AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Tnx ;)
Dat was precies wat ik bedoelde; hoop met dit schema toch een juiste balans te hebben.
Ik vind power dagen een stuk leuker, powerlift wedstrijd lijkt me ook wel wat om mee te doen.
Zit alleen met het probleem dat me squat constant loopt te ouwehoeren door pijntjes, vandaar dat ik erg begon te twijfelen om voor kracht te trainen.
Als squat namelijk blijft ouwehoeren gaat een powerlift wedstrijd hem niet worden en zou ik het zonde vinden om zoveel te focussen op (ohp)/bp/dl.
Daarnaast vind ik looks (nu nog) belangrijk, omdat ik aankomende zomer droger dan ooit wil staan; VP van 10 procent maximaal, hoef ook niet veel droger dan dat.

Denk dat ik met dit schema wel een goede afweging heb van kracht/hypertrofie en compound/isolatie.
Heb nu namelijk alsnog chest dips / cable fly voor borst, schouder en arm isolatie ook aanwezig.
Bor/db row op wat higher reps voor rug, merk iig dat me rug/biceps goed vooruitgaan op chins.

Ga dit schema gewoon lekker proberen, thanks guys :thumbs:

Lees je anders eens in, in "Powerbuilding".
Dat schijnt een goede balans te hebben tussen kracht en massa

Hey man, ben weer eens even kieken hoe t gaat. En je stelt me niet teleur, lekker bezig man. Powerbuilding lijkt me ook wel wat voor jou, g men had eens een topic hier met wat info daarover.
Congratz nog met die vpr op sumo, netjes kerel :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
Lees je anders eens in, in "Powerbuilding".
Dat schijnt een goede balans te hebben tussen kracht en massa

Had die term al eens voorbij zien komen inderdaad, zal eens kijken na tentamens! :thumb:

Hey man, ben weer eens even kieken hoe t gaat. En je stelt me niet teleur, lekker bezig man. Powerbuilding lijkt me ook wel wat voor jou, g men had eens een topic hier met wat info daarover.
Congratz nog met die vpr op sumo, netjes kerel :thumb:

Thanks bro!
Ga je nog loggen, nu je weer bulkt?
Of bulk je nog niet? :p
Ga binnenkort eens powerbuilding inkijken :)

• #3.745
Mitrenz doet dat volgens mij ook en die heeft geen slecht fysiek.

Klopt, maar ik ga mijn progressie op een programma/methode niet met dat geneticmonster vergelijken :o
Hij zet ook PRs in de cut bijvoorbeeld, wat mij niet zou lukken ook al hanteer ik hetzelfde programma.

Klopt, maar ik ga mijn progressie op een programma/methode niet met dat geneticmonster vergelijken :o
Hij zet ook PRs in de cut bijvoorbeeld, wat mij niet zou lukken ook al hanteer ik hetzelfde programma.

Haha

Je kzou dan ub/lb kunnen overwegen, 2 dagen kracht, 2 dagen hyperthrophy.
Dit deed ik eerst ook.

• #3.748
Haha

Je kzou dan ub/lb kunnen overwegen, 2 dagen kracht, 2 dagen hyperthrophy.
Dit deed ik eerst ook.

Klopt, heb ik nu ook op compound oefeningen.
OHP kracht en OHP licht, zelfde voor BP.
Wel standaard kracht als het main oefening van de dag is.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Nee er valt weinig te loggen, train nog amper.
Ja moet je doen man, daar kan je goed de afweging maken in kracht en massa. ;)

Zonde man, waarom? :(

Gewoon focussen op kracht met de hoofdoefening zoals je al doet en met assistance het totaalvolume wat opkrikken. Wellicht iets als wendler 531 waar je genoeg vrijheid hebt met de assistance.

• #3.750
Ik zou met 4x P/W voor een UB/LB gaan met lower reps op de compounds en medium/high rep op assistance

Wat Vinnie en Ot ook zeggen dus

• #3.752
Ik zou met 4x P/W voor een UB/LB gaan met lower reps op de compounds en medium/high rep op assistance

Wat Vinnie en Ot ook zeggen dus

Dat doe ik al ;)
Ik wil me meer focussen op kracht op de compounds omdat die stroef beginnen te lopen en ik mijn kcal (nog) niet wil uppen.

Motivatie.. Cut ging weer gigantisch naar de klote, ben wel 10kg gedropt maar vp is volgens meting maar paar procentjes gedaald. Ik bulk nu weer en ben nu bezig met een nieuw schema maken.
Hoofd doel kracht, assistance voornamelijk in supersets pakken. We zullen het zien, als het goed verloopt ga ik wel weer loggen ;)

Ub/lb is idd wel goed wat anderen ook al zeggen, 2x per week spiergroepen doorwerken moet wel positief uitpakken :thumbs:

• #3.754
Motivatie.. Cut ging weer gigantisch naar de klote, ben wel 10kg gedropt maar vp is volgens meting maar paar procentjes gedaald. Ik bulk nu weer en ben nu bezig met een nieuw schema maken.
Hoofd doel kracht, assistance voornamelijk in supersets pakken. We zullen het zien, als het goed verloopt ga ik wel weer loggen ;)

Ub/lb is idd wel goed wat anderen ook al zeggen, 2x per week spiergroepen doorwerken moet wel positief uitpakken :thumbs:

Ah zonde man.
Zat al te kijken of je weer ging loggen, omdat je eerst september/oktober zei :p
Succes in ieder geval, hoop dat je weer gaat knallen!

