- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardige train voor geen energie. biertje voor de training?

Thanks C, volgens mij liggen we aardig gelijk qua armen toch?![]()
Tijdens training, voelde het pas later.
Had epic spierpijn en na de spierpijn merkte ik dat het op één punt meer dan spierpijn was.
Tnx man, conventional ligt er inderdaad helemaal uit, voorlopig.
Zou ze graag beide doen maarmet ook nog SLDL zit ik op 3 varianten, even kijken of dat gaat passen in schema.
Schouders gaan wel beter nu idd, misschien door 2x side raises p/w![]()

Qua omvang wel alleen sta jij een stuk droger. Jouw lijnen zijn een stuk beter te zien als bij mij
Jij hebt ook een veel betere bicep peak dan mij volgens mij.

Ah fucked up man, maar mooi dat het bijna over is! Kan je weer knallen
Ik ga ze vanaf volgende week alle 3 doen, DL en sumo op zelfde dag en SLDL op LB. Alleen alle 3 op max pakken zit er dan niet in.
Sumo vind ik ook wel een goede compound, legt ook meer target op LB dan conventional DL.
Nice, is wel te zien kerel!
Geen slechte training man hoewel het beter kon, maar dan heb je de volgende keer weer een doel voor ogen
Top voeding trouwens (srs)![]()

Balen van je train, die heb je er af en toe bij
Zeker als je tot half 7 op stap gaat
Epic food, must bring gainz

Ja inderdaad, ben nu ook constant aan het squatten met BW om de juiste stance te vinden.
Zal de eerste 1/2 weken front squats doen omdat die veel beter voelen; vanaf volgende week.
Dan kan ik eind deze maand weer de back squat gaan doen, heb al paar techniek verbeterpunten gevonden
Voeding gaat nergens over, i know
Vorige week tentamens en te weinig gegeten, ben nu al blij dat ik op het juiste aantal kcal/protein zit

hoe verliepen je tentamens verder?
rug heeft goede V vorm!Goede rug hoor Shady!!
Choco pepernoten, HNNNNG
..ben trots op mezelf dat ik dit jaar nog geen 1 zakje pepernoten of iets dergelijks gekocht heb..

grinnik, staat íe weer in een michael jackson move....je hebt er kennelijk iets mee
mooi ruggetje hoor

beachboy alert
geintje brah. Goeie back
enneh, such clean voeding voor een zaterdag![]()

Juiste stance vinden is lastig, verschilt nog wel eens. Maar goed dat je het weer rustig oppakt man.
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen, techniek verbeterpunten moeten je op weg helpen
Voeding vind ik zo slecht nog niet, ik heb slechter gezien.
Dan had je wat in te halen dushoe verliepen je tentamens verder?
Edit: zie foto's nu pas, ben jelly op je platte buik en lats manrug heeft goede V vorm!