Ik was laatst 1,5 kg afgevallen in 2 weken op 3900kcal. Kan ook plots wat vocht of iets dergelijks zijn.

Weet het bro, zoek er ook niet veel achter.
Heb ook het gevoel dat het veel minder kcal was dan 3000 op die dag, maar volgens de berekeningen klopte het wel.
Schommelt toch vaak bij onregelmatige eetmomenten; had die hele dag maar 400 kcal op tot 22:00 en toen de overige 2600 pas.

Terug
Naar boven