Ik blijf sowieso bij ub/lb, vind het een prima schema ;)
Merk alleen dat de compounds niet meer vooruitgaan met 1xp/w dus nu wil ik beide trainingen ohp/bp gaan doen en sq/dl (zodra ik weer kan squatten).

Niet teveel op de nummertjes letten trouwens, als ik me daarop waag word ik zwaar depressief :roflol:
Zit nu op bijna 80kg bij 180cm, als ik goed droog wil staan (10 procent) ga ik onder de 75kg, wat voor mij erg licht is :p

Ah zonde man.
Zat al te kijken of je weer ging loggen, omdat je eerst september/oktober zei :p
Succes in ieder geval, hoop dat je weer gaat knallen!

Ik blijf sowieso bij ub/lb, vind het een prima schema ;)
Merk alleen dat de compounds niet meer vooruitgaan met 1xp/w dus nu wil ik beide trainingen ohp/bp gaan doen en sq/dl (zodra ik weer kan squatten).

Niet teveel op de nummertjes letten trouwens, als ik me daarop waag word ik zwaar depressief :roflol:
Zit nu op bijna 80kg bij 180cm, als ik goed droog wil staan (10 procent) ga ik onder de 75kg, wat voor mij erg licht is :p

Ja zeker zonde, baal er zelf ook van dat motivatie niet altijd top is.
Was eerst wel de bedoeling, ik had verwacht op 14% te staan, en dat is dus niet zo en dat is dan zuur :o
Thanks bro! Ik hoop het ook, ik zal weer wat vaker op dbb kijken dan komt die motivatie wel :)

Ik vind ub/lb ook lekker, alleen 4 dagen werkt voor mij niet zo top. Herstel zit vaak in de weg.
Klinkt niet slecht, hoe vaker je het doet hoe makkelijker het zal gaan, maar let hierbij wel op de intensiteit man. Vanwaar kan je niet meer squatten dan??? Ik heb iets gemist geloof ik.

Ja ik heb het ook door :roflol: ik ga nu rustig bulken en niet teveel overal op letten.
Best wel licht ja :p volgens berekening ben ik met 10% @ 73kg wat ook anorexia lijkt bij 1.84 :roflol: Dus het kan erger!
Morgen heb je rustdag?

Schema zit er gewoon goed uit. En zoals eerder gezegd, niet te moeilijk maken. Compounds op kracht doen, assistance
om extra volume op je compounds te krijgen en dan nog mat isolatie meuk voor de 'moeilijkere' gebieden :)

Laatst bewerkt:

Ik doe nu ook 2x/week DL en SQ.
Is wat mij betreft wel te doen, al zijn mijn gewichten nou niet zo indrukwekkend

Ben zelf niet zo dol op OHP, maar ook dit lijkt me wel te doen
Ik zou dan om en om DL/SQ en BP/OHP als startoefening nemen

• #3.759
Schema zit er gewoon goed uit. En zoals eerder gezegd, niet te moeilijk maken. Compounds op kracht doen, assistance
om extra volume op je compounds te krijgen en dan nog mat isolatie meuk voor de 'moeilijkere' gebieden :)

Thanks Mr Robke :thumbs:

Ik doe nu ook 2x/week DL en SQ.
Is wat mij betreft wel te doen, al zijn mijn gewichten nou niet zo indrukwekkend

Ben zelf niet zo dol op OHP, maar ook dit lijkt me wel te doen
Ik zou dan om en om DL/SQ en BP/OHP als startoefening nemen

Oh ik vind OHP een heerlijke oefening :p
Zo doe ik het nu ook inderdaad, alleen de laatste tijd vaker gebencht.

Vandaag weer training gedaan na de tentamens, was pas om 20:30.
LB + OHP, vrijdag UB met bench.
Gewicht vanochtend: 79.1kg

OHP paused
8x20
6x40
5x50
-5x60
-3x65
-2x67,5
8x50

Sumo deadlift
- warm up -
6x140
6x140 vpr

SLDL; afgekapt door onderrug pomp

Leg press 6 setjes; 12/12/10/10/8/8

Leg curl; 12/10/8

Leg extensions; 3x10

Toe touchers 2xfail

~prima training, deadlift voelde loodzwaar tho.
Gewichten niet genoteerd op de machines omdat machines.
80 minuten bezig geweest.

Voeding;
15:00| 3 sneden brood met chocopasta
18:00| kwarkshake + speculaaspop oid
23:00| liter chocomel
02:00| 150g macaroni, 250g gehakt, 250g saus + 250g kwark
~3000/170p

Congrats met die sumo VPR shady!:thumbs:

Ook stevige OHP btw:thumbs:

Wat zit er precies in die kwarkshake?

Terug
Naar boven