Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tnx Shiz, doordat ik paused zo gewend ben ligt die vrijwel gelijk aan mijn touch and go
1RM is nu 102,5kg na 5x3x90 gedaan te hebben, was wel op een echte topdag met flinke dosis pre-workout.
Die dingen had ik laatst gesnaaid bij de Jumbo*, maar moet toch zeggen dat ik meer fan ben van de kruidnoten met witte, melk en pure choco..
* Bij ons in de Jumbo lijkt het op zaterdag wel een all you can eat buffet. Moet daar zeker niet met honger boodschappen gaan doen, want dan kom ik volgevreten terug. Afgelopen zaterdag kon je het volgende 'proeven..':
Karamel kruidnoten
Zure matten
Mandarijnen
Rookworst
Broodjes met duo penotti hagelsslag
Appelbrood
Chococake
Komkommer met filet american
Beenham met honingmosterd saus
Kaasblokjes
etc. etc.
Misschien het is het wel het ergste dat ik het allemaal nog weet..
Die bulk van vorig jaar sloeg echt alles
Netjes man die 6.1 is iig een voldoende!
Goede serie op de bench, flink wat sets dan slaat de verzuring wel gauw toe met OHP.
Dat kan jij beter, 1rm was voorheen toch al boven de 70kg?
BOR liggen we aardig gelijk, ik heb 20 kg in moeten leveren na een periode onregelmatig trainen
Die dingen had ik laatst gesnaaid bij de Jumbo*, maar moet toch zeggen dat ik meer fan ben van de kruidnoten met witte, melk en pure choco..
* Bij ons in de Jumbo lijkt het op zaterdag wel een all you can eat buffet. Moet daar zeker niet met honger boodschappen gaan doen, want dan kom ik volgevreten terug. Afgelopen zaterdag kon je het volgende 'proeven..':
Karamel kruidnoten
Zure matten
Mandarijnen
Rookworst
Broodjes met duo penotti hagelsslag
Appelbrood
Chococake
Komkommer met filet american
Beenham met honingmosterd saus
Kaasblokjes
etc. etc.
Misschien het is het wel het ergste dat ik het allemaal nog weet..
Die bulk van vorig jaar sloeg echt alles
Netjes man die 6.1 is iig een voldoende!
Goede serie op de bench, flink wat sets dan slaat de verzuring wel gauw toe met OHP.
Dat kan jij beter, 1rm was voorheen toch al boven de 70kg?
BOR liggen we aardig gelijk, ik heb 20 kg in moeten leveren na een periode onregelmatig trainen
Tjah, p*ssy weight = veel sets
1RM van OHP was 72.5kg en nu 75kg; niet heel veel progressie dus.
Ook wat in moeten leveren met cut, vandaar dat ik nu steady wil bulken zodat de cut van korte duur is en ik daarop geen kracht inlever.
Nadeel is dan weer wel dat de kracht nu vrij traag toeneemt, maar dat moet je afwegen uiteraard.
Jouw BOR was ziek man
Maar vind het een klote oefening, ene keer gaat die lekker en keer erop weer klote met stance.
Misschien tijdje t-bars doen, vind die wel lekker.
Pff was hier al kapot.
Vond het ook genoeg volume aangezien LB 2x p/w gedaan wordt.
Volgende keer sumo deads + front squats als main lifts, aanvullen met leg press en sldl voor volume.