Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tnx, nu ook foam roller aangeschaft en ego aan de kant zetten
Merk dat me benen en kuiten (voornamelijk quads) goed aan het groeien zijn
Kwarkshake is; 100ml melk / 250g kwark / 1 scoop whey.
Als je structuur minder dik of dikker wil kun je melk toevoegen/verminderen (met 100ml is de structuur al redelijk stevig).
Zou wel een blender gebruiken tho
Ach man, rooster gaat daadwerkelijk he-le-maal nergens over.
Deze week maandag + woensdag vrij, volgende week de dinsdag vrij en vervolgens paar weken geen enkele dag vrij.
Draai deze week maar 12 uur colleges terwijl ik volgende week al van 08:30 - 17:30 op school zit op de maandag en inclusief de woensdag al meer uur heb gemaakt dan nu in een hele week
Ja brah, denk weer ff proberen.
Had altijd moeite met form, hoopte dat ik nu wat flexibeler geworden was en beter in positie kwam, maar had er nog veel moeite mee.
Wel weinig volume voor quads
Kreeg weer beetje steken bij het squatten dus heb het rustig aangedaan.
Zoals ik hierboven zei; ik merk dat me benen aan het groeien zijn, dit wil ik niet stopzetten door een blessure (again)
Vandaag rustdag.
Even op ziekenbezoek in het ziekenhuis en foam roller ophalen bij fitnesskoerier.
Heb ook met voeding wat lopen klote, omdat ik me carbs wat omhoog wil hebben en vetten iets naar beneden.
Heb 4 schemas gemaakt, voor de 4 trainingsdagen.
Rustdagen blijf ik opvullen met spinazie&kip, lasagne, eieren en 1x p/w vis.
Rustdagen ~2600/2700 kcal met hoger vet.
Ik blijf op 4 meals per dag, zoals altijd.
1e meal is pre workout meal en de andere 3 zijn mijn post-workout meals.
Wil ook niet meteen zeggen dat alle 4 de voedingsdagen aan bod komen, als ik zin heb herhaal ik 1 dag gewoon, met bv 2x p/w zin in pizza.
Je kan er vast wel sterker/groter mee worden inderdaad. Maar voor je algemene gezondheid? Vezels, goede vetten en vitamientjes... ik zie ze (bijna) niet. Maarja ieder zo z'n ding!
Man man man, ik liep vandaag nog mank door de training
Leek niet zoveel op papier en tijdens de training, en dat was het ook niet imo.
Maar squat al een tijdje niet meer gedaan, deficit deadlifts ook niet en het blijven heavy compounds.
Denk het wel inderdaad, moet nog wel even kijken hoe ik me schema aan ga passen nu ik weer back squat ga doen.
Tren van gisteren.
Was gigantisch laat, het was druk en ook nog spelletjesavond, dus ik heb de ub omgezet naar een push voor tijdbesparing.
- totaal 5 setjes verschillende curls; concentration curl, incline curl,etc.
SLDL SS shrugs (wat is dit een ramp zeg, onderrug was na de eerste superset al naar de klote)
12x60 - 12x60
12x60 - 12x60
10x70 - 12x70
10x70 - 12x70
Vanaf hier was alles bezet, leg press/squatrek/leg extensions/hack squat, niks was beschikbaar.
Beetje abs gedaan met kabel cruncher.
Tot 10 minuten voordat ik moest gaan voor me bus;